LiveAgent

LiveAgent
Over LiveAgent
De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.
Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.
LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).
De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).
Prijzen vanaf:
€ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Voornaamste voordelen van LiveAgent
✓ Geen installatiekosten
✓ 24/7 klantenservice
✓ Geen kredietkaart nodig
✓ Op elk moment opzegbaar
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 219 andere
Prijzen vanaf:
€ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van LiveAgent: 189
Alternatieven
Conversational Cloud

RingEX

Help Scout

Salesforce Sales Cloud

Reviews
Heb je LiveAgent al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
I think LiveAgent is fantastic software
Beoordeeld op 18/8/2023
Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does...
Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does not respond to my follow-up email within three days (thanks to a rule I set up in Los Angeles), a new ticket is opened and I am prompted to contact them again. Such follow-ups should never be sent from regular email accounts since doing so requires excessive monitoring.
Pluspunten
Thanks to LiveAgent, I never have to leave the app to check my Gmail or Yahoo Mail inboxes again. As a marketing professional, I have access to a plethora of email accounts, and I've lost several business opportunities due to my own laziness in checking my inbox. With their "Unlimited Email Accounts" function, LiveAgent scores major points. To make things easier, I included my LA-based email address.
Minpunten
If you use LiveAgent as your email client, you won't notice any "unread" messages when you check your inbox. But that's not a major problem.
Antwoord van QualityUnit
Hello Gary! Your mention of the "Unlimited Email Accounts" function being a game-changer clearly echoed with us. Ah, tackling the labyrinth of multiple email accounts can be quite a chore, can't it? :)
You're right, the charm of LiveAgent is being a one-stop solution for all communication needs, whether it's social inboxes or live chats. And we can tell you're a power user, setting up a rule to remind you of pending follow-ups. Nifty, isn't it? To comment on your minor hiccup: all incoming messages in LiveAgent are treated as "unread" until specifically handled. We believe every message deserves undivided attention!
Keep exploring the tool, Gary. We strive to tick all the boxes for our users. Your feedback helps us refine our software and bridging more gaps in customer service.
Thank you for being an awesome part of our journey!
- LiveAgent Team
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Live Agent is practical
Beoordeeld op 17/9/2024
From the getgo, it was self explanatory .
From the getgo, it was self explanatory .
Pluspunten
Ease of use , control functions and setup .
Minpunten
Not much to say . Perhaps slight delay in logging in
- Sector: Vertalingen en lokalisatie
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
verification
Beoordeeld op 9/9/2024
I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be...
I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be inoof to bring up my details
Pluspunten
It was easy to use the system the and get my question across
Minpunten
how long the responce took some times i was waiting a while
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Customer Support & Service Tool of 2024: LiveAgent
Beoordeeld op 13/11/2024
Pluspunten
Enhancing customer satisfaction is the main objective of every business. LiveAgent allocates tools such as customer support, live chat, call recording which enables me to offer maximum customer service in one tool.
Minpunten
Never have I had even a glitch while offering customer support with LiveAgent.
Antwoord van QualityUnit
Hi Xiluva! Thanks for your stellar review. It's fantastic that LiveAgent helps you deliver top-notch customer service. Let us know if you ever need anything!
- The LiveAgent Team
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Live Agent Experience - Prashanth
Beoordeeld op 24/9/2024
Their customer service team is at par excellent
Their customer service team is at par excellent
Pluspunten
I like the Features and Integrations live agent provides
Minpunten
One stop solution of integrated Call, Chat & Emails
Redenen om voor LiveAgent te kiezen
Zendesk stopped offering Chat visitor listOvergestapt van
Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op LiveAgent
Because felt has more to offer and integrationsLiveAgent - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.V. Welke prijsmodellen heeft LiveAgent te bieden?
LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 19,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
Proefperiode van14 dagen. Small: $9/agent/m Medium: $29/agent/m Large : $49/agent/m
V. Wat zijn de typische gebruikers van LiveAgent?
LiveAgent heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door LiveAgent ondersteund?
LiveAgent ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt LiveAgent ondersteuning voor mobiele apparaten?
LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan LiveAgent worden geïntegreerd?
LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
2Checkout, AVOXI, AWeber, Actio, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Asana, Avelia, Axigen, BigCommerce, Blogger, Bold BI, Braintree, CS-Cart Store Builder, ChargeDesk, ClickFunnels, ClickSend, ClickUp, Clockify, Close, CloudTalk, CommPeak VoIP Service, ConvergeHub, CoreCommerce, DID Logic, Delighted, Digital Marketing Suite, Drupal, Drupal Commerce, Emplifi Social Marketing Cloud, ExpressionEngine, FlowHunt, Flowroute, Formidable Forms, Fortune3, G2G Suite, GetResponse, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Help Desk Migration, Highrise, HubSpot CRM, IceWarp, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Joomla, JoomlaLMS, Keap, Klaviyo, Kopano WebApp, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), MDaemon Email Server, MagentaCloud, MailEnable, Mailchimp, ManyChat, Meetingbird, Meta for Business, Mobex Hosted PBX, Modulus, MySQL, NetCrunch, Nicereply, Online Auction System, OpenCart, Pabbly Connect, PayPal, Pipedrive, Placetel, Post Affiliate Pro, PrestaShop, Process Street, ProjectManager.com, Quriobot, RingCentral Contact Center, Salesflare, SendMyCall, SendPulse, SharpSpring Ads, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Silverstripe CMS, Simplesat, Sinch, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Swan, TimeCamp, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Ucraft, Vectera, VoIP.ms, VoIPstudio, Volusion, Vonage Business Communications, Vonage Contact Center, Voyced IPPBX, Vtiger CRM, Web.com, Webflow, Weebly, WhatsApp, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk QA, Zight (formerly CloudApp), Zoho Mail, iCloud, monday.com, sipgate, uKit AI, vcita
V. Welke mate van ondersteuning heeft LiveAgent te bieden?
LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.
- Klantenservice software
- Call center software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Live chat software
- Contactcenter software
- Servicedesk software
- Kennismanagement software
- IVR-software
- Thuiswerksoftware
- Customer engagement software
- Klachtenbeheer software
- Customer satisfaction software
- Customer communication management software
- Call recording software
- Softphone software
- Issue tracking software