Kennismanagement software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Kennismanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
158 softwareopties
Confluence is kennisbeheersoftware met flexibele aanpassingsmogelijkheden, organisatie en een krachtige zoekmachine die samenwerking en innovatie ondersteunt.
Meer informatie over Confluence
Guru is een oplossing voor kennisbeheer die in je workflow werkt, zodat de informatie die je nodig hebt om je werk te doen altijd binnen handbereik is. Door gebruik te maken van AI en een krachtige integratielijst plaatst Guru geverifieerde kennis in de tools die je team al gebruikt zonder dat je teamleden hoeven te zoeken.
Meer informatie over Guru
TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, activabeheer en verandermanagement, en is klaar voor gebruik en snel te personaliseren. Het interne personeel van het platform staat klaar om je te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Krachtige oplossing voor kennisbeheer waarmee je zowel via crowdsourcing verkregen kennis als inhoud die door het interne team is gecreëerd kunt samenbrengen in een centraal kenniscentrum. Bevorder self-service, maak gepersonaliseerde ontdekking van inhoud mogelijk en verkrijg betere klantinzichten. Ga gratis aan de slag met je aangepaste domein.
Meer informatie over Bettermode
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen.
Meer informatie over Slack
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten.
Meer informatie over Wix
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheersoftware, zodat belangrijk materiaal nooit verloren gaat wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen. Vind vervolgens moeiteloos wat je nodig hebt met aangepaste statussen, hashtags en filters.
Meer informatie over monday.com
Zendesk biedt een slimme kennisbank voor self-service die naadloos kan worden geïntegreerd in de helpdesksoftware. Het kan intern worden gebruikt door medewerkers voor snelle oplossingen en extern door klanten. Bedrijven die de kennisbanksoftware van Zendesk gebruiken, kunnen de ondersteuningskosten met 50% verlagen.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk helpt bedrijven om oplossingen effectief te documenteren met behulp van een eenvoudig samen te stellen en volledig aanpasbare kennisbank.
Meer informatie over Freshdesk
Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,...
Meer informatie over Notion
Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden, voor snellere antwoorden en minder tickets. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen.
Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere kennisbeheersoftware.
Meer informatie over LiveAgent
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
Yammer is een oplossing voor een intern sociaal bedrijfsnetwerk waarmee werknemers veilig kunnen samenwerken onafhankelijk van tijd en afstand. Yammer biedt één enkel, veilig platform waarop bedrijven informatie, bronnen en bedrijfstoepassingen kunnen delen
Meer informatie over Microsoft Viva Engage
Gebruik Salesforce Service Cloud om een cloudgebaseerde kennisbank te creëren voor zowel medewerkers als klanten. Update en onderhoud artikelen op basis van best practices uit de sector.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Freshservice helpt je bij het opbouwen van een krachtige kennisbank met de meest gestelde vragen die bij je service desk terechtkomen. En dit alles binnen enkele minuten.
Meer informatie over Freshservice
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen.
Meer informatie over Aha!
Trainual helpt groeiende bedrijven om betere teams op te bouwen en sneller te schalen door één centrale app te bieden voor het documenteren van processen en SOP's, en vervolgens de onboarding en training te automatiseren. Leg elk proces, beleid en procedure vast op één plek en zet de beste praktijken om in standaardpraktijken.
Meer informatie over Trainual
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
Creëer een eenvoudig te navigeren kennisbank om de meest waardevolle informatie van je team vast te leggen en te organiseren in een gedeelde kennishub.
Meer informatie over Flowlu
Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gebruiksvriendelijk is, speciaal voor mobiele medewerkers. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Connecteam