Hier is onze lijst met apps voor Call center software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

250 softwareopties

Sorteren op
Zorg ervoor dat elk telefoongesprek telt en geef tijd terug aan je vertegenwoordigers met meer dan 70 CRM-, helpdesk- en software-integraties. Meer informatie over Aircall
CloudTalk is complete, cloudgebaseerde contactcentersoftware die met één druk op de knop klaar is voor gebruik, voor verkoop- en ondersteuningsteams van elke omvang. Meer informatie over CloudTalk
Cloud PBX is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen om bedrijven te helpen met het beheer van oproepdoorschakeling, voicemailmeldingen en uniforme berichten. Met Cloud PBX kunnen gebruikers bestaande VoIP- en IP-telefoons met internet verbinden om opgenomen spraakberichten naar meerdere bestemmingen te routeren. Meer informatie over Axiom
Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Meer informatie over Zoho Desk
Sabienzia is cloudgebaseerde software voor callcenters waarmee bedrijven hun klantenservice kunnen stroomlijnen via meerdere communicatiekanalen. Functies zijn toegang op afstand, prestatiestatistieken, teamsamenwerking, automatische oproepdistributie en gegevensbeheer. Meer informatie over Sabienzia
XCALLY biedt alle tools om de interactie met je klanten te beheren, afkomstig van verschillende kanalen: e-mail, sms, webchat, telefoongesprekken, sociale media en berichten-apps. Bovendien heb je fundamentele modules zoals Dialer, IVR Designer en een lite CRM. Meer informatie over XCALLY
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Freshcaller is moderne contactcentersoftware voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten op te zetten. Het heeft telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Bitrix24 is gratis software voor CRM, contactbeheer en callcenters die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Soon is een pakket met cloudgebaseerde plannings- en samenwerkingstools voor klantenserviceteams. Het platform biedt tools voor het beheren van personeelsplanningen, teamcommunicatie, vrijgenomen dagen, evenementen, beschikbaarheid van werknemers, rollen, tijd en aanwezigheid en meer. Meer informatie over Soon
Dixa biedt callcentersoftware die is ontworpen door CX-professionals om de ervaring van medewerkers en klanten te verbeteren. Het wordt aangedreven door slimme routering, klantgegevens, integraties en meer, en je krijgt hoogwaardige VoIP vanaf $ 99 per medewerker/per maand en je kunt naar behoefte meer kanalen of medewerkers toevoegen. Meer informatie over Dixa
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Enghouse Interactive Contact Center is a cloud-based platform, which helps organizations manage customer inquiries, route multiple channels to agents, and prioritize and evaluate calls. Features include quality monitoring, call recording, skill-based routing, issue tracking, IVR, and reporting. Meer informatie over Enghouse Contact Center
ICTBroadcast is een softwareoplossing voor automatisch kiezen die is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven en ITSP te helpen bij het aanbieden van gehoste telemarketing-/bulkcommunicatiediensten aan hun klanten met behulp van spraak-, sms-, e-mail- en faxtechnologieën. Meer informatie over ICTBroadcast
Of je team nu aan inkomende of uitgaande wachtrijen werkt, je kunt je teams aanmaken, je leden toevoegen, kantooruren instellen, DID-nummers toevoegen en de gespreksstroomroutering creëren die het beste bij je bedrijf past. Pas je gespreksstroom aan met IVR, dynamische routes, voicemail en doorschakelen. Meer informatie over TalkChief
TelTel is een cloudgebaseerde oplossing die helpt de efficiëntie van callcenters te verbeteren en zakelijke KPI's voor elke bedrijfsomvang te verbeteren. Alles-in-één voor callcenterbeheersystemen en telecommunicatiediensten (VoIP, SIP Trunk, sms). Meer informatie over TelTel
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Selmo is a SaaS cloud-based call center software fit with outbound call automation, customer management and staff training tools. Great for remote teams. Meer informatie over Selmo
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Dankzij een ingebouwd telefoonsysteem en een reeks slimme functies kun je met Freshdesk in slechts een paar minuten je eigen callcenter in de cloud opzetten. Meer informatie over Freshdesk
Self-servicebeheer. Integraties in één klik met Salesforce, Zendesk, Desk.com en vele anderen. Geen telefoons, hardware, downloads of codering nodig. Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Salesforce Service Cloud biedt een oplossing voor contactcenters om binnenkomende cases vanuit meerdere kanalen te volgen en door te sturen, met integratie naar 80 telefoniesystemen. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
CallHippo is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
3CX integreert callcenterfuncties die je helpen je meest veeleisende klanten tevreden te stellen. CRM-integratie en oproepwerkstromen voorkomen vervelende en tijdrovende taken. Met de 3CX Live Chat-plug-in kunnen je medewerkers in realtime chatten, video's maken en bellen met je websitebezoekers. Meer informatie over 3CX
Voor contactcentra met meer dan 150 medewerkers voorspelt Aspect Workforce Management nauwkeurig de oproepvolumes, plant het medewerkers op een flexibele manier op specifieke tijdstippen en controleert het de naleving in realtime. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en meldingen ontvangen wanneer de prestaties buiten de... Meer informatie over Aspect Workforce Management
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de verschillende behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over Vonage Business Communications
De functies van het meerkanaals cloudgebaseerd contactcenter van 8x8 zijn IVR, routering, wachtrijen, supervisortools, CTI, gespreksopname, personeelsoptimalisatie, chat, rapportage en meer. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Transformeer klantenbinding met technologie voor gezamenlijke gesprekken en contactcenters: omnichannel routering; CRM-integraties; tools voor agentbeheer; bruikbare analyses Meer informatie over RingCentral Contact Center
Set up your call centre online in just a few clicks. No need for technical expertise to deploy a high-performing call centre for your business. Configure everything online. Be up and running in minutes. Meer informatie over Ringover
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Cloudgebaseerde en schaalbare callcenteroplossingen liggen binnen het bereik van bedrijven van elke omvang in elke sector. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Start je zakelijke callcenter moeiteloos met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer. Meer informatie over Toky

Gerelateerde categorieën