Zoho Desk
Over Zoho Desk
Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Behoed de wereld voor slechte klantenservice!
Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.
Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.
Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.
Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.
Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.
Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.
Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.
Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.
Afbeeldingen
Twijfels over Zoho Desk?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot Service Hub
Zoho CRM
Redbooth
WHMCS
Reviews
Heb je Zoho Desk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
For managing tickets and tasks, Zoho Desk provides all I need
Beoordeeld op 2/8/2023
Maintain the things we offer by attending to the routine upkeep tasks that clients email us about....
Maintain the things we offer by attending to the routine upkeep tasks that clients email us about. Provide a formal record of the work completed, and check to see that our employees are following through.
Pluspunten
Setup and use are breezes. Whenever a new customer is added, a ticket is created and an email is sent to our staff. To stay on top of things at work, a dashboard is invaluable.
Minpunten
Zoho Desk can do the job, but it lacks the sophistication of other Service Desk software. The SaaS model requires you to take into account that the product's degree of customizability can be limiting at times.
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
a very useful tool for organizations and MSP teams
Beoordeeld op 27/9/2023
In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing...
In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing procedures.
Pluspunten
I like the customization of the system, creation of workflows, and automation
Minpunten
I would like the function to be included natively to close a ticket permanently after a specific number of days.Since one of the deficiencies is that I have clients who sometimes respond to emails from a few months ago and the ticket is reopened, there is an option to open a new ticket based on that type of responses but it is only with the highest subscription which is the enterprise and my subscription is the standard one.
Redenen om over te stappen op Zoho Desk
ease of use, is located in the cloud and integrates with our other zoho tools (CRM/Campaigns, etc.)- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Zoho review
Beoordeeld op 30/11/2023
Pluspunten
Zoho is priced accordingly, it's not too expensive and it does have a variety of other/supporting services to compliment the full all one system.
Minpunten
Unfortunately the system was not user friendly, company users spent too much time trying to figure out the system and gave up in using it.
- Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Need a ticking system try them
Beoordeeld op 30/9/2024
One of the easiest ticking system you can create from scratch.
One of the easiest ticking system you can create from scratch.
Pluspunten
Fairly easy to work with the developers to create a ticketing system.
Minpunten
It's an overseas product and it's hard to communicate due to there accents. I dislike some of the development things. Even with the higher package you were still very limited how to set the help desk ticking system up. It was easy to change the basics like logo, fonts, website layout.The important features wasn't available most times.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Very easy of use and immediately documentations.
Beoordeeld op 9/6/2023
We are happy because we also use Zoho CRM and then we have all the end users' info in one place. We...
We are happy because we also use Zoho CRM and then we have all the end users' info in one place. We can check all the tracking since the lead born and how we attended each customer, including help desk ticketing.
Pluspunten
The replies that we receive from the end users are immediately registered on the tickets without need of wait a couple minutes or press F5 to update the page.
Minpunten
The conversations navigation. You have to scroll down to check the previous documentations and it gets some difficult to do because there are other help desk brands that allows you to change from one description to another by clicking on a button without need of scroll down.
Zoho Desk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Desk?
Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho Desk ondersteund?
Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho Desk ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho Desk worden geïntegreerd?
Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Survey, babelforce
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.
- Klantenservice software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Customer support software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Issue tracking software
- Customer success software
- Customer communication management software
- Live chat software
- Call center software
- Contactcenter software
- Kennismanagement software
- Klachtenbeheer software
- E-mail programma's
- Telefonie software
- Knowledge Base Software