Hier is onze lijst met apps voor Live chat software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

179 apps
Sorteren op
One complete customer relationship solution
Engage your customers 24/7 with Target First ! Our customer relationship platform offers several options to keep in touch with the best part of the audience on your website : - Live chat - Call Back - Chatbot - Messaging - Email - Meeting Meer informatie over Target First
Bouw je eerste bot binnen 10 minuten.
Combineer AI-technologie met een menselijke benadering om naadloze klantenondersteuning te bieden. Dankzij ChatBot kunnen je klanten zichzelf bedienen, veelvoorkomende problemen oplossen en contact leggen met menselijke medewerkers wanneer dat nodig is. Meer informatie over Chatbot
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Productiviteitstool voor het verbeteren van micro-toepassingen voor Slack
Everyday Toolkit, gebouwd voor Slack, is een reeks micro-toepassingen die kleine bedrijven en wereldwijde ondernemingen tools biedt om te zoeken naar synoniemen, Google-afbeeldingen te delen, het aantal woorden bij te houden en andere bewerkingen op het gebied van productiviteitsverbetering uit te voeren op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Everyday Toolkit
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers proactief kunt omzetten in klanten. Meer informatie over LiveChat

CommBox

(0)
Cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter en klantenservice
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Smartsupp is gratis live chat met bezoekersregistratie.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Multi-channel livechat-software voor betrokkenheid op de website
REVE Chat is omni-channel software voor klantenondersteuning die livechat, videochat, spraakoproepen en wachtrijen biedt om in contact te komen met websitebezoekers. Meer informatie over REVE Chat
Op kunstmatige intelligentie gebaseerd platform voor het maken van chatbots.
BOTNATION AI is een cloudgebaseerde conversationele KI-oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het introduceren en beheren van chatbots voor websites en Facebook-pagina's. Met de engine voor trefwoordaanbevelingen kunnen gebruikers trefwoorden en woordgroepen uit klantinteracties in meerdere advertentiecampagnes zoeken en analyseren. Meer informatie over BOTNATION AI
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads. Meer informatie over Pipedrive
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Met de integreerbare livechat-widgets van Zoho Desk creëer je onmiddellijke antwoorden voor directe tevredenheid. Je klanten kunnen contact opnemen met je vertegenwoordigers, direct via het Helpcenter met contextbewuste AI, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en je klanten kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Meer informatie over Zoho Desk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front Chat is de livechat-oplossing voor teams die Front gebruiken om snelle klantenondersteuning op je website te bieden. Centraliseer je klantcommunicatie in Front. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
Uitstekend beoordeelde livechat die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Gorgias is niet alleen een chat; bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer, allemaal op één plek. Maak van je bezoekers klanten door de ondersteuningstijd met 43% te... Meer informatie over Gorgias
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht op basis van de verschillende factoren. Meer informatie over EngageBay
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Livechatsoftware voor websites
ProProfs Chat is een realtime livechat-tool voor verkoop en ondersteuning voor websites die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het contact leggen met, bijstaan, betrekken en converteren van websitebezoekers. Meer informatie over ProProfs Chat
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick livechat is een uitstekende oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. Klanten melden een omzetstijging van 35-40% nadat ze HelpOnClick in gebruik hebben genomen. Meer informatie over HelpOnClick
Conversational AI platform for handling customer queries
Userbot is a conversational artificial intelligence (AI) platform that provides businesses with a chatbot to handle and automate customer service processes. Supervisors can use the dashboard to track users’ activities and control conversational flows. Meer informatie over Userbot
Software voor het beheer van livechat en klantcommunicatie
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is een live chat-oplossing voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Chat met je klanten via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Meer informatie over Userlike
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Gebruik Salesforce Service Cloud om een gepersonaliseerde livechatsessie met je websitebezoekers te starten. Stuur chats door, controleer en coach agenten in realtime en meer. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Tevreden klanten livechatten met Olark.
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten". Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer... Meer informatie over Olark
Beheer van beoordelingen, reputatiesoftware, feedback en webchat
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Livechat-software voor het MKB
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid chats, volledige transcriptgeschiedenis en complete widgetaanpassing. Meer informatie over Pure Chat
Oplossing voor livechatondersteuning en berichten
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to
Gehoste telefooncentrale met CRM-integratie en mobiele apps
Met de geïntegreerde livechatfunctie van 3CX kunnen bezoekers van je website en Facebook-pagina in realtime een chat of gesprek starten. Je medewerkers kunnen ze onmiddellijk beantwoorden vanuit hun 3CX-webclient of -app. Als chat niet genoeg is, kunnen ze met één klik overschakelen naar een gesprek of video. Meer informatie over 3CX
Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Vereenvoudigen van de bedrijfscommunicatie
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Livechat en berichten in de app voor verkoop en marketing
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Open source teamchat communicatietool
Breng berichten, videogesprekken, het delen van bestanden en alle teamcommunicatie samen op één plek en verhoog de efficiëntie van je bedrijf. Geef je team de mogelijkheid om sneller te werken met realtime sms-berichten. Beheer machtigingen, controleer eerdere berichten en zie nooit meer informatie over het hoofd dankzij de opgeslagen... Meer informatie over Rocket.Chat
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Livechatsoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
Met SnapEngage kun je chatten met bezoekers van je website zonder enige vereiste installatie. SnapEngage livechatsoftware heeft geavanceerde functionaliteiten voor zowel verkoop- als ondersteuningsteams, waaronder sms-naar-chat, Bel-mij, voorvertoning, ontwerpstudio, integraties met CRM's en helpdesks, en meer. Verhoog de klantenbinding en... Meer informatie over SnapEngage
No. 1 Guest Messaging Platform for Hospitality
Whistle is a cloud-based guest messaging software designed to help businesses in the hospitality industry communicate with customers, manage tasks, automate workflows, and more on a unified platform. Administrators can send documents to clients and collect electronic signatures. Meer informatie over Whistle Messaging
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor website-eigenaren
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten
Naast Live Chat hebben bedrijven nu te maken met klantenondersteuning via meerdere kanalen, dus Live Chat is niet langer voldoende. Door Crisp te gebruiken, kunnen bedrijven profiteren van een alles-in-één multi-channel klantenrelatieplatform waarmee ze hun communicatie beter kunnen schalen. Meer informatie over Crisp
Apps voor livechat met medewerkers voor iOS en Android
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Cloudgebaseerde interface-ontwerpfunctie voor conversatiewebsites
Landbot.io is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het bouwen van conversatiewebsites om de klantervaring en het genereren van leads te verbeteren. Met Landbot.io kunnen gebruikers chatbots maken met behulp van conversatietechnologie voor UI's en betere betrokkenheid bieden op... Meer informatie over Landbot
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform.
Chat met online klanten in realtime. Stel kantooruren in. Creëer gerichte proactieve berichten voor betrokkenheid. Ideaal voor teams in ondersteuning, verkoop en marketing. Meer informatie over Re:amaze
Software voor de levenscyclus van klanten, voor ondersteuning, automatisering en meer.
Customerly is een klantlevenscyclusoplossing voor klantgerichte bedrijven om hun relaties met klanten te beheren, ondersteuning te bieden, feedback te verzamelen en processen te automatiseren, zoals e-mailmarketing en routering van verzoeken. De alles-in-één-tool biedt livechat, enquêtes, marketing, CRM en meer. Meer informatie over Customerly
Door AI ondersteunde receptie-assistent
FrontdeskAI is een door AI (Artificial Intelligence) ondersteunde helpdesk en admin-assistent die is ontworpen voor bedrijven in sectoren zoals beauty en wellness, fitness, tandheelkunde en meer. Het biedt 24/7 klantenondersteuning ondersteund door machine learning, veelgestelde vragen en zakelijk beleid. Meer informatie over True Lark
Visueel omnichannel platform voor klantenbinding:
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact te komen via onder andere gepersonaliseerde chat, sms en Facebook-berichten. Meer informatie over INSIDE
Text messaging and reputation management platform
Chekkit is a text messaging platform designed to help businesses collect reviews, accept payments, communicate with customers via web chat, video calls, or other channels, and manage conversations on a unified platform. Supervisors can track competitors and Google search results. Meer informatie over Chekkit
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
Met de Conversational Cloud van LivePerson kunnen bedrijven livechat- en berichtengesprekken op schaal beheren, van hun website en mobiele apps tot internationaal favoriete berichtenkanalen zoals sms, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp, Apple Business Chat en meer. Meer informatie over Conversational Cloud
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Eenvoudige en krachtige chatmodule voor on-demand en proactieve berichtenuitwisseling, met geavanceerde chatmogelijkheden en tracking van webbezoekers. Meer informatie over NABD System
Op website geïntegreerde software voor live chatbox
Chaport is een moderne livechat-oplossing met automatische berichten, integraties met Facebook, Viber, Telegram, capaciteiten voor groepschat, opgeslagen antwoorden en offline berichten. Het bevat desktop-apps voor Mac, Windows en web, en mobiele apps voor iOS en Android met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Een flexibele messenger voor teamcommunicatie en het delen van bestanden.
Een messenger-app die kan worden geïntegreerd met e-mail. Het omvat het delen van bestanden, taken, prikborden en meer en werkt voor meerdere organisaties. Meer informatie over Fleep
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Zelflerende conversationele AI voor het ontwikkelen van leads op websites
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
De motor van groei.
Livechat die je vertelt met wie je spreekt. Communiceer persoonlijk of stuur geautomatiseerde berichten. Meer informatie over User.com
Tekstberichtplatform voor klantenservicebedrijven
Teckst is een cloudgebaseerde oplossing voor sms- en tekstberichtmarketing voor contactcenters en klantenservicebedrijven met een reeks functies, waaronder Facebook Messenger- en WeChat-connectiviteit, sms/mms, het actief volgen van de ticketstatus, desktop- en audiomeldingen, eenmalige aanmelding en meer. Meer informatie over Teckst
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Live chat ondersteuning en realtime website bezoekersmonitoring.
Provide Support Live Chat is een krachtige tool voor klantenondersteuning. Hiermee kun je klanten onmiddellijk helpen via livechat, hun navigatie door je website in realtime bekijken, hen begeleiden en proactief hulp bieden. Meer informatie over Provide Support
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Real-time social chat software
Chatroll is a real-time social chat software designed to help businesses to connect with a large audience by conducting live events. It provides access to updated key event metrics to understand and analyze the viewer’s behavior in the conference via the analytics dashboard. Meer informatie over Chatroll
Customer communication platform for small business owners
WikiPro is a customer communication platform designed to help small businesses in the legal, finance, accounting, and marketing sectors engage with clients by requesting reviews, electronic signatures, payments, and more. Administrators can create tasks and assign them to team members. Meer informatie over WikiPro
Cloud-based conversation platform for brands
Community is a cloud-based conversational marketing platform that connects businesses with their audience via text messaging. Meer informatie over Community
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Smith.ai Live Chat & AI Chatbot is the superior 24/7 service
North America-based live chat agents respond 24/7 to sales and service inquiries in English and Spanish. We capture, screen, and convert new leads, and assist clients. We offer the superior experience of an in-house receptionist, not a cheap offshore "live chat" vendor that feels like a call center. Meer informatie over Smith.ai
Het platform biedt alle ondersteuningskanalen op één plek.
Met de livechat van Wix Answers kun je klanten realtime ondersteuning bieden. Maak en plaats chatwidgets om binnen het product proactieve en relevante ondersteuning te bieden. Medewerkers hebben alle voordelen van het ticketingsysteem: helpartikelen, opgeslagen antwoorden en gedetailleerde klantgegevens, allemaal op één plek. Meer informatie over Wix Answers
Platform voor klantcommunicatie met meerdere kanalen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
Digital Customer experience platform
Engati is a cloud-based platform for chatbots and LiveChats without the need for programming knowledge. Bots built within can be published across Facebook Messenger, Skype, Viber, Slack, Kik, Telegram, and embedded in websites, and can be used for eCommerce, banking, media, health care, and more. Meer informatie over Engati
Software for managing social hubs, events, and engagement
Live chat and instant messaging app facilitating real-time interaction between members of online communities and virtual event goers via private, public, and group chats. Meer informatie over Chatwee Social Chat Widget
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Build your bot now, no coding required.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Meer informatie over Chatfuel
Premium live chat software
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
End-to-end omnichannel customer experience management
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Meer informatie over Mi4biz
Conversational AI-platform voor leadacquisitie
Insent is een cloudgebaseerd conversational AI-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen klanten te werven en verkoopkansen te vergroten. Functies omvatten het scoren en genereren van leads, meerdere gebruikersaccounts, begroetingsberichten voor klanten en communicatiebeheer. Meer informatie over Insent
Alles-in-één tool voor het betrekken van bezoekers bij websites
BirdSeed is niet alleen voor altijd gratis live chat, maar bevat ook 11 andere betrokkenheidstools die zich richten op kopers in een vroeg stadium, mensen die op een andere manier willen communiceren of wanneer je niet beschikbaar bent - alles-in-één knop. Meer informatie over BirdSeed
PHP and MySQL powered live chat software
PHP and MySQL powered live chat software. Download and install on your server or signup for the On Demand solution and be online in just few minutes. Live chat software that is simple to setup and easy to use. Meer informatie over PHP Live!
Klantenserviceplatform voor asynchrone berichtenuitwisseling
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Meer informatie over Sparkcentral
Omnichannel virtual assistant platform
Xenioo is an omnichannel chatbot platform that lets users create artificial intelligence (AI) powered virtual assistants to engage visitors and capture leads. The software includes a codeless drag-and-drop chat flow designer, preview functionality, debugging, multi-channel publishing, and more. Meer informatie over Xenioo
The modern client portal for innovative businesses
Modern client portal with modules for file-sharing, eSignatures, billing, messaging, intake forms, knowledge base, and more. Meer informatie over Portal
AI conversational platform for creating chatbots
Yellow Messenger help businesses in advertising, education, banking and other industries create, launch, and manage custom chatbots. The AI technology lets organizations build virtual assistants to automate operational workflows, respond to customer queries, and engage with the target audience. Meer informatie over Yellow Messenger
Conversation as a Service (CaaS) live chat software
Chat Metrics is a live chat software designed to help businesses communicate with website visitors in real-time and improve overall lead conversion rates. Organizations can maintain a history of chats, view transcripts and download them in CSV format according to requirements. Meer informatie over Chat Metrics
iAdvize humanises the digital experience at scale
iAdvize is a conversational platform that brings a profitable human touch to the digital experience at scale. Meer informatie over iAdvize
BotXO is een krachtige ontwerpfunctie voor AI-chatbots.
Het platform is eenvoudig te gebruiken en vereist geen programmering; de bots zijn meertalig en bieden meerdere kanalen. Met het BotXO-platform kan elk bedrijf, in elke sector, moeiteloos een slimme AI-chatbot bouwen en opstarten om een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Meer informatie over Certainly
Collaboration tool for SMEs and education institutes
Lark is a collaboration software that helps businesses establish communication through instant messaging and audio or video calling. It lets users create chat threads and view interaction history to streamline communication and provide context on specific topics. Meer informatie over Lark
Omnichannel chatplatform voor bedrijven
Multichannel chatplatform ontworpen om de klantenbinding en verkoop op e-commercewebsites te vergroten. Meer informatie over Chat.io
Ticketbeheer voor klantenservice en ondersteuningsteams
ngDesk is een cloudgebaseerde klantenserviceoplossing die klantenondersteuningsteams helpt met ticketbeheer en het beantwoorden van vragen. Belangrijke functies zijn onder meer formulierenbeheer, samenwerking, het maken van chatbots, op regels gebaseerde workflows, kennisbankbeheer en multi-channelcommunicatie. Meer informatie over ngDesk
Customizable product support platform
Boomtown is a product support platform designed to help banking businesses, value-added resellers (VARs), and technology providers activate new customers through personalized services. Representatives can utilize smart inbox prioritization capabilities to provide customer support via any channel. Meer informatie over Boomtown
Online lead generation & marketing automation
Jumplead is an online sales lead generation, lead management and marketing automation system that generates targeted leads from an existing website in real time Meer informatie over Jumplead