Zoho Desk

4,5 (2.152)
Schrijf een review!
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.


Afbeeldingen

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9

Twijfels over Zoho Desk? Vergelijk met een populair alternatief

Zoho Desk

4,5 (2.152)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 14,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

159
202

Integraties

40
70

Gebruiksgemak

4,4 (2.152)
4,1 (6.727)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (2.152)
4,3 (6.727)

Klantenservice

4,3 (2.152)
4,1 (6.727)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Service Hub

4,4
#1 alternatief voor Zoho Desk
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Zoho Desk
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Redbooth

4,4
#3 alternatief voor Zoho Desk
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen...

WHMCS

4,1
#4 alternatief voor Zoho Desk
WHMCS is een automatiseringsplatform voor webhosting dat aanmeldingen, levering, facturering en ondersteuning voor...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.152)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.152 reviews worden weergegeven
Shayla
Shayla
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great internal and customer communication

Beoordeeld op 10/1/2023

To keep tabs on the many ways in which people have reached out to us with questions about our...

To keep tabs on the many ways in which people have reached out to us with questions about our bespoke products—email, phone, and even in-person—we have implemented a ticketing system in Zoho Desk. We have a long way to go until we fully integrate the system, but so far, what we've seen, we like what we see.

Pluspunten

When it comes to managing a single or multiple businesses, ZohoDesk is the best option because of how easy it makes everything. There is a lot of flexibility and structure in the administration of the many divisions.

Minpunten

One possible drawback is that there is no desktop client. You still need a desktop app version, no matter how polished the webapp is. An additional minor tweak would be to enable the merging of requests by choosing all departments.

Dnyanoba
Dnyanoba
Totaalscore
  • Sector: Farmaceutica
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho for Customer management

Beoordeeld op 7/3/2023

Overall we are enjoying with the Zoho desk features. We have configured it with our internal IT...

Overall we are enjoying with the Zoho desk features. We have configured it with our internal IT department for resolving ticketing of internal employees.

Pluspunten

Software is very user friendly, dashboard for ticketings is very useful and on the top of that support from zoho is also very good and prompt.

Minpunten

Desktop application is not available and to get started with zoho desk need lot of modification in the computer system.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om voor Zoho Desk te kiezen

Zoho desk has multiple options and low cost of operation and aslo handles lot of tickets.

Overgestapt van

Freshdesk en Zendesk Suite
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

Beoordeeld op 24/8/2018

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able...

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Pluspunten

It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.

HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Minpunten

I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.

After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.

The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.

So far, everything does not work as advertised.

The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.

BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.

I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.

I am further contacting my bank and the Attorney General for California.

I don’t pay for BETA software.

Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

Enrico
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My Experience With Zoho Desk

Beoordeeld op 15/2/2024

Pluspunten

I like the knowledge management features
It comes with amazing help desk support features

Minpunten

Zoho Desk has been great and no issues yet.

Tacho
Tacho
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho desk allows me to track all incoming requests and to convert website visitors to real...

Beoordeeld op 1/9/2021

A good-looking dashboard and customizable reports make a significant difference from other products...

A good-looking dashboard and customizable reports make a significant difference from other products I used. I am a visual man and it is very important for me to have a great visualized report.

Pluspunten

The most valuable feature for me is the ability to create different tickets for customer's requests. After delegates the ticket to the specific team I am sure the customer will be served in high quality... The custom dashboard gives me the all information I need to make better decisions and to take any action if there is any significant problem.

Minpunten

I would like to have an opportunity to make more customization to web forms in the same way as Zoho CRM.

5 van 2.152 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Kookoo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Survey, babelforce

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.