Hier is onze lijst met apps voor Customer satisfaction software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

113 softwareopties

Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je klantenondersteuningstickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en social media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Meet klanttevredenheid met Hotjar Survey. Stel een NPS-enquête in op je website of stuur een e-mail naar je klanten om te ontdekken hoe waarschijnlijk het is dat ze je aanbevelen en hoe je de klantervaring kunt verbeteren. Meer informatie over Hotjar
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Zoho Survey is software voor het creëren van online enquêtes en vragenlijsten en is schaalbaar om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie op de website. Meer informatie over Zoho Survey
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Yotpo, het toonaangevende marketingplatform voor e-commerce, helpt duizenden merken om de groei van direct-to-consumer te versnellen. De aanpak op één platform zorgt voor gegevensgestuurde oplossingen voor beoordelingen, loyaliteit, sms-marketing en meer, waardoor merken slimmere, beter converterende klantervaringen kunnen creëren. Meer informatie over Yotpo
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Elke organisatie verzamelt feedback van klanten, maar weinig organisaties doen er daarna iets mee. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, haalt de mening van de klant uit dashboards en geeft het aan jouw mensen. Alchemer is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie. Meer informatie over Alchemer
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Meer informatie over Pipefy
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende dienstverlening te leveren aan je hele organisatie, van eenvoudig incidentbeheer tot ITSM voor de hele onderneming. Meer informatie over Vivantio
Software die bedrijven helpt bij het beheren en genereren van online beoordelingen, het betrekken van en reageren op feedback van klanten en ontdekken van belangrijke klantinzichten. Meer informatie over ReviewTrackers
123FormBuilder is de snelste manier om professionele formulieren voor internet en mobiel te creëren. De bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om binnen enkele minuten met behulp van je browser aangepaste contactformulieren, enquêtes, registratieformulieren en bestelformulieren te creëren. Er zijn geen coderingsvaar... Meer informatie over 123FormBuilder
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Cloudgebaseerde softwareoplossing voor bedrijfsenquêtes. Gebruikers in meer dan 150 landen gebruiken CheckMarket om prachtige enquêtes uit te voeren, inzichten te verkrijgen en te handelen naar de resultaten. Meer informatie over CheckMarket
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Functies omvatten sjabloon en botcreatie, aanpasbare branding, campagnebeheer, rapporten en analyses, en meer. Meer informatie over Feedier
SmartSurvey is een cloudgebaseerde tool voor het beheer van enquêtes en vragenlijsten waarmee gebruikers reacties voor een onbeperkt aantal enquêtes kunnen creëren, distribueren, beheren en analyseren. Meer informatie over SmartSurvey
Home Care Pulse is een platform voor klanttevredenheid waarmee eigenaren van bureaus, marketeers, zorgverleners en bedrijfsleiders de ervaring van klanten en zorgverleners kunnen volgen met behulp van enquêtes en feedback. Belangrijke functies zijn benchmarking, rapportage, eenmalige aanmelding en contactbeheer. Meer informatie over Home Care Pulse | Experience Management
SurveyMonkey Enterprise is een oplossing voor klanttevredenheid waarmee bedrijven in de IT, gezondheidszorg, het onderwijs en andere sectoren enquêteantwoorden kunnen verzamelen, beoordelen en delen met teams. Beheerders kunnen vertrouwelijke gegevens beveiligen in overeenstemming met de nalevingsnormen van de AVG en de CCPA (California Consumer... Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Sprinklr biedt producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social media te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Het is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks apps om merkconsistentie tussen klanten en personeel te... Meer informatie over Sprinklr
QuickTapSurvey is een alles-in-één enquêteplatform waarmee je overal gegevens kunt vastleggen, zelfs offline. Meer informatie over QuickTapSurvey
Centercode is een oplossing voor klanttevredenheid die bedrijven helpt bij het beheren van de volledige productlevenscyclus door feedback van prospects, klanten en medewerkers te documenteren. Met behulp van het platform kunnen gebruikers het productsucces meten aan de hand van netto promotorscores, KPI-statistieken en meer. Meer informatie over Centercode
Userback is een visuele feedbackoplossing waarmee website-eigenaren en softwareteams gemakkelijk feedback, functieverzoeken en foutrapporten van hun gebruikers kunnen verzamelen en beheren. Verzamel visuele feedback met geannoteerde schermopnames, video-opnames en meer, zodat je feedback sneller kunt beheren. Meer informatie over Userback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Met Groove kunnen kleine of grote teams op één lijn blijven en hun klanten de gepersonaliseerde ervaring bieden die ze verdienen. Groove is ontworpen voor groeiende teams. Je krijgt alles wat je nodig hebt om productiever te zijn en je klanten tevredener te maken, zonder de rompslomp van een ingewikkelde helpdesk. En het is een persoonlijkere... Meer informatie over Groove

Gerelateerde categorieën