Hier is onze lijst met apps voor Klachtenbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

52 apps
Sorteren op
Software voor klachtbehandeling
ConSol CM/Complaint is een oplossing voor klachtbehandeling waarmee bedrijven van elke omvang klachten beheren op een uniforme interface. Met de software kunnen beheerders automatisch feedback geven om de kwaliteit van de dienstverlening te handhaven. Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling waarmee bedrijven klachten kunnen oplossen via e-mail, internet, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Gebruik Zoho Desk om compatibel beheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een multi-channel oplossing om problemen op te lossen die door gebruikers worden aangekaart met krachtige automatiseringsmogelijkheden om problemen te categoriseren, prioriteren en toe te wijzen. Meer informatie over Freshservice
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
Cloudgebaseerd, modulair EQMS-platform ontworpen en uitgevoerd op Salesforce.
Met de CQ-software voor klachtbehandeling heb je uitgebreide controle over hoe klachten van klanten worden verzameld, geregistreerd, gerapporteerd en gevolgd in overeenstemming met de richtlijnen en voorschriften van de sector. Neem contact op om te weten welke functies en configureerbaarheid je nodig hebt om aan je specifieke vereisten te voldoen. Meer informatie over ComplianceQuest
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
CRM for managing customer accounts
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Platform voor het beheer van klantenervaringen
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Tool voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
In-app-feedback en foutenrapportage voor mobiele apps
Instabug is een bugrapportage- en feedbackoplossing voor mobiele apps met bètatests, gebruikerscommunicatie, crashmeldingen, waarschuwingen en integraties van derden Meer informatie over Instabug
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox Help Desk
Visuele tool voor foutopsporing
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker
Platform voor compliance management
Qualtrax is een cloudgebaseerd platform voor compliance management waarmee bedrijven accreditaties, documenten, processen, training en testen van werknemers kunnen beheren. De software is ontworpen voor forensische laboratoria, testlaboratoria, medische onderzoekers, fabrikanten, nutsbedrijven en meer. Meer informatie over Qualtrax
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
De totaaloplossing voor risicobeperking van werknemersrelaties
De oplossing voor werknemersrelaties en -onderzoek die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier bijhouden, onderzoeken en analyseren van problemen. Meer informatie over HR Acuity
Software voor bug- en foutopsporing
Airbrake is een uitzonderingsrapportagedienst met ondersteuning voor meerdere programmeertalen en integraties met GitHub, Slack, JIRA en meer. Meer informatie over Airbrake
Je aanpasbare en gebruiksvriendelijke oplossing voor kwaliteitsbeheer.
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair webgebaseerd systeem dat is ontworpen voor biomedische, farmaceutische, ruimtevaart- en algemene productiebedrijven. Automatiseer ISO 9001, ISO 13485 met FDA 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over QT9 QMS
Cloud-based help desk software for customer support teams
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
Het platform biedt alle ondersteuningskanalen op één plek.
Wix Answers is een uniek geïntegreerd platform voor klantenondersteuning. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Meer informatie over Wix Answers
Omnichannel customer service help desk software
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Meer informatie over Wowdesk
Software voor het beheer van onderzoekscasussen
Software voor het beheer van onderzoekscasussen voor organisaties van topmerken, banken en scholen, voor het beheer van onderzoeken op het gebied van HR, fraude en naleving. Meer informatie over i-Sight
Close the loop on every customer interaction.
LiaCX Action Campaign technology includes built-in task automation, so you can assign, track & verify completion of tasks, ensuring complaints are resolved Meer informatie over LiaCX
Case management & CRM for representatives and their staff
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Meer informatie over eCasework
Business Process Automation Made Easy "No Code" Solution
Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes. Meer informatie over BPI System
Softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers voor lokale en provinciale overheden.
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
Cloud-based customer support & team communication software
Stames is a cloud-based customer support software designed to help businesses handle customer queries, complaints, requests, and other assistance requirements. It enables professionals to engage with customers across multiple communication channels via ticketing, live chat, email, social media integrations, and more. Meer informatie over Stames
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Meer informatie over EthicsPoint
On-Demand Compliance and Risk Management Software
Complaints reporting in real-time allowing escalation of open complaints and reporting of closed complaints. Calculation of days taken to closure and prompts required actions in accordance with FCA regulations. Questions covering regulatory reporting & MI to establish root cause & remedial actions. Meer informatie over Compliance Star
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Software voor klachtbehandeling en kwaliteitsborging
Everest is een aanpasbare, schaalbare oplossing voor klachtbehandeling en kwaliteitsborging in meerdere bedrijfstakken waarmee bedrijven problemen van klanten kunnen bijhouden, beheren en oplossen. Meer informatie over Everest
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio Unified Interaction Center
Record, track & route customer complaints
isoTracker Complaints Management allows organizations to record & track customer complaints, route them for investigation, issue actions and escalate responses Meer informatie over isoTracker Complaints Management
NPD delivery management for the food industry
QADEX is a solution for supplier risk assessments, supplier approval, product specifications, quality monitoring, consumer complaints management & NPD delivery Meer informatie over QADEX Vision
Software voor het beheer van klantervaringen
Instant eXperience is een cloudgebaseerde oplossing voor feedbackbeheer die is ontworpen om de tevredenheid en betrokkenheid van klanten en medewerkers te vergroten door feedback van klanten over alle kanalen vast te leggen en vervolgens diepgaand te analyseren met realtime dashboards en meer. Meer informatie over Mediatech-cx
Helpdesksoftware voor HR-vragen
NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks
White-labeled survey tool to measure customer satisfaction
binds.co is a tool that helps businesses collect and measure customers' satisfaction rates and experiences in real-time using customizable online surveys shared across multiple channels, such as text messages, emails, widgets, and service kiosks. Meer informatie over binds.co
Cloud- based software for handling complaints and follow-ups
Complaint Management Software by Intelex helps businesses view, track, and store information about customer queries, resolutions, and follow-up actions in a centralized repository. The platform lets users manage complaints from distributors, manufacturers, customers, and other stakeholders. Meer informatie over Complaint Management Software
Browser-based helpdesk and ticketing software
Easily integrated into your existing IT infrastructure, NetSupport ServiceDesk delivers the processes needed to help you effortlessly track, organize, manage and answer the toughest support challenges. Meer informatie over NetSupport ServiceDesk