Hier is onze lijst met apps voor Servicedesk software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

50 softwareopties

Sorteren op
SysAid is een meerlagige IT- en ESM-oplossing met ingebouwde ITAM en geavanceerde automatisering en orkestratie. Het is ontworpen om digitale transformatie te ondersteunen, zodat je de productiviteit kunt verhogen, de ervaring voor eindgebruikers en medewerkers kunt verbeteren en waarde en zakelijke impact kunt creëren, nu en tijdens je groei. Meer informatie over SysAid
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Bitrix24 is een gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang, patchbeheer en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag... Meer informatie over Atera
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over MSP Manager
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Met het Vivantio-platform kun je je concentreren op de tools die logisch zijn voor het unieke servicemodel van jouw organisatie: van incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken tot serviceverzoeken, klantkennis en bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geschaald om te voldoen aan de complexe zakelijke behoeften van B2B IT-serviceteams. Meer informatie over Vivantio
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en ondersteunin... Meer informatie over Track-It!
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Re:amaze is een webgebaseerd helpdeskplatform waarmee bedrijven op grote schaal met klanten kunnen communiceren. Multi-channel ondersteuning voor alle gesprekskanalen zoals chat, e-mail, social media en mobiel, helpt hele teams om met klanten op één lijn te blijven in een gedeelde teaminbox, zodat er niets verdwijnt. Meer informatie over Re:amaze
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
SapphireIMS is een cloudgebaseerd en lokaal pakket voor IT-servicebeheer dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten tussen service desks, levenscyclussen van bedrijfsmiddelen, naleving en voorraadbeheer, IT-automatisering en meer. Meer informatie over SapphireIMS
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Hornbill
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
De servicedeskoplossing van Wix Answers brengt alle ondersteuningskanalen op één platform samen om de efficiëntie van medewerkers en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Wix Answers
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
Beheer klantenondersteuning op efficiënte wijze, optimaliseer het gebruik van bedrijfsmiddelen en bespaar tijd. Meet eenvoudig servicegegevens, controleer prestaties met rapporten en dashboards, respecteer KPI's en verbeter de klanttevredenheid. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar. Meer informatie over Deepser
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
RenewityRMA is a cloud-based solution that helps businesses define and implement processes for returns and service management across multiple locations. Key features include quote generation, case management, serial number validation, KPI tracking, data export, and reporting. Meer informatie over RenewityRMA
ScriptRunner supports DevOps and IT specialists with the automation of company processes and PowerShell administration. The automation tool helps centralizing administrative tasks, standardizing admin activities, automating routine activities, and managing task delegation. Meer informatie over ScriptRunner
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Computicate PSA is een cloudgebaseerde oplossing voor PSA en bedrijfsvoering die is ontworpen voor MSP's. Het mobiel-responsieve platform biedt tools voor ticketing, urenregistratie, offertes, klantenbeheer, voorraadregistratie, terugkerende facturering en meer. Meer informatie over Computicate PSA
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
Milldesk is an IT help desk and service management platform designed for IT service providers and organizations of all sizes. Key features include intelligent workflows, automatic and scheduled tickets, communication tools, contract management, customizable branding, and feedback management. Meer informatie over Milldesk
Orcatec is a cloud-based field service management software designed to help businesses handle and streamline various administrative processes, such as dispatching, employee management, and more. Supervisors can schedule appointments on a calendar and color-code them according to requirements. Meer informatie over Orcatec
Movidesk is a cloud-based help desk platform, which enables enterprises to manage the ticketing system and centralize both client and team communications across multiple channels on a unified dashboard. Features include event-based triggers, reporting, service catalog, surveys, and timekeeping. Meer informatie over Movidesk
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte sorteringsthreads... Meer informatie over Halp
Scopedesk (formerly HelpDeskSaaS) is a customer support help desk application for managing user tickets, assigning tasks and work organization Meer informatie over Scopedesk
Sunrise IT Service Management (ITSM) is designed to help businesses streamline IT operations, resource planning, and customer support functions. It enables IT support analysts to log, track, and resolve customer queries, automate common request processes, and gain visibility into work queues. Meer informatie over Sunrise ITSM
Easily integrated into your existing IT infrastructure, NetSupport ServiceDesk delivers the processes needed to help you effortlessly track, organize, manage and answer the toughest support challenges. Meer informatie over NetSupport ServiceDesk
Jetdocs is a Microsoft Teams application that serves as the front-end to begin every request workflow. Meer informatie over Jetdocs

Gerelateerde categorieën