Live chat software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Live chat software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
142 softwareopties
Geweldige realtime klantenservice begint met betere livechatsoftware.
Meer informatie over LiveAgent
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens.
Meer informatie over HubSpot CRM
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's.
Meer informatie over Freshchat
Messaging Studio is cloudgebaseerde communicatiesoftware die is ontworpen voor Salesforce-tools waarmee bedrijven klantinteracties kunnen beheren via een uniforme portal. Met het platform kunnen organisaties gebruikersrechten definiëren en verschillende rollen toewijzen om leden in verschillende teams op de hoogte te stellen van binnenkomende...
Meer informatie over Messaging Studio
Amio is een conversationeel AI-platform waarmee teams virtuele assistenten kunnen bouwen om klantvragen te beheren via verschillende digitale kanalen zoals WhatsApp, Messenger, Viber, Telegram, e-mail en meer.
Meer informatie over Amio
Praten met de bezoekers van je website moet eenvoudig zijn. Chat met ze vanuit de applicaties die je al gebruikt: Microsoft Teams, Slack, Google Chat, Zoom en Webex.
Schakel met één klik een chatbot met ChatGPT in die is getraind in je eigen content. Escaleer AI-chats zo nodig naar mensen om de ondersteuningskosten te verlagen.
Meer informatie over Social Intents
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Zendesk biedt toonaangevende livechat-software die snel te implementeren en gebruiksvriendelijk is. Je kunt er realtime gespreksondersteuning mee bieden via web, mobiel en sociale media zoals Facebook/WhatsApp. Responstijden kunnen in sommige gevallen slechts 30 seconden zijn en de prestaties van medewerkers kunnen met 25% verbeteren.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads.
Meer informatie over Pipedrive
Met de integreerbare livechat-widgets van Zoho Desk creëer je onmiddellijke antwoorden voor directe tevredenheid. Je klanten kunnen contact opnemen met je vertegenwoordigers, direct via het Helpcenter met contextbewuste AI, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en je klanten kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden.
Meer informatie over Zoho Desk
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers proactief kunt omzetten in klanten.
Meer informatie over LiveChat
Communiceer snel en persoonlijk met klanten en leads via livechat op je website en in je app.
Meer informatie over Intercom
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing.
Meer informatie over Bitrix24
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit.
Meer informatie over Nextiva
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht op basis van de verschillende factoren.
Meer informatie over EngageBay CRM
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
Gebruik Salesforce Service Cloud om een gepersonaliseerde livechatsessie met je websitebezoekers te starten. Stuur chats door, controleer en coach agenten in realtime en meer.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer.
Meer informatie over Birdeye
Userlike is een live chat-oplossing voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Chat met je klanten via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms.
Meer informatie over Userlike
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium.
Meer informatie over Podium
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten".
Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer...
Meer informatie over Olark
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
Met de geïntegreerde livechatfunctie van 3CX kunnen bezoekers van je website en Facebook-pagina in realtime een chat of gesprek starten. Je medewerkers kunnen ze onmiddellijk beantwoorden vanuit hun 3CX-webclient of -app. Als chat niet genoeg is, kunnen ze met één klik overschakelen naar een gesprek of video.
Meer informatie over 3CX
Live chat van Smartsupp verbindt je met je bezoekers. Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen via een chatbot om tijd te besparen en vragen van klanten snel op te lossen, krijg toegang tot bezoekersgegevens en statistieken om inzicht te krijgen in je doelgroep en hun klantbehoeften, en profiteer van multichannel-communicatie, allemaal op...
Meer informatie over Smartsupp