Hier is onze lijst met apps voor Customer engagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

485 softwareopties

Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Betrek je klanten met de technologie van Surfly voor co-browsing en samenwerking waarmee je elk gesprek naadloos vanuit elk kanaal kunt upgraden en met klanten kunt communiceren alsof je naast elkaar zit. Surfly kan eenvoudig worden aangepast aan en geïntegreerd met elke klantervaring. Meer informatie over Surfly
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de klantgerichtheid verhogen door middel van hogere klantenretentie, toegang tot realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt moeiteloos contact te leggen met klanten via e-mail, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
Maak in realtime verbinding met klanten en prospects via alle kanalen. Blijf altijd en overal in contact via e-mail, telefoon, livechat en zelfs sociale media dankzij een omnichannel CRM zoals Zoho. Meer informatie over Zoho CRM
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Spreek klanten aan op je website en begeleid hen door het verkoopproces of bied hen een geweldige klantenservice. Probeer LiveChat 30 dagen gratis. Meer informatie over LiveChat
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenbinding waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
monday sales CRM is perfect voor MKB-bedrijven en is een codevrije, volledig aanpasbare CRM, gebouwd op het monday.com Work OS. Alle verkoopprocessen, klantcommunicatie en aftersales-activiteiten worden met dit systeem op één plek afgehandeld. Ingebouwde automatiseringen verminderen handmatig werk, zodat jij je op de verkoop kunt concentreren. Meer informatie over monday sales CRM
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Wijs met Front e-mails toe aan teamleden, deel en bespreek e-mails intern zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen. Meer informatie over Front
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, motiveren en behouden. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, stemmen, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten inhoud delen. Verhoog de betrokkenheid van je klanten met gamification, aanmoedigingen en meldingen; stel hen in staat om zich... Meer informatie over Tribe
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Zoho CRM Plus is een echt omni-channelplatform waarmee je klanten contact met je kunnen opnemen via telefoon, e-mail, sociale media, livechat en enquêtes. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Stroomlijn de onboarding en ondersteuning van je klanten om de time-to-value te verminderen, betrokkenheid binnen de app te stimuleren en de acceptatie van functies te versnellen. Meer informatie over Userlane
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Helpwise is a communication software that allows customer-facing teams to create shared inboxes for different channels like email, live chat, SMS, Whatsapp, Facebook, Twitter, and more. Sales and support reps can use Helpwise to manage customer conversations and optimize workflows using different automation rules. Meer informatie over Helpwise
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Het bedrijfsduurzaamheidsprofiel is ontwikkeld in samenwerking met professionals in Denemarken, Zweden en Nederland, en in samenwerking met multinationale bedrijven zoals Dell Technologies, Tesco, EY, HB Reavis, BMW, Kaufland en vele anderen. Het is bruikbaar voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SmartHead
Product Fruits biedt tools voor app-acceptatie zonder code, productrondleidingen, hints, feedback en aankondigingen. Meer informatie over Product Fruits
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Verhoog de conversies met maar liefst 15% door echte context aan je winkel toe te voegen. Markeer activiteiten en creëer urgentie met eenvoudige, vriendelijke aansporingen. Meer informatie over Nudgify
Open Social helpt organisaties bij het creëren, implementeren en beheren van online ruimtes om de communicatie, samenwerking en betrokkenheidsactiviteiten te stroomlijnen. Met de whitelabeling-capaciteiten kunnen gebruikers het platform personaliseren met aangepaste kleuren, afbeeldingen, taxonomieën, koptekst- en voettekstmenu's en andere... Meer informatie over Open Social
NeuroTags' consumer marketing platform enables enterprises to acquire retail consumers via products. This is done by linking consumer purchase data with behavioral and demographic data, to capture the consumer hidden patterns in their daily shopping habits and create a customer profile. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Creëer en beheer feedbackenquêtes voor de Net Promoter Score per e-mail, sms, web of tijdens evenementen. Het duurt slechts enkele minuten om aan de slag te gaan en te beginnen met het verzamelen van bruikbare feedback die je kunt gebruiken om je klanten beter te begrijpen. Boordevol functies en met veel waar voor je geld. Meer informatie over SightMill
Treasure Data is een cloudgebaseerd klantgegevensplatform waarmee het hele bedrijf klantgerichtheid vorm kan geven in het tijdperk van de digitale klant. De software doet dit door alle gegevens te verbinden met één slim platform voor klantgegevens om doelgerichte opdrachten aan te sturen die waarde genereren voor elke klant. Meer informatie over Treasure Data Suite
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Meer informatie over Viber
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Voelen jouw mensen zich gewaardeerd? Met dit platform kunnen HR-leiders gemakkelijk erkenningsprogramma's opbouwen en bewust een prettige cultuur creëren. Geen toeslagen en volledige kredietteruggave voor niet-verzilverde cadeaubonnen voor uitstekend rendement. Probeer het gratis op de website van het bedrijf. Meer informatie over Guusto
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing automation, campagnebeheer en lead nurturing. Meer informatie over Marketo Engage
Gebruik de self-service voor klanten, online gemeenschappen, livechat en sociale klantenondersteuning van Salesforce Service Cloud om de online klantenbinding te verbeteren. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye

Gerelateerde categorieën