Hier is onze lijst met apps voor Servicedesk software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

83 softwareopties

Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
SysAid is een meerlagige IT- en ESM-oplossing met ingebouwde ITAM en geavanceerde automatisering en orkestratie. Het is ontworpen om digitale transformatie te ondersteunen, zodat je de productiviteit kunt verhogen, de ervaring voor eindgebruikers en medewerkers kunt verbeteren en waarde en zakelijke impact kunt creëren, nu en tijdens je groei. Meer informatie over SysAid
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het... Meer informatie over NinjaOne
Bitrix24 is een gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang, patchbeheer en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag... Meer informatie over Atera
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu... Meer informatie over HaloITSM
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Met het Vivantio-platform kun je je concentreren op de tools die logisch zijn voor het unieke servicemodel van jouw organisatie: van incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken tot serviceverzoeken, klantkennis en bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geschaald om te voldoen aan de complexe zakelijke behoeften van B2B IT-serviceteams. Meer informatie over Vivantio
TeamDynamix ITSM & PPM solutions are designed to provide organizations with the tools and methodology required to streamline IT and enterprise service management processes, procedures, and tasks. Meer informatie over TeamDynamix
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen, implementeren, leveren en factureren. Het helpt dubbele gegevensinvoer te voorkomen, talrijke functies te automatiseren en volledig inzicht te bieden in gepland of verschuldigd werk. Meer informatie over Autotask PSA
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en ondersteunin... Meer informatie over Track-It!
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken. Meer informatie over OTRS
Re:amaze is een webgebaseerd helpdeskplatform waarmee bedrijven op grote schaal met klanten kunnen communiceren. Multi-channel ondersteuning voor alle gesprekskanalen zoals chat, e-mail, social media en mobiel, helpt hele teams om met klanten op één lijn te blijven in een gedeelde teaminbox, zodat er niets verdwijnt. Meer informatie over Re:amaze
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
SapphireIMS is een cloudgebaseerd en lokaal pakket voor IT-servicebeheer dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten tussen service desks, levenscyclussen van bedrijfsmiddelen, naleving en voorraadbeheer, IT-automatisering en meer. Meer informatie over SapphireIMS
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Motadata ServiceOps is an ITSM platform that can streamline business processes and provide complete enterprise service management. Meer informatie over Motadata ServiceOps
Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
Hornbill is software voor workflowautomatisering die IT-, HR-, klantenservice- en beveiligingsteams helpt samen te werken aan projecten, taken te beheren, gegevens op te slaan en meer. Het stelt teamleden in staat om gedeelde inboxen te creëren, organiseren en beheren om interne en externe communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Hornbill
SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Meer informatie over SummitAI
VobeSoft is a business software solution that configures a cloud database into business solutions without coding. Companies can use a pre-defined template or build custom enterprise applications. Meer informatie over VobeSoft
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Beheer klantenondersteuning op efficiënte wijze, optimaliseer het gebruik van bedrijfsmiddelen en bespaar tijd. Meet eenvoudig servicegegevens, controleer prestaties met rapporten en dashboards, respecteer KPI's en verbeter de klanttevredenheid. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar. Meer informatie over Deepser
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
Virima is a SaaS platform for businesses to manage IT operations and report potential challenges. It provides IT insights for decision-making through automated infrastructure discoveries and service mapping. The platform is designed to help companies simplify IT operations and systems management. Meer informatie over Virima
Tiflux is a cloud-based ticket management software that helps businesses in IT, legal, finance, telecommunications, and other sectors handle and optimize ticket flows to streamline customer service processes. It lets employees create message templates, share documents, view chat history, and transfer chats to agents, facilitating multi-channel... Meer informatie over Tiflux
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
Ivanti Neurons for ITSM is an agentless monitoring solution that detects and reacts to problems in real-time. Meer informatie over Ivanti Neurons for ITSM
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over MSP Manager
RenewityRMA is a cloud-based solution that helps businesses define and implement processes for returns and service management across multiple locations. Key features include quote generation, case management, serial number validation, KPI tracking, data export, and reporting. Meer informatie over RenewityRMA
Unifize is a cloud-based collaboration software that helps bring people, processes and data into one collaborative platform that looks and feels like a simple chat app. Infinitely configurable to processes using a drag-and-drop builder. Meer informatie over Unifize

Gerelateerde categorieën