Over Freshdesk

Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die is ontwikkeld om bedrijven van elke omvang de tools te bieden die ze nodig hebben om indruk te maken op klanten – robuuste mogelijkheden voor meerdere kanalen, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van medewerkers te verhogen, slimme automatisering, self-serviceportals, communityforums en meer.

Freshdesk is een complete cloudgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning met de nadruk op bruikbaarheid die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te leveren. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis.

Freshdesk biedt vier tariefplannen: Sprout is ideaal voor kleine bedrijven en is voor altijd gratis voor een onbeperkt aantal medewerkers. Bedrijven die hun klantenondersteuning proactief willen inzetten, kunnen het Blossom-plan gebruiken voor $ 19 per medewerker. Het Garden-plan is gericht op bedrijven die groeien en uiteenlopen in meerdere producten, beschikbaar voor $ 35 per medewerker. Het Estate-plan ($ 49 per medewerker) is bedoeld voor grotere ondernemingen die hun klanten een persoonlijke ondersteuningservaring willen bieden. Ook is onlangs het meer uitgebreide Forest-plan toegevoegd ($ 89 per medewerker).

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Albanië, Oostenrijk, Australië, Aruba , Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Benin, Brunei, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Congo-Kinshasa, Zwitserland, Kameroen, China, Costa Rica, Cuba, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Ghana, Guinee, Griekenland, Guatemala, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, Iran, Italië, Jersey, Jordanië, Japan, Kenia, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Madagaskar, Noord-Macedonië, Macau SAR van China, Martinique, Malta, Mauritius, Malawi, Mexico, Maleisië, Namibië, Nieuw-Caledonië, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Soedan, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Sierra Leone, El Salvador, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Taiwan, Tanzania, Verenigde Staten, Oezbekistan, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk: 127

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk Suite

4,4
#1 alternatief voor Freshdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Freshdesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Freshdesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Jira

4,4
#4 alternatief voor Freshdesk
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.566)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.566 reviews worden weergegeven
Daisy
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

All-in-one solution and gradually extendible

Beoordeeld op 31/7/2022

Pluspunten

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients)
The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage.
We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Minpunten

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Nici
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Useful Help Desk/Call Centre Package

Beoordeeld op 1/8/2022

I used this software whilst running a software helpdesk/call centre. At the time I compared all...

I used this software whilst running a software helpdesk/call centre. At the time I compared all the alternatives and felt it was the best one for the price.

Pluspunten

Email management and the ability for connected issues to be linked was really impressive.

Minpunten

Integration with Jira would have been a great feature.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshdesk

It was cheaper at the time than Zendesk and had similar functionality.
Ray
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Great for a knowledge base, but doing poor on the rest

Beoordeeld op 14/9/2022

Overall, the experience was below what I expected. We were sold the world for this product on how...

Overall, the experience was below what I expected. We were sold the world for this product on how it would transform our customer service and experience. Instead, the product resulted in more problems than what should occur. I should have seen the signs when we signed up and had to debate with multiple departments on getting the search bar to work and tags from day one. The support lacks and the team despite our feedback is reluctant to budge on a refund. Overall we have the left the solution because it saves us time and money by going back to basics. I would only recommend this product to a medium to larger sized business. Not for smaller teams as it is not worth the time when compared to other tools.

Pluspunten

The knowledge base system provides a few options
Knowledgebase can be offered to your team and to your clients
The user controls allow for different users across platforms
Helps to provide reporting or a simple analysis of your teams efforts when managing replies or tickets
Can send and receive emails from your inbox

Minpunten

The app is far the worst part of the product as it's buggy, unreliable and slow
Email management basics are missing or inefficient
The product is poor at detecting spam/promotional emails compared to other email tools, creating more work than necessary
The support teams are challenging to deal with and you have to repeat the same information over and over
Freshdesk lacks in its features when it comes to separating responses
The tool does not know how to override the from address when another agent is in vs. assigned
Filters are limited
The auto-reply detection does not work as tickets get created from auto replies all the time
Most annoying is the product does not sync IMAP to your inbox, so if you leave it - you are left with an inbox with many emails to process

Overwogen alternatieven

Kayako, HubSpot CRM en Zendesk Suite

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

We wanted to better manage our customer service emails and client management.

Overgestapt van

Google Workspace

Redenen om over te stappen op Freshdesk

It promised us it was going to be easier and less clunky. However, we learned it was best to go back to basics with Google Workspace instead.
Shayla
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent customer support ticket system

Beoordeeld op 8/6/2022

Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's...

Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Pluspunten

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Minpunten

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

Sushant
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great tool to provide superior customer experience

Beoordeeld op 31/8/2022

Pluspunten

Integrations within the Freshworks product suite make things super simple. I liked the smooth integrations with Freshchat and Knowlarity. Freshdesk also provides the API to fetch all the data to push to our internal system. We used that to build our reports on top of Freshdesk.

Minpunten

Reporting around ticket management can be improved. We had to build our internal reporting while using Freshdesk. The combined reporting of Freshchat & Freshdesk would have helped a lot as well so that we don't have to look into two different systems. Also, their Freshchat bots were very expensive so we relied on our internal categories.

Overwogen alternatieven

Verloop
5 van 2.566 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk.

Freshdesk kent de volgende prijsmodellen:

Freshdesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Freshdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Aircall, Ameyo, BILLIVING, Batchbook, BigCommerce, Box, CS-Cart, Campaign Monitor, Capsule, ChargeDesk, CollabSpot, Constant Contact, CustomerGauge, Dropbox Business, Easy Insight, Five9, FluentStream, FreshBooks, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Hubstaff, Insightly, Jira, Keap, Klipfolio, Localize, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Nimble, Olark, OneDrive, OneLogin, OneSky, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, ProProfs Knowledge Base, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Rescue, RingCentral Contact Center, SEOshop eCommerce, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, SnapEngage, Solve CRM, SugarCRM, SurveyMonkey, Talkdesk, Time Doctor, Transifex, Twitter, Userlike, WooCommerce, Woopra, WordPress, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zoom Meetings, elevio, iContact, ilos, iorad

Freshdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk.