Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

134 apps
Sorteren op
Contact center for high volume sales and customer service
LeadDesk is a cloud-based contact center software for outbound sales, inbound sales, and customer service. Features include an intelligent dialer, agent performance reporting, automated lead management, live dashboards, a customizable interface, and rule-based call distribution. Meer informatie over LeadDesk
Simple service desk built on Jira
Jira Service Desk is a service management software that connects IT to businesses through fast, accountable resolution of customer requests. Built on Atlassian’s Jira workflow engine, Jira Service Desk is collaborative, has a knowledge base that’s low cost, is easy to set up and scale, highly flexible, and features a powerfully-simple user... Meer informatie over Jira Service Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Platform voor klantervaring met analyse door beslissingsbomen
Oplossing voor klantenbinding die klantenondersteuning voor telefonische en AI Chatbot-communicatie verbetert met functies als kennisbankbeheer, zelfbediening door klanten, fotogidsen en teamsamenwerking. Het systeem kan worden gebruikt door marketing-, verkoop- en klantenserviceteams. Meer informatie over Knowmax
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Smartsupp is gratis live chat met bezoekersregistratie.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp Live Chat
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick livechatsoftware helpt website-eigenaren de omzet te verhogen en hun klantenservice te verbeteren door hun klanten tijdig online hulp te bieden. Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Software
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Remote Support, Remote Meeting & Remote Access Software
Anytime, anywhere remote support from ConnectWise Control lets you remotely control devices and help your customers whether they’re around the corner or around the world. Meer informatie over ConnectWise Control
B2B Customer Support Software
TeamSupport is helpdesk software built for business to business customer support. Full visibility of customers, parent-child relationships, customizable SLAs, Customer Health Index, and even associate tickets at a company level to improve customer relationships. Meer informatie over TeamSupport
Intercom is modern business messaging at scale
Intercom is a customer communication platform with a suite of integrated products for every team, including sales, marketing, product, and support. Intercom products enable targeted communication and engagement with leads and customers via website, inside web and mobile apps, and by email Meer informatie over Intercom
Live chat and customer messaging for businesses of all sizes
Userlike is live chat software for website and mobile messaging support. Help your customers via a chat window on your site or your customers' favorite messaging app such as WhatsApp, Facebook and more. Meer informatie over Userlike
Customer service & support software
Support Every Customer. Anytime. Anywhere. Engage with your customers when and where they are. Deliver service across every channel, over any device. Empower your customers with communities. Track key contact center metrics in real-time. And enable every employee to deliver outstanding service at every point of interaction. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Cloud contact and call center software
Five9 is a contact center and call centre solution powered by artificial intelligence. The cloud-based solution provides omni-channel tools including inbound and outbound call management, predictive dialer, progressive dialer, chat, social customer service, automatic call distribution (ACD) and more Meer informatie over Five9
Cloud Contact Center Software
NICE inContact’s solution empowers organizations to provide exceptional customer experiences by acting smarter and responding faster to consumer expectations. Meer informatie over NICE inContact
CRM for small business
Salesforce Essentials is a cloud-based CRM for small businesses which allows users to manage leads, opportunities, pipelines, support requests, and more Meer informatie over Salesforce Essentials
Unified customer service platform
Kayako is the unified customer service platform that helps companies manage customer requests and conversations over any channel, support customers better, and stay personal as they grow. Kayako unifies email, social, and live chat conversations together in one tidy place. Meer informatie over Kayako
Web-based help desk designed for better customer experience
Help Scout is customer service & help desk software for companies of all sizes. Users can work seamlessly across departments, or manage several products/brands from a single account. Features include workflows, an automation based system, and collaboration tools. Meer informatie over Help Scout
Issue tracking software for help desk and customer service
100% web-based issue tracking software that automatically assigns new issues based on your preferences and SLA's, and accessed via web browser or mobile device. Meer informatie over Issuetrak
Have better customer conversations
Tenfold NextGen CTI enables companies to increase productivity, improve customer experience & make better business decisions with useful data. Meer informatie over Tenfold
Gratis online boekingssoftware voor afspraken
Bookafy automatiseert het inplannen van afspraken, stuurt herinneringen en integreert met bestaande apps. Klanten kunnen automatisch afspraken boeken, verzetten en annuleren. Meer informatie over Bookafy
CRM-software voor teams in de verkoop, marketing en klantenservice
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer (Customer Relationship Management, CRM) die teams in de verkoop, marketing en klantenservice helpt bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. SuperOffice CRM omvat functies voor het beheer van het bedrijf, contacten, documenten en activiteiten, plus integraties met Microsoft Office en... Meer informatie over SuperOffice CRM
Communicator for businesses. live chat, messenger and email
Tidio Chat is a cloud-based live chat system which integrates messages from live chat widgets, emails, and Facebook messenger into a unified agent interface Meer informatie over Tidio
Build your own question & answer style troubleshooters
Zingtree is a toolkit that enables the creation of troubleshooters, agent scripts and interactive decision trees, perfect for customer support & contact centers Meer informatie over Zingtree
Decision tree driven Interactive guides for customer service
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system. Yonyx guides help improve CSAT & First Call Resolution, while reducing average handle time & deflecting calls Meer informatie over Yonyx
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over PureCloud
Helpdesk, customer support software
HappyFox is a cloud based help desk and customer support software. The ticket support system lets you solve customers' issues , fastening your customer support workflow. It also has built-in knowledge base, community forum and end-user support portal. Liked by a cross section of small, medium and large businesses for its ease of use, HappyFox... Meer informatie over HappyFox
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
Help desk and live chat solution for customer service
LiveHelpNow is a help desk software solution for customer service and live chat. LiveHelpNow's live chat tool engages with website visitors to garner customer feedback, send targeted messages & relevant recommendations. It also provides email & ticket management, knowledge base publishing & more. Meer informatie over LiveHelpNow
Customer Service and Support Management Software
PhaseWare's Tracker product suite is the premiere customer service and support software solution for those looking for configurability. Top features include: visual workflows, automated business rules, powerful reporting tools, and performance management tools. The Self Service Center, PhaseWare's customer self-service web portal, will enable... Meer informatie over Tracker
Cloud Contact Center & Inside Sales Software for Salesforce
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center and inside sales software for Salesforce Sales Cloud, Service Cloud and Desk.com Meer informatie over NewVoiceMedia
A cloud-based business phone service
FluentStream provides a cloud-based business phone solution with 90+ features, an intuitive, easy-to-use web portal, and seamless integrations. Meer informatie over FluentStream
Custom-built business management software.
