Klachtenbeheer software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Klachtenbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
61 softwareopties
Eupry is een systeem voor temperatuurbewaking en kalibratie dat controle biedt over monitoring-, mapping- en kalibratiegegevens. Het platform verschaft managers inzicht in historische en realtime metingen op een uniforme interface.
Meer informatie over Eupry
Freshservice is een multi-channel oplossing om problemen op te lossen die door gebruikers worden aangekaart met krachtige automatiseringsmogelijkheden om problemen te categoriseren, prioriteren en toe te wijzen.
Meer informatie over Freshservice
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling waarmee bedrijven klachten kunnen oplossen via e-mail, internet, telefoon, chat en sociale media.
Meer informatie over Freshdesk
Gebruik Zoho Desk om compatibel beheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten.
Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klachtbehandeling waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal.
Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van...
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
Het beheersysteem voor klachten van klanten van MasterControl helpt duizenden bedrijven om tijdig te reageren op klachten over hun product. Dit is cruciaal in de biowetenschappensector, waar de veiligheid van patiënten de hoogste prioriteit is.
Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
Klanten moeten met je team communiceren wanneer ze tegen mogelijke problemen aanlopen. Met live chat voor medewerkersteams met gespreksgeschiedenis, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, levert Smartsupp zeer krachtige tools die zijn gebouwd voor klachtenbeheer en klantenservice.
Meer informatie over Smartsupp
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door barrières tussen hun marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams te doorbreken.
Meer informatie over Vtiger CRM
Verander klachten in een kans om loyale, tevreden klanten voor het leven te creëren. Front is een hub voor klantcommunicatie die elk kanaal in één platform samenbrengt om klachten te volgen, snel te kunnen reageren en bruikbare inzichten te kunnen krijgen om de klantervaring te verbeteren.
Meer informatie over Front
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen.
Meer informatie over XM for Customer Experience
SAP CRM On-Demand is een cloudgebaseerde oplossing voor customer relationship management die kan worden geïntegreerd met SAP ERP en zo deel uitmaakt van de volledige SAP-bedrijfssuite. De CRM-software biedt een platform om alle accountinformatie van klanten op te slaan en alle communicatie met klanten te beheren. Met SAP CRM kun je marketing-,...
Meer informatie over SAP Customer Experience
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat.
Meer informatie over Issuetrak
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer.
Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming.
Meer informatie over Vivantio
Q-Pulse is een systeem voor het beheer van kwaliteit, veiligheid en risico's dat tools biedt voor het beheer van controles voor documentincidenten, corrigerende maatregelen en meer.
Meer informatie over Ideagen Quality Management
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online...
Meer informatie over GetMoreReviews
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken.
Meer informatie over Avochato
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt.
Meer informatie over Gladly
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice.
Meer informatie over Gorgias