Hulp op afstand software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Hulp op afstand software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
77 softwareopties
Splashtop geeft een nieuwe vorm aan IT-beheer: SOS voor snelle hulp op afstand, Remote Support voor onbeheerde apparaattoegang en Enterprise voor schaalbare activiteiten. Efficiënte tools die voldoen aan de dynamische behoeften van IT met veilige, hoogwaardige externe capaciteiten.
Meer informatie over Splashtop
Oplossing voor het beheer van geprivilegieerde toegang met een geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand voor veilige externe toegang. VISULOX is het antwoord op de vragen wie wat, waar en wanneer heeft gedaan binnen je IT-infrastructuur.
VISULOX kan eenvoudig worden geïntegreerd en verbetert snel de beveiligingscloud, hybride of lokale...
Meer informatie over VISULOX
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen Windows, Macs en Linux.
Meer informatie over NinjaOne
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren.
Meer informatie over FixMe.IT
Powerhouse voor ondersteuning op afstand, ontwikkeld voor een eenvoudige en veilige verbinding met externe pc's en Mac's en het leveren van betere, snellere ondersteuning op afstand vanaf elke locatie, waar ook ter wereld.
Meer informatie over SetMe
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Meer informatie over LiveAgent
ManageEngine Remote Access Plus is enterprise-software voor ondersteuning op afstand waarmee IT-helpdesktechnici en systeembeheerders op afstand Mac-, Windows- en Linux-computers overal ter wereld en vanaf een centrale locatie kunnen beheren en problemen met deze computers kunnen oplossen.
Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus
Oplossing boordevol functies voor ondersteuning op afstand, ontworpen voor het MKB en grote ondernemingen die betrouwbare en veilige hulp op afstand moeten bieden. Gebruiksvriendelijk en snel.
Meer informatie over ISL Light
Snelle, stabiele en veilige tool voor toegang op afstand waarmee gebruikers op afstand verbinding kunnen maken met apparaten en servers en problemen sneller kunnen oplossen.
Meer informatie over MSP360 Connect
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor MSP's en IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: volledige RMM, PSA, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog...
Meer informatie over Atera
RemoteCall is software voor ondersteuning op afstand die bedrijven helpt bij het aanbieden van ondersteuningsdiensten door toegang te krijgen tot en het beheren van externe Windows-, Linux- en Mac-gebaseerde computers. Hiermee kunnen medewerkers schermopnames maken, het toetsenbord en de muis bedienen, op externe pc's tekenen en specifieke...
Meer informatie over RemoteCall
RemoteView is cloudgebaseerde software voor bewaking op afstand waarmee ondernemingen externe apparaten zoals computers, mobiele telefoons, kiosken en meer kunnen volgen en er veilig verbinding mee kunnen maken. Functies zijn bestandsoverdracht, schermherhaling, beheer van meerdere gebruikers, gebruiksstatistieken, tweefactorauthenticatie,...
Meer informatie over RemoteView
Snelle technische ondersteuning op afstand, mogelijk gemaakt met integreerbare websitewidget, ingebouwde chat, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand, rebranding en meer.
Meer informatie over Zoho Assist
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt.
Meer informatie over TeamViewer Remote
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van de klantenservice. Belangrijke functies zijn onder meer tickets voor klantenondersteuning, een klantenondersteuningsportal, contractbeheer en het maken van rapporten.
Meer informatie over Zoho Desk
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
Meer informatie over BeyondTrust Remote Support
Volledig functionele ondersteuning op afstand. ConnectWise Control biedt je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
AnyDesk is software voor externe desktop die toegankelijk is op alle platforms, waaronder Windows, MacOS, Linux, Android en iOS. Met AnyDesk kunnen gebruikers altijd en overal op afstand verbinding maken met computers om het delen van een bureaublad, ondersteuning op afstand en webpresentaties te vereenvoudigen.
Meer informatie over AnyDesk
Krijg toegang tot de computer van externe deelnemers met Zoho Meeting. Deel tijdens de vergadering de besturing van je toetsenbord en muis van je computer met andere deelnemers.
Meer informatie over Zoho Meeting
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
RemotePC is software voor toegangsbeheer op afstand waarmee bedrijven verbinding kunnen maken en kunnen communiceren met klanten, meerdere apparaten kunnen beheren en bestanden of mappen veilig kunnen overdragen. Met de mogelijkheden voor whiteboarding kunnen deelnemers tijdens externe sessies in realtime aantekeningen maken en opmerkingen...
Meer informatie over RemotePC