Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

106 softwareopties

Sorteren op
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Meer informatie over Zoho Desk
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service. Meer informatie over Intercom
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten kunt begeleiden en interne processen kunt beheren. Meer informatie over Zingtree
Hiver is the world's first Gmail-based helpdesk for customer-facing teams. It helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected] and deliver exceptional customer service. Meer informatie over Hiver
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor wie op zoek is naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Meer informatie over Tracker
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Onboard nieuwe klanten en bied geweldige ondersteuning met een eenvoudig te gebruiken livechat, mailingservice, software voor het creëren van kennisbanken en geautomatiseerde berichten. Meer informatie over User.com
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
Teckst is een cloudgebaseerde oplossing voor sms- en tekstberichtmarketing voor contactcenters en klantenservicebedrijven met een reeks functies, waaronder Facebook Messenger- en WeChat-connectiviteit, sms/mms, het actief volgen van de ticketstatus, desktop- en audiomeldingen, eenmalige aanmelding en meer. Meer informatie over Teckst
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteuning. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten voor klantenondersteuning op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
SupportBee is simple and usable. There is no learning curve when switching to SupportBee. Our understanding of customer support has evolved over the decade that we have been in business and with it, our customer service. Meer informatie over SupportBee
Need to have customers log in and view or update their information? Self-service knowledge base with answers and log tickets? Consume documentation or download updates? Magentrix can help. Meer informatie over Magentrix
Wix Answers is een uniforme oplossing voor klantenondersteuning waarmee je kunt bellen en gebeld kunt worden vanaf hetzelfde tabblad dat je gebruikt om tickets te beantwoorden, met klanten te chatten en kennis te delen. Met aangepaste helpwidgets kun je klanten vanaf elke locatie ondersteunen, met een wegklikbaar helpartikel, formulieren of... Meer informatie over Wix Answers
Iridize is een krachtig platform voor het maken van interactieve productgidsen en stapsgewijze instructies voor werknemerstraining en webgebruikers. Meer informatie over iridize
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Meer informatie over Casengo
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Forumbee is een tool voor het creëren van communityforums waarmee gebruikers openbare, beperkt toegankelijke en verborgen forums kunnen creëren voor discussie, vraag-en-antwoord, feedback en meer. Meer informatie over Forumbee
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Meer informatie over Mi4biz
Blitzz is a video-powered support platform which allows users to visualize customer problems, organize inquiries, collaborate, exchange documents & more. Blitzz is designed for field services such as electronic engineers, insurance providers, medical equipment technicians, IT specialists & more. Meer informatie over Blitzz
Het Vocalcom cloudgebaseerde contactcenter heeft de manier veranderd waarop bedrijven met hun klanten omgaan, door technologie van wereldklasse toegankelijk te maken voor elk bedrijf. De contactcentersoftware geeft bedrijven van elke omvang een nieuwe kijk op klantrelaties, waardoor medewerkers gepersonaliseerde service kunnen verlenen. Meer informatie over Vocalcom
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenondersteuning: luister naar je klanten, ondersteun ze en maak contact met je klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos,... Meer informatie over Sparkcentral
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. Search engine, internal/external kb moderator tools, workflows, ticketing, custom forms, editor, article templates and snippets, statistics reporting, drafts and much more. Meer informatie over Enghouse eKMS
SupportCenter Plus combineert geautomatiseerde registratie van aanvragen, ondersteuning via meerdere kanalen, kennisbank, self-service, contract- en SLA-beheer, rapportage en meer. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM

Gerelateerde categorieën