Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.


Afbeeldingen

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Zoho Desk Software - 6
Zoho Desk Software - 7
Zoho Desk Software - 8
Zoho Desk Software - 9

Twijfels over Zoho Desk? Vergelijk met een populair alternatief

Zoho Desk

4,5 (2.087)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 14,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

160
203

Integraties

40
70

Gebruiksgemak

4,4 (2.087)
4,1 (6.392)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (2.087)
4,3 (6.392)

Klantenservice

4,3 (2.087)
4,1 (6.392)

Alternatieven

HubSpot Service Hub

4,4
#1 alternatief voor Zoho Desk
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Zoho Desk
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

NinjaOne

4,8
#3 alternatief voor Zoho Desk
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt...

Redbooth

4,4
#4 alternatief voor Zoho Desk
Redbooth is een taak- en projectbeheerplatform dat één plek biedt voor teamsamenwerking: taken, discussies en het delen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.087)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.087 reviews worden weergegeven
Alyssa
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Using Zoho Desk as a ticketing based solution is great

Beoordeeld op 23/1/2023

A single glance at this program was all it took to fix the ticketing problems we were facing. When...

A single glance at this program was all it took to fix the ticketing problems we were facing. When we were looking for a new software, I was simply able to get the things I required and could display them to my team with no trouble at all.

Pluspunten

As a ticketing system, Zoho Desk allows us to keep tabs on and respond to customers' questions about our bespoke goods, whether they reach out to us via email, phone, or in person. Although we have just begun to understand how the system works, we already have a good idea of how beneficial it will be after we have fully implemented it.

Minpunten

When it comes to cost, Zoho should be more transparent when incorporating additional tools like Zoho Assist. Although Zoho's huge amount of modules is a great asset, it would be even more helpful if there were a means to track the potential financial impact of implementing various configuration options.

Shayla
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great internal and customer communication

Beoordeeld op 10/1/2023

To keep tabs on the many ways in which people have reached out to us with questions about our...

To keep tabs on the many ways in which people have reached out to us with questions about our bespoke products—email, phone, and even in-person—we have implemented a ticketing system in Zoho Desk. We have a long way to go until we fully integrate the system, but so far, what we've seen, we like what we see.

Pluspunten

When it comes to managing a single or multiple businesses, ZohoDesk is the best option because of how easy it makes everything. There is a lot of flexibility and structure in the administration of the many divisions.

Minpunten

One possible drawback is that there is no desktop client. You still need a desktop app version, no matter how polished the webapp is. An additional minor tweak would be to enable the merging of requests by choosing all departments.

lionel
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

project of excellence

Beoordeeld op 10/8/2023

Pluspunten

Thanks to this software, I've been able to develop some really impressive work tactics, such as the fact that I'm now able to control my employees in real time.

Minpunten

you have to admit that sometimes the fluidity of communication isn't that great.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

Beoordeeld op 24/8/2018

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able...

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Pluspunten

It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.

HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Minpunten

I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.

After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.

The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.

So far, everything does not work as advertised.

The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.

BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.

I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.

I am further contacting my bank and the Attorney General for California.

I don’t pay for BETA software.

Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

Joicy
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Try Zoho Desk it's highly recommended in his cathegory

Beoordeeld op 30/5/2023

I have been one of the decision maker in my previous company to decide buying Zoho Desk after our...

I have been one of the decision maker in my previous company to decide buying Zoho Desk after our trial period, because of its clean interface and facility to be used to everyone including those without experience in team work organization online.

Pluspunten

Clean interface, minimalista, easy to understand including to those who are not familiar with a management team platform.

Minpunten

sincerly I do not have anything to add for the moment, maybe in a short future.

Overwogen alternatieven

LiveAgent en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Zoho Desk

As said before, because of its clean interface, minimalista dynamic and fast response.
5 van 2.087 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Kookoo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Survey, babelforce

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.