Custom business management software that simplifies. One simple system to incorporate all facets of your workflows, from account management to invoicing to payment processing. Best of all, because Logicbox builds a system specifically for you, choose only the modules you need, with no bloatware. Meer informatie over Logicbox
Help desk software for SMBs
AzureDesk - Only helpdesk software with 5$ per agent with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost. Meer informatie over AzureDesk
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over xSellco Helpdesk
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Meer informatie over NABD System
Business messaging solution - SMS, FB Messenger, Kik, & Chat
Quiq business messaging connects companies with their customers on the channels they are already using, SMS/Text, Facebook Messenger, Kik, and Chat Meer informatie over Quiq Messaging
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over Deskpro
Customer service texting platform
Teckst is a cloud-based SMS and texting marketing solution for contact centers and customer service companies with a range of features including Facebook Messenger and WeChat connectivity, SMS/MMS, active ticket status tracking, desktop and audio notifications, single sign-on, and more Meer informatie over Teckst
Cloud Based Ticket Management & Help Desk Software
Cayzu helps users manage all support requests from a single cloud portal, whether they are coming in via phone, email, Facebook, Twitter or even mobile. Cayzu enables organizations to seamlessly handle multiple brands & products each with their own branded end-user portal. Meer informatie over Cayzu
Self-learning conversational AI for lead nurture on websites
With an Acobot live chat robot you can answer customer questions instantly, with a human touch and turn them into paying customers like never before. Acobot is fully automated. It works 24 hours a day, seven days a week, even when you go to the beach. Meer informatie over Acobot
Helpdesk solution
Agiloft supports out-of-the box solutions for customer support, internal helpdesk, contract management, workflow & BPM, ITL & ITSM, change management, & more Meer informatie over Agiloft
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
AI-powered customer engagement platform
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. Meer informatie over Bold360
Partner (PRM), Customer and Employee Communities
Magentrix communities extend Salesforce CRM for channel partners (PRM), customers and employees to communicate, engage and collaborate. Meer informatie over Magentrix Communities
Intelligent CRM for Customer Service
Kustomer is the next-generation customer management platform that empower agents to build personalized customer experiences. Meer informatie over Kustomer
Enterprise grade product training and user onboarding
Iridize is a powerful platform for creating interactive product guides and walkthroughs for employee training and web users. Meer informatie over Iridize
A customer support solution, unified to all channels.
Customer support platform that puts all agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, agents focus is only on what’s actually needed: delivering spot-on answers and increase customer satisfaction. All channels working together, offering a unified solution. Meer informatie over Wix Answers
Customer Support Software for Live Chat, Email and Twitter
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Meer informatie over Casengo
Multi-channel Customer Communication Platform
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice. Meer informatie over Acquire
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
The engine of growth.
User.com is marketing automation platform aimed at boosting engagement and improving conversion by using a single data source for your customers, reaching them through a wide range of communication channels: email, live chat, chatbot, push notifications, and many more; all available in one place. Meer informatie over User
All-in-one technical & customer support ticketing system
Supportbench is an all-in-one technical & customer support ticketing system for small to large customer service departments with SLA handling, workflows, & more Meer informatie over Supportbench
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
End-to-end omnichannel customer experience management
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Meer informatie over Mi4biz
Premium live chat software
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
Omnichannel Cloud Contact Center Solutions
The Vocalcom Cloud contact center has literally changed the way companies interact with their customers, simply by making world-class technology accessible to any company regardless of size, location, budget or IT expertise. Whether your business requires inbound, advanced outbound capabilities, or full multichannel customer service solution, we... Meer informatie over Vocalcom
Free AI chatbot for lead capture, screening & conversion
Smith.ai Free AI Chatbot is a cloud-based website lead capture, screening, & conversion solution which utilizes live powerful AI technology, programmed Q&A, & lead-screening playbooks (steered conversations) to quickly & effectively communicate with new & existing clients on your website. Meer informatie over Smith.ai Live Website Chat
Cloud customer service software to create happy customers
eCustomerService by Giva is a cloud-based customer service solution for businesses of all sizes. The HIPAA-compliant software features a real-time dashboard with colorful charts and metrics. Highly customizable, but easy to quickly deploy, Giva helps increase customer satisfaction and retention. Meer informatie over eCustomerService
Internal & external knowledge base and forum management platform
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. By reducing in-bound customer support request and improving customer satisfaction, SmartSupport helps you save time and money. Add a powerful, searchable knowledge base and forum environment to your website in minutes. Give... Meer informatie over SmartSupport
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
Simplifying Property Management
Urbest is a cloud-based property management solution designed to help real estate professionals manage offices, social housing, hotels, and campuses. The platform enables managers to streamline approval workflows and organize data related to descriptions, quotes, invoices, appointments, and more. Meer informatie over Urbest
Meet your customers’ and company's information needs
Answerbase is a knowledge management platform for customer support and e-commerce, allowing users to ask questions, receive quality answers, and browse relevant content and articles to meet their demand for information about your products and services. Meer informatie over Answerbase
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Customer support help desk software
SupportBee is a customer support and help desk ticketing software that helps multiple teams to collaborate on providing efficient support. The app allows all of your support reps to manage their cases collectively and with no per agent pricing, the app is fully scalable. SupportBee mimics your email with the ability to collect and correlate all... Meer informatie over SupportBee
Returns management and product service tracking solution
RenewityRMA is a cloud-based solution that helps businesses define and implement processes for returns and service management across multiple locations. Key features include quote generation, case management, serial number validation, KPI tracking, data export, and reporting. Meer informatie over RenewityRMA
Omni-channel helpdesksoftware met livechat
Paldesk is een omni-channel helpdeskoplossing met livechat voor klantenservice- en verkoopteams waarmee gebruikers vanuit één centraal dashboard interacties met klanten kunnen volgen en beheren. Er kan een Paldesk-widget in de bedrijfswebsite worden geïntegreerd om klanten online directe ondersteuning te bieden. Meer informatie over Paldesk
The enterprise messaging platform
Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day. Meer informatie over Chatbox
Connected field service mobility
ServiceMobility is a cross-platform mobile application enabling field service technicians to maximize their efficiency with on-site process mobilization Meer informatie over ServiceMobility
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Ticket management for customer service and support teams
ngDesk is a cloud-based customer service solution, which assists customer support teams with ticket management and query resolution. Key features include forms management, collaboration, chatbot creation, rule-based workflows, knowledge base management, and multi-channel communication. Meer informatie over ngDesk
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Helprace is een alles-in-één klantenserviceoplossing waarmee bedrijven van elke omvang klantenondersteuning kunnen beheren door een helpdesk-ticketingsysteem, kennisbank en feedbackcommunity aan te bieden in één applicatie. Meer informatie over Helprace
Help desk software for eCommerce or multi-vendor stores
Re:Desk is an online web based customer support software & ticketing system for small and medium business companies and eCommerce or multi-vendor stores Meer informatie over Re:Desk
Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes
Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location. Meer informatie over Kapture CRM
Quality assurance software for customer service agents
PlayVox QA software helps companies to monitor & improve customer service interactions across multiple channels including chat, phone, email & social media Meer informatie over PlayVox
Software voor schermopname en video-opname
TinyTake van MangoApps is een tool voor schermopname en video-opname voor Microsoft Windows en Mac, met annotaties, opmerkingen, online delen en YouTube-uploads. Meer informatie over TinyTake
Customer Communication Platform to increase your CSAT
The Messenger Communication Platform is a web-based customer communications solution for businesses of all sizes that allows customer service teams to interact with their customers through integrated chat systems such as Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber, and Telegram Meer informatie over Messenger Communication Platform
Audiovisuele begeleiding naar je website
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en aanpasbare grafische coachmarkeringen toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een... Meer informatie over Toonimo
Help Desk, Messaging & Ticketing Add-On for Keap/Infusionoft
FuseDesk is the Help Desk, Messaging, and Support Ticketing System for Your Keap or Infusionsoft App! FuseDesk was built specifically for and deeply integrates Keap/Infusionsoft allowing your team to easily handle sales and support by email, live chat, phone, and message, and more! Meer informatie over FuseDesk
The Omnichannel Customer Service and Support
Service Creatio (formerly bpm'online service) is a cloud solution that allows the management of customer requests and automates service operations by following pre-defined processes for full-cycle service management. Service agents can handle cases and service requests in a unified environment. Meer informatie over Service Creatio
Live online customer chat through Slack
Chatlio is a live chat and customer engagement solution harnessing existing technology via Slack integration, adding an embeddable widget to a website or blog Meer informatie over Chatlio