Over LiveAgent

De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.

Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.

LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).

De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en nog 3 andere, India, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 19 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

Tickets overview
Inside of the tickets
Chat overview
Inside of the chats
Call reports
Inside of the calls
Agent's dashboard
Reports
Nog 9 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent-video
Schermopname van LiveAgent: Tickets overview Schermopname van LiveAgent: Inside of the tickets Schermopname van LiveAgent: Chat overview Schermopname van LiveAgent: Inside of the chats Schermopname van LiveAgent: Call reports Schermopname van LiveAgent: Inside of the calls Schermopname van LiveAgent: Agent's dashboard Schermopname van LiveAgent: Reports

Functies

Totaal aantal functies van LiveAgent: 186

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Analyse van klantenservices
  • Antispam
  • Archiveren en retentie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische leaddistributie
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Callcenterintegratie
  • Campagnebehee
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Desktopmeldingen
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Etikettering
  • Externe ondersteuning
  • Extraheren van e-mailadressen
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Fraudedetectie
  • Gamification
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Kwaliteitsborging
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mail samenvoegen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-onderneming
  • Multilocatie
  • Netwerkcontrole
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Softphone
  • Status bijhouden
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • URL's aanpassen
  • Veranderingsbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor LiveAgent
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor LiveAgent
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te...

Bitrix24

4
#3 alternatief voor LiveAgent
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer,...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor LiveAgent
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.001)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveAgent al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.001 worden weergegeven
Barney B.
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Features & Great Speed

Beoordeeld op 17/3/2020

LiveAgent is helping us convert initial chat enquiries visiting our website into qualified sales...

LiveAgent is helping us convert initial chat enquiries visiting our website into qualified sales leads. We provide a niche product to the very top of our market so being able to qualify enquiries at this initial stage is important to us. The other key outcome is LiveAgent has no impact on our site loading speed. We identified ZenDesk, our previous chat solution, was impacting out site loading speed - and therefore potentially impacting our SEO strategy. From a free trial, we found LiveAgent has zero impact on our site loading speed - we now have a better chat solution AND a faster loading webiste.

Pluspunten

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial enquiries into qualified sales leads. There is afar great functionality than our previous chat software solution and is far more customisable, with options to brand and personalise it to our business. The other key feature for us is that it is the number one ranked chat widget for website loading speed, an important part of our SEO strategy.

Minpunten

There is so much more functionality and ability to personalise LiveAgent than our previous chat software (ZenDesk) so set up took a little longer - but the ultimate outcome has been far superior.

Antwoord van QualityUnit

Hello Barney, many thanks for your great review! It means a lot to us and we are super thrilled to hear that you are happy with the platform and the chat solution LiveAgent is offering. We understand that it is necessary to manage all the tickets from the very beginning as each customer is important and should be taken the best care of and that is why LiveAgent makes sure that no ticket is skipped or left out! Just remember that our support team is always ready to help so feel free to start a chat on our website should you have any questions! :)

Jacob W.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent Experience Overall - I Recommend LiveAgent

Beoordeeld op 8/2/2020

The customer support team for LiveAgent has been excellent, helping work through our needs and how...

The customer support team for LiveAgent has been excellent, helping work through our needs and how LiveAgent can meet those. The application has helped us improve our management support items.

Pluspunten

For day-to-day use, it is very intuitive for our client services team; the interface is visually intuitive, with colour coding that makes easy to see which tickets need attention and when. The automatic rules also offer a large amount of flexibility in managing support tickets and providing the right information to our team.

Minpunten

Some basic features are not yet included; e.g. instead of responding to an individual message, you have to forward that message, and choose all the recipients again. However, I've noticed that new features are available often, and I am confident inconveniences such as this will be resolved with time.

Antwoord van QualityUnit

Hi Jacob,
Thank you for such a nice review. We pride ourselves in making our software feel natural and simple to use and are glad to see the work is paying off. That said, there are always areas where we can improve and will continue to do so to provide the best helpdesk software on the market.

Arnab M.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great product for managing client tickets

Beoordeeld op 19/3/2021

It has been a great experience so far in managing client tickets and the best part is that the...

It has been a great experience so far in managing client tickets and the best part is that the platform is highly customisable to suit our companies needs and taste.

Pluspunten

The product is extremely easy to use and the navigation is user friendly. And has all the features required for managing a ticketing system.

Minpunten

It would be great to have time to record features against each ticket. Currently, we have to use another platform (TimeNEye) to do that for us.

Ben H.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Significant Value for the price

Beoordeeld op 18/2/2020

Pluspunten

Price, Excellent customer support, large amount of features and functionality

Minpunten

While I love the complete control of all the automated systems being programmable, it could use some additional default built in options. Comparing LiveAgent to competitors like ZenDesk is like comparing Linux to Apple. LiveAgent gives you complete control - but you have to set up everything. The other software out there doesn't let you customize, but everything works for you. An in between 'windows' option that allows control for those who want it but is smoother to set up for those who don't want the extra work would be optimal. That said, programs that do it for you tend to cost a lot more, which would defeat LA's primary value, the low cost.

Antwoord van QualityUnit

Dear Ben, thank you for your honest feedback! We really appreciate it! :) The reason why LiveAgent was developed in a way that you have to set the majority of things up is so that it would work for each client exactly how they need. Usually, businesses differ from one to another and that is why we wanted to give everybody a chance to adjust it to their business and needs. You know where to find us should you need anything! :)

Maddie P.
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Switching to Live Agent saved our customer experience

Beoordeeld op 10/12/2020

Pluspunten

I love that Live Agent is so easy to use to manage tickets and our Knowledge Bases. The ability to add tags has completely changed the way we organize and store tickets.

Minpunten

Having a direct contact would be nice when we have questions, though the chat option on the website has worked well when needed.

Antwoord van QualityUnit

Hello Maddie, many thanks for your kind feedback! We are excited to have you with us and to hear that with LiveAgent you have managed to improve the way you handle your customer support! :) You can always email us at [email protected] if you prefer writing emails to chats :)

5 van 1.001 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveAgent - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.

LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van LiveAgent

LiveAgent heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

LiveAgent ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, 3dcart, AWeber, Actinic, Adobe Business Catalyst, BigCommerce, Braintree, CS-Cart, CloudApp, CoreCommerce, Drupal, Facebook, GetResponse, GoDaddy Website Builder, Google Analytics, Help Desk Migration, Highrise, Joomla, Magento Commerce, Mailchimp, Nicereply, OpenCart, Post Affiliate Pro, PrestaShop, ProjectManager.com, SharpSpring, Shopify, Slack, Squarespace, Twitter, Volusion, Web.com, WebSimplify, Weebly, Wix, WordPress, X-Cart, Zapier

LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.