Over LiveAgent

De helpdesk van LiveAgent is de ultieme oplossing voor het leveren van uitstekende klantenservice. Met behulp van meer dan 175 ondersteuningsfuncties kun je elk kanaal van mogelijke ondersteuningsinput koppelen, zoals het ophalen van e-mails, Facebook-opmerkingen, tweets, contactformulieren, livechat of telefoongesprekken.

Enkele van de belangrijkste helpdeskfuncties zijn: automatisering, SLA, ticketing, POP3-accounts, e-mail doorsturen, afdelingen, prioriteiten, statussen, tags, regels, ticketroutering, standaard/vooraf gedefinieerde berichten, macro's, e-mailsjablonen, prestatierapporten, live chat, chatuitnodigingen en website-controle, spraakintegratie en gespreksopname, Facebook- en Twitter-integratie, ondersteuningsportal, kennisbank, forum en veel meer.

LiveAgent is beschikbaar in 39 talen en zowel als SaaS-licentie of een door jouzelf gehoste licentie (geïnstalleerd op je eigen server).

De serverinfrastructuur is gevestigd in de VS, het VK en Japan om te zorgen voor supersnelle reacties en om te voldoen aan lokale wetgeving (met name voor de EU).

Prijzen vanaf:

€ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van LiveAgent

✓ Geen installatiekosten
✓ 24/7 klantenservice
✓ Geen kredietkaart nodig
✓ Op elk moment opzegbaar

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 219 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

Prijzen vanaf:

€ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7
Nog 13 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
LiveAgent Software - 6
LiveAgent Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van LiveAgent: 189

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agent-interface
  • Alerts/Escalation
  • Analyse
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automated Attendant
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Callcenterintegratie
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Catalog Management
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Customer Communication
  • Dashboard
  • Discussions/Forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • For Cloud Phone Systems
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR
  • Inbound callcenter
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime chatten
  • Retenties bijhouden
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Conversational Cloud

4,4
#1 alternatief voor LiveAgent
LivePerson is een marktleider in conversationele AI en chatbots op ondernemingsniveau die de verkoop verhogen en de...

RingEX

4,2
#2 alternatief voor LiveAgent
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Help Scout

4,6
#3 alternatief voor LiveAgent
Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor LiveAgent
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.665)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveAgent al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.665 reviews worden weergegeven
Gary
Gary
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I think LiveAgent is fantastic software

Beoordeeld op 18/8/2023

Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does...

Every company needs the ideal thing, which is to treat every email as a ticket. If a client does not respond to my follow-up email within three days (thanks to a rule I set up in Los Angeles), a new ticket is opened and I am prompted to contact them again. Such follow-ups should never be sent from regular email accounts since doing so requires excessive monitoring.

Pluspunten

Thanks to LiveAgent, I never have to leave the app to check my Gmail or Yahoo Mail inboxes again. As a marketing professional, I have access to a plethora of email accounts, and I've lost several business opportunities due to my own laziness in checking my inbox. With their "Unlimited Email Accounts" function, LiveAgent scores major points. To make things easier, I included my LA-based email address.

Minpunten

If you use LiveAgent as your email client, you won't notice any "unread" messages when you check your inbox. But that's not a major problem.

Antwoord van QualityUnit

Hello Gary! Your mention of the "Unlimited Email Accounts" function being a game-changer clearly echoed with us. Ah, tackling the labyrinth of multiple email accounts can be quite a chore, can't it? :)

You're right, the charm of LiveAgent is being a one-stop solution for all communication needs, whether it's social inboxes or live chats. And we can tell you're a power user, setting up a rule to remind you of pending follow-ups. Nifty, isn't it? To comment on your minor hiccup: all incoming messages in LiveAgent are treated as "unread" until specifically handled. We believe every message deserves undivided attention!

Keep exploring the tool, Gary. We strive to tick all the boxes for our users. Your feedback helps us refine our software and bridging more gaps in customer service.

Thank you for being an awesome part of our journey!

- LiveAgent Team

Richard
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Live Agent is practical

Beoordeeld op 17/9/2024

From the getgo, it was self explanatory .

From the getgo, it was self explanatory .

Pluspunten

Ease of use , control functions and setup .

Minpunten

Not much to say . Perhaps slight delay in logging in

KIRAN
Totaalscore
  • Sector: Vertalingen en lokalisatie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

verification

Beoordeeld op 9/9/2024

I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be...

I was trying to resole a issue there is a lot of verification needed an acoount reference shoul be inoof to bring up my details

Pluspunten

It was easy to use the system the and get my question across

Minpunten

how long the responce took some times i was waiting a while

Xiluva
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Customer Support & Service Tool of 2024: LiveAgent

Beoordeeld op 13/11/2024

Pluspunten

Enhancing customer satisfaction is the main objective of every business. LiveAgent allocates tools such as customer support, live chat, call recording which enables me to offer maximum customer service in one tool.

Minpunten

Never have I had even a glitch while offering customer support with LiveAgent.

Antwoord van QualityUnit

Hi Xiluva! Thanks for your stellar review. It's fantastic that LiveAgent helps you deliver top-notch customer service. Let us know if you ever need anything!

- The LiveAgent Team

Prashanth
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Live Agent Experience - Prashanth

Beoordeeld op 24/9/2024

Their customer service team is at par excellent

Their customer service team is at par excellent

Pluspunten

I like the Features and Integrations live agent provides

Minpunten

One stop solution of integrated Call, Chat & Emails

Overwogen alternatieven

tawk.to en Freshdesk

Redenen om voor LiveAgent te kiezen

Zendesk stopped offering Chat visitor list

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent

Because felt has more to offer and integrations
5 van 1.665 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveAgent - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveAgent.

LiveAgent kent de volgende prijsmodellen:

Proefperiode van14 dagen. Small: $9/agent/m Medium: $29/agent/m Large : $49/agent/m

LiveAgent heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveAgent ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

LiveAgent ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveAgent kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, AVOXI, AWeber, Actio, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Asana, Avelia, Axigen, BigCommerce, Blogger, Bold BI, Braintree, CS-Cart Store Builder, ChargeDesk, ClickFunnels, ClickSend, ClickUp, Clockify, Close, CloudTalk, CommPeak VoIP Service, ConvergeHub, CoreCommerce, DID Logic, Delighted, Digital Marketing Suite, Drupal, Drupal Commerce, Emplifi Social Marketing Cloud, ExpressionEngine, FlowHunt, Flowroute, Formidable Forms, Fortune3, G2G Suite, GetResponse, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Help Desk Migration, Highrise, HubSpot CRM, IceWarp, Insightly, Instagram, Intercom, Jira, Joomla, JoomlaLMS, Keap, Klaviyo, Kopano WebApp, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), MDaemon Email Server, MagentaCloud, MailEnable, Mailchimp, ManyChat, Meetingbird, Meta for Business, Mobex Hosted PBX, Modulus, MySQL, NetCrunch, Nicereply, Online Auction System, OpenCart, Pabbly Connect, PayPal, Pipedrive, Placetel, Post Affiliate Pro, PrestaShop, Process Street, ProjectManager.com, Quriobot, RingCentral Contact Center, Salesflare, SendMyCall, SendPulse, SharpSpring Ads, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Silverstripe CMS, Simplesat, Sinch, Slack, Squarespace, Stripe, SugarCRM, Swan, TimeCamp, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Ucraft, Vectera, VoIP.ms, VoIPstudio, Volusion, Vonage Business Communications, Vonage Contact Center, Voyced IPPBX, Vtiger CRM, Web.com, Webflow, Weebly, WhatsApp, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk QA, Zight (formerly CloudApp), Zoho Mail, iCloud, monday.com, sipgate, uKit AI, vcita

LiveAgent biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveAgent.