Zoho Desk

4,5 (2.178)
Schrijf een review!
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.


Afbeeldingen

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Nog 16 andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9

Twijfels over Zoho Desk? Vergelijk met een populair alternatief

Zoho Desk

4,5 (2.178)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 14,00
maand
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

159
202

Integraties

39
67

Gebruiksgemak

4,4 (2.178)
4,1 (6.882)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (2.178)
4,3 (6.882)

Klantenservice

4,3 (2.178)
4,1 (6.882)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Service Hub

4,4
#1 alternatief voor Zoho Desk
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Zoho Desk
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Redbooth

4,4
#3 alternatief voor Zoho Desk
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen...

WHMCS

4,1
#4 alternatief voor Zoho Desk
WHMCS is een automatiseringsplatform voor webhosting dat aanmeldingen, levering, facturering en ondersteuning voor...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.178)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.178 reviews worden weergegeven
Emily
Emily
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

For managing tickets and tasks, Zoho Desk provides all I need

Beoordeeld op 2/8/2023

Maintain the things we offer by attending to the routine upkeep tasks that clients email us about....

Maintain the things we offer by attending to the routine upkeep tasks that clients email us about. Provide a formal record of the work completed, and check to see that our employees are following through.

Pluspunten

Setup and use are breezes. Whenever a new customer is added, a ticket is created and an email is sent to our staff. To stay on top of things at work, a dashboard is invaluable.

Minpunten

Zoho Desk can do the job, but it lacks the sophistication of other Service Desk software. The SaaS model requires you to take into account that the product's degree of customizability can be limiting at times.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

a very useful tool for organizations and MSP teams

Beoordeeld op 27/9/2023

In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing...

In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing procedures.

Pluspunten

I like the customization of the system, creation of workflows, and automation

Minpunten

I would like the function to be included natively to close a ticket permanently after a specific number of days.Since one of the deficiencies is that I have clients who sometimes respond to emails from a few months ago and the ticket is reopened, there is an option to open a new ticket based on that type of responses but it is only with the highest subscription which is the enterprise and my subscription is the standard one.

Redenen om over te stappen op Zoho Desk

ease of use, is located in the cloud and integrates with our other zoho tools (CRM/Campaigns, etc.)
Bolortuya
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Zoho review

Beoordeeld op 30/11/2023

Pluspunten

Zoho is priced accordingly, it's not too expensive and it does have a variety of other/supporting services to compliment the full all one system.

Minpunten

Unfortunately the system was not user friendly, company users spent too much time trying to figure out the system and gave up in using it.

Stacey
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Need a ticking system try them

Beoordeeld op 30/9/2024

One of the easiest ticking system you can create from scratch.

One of the easiest ticking system you can create from scratch.

Pluspunten

Fairly easy to work with the developers to create a ticketing system.

Minpunten

It's an overseas product and it's hard to communicate due to there accents. I dislike some of the development things. Even with the higher package you were still very limited how to set the help desk ticking system up. It was easy to change the basics like logo, fonts, website layout.The important features wasn't available most times.

Gerardo
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Very easy of use and immediately documentations.

Beoordeeld op 9/6/2023

We are happy because we also use Zoho CRM and then we have all the end users' info in one place. We...

We are happy because we also use Zoho CRM and then we have all the end users' info in one place. We can check all the tracking since the lead born and how we attended each customer, including help desk ticketing.

Pluspunten

The replies that we receive from the end users are immediately registered on the tickets without need of wait a couple minutes or press F5 to update the page.

Minpunten

The conversations navigation. You have to scroll down to check the previous documentations and it gets some difficult to do because there are other help desk brands that allows you to change from one description to another by clicking on a button without need of scroll down.

5 van 2.178 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Survey, babelforce

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.