Over Freshdesk

Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die is ontwikkeld om bedrijven van elke omvang de tools te bieden die ze nodig hebben om indruk te maken op klanten – robuuste mogelijkheden voor meerdere kanalen, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van medewerkers te verhogen, slimme automatisering, self-serviceportals, communityforums en meer.

Freshdesk is een complete cloudgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning met de nadruk op bruikbaarheid die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te leveren. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis.

Freshdesk biedt vier tariefplannen: Sprout is ideaal voor kleine bedrijven en is voor altijd gratis voor een onbeperkt aantal medewerkers. Bedrijven die hun klantenondersteuning proactief willen inzetten, kunnen het Blossom-plan gebruiken voor $ 19 per medewerker. Het Garden-plan is gericht op bedrijven die groeien en uiteenlopen in meerdere producten, beschikbaar voor $ 35 per medewerker. Het Estate-plan ($ 49 per medewerker) is bedoeld voor grotere ondernemingen die hun klanten een persoonlijke ondersteuningservaring willen bieden. Ook is onlangs het meer uitgebreide Forest-plan toegevoegd ($ 89 per medewerker).

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 111 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk: 131

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Freshdesk
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,4
#2 alternatief voor Freshdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en...

Kayako

4,0
#3 alternatief voor Freshdesk
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te...

Gorgias

4,7
#4 alternatief voor Freshdesk
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.960)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.960 reviews worden weergegeven
Thabo
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

TMI-SSP (PTY) LTD

Beoordeeld op 16/1/2020

Wonderful, I really like their 24hrs support system

Wonderful, I really like their 24hrs support system

Pluspunten

With 5 years in business, we started seeing change in our revenues and employee behaviour in the last 2,5 years of using FRESHDESK.

We stopped for sometime thinking maybe we could continue without these tools and a huge gap opened up thus we had to go back to the tried & tested.

Minpunten

Ease of business
Friendly Interface
Work Anywhere (App or Web)

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

They rely too much on chat bots The only person who spoke to me was their sales rep when she was selling me their product Poor response time to email queries (support is too slow) No 24hrs support

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Freshdesk

It is tried and tested within my company It has 24hrs support Quick response to customer queries
Shayla
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent customer support ticket system

Beoordeeld op 8/6/2022

Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's...

Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Pluspunten

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Minpunten

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

Surbh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Freshdesk Support Desk - blessing in disguise

Beoordeeld op 20/2/2023

Overall, all its meeting our requirements but next time when we purchase, we look forward to...

Overall, all its meeting our requirements but next time when we purchase, we look forward to purchase unlimited pack which is not available as of now.

Pluspunten

help customers solve their issues themselves, makes it easy for them to connect with us via ticketing system and added to it provide all MIS to provide the supporting data to our analysis.

Minpunten

per agent pricing, private ticketing system and advance filters are missing as a feature

Overwogen alternatieven

Zendesk Sell

Redenen om over te stappen op Freshdesk

we want to try a newer software then the one we were already using
Vishal
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Freshdesk Performance and Quality

Beoordeeld op 14/2/2023

I like this for IT ticket. i have used other also but Freshdesk have more features then any other...

I like this for IT ticket. i have used other also but Freshdesk have more features then any other product.

Pluspunten

That we can logged the ticket via email also and all the feature are in freshdesk only. we didn't purchase any other software for inventory also as we as for remote also. I like the Dashboard also i can see the location wise ticket easily.

Minpunten

I didn't like the Inventory part. why is so messy. When we pull out the inventory is not shown properly lots of data is showing miss match and sometime, we cant even edit the also. please make it simple.

Syed
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Freshdesk Ticketing System

Beoordeeld op 12/1/2023

overall found very good and useful product. we are using in the Logistics industry and found it...

overall found very good and useful product. we are using in the Logistics industry and found it very useful to track customer complaints related to shipment delivery, clearance , delay, incorrect addresses and other transportation related issues.

Pluspunten

Easy to use, setup the groups based on your departments like operations, CS, Sales , Management, Clearance team etc, very efficient in terms of setting escalation matrix, every call , email or request is important and recorded in system. Management can always get updated upon what going on with customer requests/complaints/inquires

Minpunten

very less option for reporting and integration with other platforms like watsapp, although watsapp FB can be integrated but only can be used within app

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om over te stappen op Freshdesk

pricing and options availalbe in FD, plus FD was already used in another BU so comparing with other products was easy and found it useful
5 van 2.960 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk.

Freshdesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Freshdesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Freshdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Aircall, Ameyo, BILLIVING, Batchbook, BigCommerce, Box, CS-Cart Store Builder, Campaign Monitor, Capsule, ChargeDesk, CollabSpot, Constant Contact, CustomerGauge, Dropbox Business, Easy Insight, Five9, FluentStream, FreshBooks, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Hubstaff, Insightly, Jira, Keap, Klipfolio, Localize, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Nimble, Olark, OneDrive, OneLogin, OneSky, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, ProProfs Knowledge Base, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Rescue, RingCentral Contact Center, SEOshop eCommerce, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, SnapEngage, Solve CRM, SugarCRM, SurveyMonkey, Talkdesk, Time Doctor, Transifex, Twitter, Userlike, WooCommerce, Woopra, WordPress, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zoom Meetings, elevio, iContact, ilos, iorad

Freshdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk.