Customer support software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Customer support software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
97 softwareopties
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
Engaige is een revolutionair AI-aangedreven platform voor klantervaringen dat is ontworpen om je ondersteuningsteam een boost te geven. De oplossing automatiseert complexe klantenservicegevallen, verlaagt de kosten met maximaal 80% en verhoogt de klanttevredenheid. De AI Agent Assist-functie van Engaige maakt menselijke medewerkers twee keer zo...
Meer informatie over Engaige
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Deskhero is een veelzijdige helpdesksoftwareoplossing die gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie om de efficiëntie en nauwkeurigheid van klantenondersteuning te verhogen. Het platform biedt verschillende belangrijke functies om het ondersteuningsproces te stroomlijnen. De kern van Deskhero is een intelligent ticketingsysteem dat automatisch...
Meer informatie over Deskhero
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten...
Meer informatie over Zendesk Suite
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan.
Meer informatie over Zoho Desk
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service.
Meer informatie over Intercom
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer.
Meer informatie over Birdeye
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers.
Meer informatie over Userlike
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface.
Meer informatie over Tidio
Smartsupp biedt tools voor gespreksbeheer tot en met AI. Het levert een platform voor klantenondersteuning via meerdere kanalen met live chat, chatbots, video-opnamen en alle tools voor klantenservice die je waarschijnlijk ooit nodig zult hebben om consistente en uitstekende hulp aan websitebezoekers te bieden
Meer informatie over Smartsupp
Front is een oplossing voor klantenservice waarmee teams voor ondersteuning, verkoop en accountbeheer uitzonderlijke service op schaal kunnen leveren. Front stroomlijnt de communicatie met klanten door de efficiëntie van een helpdesk en de vertrouwdheid van e-mail.
Meer informatie over Front
Creëer beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die integreren met je CRM-systeem en bijdragen aan de verbetering van de consistentie en kwaliteit van de service.
Meer informatie over Yonyx
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls.
Meer informatie over Lucky Orange
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools.
Meer informatie over Help Scout
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare gegevens kunnen verzamelen voor rapportage, facturering, boekhouding en meer. De Tempo Cloud-app biedt gebruikers de flexibiliteit om onderweg de tijd bij te houden via hun iOS- en Android-smartphone of -tablet.
Meer informatie over Tempo Timesheets
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop.
Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien.
Kenmerken:
- Livechat
- Automatische berichten
- E-mailmarketing
- Helpdesk
- Kennisbank
- Pop-ups
Pr...
Meer informatie over HelpCrunch
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat.
Meer informatie over Issuetrak
Met CloudApp kun je afbeeldingen, links, muziek, video's en bestanden delen. Het platform biedt je een korte link die automatisch naar je klembord wordt gekopieerd en die je kunt gebruiken om je upload te delen met collega's en vrienden.
Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en...
Meer informatie over Vivantio
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek.
Meer informatie over Kayako
Tenfold NextGen CTI stelt bedrijven in staat om de productiviteit te verhogen, de klantervaring te verbeteren en betere zakelijke beslissingen te nemen met behulp van nuttige gegevens.
Meer informatie over TenFold
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps.
Meer informatie over UJET