Customer engagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
249 softwareopties
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring.
Meer informatie over SurveySparrow
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen.
Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet.
Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC...
Meer informatie over Notificare
Skalin berekent je klantgezondheidsscore en waarschuwt je indien nodig. We helpen je team proactiever te zijn, tijd te besparen en meer inkomsten te genereren.
Meer informatie over Skalin
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing.
Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren.
Meer informatie over LearnUpon
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen.
Meer informatie over Nudgify
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes.
Meer informatie over Zoho CRM Plus
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho.
Meer informatie over Zoho CRM
API-gericht platform voor loyaliteit en klantenbinding zonder code waarmee je zero- en first-party gegevens kunt verzamelen, loyaliteitsprogramma's kunt bouwen en marketingcampagnes kunt uitvoeren via alle kanalen.
Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform
White Label Loyalty helpt je je klanten te begrijpen en relevante beloningservaringen te leveren. Richt je op je klanten door hen eerst te leren kennen. Krijg een compleet overzicht van je klanten met eerstepartij gegevensinzichten, die betrokkenheid en groei zullen stimuleren.
Meer informatie over White Label Loyalty
Quizell versnelt e-commerce en verkoop met gepersonaliseerde productaanbevelingen. Maak een quiz om de behoeften van je klanten te ontdekken en hen naar oplossingen te leiden die voor hen werken. Verhoog de verkoop, verlaag het aantal retourzendingen en ontdek nieuwe mogelijkheden voor de groei van je bedrijf.
Meer informatie over Quizell
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich...
Meer informatie over Bettermode
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer.
Meer informatie over Startquestion
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren.
Meer informatie over Apex Loyalty
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen.
Meer informatie over Product Fruits
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden.
Meer informatie over Pipedrive
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden.
Meer informatie over Hootsuite
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media.
Meer informatie over Freshdesk
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis.
Meer informatie over LiveChat
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Onboard klanten en houd ze betrokken met e-mail-, push- en in-productberichten.
Meer informatie over Intercom
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws.
Meer informatie over Typeform
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport