Hier is onze lijst met apps voor Kennismanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

193 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerd platform voor kennisbeheer
Helpjuice is webgebaseerde kennisbanksoftware die kleine, middelgrote en grote bedrijven helpt alle relevante content te centraliseren om werknemers en klanten te helpen. Meer informatie over Helpjuice
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om je bedrijf de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken, vinden en beheren. Meer informatie over SABIO
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk helpt bedrijven om oplossingen effectief te documenteren met behulp van een eenvoudig samen te stellen en volledig aanpasbare kennisbank. Meer informatie over Freshdesk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice helpt je bij het opbouwen van een krachtige kennisbank met de meest gestelde vragen die bij je service desk terechtkomen. En dit alles binnen enkele minuten. Meer informatie over Freshservice
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium is een toonaangevende Europese SaaS voor het delen van kennis over projecten, processen en best practices, waardoor teams op elkaar afgestemd blijven en sneller kunnen handelen. Het is beschikbaar op desktop en als mobiele app en integreert perfect met Slack, Microsoft en Google Workspace. Het is geschikt voor teams van elke omvang. Meer informatie over Elium
Kennisbanksoftware
Document360 is een kennisbankplatform waarmee gebruikers self-service kennisbanken of helpcentra kunnen creëren en publiceren met behulp van tools voor documentatie, categorisatie, bewerking en branding zoals ondersteuning voor markering, versiebeheer en rollback, voorvertoningen en meer. Meer informatie over Document360
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is kennisbeheersoftware met flexibele aanpassingsmogelijkheden, organisatie en een krachtige zoekmachine die samenwerking en innovatie ondersteunt. Meer informatie over Confluence
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Online klantenservices voor B2B-software
Eindelijk een kennisbank die altijd up-to-date is. inSided is het enige platform waarmee je de juiste antwoorden van je gebruikerscommunity kunt combineren met je kennisbank. Meer informatie over inSided
Cloudgebaseerd platform voor kennisuitwisseling
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar). Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Bouw slimmere oplossingen voor de inhoudelijke uitdagingen van deze tijd
Bouw een geavanceerd kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere platforms. Meer informatie over Nuxeo
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden, voor snellere antwoorden en minder tickets. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Meer informatie over Zoho Desk
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Krachtige oplossing voor kennisbeheer waarmee je zowel via crowdsourcing verkregen kennis als inhoud die door het interne team is gecreëerd kunt samenbrengen in een centraal kenniscentrum. Bevorder self-service, maak gepersonaliseerde ontdekking van inhoud mogelijk en verkrijg betere klantinzichten. Ga gratis aan de slag met je aangepaste domein. Meer informatie over Tribe
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Documentbeheersoftware voor grotere organisaties
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Platform voor website-ontwerp en -publicatie
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Platform voor samenwerking en contentbeheer
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Gebruik Salesforce Service Cloud om een cloudgebaseerde kennisbank te creëren voor zowel medewerkers als klanten. Update en onderhoud artikelen op basis van best practices uit de sector. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Intern sociaal bedrijfsnetwerk om verbinding te maken en te communiceren
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen Meer informatie over Yammer
Het snelste pad naar een geweldige leerervaring
TalentLMS is het LMS dat is ontworpen voor succes en maakt het beheren en delen van de collectieve kennis van je organisatie eenvoudig. Creëer eenvoudig cursussen en bewaar en organiseer ze op één toegankelijke plek. Nu tasten je teams niet langer in het duister. Meer informatie over TalentLMS
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Tool voor project- en taakbeheer
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Mobiel en veilig Learning Management System (LMS)
SAP Litmos LMS is een cloudgebaseerd programma voor continu leren dat is ontworpen met de ervaring van leerlingen in gedachten om gebruikers te betrekken met intuïtieve, consumentgerichte functionaliteit in de toepassing. Ingebouwde ontwerpfuncties voor cursussen, beoordelingen en rapporten zijn krachtig en eenvoudig in het gebruik, en met... Meer informatie over SAP Litmos
Eenvoudige onboarding- en trainingssoftware voor groeiende bedrijven
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken. Meer informatie over Trainual
Software voor kennisbank en documentatie
KnowledgeOwl is software voor kennisbeheer en documentatie die wordt gebruikt om kennisbanken te creëren. Hiermee kun je online handleidingen, handboeken, hulppagina's, gebruikershandleidingen, softwaredocumentatie en meer creëren en delen. Het maakt het snel en gemakkelijk om online portals, handleidingen en helpsites te creëren voor zowel... Meer informatie over KnowledgeOwl
