Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

225 softwareopties

Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Audience Advantage™ biedt sales teams een oneerlijk concurrentievoordeel door boeiende XR-ervaringen aan te bieden. Door de koppeling met CRM-gegevens wordt het voor uw kopers gemakkelijk om de werkelijkheid voor te stellen. Meer informatie over Audience Advantage
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de klantgerichtheid verhogen door middel van hogere klantenretentie, toegang tot realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Skalin berekent je klantgezondheidsscore en waarschuwt je indien nodig. We helpen je team proactiever te zijn, tijd te besparen en meer inkomsten te genereren. Meer informatie over Skalin
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho. Meer informatie over Zoho CRM
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
monday sales CRM is perfect voor MKB-bedrijven en is een codevrije, volledig aanpasbare CRM, gebouwd op het monday.com Work OS. Alle verkoopprocessen, klantcommunicatie en aftersales-activiteiten worden met dit systeem op één plek afgehandeld. Ingebouwde automatiseringen verminderen handmatig werk, zodat jij je op de verkoop kunt concentreren. Meer informatie over monday sales CRM
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich... Meer informatie over Bettermode
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen. Meer informatie over Product Fruits
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen. Meer informatie over Nudgify
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxo
Talon.One is een promotiesysteem waarmee je bedrijf relevante, effectieve en gepersonaliseerde promoties kan leveren op basis van jouw gegevens. Met één integratie kun je couponcodes, kortingen, bundels, verwijzingsbeloningen en loyaliteitsprogramma's creëren, beheren en bijhouden, allemaal op één holistisch platform. Meer informatie over Talon.One
Solitics is cloudgebaseerde analysesoftware waarmee bedrijven in een uniform portal marketingstrategieën kunnen uitstippelen en klantgegevens kunnen verzamelen en evalueren om klantenbinding, marketing, gegevensanalyse, conversiepercentages en andere activiteiten te optimaliseren. Het platform voldoet aan de ISO-beveiligingsnormen en versleutelt... Meer informatie over Solitics
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren. Meer informatie over Apex Loyalty
Met het platform voor consumentenmarketing van NeuroTag kunnen ondernemingen consumenten in de detailhandel werven via producten. Dit wordt gedaan door aankoopgegevens van consumenten te koppelen aan gedrags- en demografische gegevens, om de verborgen patronen van consumenten in hun dagelijkse winkelgewoonten vast te leggen en een klantprofiel te... Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis. Meer informatie over Zendesk Suite
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis. Meer informatie over LiveChat
Voelen jouw mensen zich gewaardeerd? Met dit platform kunnen HR-leiders gemakkelijk erkenningsprogramma's opbouwen en bewust een prettige cultuur creëren. Geen toeslagen en volledige kredietteruggave voor niet-verzilverde cadeaubonnen voor uitstekend rendement. Probeer het gratis op de website van het bedrijf. Meer informatie over Guusto
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
SoGoSurvey is cloudgebaseerde software die het mogelijk maakt om enquêtes over medewerkersbetrokkenheid, klanttevredenheidsonderzoeken en online peilingen te creëren. Het platform biedt allesomvattend feedbackbeheer voor ondernemingen, waarmee organisaties gegevens kunnen verzamelen, analyseren en actie kunnen ondernemen. Meer informatie over Sogolytics
Gebruik de self-service voor klanten, online gemeenschappen, livechat en sociale klantenondersteuning van Salesforce Service Cloud om de online klantenbinding te verbeteren. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De cloudgebaseerde e-mailinfrastructuur van SendGrid ontlast bedrijven van de kosten en complexiteit van het onderhouden van aangepaste e-mailsystemen. SendGrid biedt betrouwbare e-mailbezorging, schaalbaarheid en realtime analyses, samen met flexibele API's die integratie op maat tot een fluitje van een cent maken. SendGrid helpt je om je te... Meer informatie over SendGrid
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing. Meer informatie over Marketo Engage
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Hotjar maakt het gemakkelijk om verder te gaan dan traditionele web-analytics en te begrijpen wat mensen echt op je site doen. Meer informatie over Hotjar
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay CRM
Really Simple Systems CRM is speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven, waardoor het eenvoudig is op te zetten en te gebruiken. Meer informatie over Really Simple Systems CRM
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud
Klantinhoud verhoogt de gemiddelde bestelwaarde, tijd op de site, bekeken pagina's en meer. Toon klantbeoordelingen, foto's en meer op de site om het vertrouwen van klanten op te bouwen. Meer informatie over Yotpo
End-to-end platform voor uitgaande verkoop. Vind prospects, communiceer op schaal, win deals. Eenvoudig, vanaf één plek. Meer informatie over Apollo
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Misschien wil je alleen een eenvoudige enquête uitvoeren. Misschien wil je de hele wereld veranderen. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie door ervoor te zorgen dat de mening van de klant wordt gehoord bij elke beslissing die je neemt op elke afdeling. Meer informatie over Alchemer
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Wijs met Front e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Meer informatie over Front
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive

Gerelateerde categorieën