Hier is onze lijst met apps voor Live chat software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

123 softwareopties

Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen. Meer informatie over Kindly
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Software voor live chat om de verkoop te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Neem in realtime deel en stuur gerichte berichten naar je prospects en klanten. Meer informatie over Zoho SalesIQ
REVE Chat is omni-channel software voor klantenondersteuning die livechat, videochat, spraakoproepen en wachtrijen biedt om in contact te komen met websitebezoekers. Meer informatie over REVE Chat
HelpOnClick livechat is een uitstekende oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. Klanten melden een omzetstijging van 35-40% nadat ze HelpOnClick in gebruik hebben genomen. Meer informatie over HelpOnClick
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Messaging Studio is cloudgebaseerde communicatiesoftware die is ontworpen voor Salesforce-tools waarmee bedrijven klantinteracties kunnen beheren via een uniforme portal. Met het platform kunnen organisaties gebruikersrechten definiëren en verschillende rollen toewijzen om leden in verschillende teams op de hoogte te stellen van binnenkomende... Meer informatie over Messaging Studio
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zendesk biedt toonaangevende livechat-software die snel te implementeren en gebruiksvriendelijk is. Je kunt er realtime gespreksondersteuning mee bieden via web, mobiel en sociale media zoals Facebook/WhatsApp. Responstijden kunnen in sommige gevallen slechts 30 seconden zijn en de prestaties van medewerkers kunnen met 25% verbeteren. Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads. Meer informatie over Pipedrive
Met de integreerbare livechat-widgets van Zoho Desk creëer je onmiddellijke antwoorden voor directe tevredenheid. Je klanten kunnen contact opnemen met je vertegenwoordigers, direct via het Helpcenter met contextbewuste AI, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en je klanten kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Meer informatie over Zoho Desk
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers proactief kunt omzetten in klanten. Meer informatie over LiveChat
Communiceer snel en persoonlijk met klanten en leads via livechat op je website en in je app. Meer informatie over Intercom
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Gebruik Salesforce Service Cloud om een gepersonaliseerde livechatsessie met je websitebezoekers te starten. Stuur chats door, controleer en coach agenten in realtime en meer. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Userlike is een live chat-oplossing voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Chat met je klanten via je website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Meer informatie over Userlike
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht op basis van de verschillende factoren. Meer informatie over EngageBay CRM
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten". Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer... Meer informatie over Olark
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Met de geïntegreerde livechatfunctie van 3CX kunnen bezoekers van je website en Facebook-pagina in realtime een chat of gesprek starten. Je medewerkers kunnen ze onmiddellijk beantwoorden vanuit hun 3CX-webclient of -app. Als chat niet genoeg is, kunnen ze met één klik overschakelen naar een gesprek of video. Meer informatie over 3CX
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Live chat van Smartsupp verbindt je met je bezoekers. Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen via een chatbot om tijd te besparen en vragen van klanten snel op te lossen, krijg toegang tot bezoekersgegevens en statistieken om inzicht te krijgen in je doelgroep en hun klantbehoeften, en profiteer van multichannel-communicatie, allemaal op... Meer informatie over Smartsupp
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid chats, volledige transcriptgeschiedenis en complete widgetaanpassing. Meer informatie over Pure Chat
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen contact te leggen met klanten via een mobiele toepassing of website. Het platform stelt gebruikers in staat om de chatgeschiedenis en prestatieanalyses te bekijken en klantcommunicatie te volgen via aanpasbare pagina's. Meer informatie over tawk.to
Front Chat is de livechat-oplossing voor teams die Front gebruiken om snelle klantenondersteuning op je website te bieden. Centraliseer je klantcommunicatie in Front. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Nextiva verandert de manier waarop bedrijven communiceren. Nextiva is een communicatieplatform dat bedrijven telefoonfuncties voor grote bedrijven biedt tegen een prijs voor kleine bedrijven, met gebruiksgemak, beheersbaarheid, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en bedrijfsbrede functionaliteit. Meer informatie over Nextiva
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven chatbot, berichten in de app en tools voor e-mailbeheer. Meer informatie over Drift
Al je klantcommunicatie op één plek. Sluit meer deals in realtime en bied snellere klantenondersteuning. Meer informatie over HelpCrunch
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over Rescue
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Breng berichten, videogesprekken, het delen van bestanden en alle teamcommunicatie samen op één plek en verhoog de efficiëntie van je bedrijf. Geef je team de mogelijkheid om sneller te werken met realtime sms-berichten. Beheer machtigingen, controleer eerdere berichten en zie nooit meer informatie over het hoofd dankzij de opgeslagen chatgeschiede... Meer informatie over Rocket.Chat
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Comm100 Live Chat ondersteunt realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten Meer informatie over Comm100 Live Chat
Uitstekend beoordeelde livechat die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Gorgias is niet alleen een chat; bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer, allemaal op één plek. Maak van je bezoekers klanten door de ondersteuningstijd met 43% te verminderen... Meer informatie over Gorgias
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Naast Live Chat hebben bedrijven nu te maken met klantenondersteuning via meerdere kanalen, dus Live Chat is niet langer voldoende. Door Crisp te gebruiken, kunnen bedrijven profiteren van een alles-in-één multi-channel klantenrelatieplatform waarmee ze hun communicatie beter kunnen schalen. Meer informatie over Crisp
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Brosix is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren en stroomlijnen van teamcommunicatie met behulp van verschillende beveiligde communicatiekanalen. Gebruikers kunnen bestanden verzenden en ontvangen, groeps- en privéchats houden, uitzendberichten en screenshots verzenden en nog veel meer, allemaal in... Meer informatie over Brosix

Gerelateerde categorieën