Platform voor het delen van kennis en inzichten
Bloomfire maakt het eenvoudig om kennis te vinden en te delen tussen teams en organisaties. Door alle bedrijfskennis samen te brengen in één veilig, doorzoekbaar platform, helpt Bloomfire teams om op één lijn te blijven, efficiënt te werken en weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over Bloomfire
Samenwerking aan documenten, taken en spreadsheets met ingebouwde chat
Quip is een samenwerkingsoplossing waarmee teams in realtime documenten, spreadsheets en takenlijsten kunnen creëren en bewerken met ingebouwde chat- en commentaarfuncties. Meer informatie over Quip
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Dankzij kennis binnen handbereik kun je sneller reageren en de efficiëntie van je ondersteuningsteam verbeteren, waardoor je middelen vrijmaakt om lastigere problemen aan te pakken. Profiteer van belangrijke functies zoals: kenniscategorisatie, aangepaste formulieren en velden, documentthema's en -sjablonen, WYSIWYG-editor en meer. Meer informatie over Vivantio
Knowledge management system
livepro is a cloud-based knowledge management solution designed to improve customer experience & staff engagement. The knowledge base can be used by every business department including HR, contact center agents and training departments, and set up for customer self-service to reduce support tickets. Meer informatie over livepro
Software voor digitale werkplekken
eXo Platform is een digitale werkplekoplossing die je helpt je teams te verbinden, de samenwerking te verbeteren en je personeel te ondersteunen en te belonen. Meer informatie over eXo Platform
Online project management & collaboration suite
Create an easy-to-navigate knowledge base to capture your team's most valuable information and organize it into a shared knowledge hub. Meer informatie over Flowlu
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Documentbeheer en digitale opslag
EisenVault is een oplossing voor documentbeheer en -opslag die zowel lokaal als in de Microsoft Azure-cloud kan worden geïmplementeerd. Met het platform kunnen gebruikers documenten veilig opslaan, versleutelen en bewerken, en mappen en afdelingswerkplekken organiseren om samenwerking te vereenvoudigen. Meer informatie over EisenVault
Beheer van RFP/RFI
De eenvoudige en intelligente RFP-software van RFPIO stroomlijnt en automatiseert het reactieproces, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over RFPIO
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox Help Desk
De kracht van het leerproces
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
Bouw betere producten met behulp van intelligente productfeedback
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden. Meer informatie over UserVoice
Kennisautomatisering voor je externe medewerkers
Shelf is een intelligent platform voor kennisbeheer voor contactcenters en helpdesks dat het vinden, onderhouden en updaten van belangrijke kennis vereenvoudigt. Meer informatie over Shelf
Wes betrokken in de community
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door topmerken. Meer informatie over Vanilla
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Communitysoftware verbindt klanten, partners en werknemers.
Community-toepassing waarmee ondernemingen communities kunnen opbouwen die werknemers, klanten en partners verbinden met de informatie die ze nodig hebben. Meer informatie over Salesforce Experience Cloud
Eigen sociaal netwerk voor grote ondernemingen
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, bedrijfsmiddelen en de apps die ze nodig hebben bij elkaar brengt. Meer informatie over Zoho Connect
Cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor kennisbeheer
Stack Overflow for Teams is een tool voor kennisbeheer die bedrijven helpt om processen met betrekking tot gebruikerstagging, documentbewerking, gamification en meer te stroomlijnen. Met de vraag- en antwoordmodule kunnen medewerkers automatisch gepersonaliseerde waarschuwingen of taken genereren bij verzoeken om nieuwe informatie. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Webgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer
Guru is een webgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie uit een database kunnen vastleggen, ordenen en ophalen met behulp van technologie voor kunstmatige intelligentie, om de samenwerking te vergemakkelijken en workflows tussen teams te ondersteunen. Meer informatie over Guru
LMS voor bedrijven en aanbieders van trainingen
EduBrite is een online LMS die bedrijven en opleidingsinstituten in staat stelt om end-to-end trainingsoplossingen te bieden aan hun werknemers, partners en klanten. Meer informatie over EduBrite
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform.
Re:amaze is een webgebaseerd helpdeskplatform waarmee bedrijven op grote schaal met klanten kunnen communiceren. Multi-channel ondersteuning voor alle gesprekskanalen zoals chat, e-mail, social media en mobiel, helpt hele teams om met klanten op één lijn te blijven in een gedeelde teaminbox, zodat er niets verdwijnt. Meer informatie over Re:amaze
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
een interactief intranet en samenwerkingscentrum voor bedrijven.
