Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

102 apps
Sorteren op
Management binnen social media, sociale analyse en strategieplanning
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Meer informatie over Zoho Desk
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Communicator voor bedrijven, live chat, messenger en e-mail
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Voer betere klantgesprekken.
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens. Meer informatie over TenFold
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Cloud-based plug-and-play text messaging software
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten kunt begeleiden en interne processen kunt beheren. Meer informatie over Zingtree
Hiver: World's First Gmail-based Customer Service Helpdesk
Hiver is the world's first Gmail-based helpdesk for customer-facing teams. It helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected] and deliver exceptional customer service. Meer informatie over Hiver
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor wie op zoek is naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Meer informatie over Tracker
Helpdesksoftware voor het MKB
AzureDesk - helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van bedrijfsbrede systemen, aangeboden aan alle bedrijven voor minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
Tickets voor klantenondersteuning worden gekoppeld aan bestelgegevens vanaf elke plek waar je verkoopt, samengebracht in een eenvoudig systeem dat je team zal waarderen. Meer informatie over eDesk
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Customer service software you can depend on
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters, custom fields, macros, quick replies, labels, triggers and notes. You can also use Deskpro to generate self-help content for your clients. Other features of the app include live chat, customer feedback and suggestion tools, custom... Meer informatie over DeskPRO
Oplossing voor zakelijke berichten - sms, Facebook Messenger, Kik en chat
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Zelflerende conversationele AI voor het ontwikkelen van leads op websites
Met een Acobot livechat-robot kun je klantvragen direct beantwoorden op een menselijke manier en klanten als nooit tevoren converteren naar betalende klanten. Acobot is volledig geautomatiseerd. Het werkt 24 uur per dag, zeven dagen per week, zelfs wanneer je naar het strand gaat. Meer informatie over Acobot
De motor van groei.
Onboard nieuwe klanten en bied geweldige ondersteuning met een eenvoudig te gebruiken livechat, mailingservice, software voor het creëren van kennisbanken en geautomatiseerde berichten. Meer informatie over User.com
Tekstberichtplatform voor klantenservicebedrijven
Teckst is een cloudgebaseerde oplossing voor sms- en tekstberichtmarketing voor contactcenters en klantenservicebedrijven met een reeks functies, waaronder Facebook Messenger- en WeChat-connectiviteit, sms/mms, het actief volgen van de ticketstatus, desktop- en audiomeldingen, eenmalige aanmelding en meer. Meer informatie over Teckst
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Cloud-based help desk software for customer support teams
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Customer support help desk software
SupportBee is simple and usable. There is no learning curve when switching to SupportBee. Our understanding of customer support has evolved over the decade that we have been in business and with it, our customer service. Meer informatie over SupportBee
We make portals. It's not magic. It's Magentrix.
Need to have customers log in and view or update their information? Self-service knowledge base with answers and log tickets? Consume documentation or download updates? Magentrix can help. Meer informatie over Magentrix
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteuning. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller functies zoals IVR, Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om activiteiten voor klantenondersteuning op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Het platform biedt alle ondersteuningskanalen op één plek.
Wix Answers is een uniforme oplossing voor klantenondersteuning waarmee je kunt bellen en gebeld kunt worden vanaf hetzelfde tabblad dat je gebruikt om tickets te beantwoorden, met klanten te chatten en kennis te delen. Met aangepaste helpwidgets kun je klanten vanaf elke locatie ondersteunen, met een wegklikbaar helpartikel, formulieren of... Meer informatie over Wix Answers
Producttraining en onboarding van gebruikers op ondernemingsniveau
Iridize is een krachtig platform voor het maken van interactieve productgidsen en stapsgewijze instructies voor werknemerstraining en webgebruikers. Meer informatie over iridize
Customer Support Software for Live Chat, Email and Twitter
Casengo’s cloud application for customer support empowers online retailers and other small businesses to respond to customer questions faster and better than ever. One team inbox for customer chats, emails and social media posts. Improve your helpdesk! Meer informatie over Casengo
Live chat for customer support
ClickDesk is a live support solution for customer service teams which combines live chat, voice chat, help desk & a social toolbar for website customer communications. Support agents can answer queries, transfer tickets, respond to social media posts, & collaborate with one another using ClickDesk. Meer informatie over ClickDesk
Premium live chat software
HappyFox Chat live chat software for website helps business improve online conversions and their customer service experience Meer informatie over HappyFox Chat
End-to-end omnichannel customer experience management
Mi4biz is a cloud-based, end-to-end issue management solution which offers omni-channel communication, escalation, automated workflows & advanced reporting capabilities. The platform allows users to create issue-specific workflows, assign tasks, track performance, identify route causes, and more. Meer informatie over Mi4biz
Omnichannel cloudgebaseerde contactcenteroplossingen
Het Vocalcom cloudgebaseerde contactcenter heeft de manier veranderd waarop bedrijven met hun klanten omgaan, door technologie van wereldklasse toegankelijk te maken voor elk bedrijf. De contactcentersoftware geeft bedrijven van elke omvang een nieuwe kijk op klantrelaties, waardoor medewerkers gepersonaliseerde service kunnen verlenen. Meer informatie over Vocalcom
Klantenserviceplatform voor asynchrone berichtenuitwisseling
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenondersteuning: luister naar je klanten, ondersteun ze en maak contact met je klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos,... Meer informatie over Sparkcentral
Internal & external knowledge base and forum management
SmartSupport is a knowledge management platform that combines knowledge base, community forums, and help desk capabilities. Search engine, internal/external kb moderator tools, workflows, ticketing, custom forms, editor, article templates and snippets, statistics reporting, drafts and much more. Meer informatie over Enghouse eKMS
Integrated Call Center, Help Desk, and CRM software system
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, is a powerful tool to attract, retain, and delight customers and grow your company into a customer-centric organization. Meer informatie over InfoServ
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Meet your customers’ and company's information needs
Save time and resources by eliminating duplicate inquiries. Utilize Answerbase’s self-help to effectively scale your support offerings. Meer informatie over Answerbase
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus combineert geautomatiseerde registratie van aanvragen, ondersteuning via meerdere kanalen, kennisbank, self-service, contract- en SLA-beheer, rapportage en meer. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Omni-channel helpdesksoftware met livechat
Paldesk is een omni-channel helpdeskoplossing met livechat voor klantenservice- en verkoopteams waarmee gebruikers vanuit één centraal dashboard interacties met klanten kunnen volgen en beheren. Er kan een Paldesk-widget in de bedrijfswebsite worden geïntegreerd om klanten online directe ondersteuning te bieden. Meer informatie over Paldesk
Software voor samenwerking op afstand met virtuele interactietools
Help Lightning is webgebaseerde software voor ondersteuning op afstand waarmee dienstverlenende organisaties van elke omvang klanten of nieuw personeel kunnen helpen met non-verbale communicatie, handgebaren en visuele aanwijzingen binnen een omgeving van gemengde realiteit. Meer informatie over Help Lightning
Effortless Ecommerce Customer Support
Customer support software purpose built for ecommerce teams. Richpanel consolidates customer orders, tracking details & website activities so your team has all the context to assist customers quickly, at scale. Meer informatie over Richpanel
Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes
Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location. Meer informatie over Kapture CRM
All-In-One for SMBs - CRM, project management, and more
BlueCamroo is a web-based online business productivity suite that helps businesses manage sales, customers, and projects more efficiently and profitably. It offers social network monitoring module that finds sales opportunities and spots service issues across Twitter, LinkedIn, and Facebook. Meer informatie over BlueCamroo
The enterprise messaging platform
Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day. Meer informatie over Prompt.io
Marketing and customer conversation management platform
Dashly platform helps SaaS companies improve communications with their customers. Convert website traffic through every step of the funnel and reactivate inactive users with live chat, bots, and targeted messages. An unlimited number of seats for every plan. Meer informatie over Dashly
Cloud-based messaging and conversational AI platform
Pypestream is a conversational AI platform designed to help businesses improve customer engagement using a patented messaging carrier. It enables customer service teams to connect multiple applications via APIs and facilitate transactional, proactive, or reactive workflows. Meer informatie over Pypestream
Italian CRM tool to handle customer service operations
Ydea is an Italian customer relationship management (CRM) software designed to help businesses provide technical assistance to customers and handle sales orders. The centralized dashboard enables sales teams to manage leads and convert them into business opportunities. Meer informatie over YDEA
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Helprace is een alles-in-één klantenserviceoplossing waarmee bedrijven van elke omvang klantenondersteuning kunnen beheren door een helpdesk-ticketingsysteem, kennisbank en feedbackcommunity aan te bieden in één applicatie. Meer informatie over Helprace
Help desk software for eCommerce or multi-vendor stores
Re:Desk is an online web based customer support software & ticketing system for small and medium business companies and eCommerce or multi-vendor stores Meer informatie over Re:Desk
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Audiovisuele begeleiding naar je website
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en aanpasbare grafische coachmarkeringen toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een... Meer informatie over Toonimo
Help Desk, Support Ticketing, and Messaging Platform
FuseDesk is your Help Desk, Messaging Platform, and Support Ticketing System empowering your team to win more raving fans with the only helpdesk you'll ever need. FuseDesk is an easy to use customer service platform for channels like email, ticketing, live chat, FaceBook Messenger, SMS, and more! Meer informatie over FuseDesk
Het multifunctionele systeem voor klantenservice en ondersteuning
Service Creatio is een cloudoplossing die het beheer van klantverzoeken mogelijk maakt en serviceactiviteiten automatiseert door vooraf gedefinieerde processen te volgen voor full-cycle servicebeheer. Servicemedewerkers kunnen cases en serviceaanvragen in een uniforme omgeving afhandelen. Meer informatie over Service Creatio
Live online customer chat through Slack
Chatlio is a live chat and customer engagement solution harnessing existing technology via Slack integration, adding an embeddable widget to a website or blog Meer informatie over Chatlio
Customer experience management with AI and machine learning
MIND is a customer experience management solution striving to create a conversational mind for business knowledge by using AI and machine learning Meer informatie over Gluru AI
Customer experience management for retail & service chains
ServiceDock helps multi-unit businesses like retail chains & restaurant groups monitor and improve the customer experience in their stores. Capture more feedback via our messaging-based surveys, get insights instantly in our live dashboard and retain more customers by following up in real-time. Meer informatie over Leapchat
Chat management tool for contact centers & travel agencies
nixi1 is a chat management software designed to help contact centers, travel agencies, and small businesses handle customer interactions from various channels including WhatsApp, SMS, Telegram, and Facebook Messenger on a centralized platform. Meer informatie over nixi1
Social Media monitoring and analytics
ThoughtBuzz is a social media monitoring and analytics software that measures the success of your social media campaigns and content audits. ThoughtBuzz lets you identify social media key influencers based on engagement and provides a full spectrum analysis. Meer informatie over ThoughtBuzz
Customer support and business process management
Sales and customer support management platform designed for B2B technology companies, with integrated service ticket management, customer self-service, and more Meer informatie over CustomerWise
Digital adoption platform for user guide creation
K-Now is a cloud-based digital adoption platform, which assists aerospace, telecommunications, energy, utility, & hospitality businesses with adding context-sensitive user guidance to applications. Key features include feedback collection, campaign planning, user guide creation, & use-case analysis. Meer informatie over K-Now
Conversational AI platform with virtual assistants
AlphaChat is a conversational artificial intelligence (AI) software designed to help businesses route support requests to agents and streamline communication between clients and CS teams. Administrators can gain insights into chatbot accuracy and solve rates, average response time, received messages, and other metrics via pie charts from within a... Meer informatie over AlphaChat
Customer communication management
Logicalware is a cloud-hosted customer service support for the management of inbound Email, Social media and live chat enquiries. MailManager ensures that customer enquiries are automatically distributed to, enabling them to respond efficiently, analyses customer service workflows and more. Meer informatie over Logicalware
Platform voor feedback in de app voor het verzamelen van NPS-gegevens.
SatisMeter is een oplossing voor feedback in de app die NPS-gegevens (Net Promotor Score) verzamelt op basis van verschillende gebruikspatronen van web- en mobiele apps en e-mail. Meer informatie over SatisMeter
Automatic callbacks for website visitors within 25 seconds
Callmaker provides companies with call ordering widgets and automatically calls website visitors within 25 seconds of their phone number being submitted Meer informatie over Callmaker
Interactive customer support & feedback community
UserEcho provides an interactive platform through which businesses can engage with customers to provide support, capture ideas, gain feedback & improve services Meer informatie over UserEcho
Software voor sociale klantenservice
Brand Embassy is het best gewaardeerde cloudgebaseerde klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialemediakanalen, instant messaging, livechat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbotservice op schaal. Dit platform is een implementatiepartner voor populaire kanalen zoals WhatsApp of Apple Business Chat. Meer informatie over Brand Embassy
Cloud-based contact center solution
Altitude Xperience is a cloud-based contact center solution that provides real-time​ analytics support to campaign managers Meer informatie over Xperience
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform.
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Personalized live customer experience & engagement
OmniCore by SaleMove is an omnichannel customer engagement platform that enables companies to identify, communicate, & engage with their website visitors Meer informatie over OmniCore
Spraakanalyse-API voor sentimentanalyse
OTO is een spraakanalyse-API en AI-aangedreven spraakinformatietechnologie die het klantsentiment door middel van spraaktoon analyseert. Het platform kan worden gebruikt door callcenters, zorgverleners, aanbieders van thuistechnologie en robotica-ontwikkelaars om spraakgegevens te begrijpen en te benutten. Meer informatie over OTO
Cloud-based customer engagement application
SimpleFeedback is a SaaS feedback management system that provides a service for websites, WordPress blogs, and iOS (iPhone) apps to collect customer feedback. It provides the code to add a customizable feedback button or feedback widget and feedback form to your site, blog, or app. Meer informatie over SimpleFeedback
Connected field service mobility
ServiceMobility is a cross-platform mobile application enabling field service technicians to maximize their efficiency with on-site process mobilization Meer informatie over ServiceMobility
Customer support software
Tender Support is a customer support app that provides a forum for our customers to engage with your support reps, leave feedback and discuss common issues. Power users can subscribe to more advanced support by subscribing to specific categories and new discussions. Tender Support app gives your agents a platform to share resources with customers... Meer informatie over Tender Support
Cloud-based CRM software for contact center agents
Astute is the only CRM specialized for modern Consumer Care. Unlike generic or sales-oriented CRM systems that require extensive customization to work well for consumer engagement, Astute Agent has everything call center agents need to engage with customers right out of the box. Meer informatie over ePowerCenter

TechSee

(0)
Intelligent visual customer support solution
TechSee is an intelligent visual support solution which provides SMBs & enterprises with the platform to assess, diagnose and resolve technical issues remotely Meer informatie over TechSee

Requuest

(0)
Customizable IT support solution
Requuest is a SaaS service desk solution offering tools for ticketing, service catalog & knowledge base creation, SLA management, client self-service, and more Meer informatie over Requuest

Cingo

(0)
Omni-channel customer service platform
Cingo is an omni-channel customer service platform designed to help companies provide seamless customer support with live chat, email & video & VoIP calling Meer informatie over Cingo

Agent.ai

(0)
Artificial Intelligence Customer Service
Agent.ai provides businesses with the tools to automate their customer service using an artificial intelligence multi-channel chatbot Meer informatie over Agent.ai
Multi-channel platform voor klantrelatiebeheer
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio Unified Interaction Center

ShowHows

(0)
Online how-to guides & tutorials for business
ShowHows is a web-based platform which lets businesses create web-based, embeddable how-to and tutorial guides for customer support and content marketing Meer informatie over ShowHows

Mr Wolf

(0)
Customer support automation with machine learning & NLP
Mr Wolf is a customer support automation system with machine learning and NLP (neuro-linguistic programming) technology which supports the automation of business processes such as customer service, sales, accounting, finance, logistics, or IT Meer informatie over Mr Wolf
User research platform for teams and product people
ConfirmKit is a user research platform that helps product organizations of all sizes to discover what their users really want. ConfirmKit helps product teams to conduct, analyze and store qualitative data from user interviews, highlight patterns / trends in data, and ultimately improve their product Meer informatie over ConfirmKit
Management binnen social media voor klantenservice en -betrokkenheid.
OBI Engage is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het automatiseren van processen met betrekking tot klantenondersteuning en management binnen social media op verschillende digitale kanalen om de klantenbinding te vergroten. Hiermee kunnen gebruikers sociale vermeldingen op het internet volgen en actie ondernemen om de... Meer informatie over OBI Engage

Verascape

(0)
Klantenservice en ordertrackingoplossing voor bedrijven
Versacape is een cloudgebaseerde oplossing waarmee klantervaringsteams klanten een selfservice-ervaring kunnen bieden om problemen op te lossen. Bedrijven kunnen zelfbedieningsinformatie verstrekken voor onderwerpen zoals voordelenadministratie, inventaris, loyaliteitsprogramma's, productcatalogus en meer. Meer informatie over Verascape

OMQ

(0)
Customizable, AI-powered customer service
OMQ is a suite of cloud-based, artificial intelligence (AI) powered customer service solutions which offer businesses the tools to create custom knowledge bases and dynamic FAQs to encourage customer self service. The platform also automates processes such as ticketing and message response Meer informatie over OMQ
AI-enabled customer service platform for remote support
SAP Service Cloud is a customer support software that helps businesses leverage artificial intelligence (AI) to resolve clients’ queries on a centralized platform. Managers can examine incoming service tickets, sort them into relevant categories, and assign tasks to available agents. Meer informatie over SAP Service Cloud

Timum

(0)
Appointment scheduling software for real estate industry
timum is a web-based software, which is used to coordinate real estate sector appointments. The timum calendar can be integrated into ImmobilienScout24 and users can configure the times at which a particular property can be viewed. Meer informatie over Timum