Het interactieve intranet van Jive brengt je mensen, informatie en inhoud samen in één enkele hub om je werk gedaan te krijgen. Het is een veilige out-of-the-box oplossing voor bedrijfscommunicatie, samenwerking en kennisuitwisseling, met een boeiende gebruikerservaring die acceptatie en productiviteit stimuleert. Meer informatie over Jive
Werk als één
SocialChorus is het communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Meer informatie over SocialChorus
Whitelabel klantenportal en cloudgebaseerde teamsamenwerking
Clinked is een cloudgebaseerd klantenportaal en een samenwerkingstool. Stel klanten, interne teams en projectgroepen in staat om efficiënt te werken binnen merkeigen, veilige en intuïtieve werkruimten. Verhoogde merkherkenning en productiviteit van Clinked bevorderen de klantretentie en -opstelling. Meer informatie over Clinked
Platform voor leermanagement en talentbeheer
Schoox is een collaboratief platform voor talentontwikkeling dat bedrijven helpt bij het creëren en beheren van leerprogramma's om training te bieden, werknemers te onboarden, prestaties te bewaken en naleving van de regelgeving te waarborgen. Gebruikers kunnen aangepaste cursussen ontwikkelen met traceringsmogelijkheden met behulp van een reeks... Meer informatie over Schoox
Customer service software you can depend on
Knowledge management software you can depend on, with ticketing for email, live chat and voice. Available on cloud and on-premise. Meer informatie over DeskPRO
Slab is een kenniscentrum voor de moderne werkplek.
Slab is een kenniscentrum voor de moderne werkplek. Dit platform helpt teams hun volledige potentieel te benutten door middel van gedeeld leren en documentatie. Slab heeft een aantrekkelijke bewerkingsfunctie, razendsnelle zoekfuncties en tientallen integraties zoals Slack, GitHub en G Suite. Meer informatie over Slab
We Solve Training Pain!
Unlimited users - Unlimited Courses - Unlimited Tasks - plus Role Automation and an integrated Knowledge Base. All in one place with full API integrations. Meer informatie over SmarterU LMS
Intranet software and collaboration solutions.
Axero provides easy-to-use knowledge management software that boosts productivity, unifies your people, and helps your company thrive. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. Meer informatie over Axero
Ontwikkelaars die ontwikkelaars ondersteunen
AnswerHub is bedrijfssoftware voor ontwikkelaarsrelaties voor het opbouwen van aangepaste besloten of openbare community's. Meer informatie over AnswerHub
Documentatietool voor het organiseren van kennisbanken
Slite is een collaboratief documentatieplatform dat is ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven te helpen bij het creëren, delen en bijwerken van kennisbanken om teamvergaderingen en onboarding van medewerkers te vergemakkelijken. Hiermee kunnen gebruikers projectplannen beheren, versiegeschiedenis van documenten bekijken en updates over... Meer informatie over Slite
Oplossingen voor intranetsoftware en digitale werkplekken
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Meer informatie over Igloo
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Cloud Based Intranet Solution
MyHub intranet software is the perfect solution for sharing best practices and knowledge across your business while at the same time improving compliance. Meer informatie over MyHub
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is intranetsoftware die is gericht op het verbeteren van de interne communicatie. Het integreert exclusief met G Suite en biedt gebruikers een kennisbeheersysteem, analyse van werknemersactiviteiten, machtigingsbeheer, sociale functies, merkaanpassing en de rest van de tools van Google Suite. Meer informatie over Happeo
Cloud-based knowledge management software
ProcedureFlow is a cloud-based knowledge management software which enables companies to create simple visual maps to support operations Meer informatie over ProcedureFlow
Tools om beter met je gebruikers te communiceren.
Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden. Meer informatie over Malcolm!
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Eenvoudige auteurstool helpt teams om sneller e-learning van hoge kwaliteit te creëren.
Het bekroonde auteursplatform voor e-learning dat je helpt bij het creëren en beheren van digitale cursussen van hoge kwaliteit, op grote schaal. Meer informatie over Elucidat
Platform voor kennismanagement en samenwerking
XWiki stelt teams in staat om informatie te organiseren en samen te werken. Ontwerp onderweg kennisbanken en documentatie, maak bedrijfstoepassingen en open samenwerkingswerkplekken. Meer informatie over XWiki
Oplossing voor innovatiebeheer
Planbox is een platform voor innovatiebeheer voor het zoeken, ontwikkelen en beheren van ideeën, feedback en suggesties van werknemers, klanten en leveranciers. Meer informatie over Planbox Innovate
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
eLearning LMS & Channel Marketing Network
Our solution combines an award-winning product training LMS platform with a robust sharing network of more than 5K industry partners. Meer informatie over BlueVolt
Het platform biedt alle ondersteuningskanalen op één plek.
Wix Answers is een uniek geïntegreerd platform voor klantenondersteuning. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Meer informatie over Wix Answers
Maak moeiteloos online veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen, documentatie en meer aan.
De kennisbanksoftware van ProProfs helpt bedrijven hun bedrijfskennis op een centrale locatie te beheren. Het stelt alle werknemers in staat om bij elkaar te komen en bij te dragen aan het opbouwen en beheren van kennis, wat de samenwerking verbetert en een cultuur van kennisuitwisseling bevordert. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
Knowledge management for call centers, tech support and more
Lighthouse for Call Centers, Lighthouse for Remote Teams, Lighthouse for Self Service, Virtual Assistant, AI & Automation, Lighthouse for Training Centers, HR Training Meer informatie over KMS Lighthouse
Knowledge and project management combined
Method Grid is a knowledge and project management solution, which helps enterprises design, build and share corporate playbooks. The grid builder functionality enables organizations to display staff resources, methodologies, lesson modules and libraries via an interactive interface. Meer informatie over Method Grid
Cloud-based knowledge and talent management software
eHabilis is a knowledge and talent management software that helps organizations maintain and distribute training sessions, best practice manuals, audio clips, infographics, and more. Team members can gain points based on knowledge acquisition, test completion, and other collaborative activities. Meer informatie over eHabilis
Modern customer support platform making complex B2B simple
A modern customer support CRM built by customer support for customer support to manage complex, high value customers. Meer informatie over Supportbench
Author, host and deliver docs across platforms and devices
ClickHelp is a web documentation platform for creating user guides and KBs as a team, managing doc projects, hosting content, & exporting to printed formats Meer informatie over ClickHelp
Documentbeheer voor technisch schrijvers en contentteams
Docsie is een cloudgebaseerd platform voor documentbeheer dat contentteams helpt bij het maken, bijwerken, vertalen, publiceren en onderhouden van productdocumentatie. Belangrijkste functies omvatten meertalige ondersteuning, documentworkflows, samenwerking, contentbeheer, tekstbewerking en op rollen gebaseerde machtigingen. Meer informatie over Docsie
Learning Platform (LxP)
TOPYX Learning Platform (LxP) is a fully-hosted, feature-rich, Learning Platform with integrated social learning tools for implementation by any sized organization. TOPYX supports entry level price points that allow you easy access to grow into more functionality when needed. Meer informatie over TOPYX LMS
Webgebaseerde kennisbank voor teams
Nuclino is een platform voor kennisbeheer en teamsamenwerking waarmee gebruikers in realtime documenten kunnen creëren en ze als een wiki direct met elkaar kunnen verbinden. De oplossing helpt teamleden bij elkaar te brengen door samenwerking mogelijk te creëren via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten. Meer informatie over Nuclino
Oplossing voor kennisbeheer voor kleine tot grote bedrijven.
KBPublisher is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven van elke omvang informatie kunnen delen met klanten, werknemers en partners. Het platform stelt contentmanagers in staat om whitepapers, gebruikershandleidingen, artikelen, bedrijfsprocessen, veelgestelde vragen en meer te publiceren en te beheren. Meer informatie over KBPublisher
The modern client portal for innovative businesses
Modern client portal with modules for file-sharing, eSignatures, billing, messaging, intake forms, knowledge base, and more. Meer informatie over Portal
SOC 2 Type 2-compliant issue management system
FiscalNote is an SOC 2 Type 2-compliant issue management system designed to help organizations handle relationships with shareholders, pursue opportunities, and mitigate risks arising from legislation or regulation of policies. Meer informatie over FiscalNote
Geïntegreerd platform met kennis- en innovatiebeheer
PICC Software is een webgebaseerd augmented intelligence-platform waarmee bedrijven in de productie- en productiesector ideeënbeheer, kennis, samenwerking, industriële prestaties en leren kunnen stroomlijnen. Met functionaliteit voor augmented reality kunnen teams marktfeedback vastleggen en analyseren, wijzigingen in klantvoorkeuren ontdekken en... Meer informatie over PICC Software