Hier is onze lijst met apps voor Issue tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

116 apps
Sorteren op
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Volg en los problemen snel op met het vertrouwde werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste aanvraagformulieren om gedetailleerde problemen automatisch toe te wijzen aan relevante teams. Volg de voortgang met gepersonaliseerde workflows en gebruik krachtige rapportagetools om resultaten te presenteren. Meer informatie over Wrike
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Software voor helpdesktickets met meerdere kanalen, samenwerking met medewerkers, taakbeheer, facturering van tickets, gamification, workflow, serviceovereenkomst, escalatie, macro's en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk integreert naadloos met JIRA, waardoor klantenondersteunings- en technische teams op elkaar afgestemd blijven en problemen sneller kunnen oplossen. Meer informatie over Freshdesk
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
AI-enabled incident management software
Enablon Incident Management is an artificial intelligence (AI)-enabled software designed to help businesses ensure workplace safety and regulatory compliance with industry standards. It allows employees to predict, report, and prevent incidents, mitigate organizational risks, and perform root cause analysis. Meer informatie over Enablon Incident Management
Productontwikkeling, ALM, ITSM, Helpdesk, projectmanagement en CRM
VisionFlow is een krachtige, web-based software met modules voor probleemoplossing, klantenondersteuning, CRM, tijdmanagement, documentbeheer, product- en releasebeheer, beheer van middelen en nog veel meer. VisionFlow biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Meer informatie over VisionFlow
Helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over MSP Manager
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Software voor het bijhouden van problemen die is ontwikkeld voor bedrijven die Jira gebruiken
ScriptRunner voor Jira is software voor het bijhouden van problemen die bedrijven helpt bij het aanpassen van workflows, het uitvoeren van op JQL gebaseerde zoekopdrachten, het plannen van waarschuwingen voor terugkerende taken en meer. Supervisors kunnen problemen creëren bij het opzetten van projecten, overgangsregels voor problemen opstellen,... Meer informatie over ScriptRunner for Jira
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
Met Jira kun je fouten en problemen in verband met projecten registreren en volgen, verhalen creëren, toewijzen, prioriteren en volgen. Voor elk team, van elke omvang. Ga aan de slag. Meer informatie over Jira
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Dankzij geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement en rapporten is Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die... Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Krachtige software voor testbeheer
Transformeer je softwaretestproces vandaag nog. SpiraTest is een compleet testbeheersysteem met geïntegreerde releaseplanning en het bijhouden van fouten/problemen. Meer informatie over SpiraTest
Tool voor foutopsporing en logboekbeheer voor softwareontwikkelaars
Bugfender is software voor foutopsporing die is ontworpen om ontwikkelaars te helpen logboeken van mobiele of webtoepassingen te bekijken en bugs of problemen op een verenigd platform op te sporen en op te lossen. Het stelt IT-teams in staat automatisch apparaatlogboeken naar de server te sturen en deze te ordenen op sessies, apparaten en... Meer informatie over Bugfender
Platform voor website-ontwerp en -publicatie
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Platform voor sociale codering en samenwerkende ontwikkeling
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven. Meer informatie over GitHub
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
B2B klantenservicesoftware
Betere foutopsporing en productontwikkeling. TeamSupport is ontworpen voor software- en technologiebedrijven: bijhouden van de productvoorraad, integraties met ontwikkelaars en meer. Meer informatie over TeamSupport
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Full-stack fout- en probleemopsporing voor web- en mobiele apps
Foutbewakings- en opsporingstool die softwareontwikkelaars, DevOps-, QA- en ondersteuningstechnici sneller code van betere kwaliteit helpt vrij te geven. Installeer Rollbar SDK met je code om uitzonderingen af te handelen en gegevens te verzamelen voor foutopsporing. Ondersteunt JavaScript, Ruby, Python, Java, .NET, iOS, Android, Go en meer. Meer informatie over Rollbar
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
De eenvoudigste manier om je eigen apps te bouwen zonder code.
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Configureer meerdere SLA's per tickettype met gedefinieerde mijlpalen zoals reactie, diagnose en oplossing. Dankzij regels voor escalatie en routing zul je nooit meer een deadline missen. Meer informatie over Vivantio
Projectmanagementplatform voor software-ontwikkelingsteams
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Clubhouse
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
Vereenvoudigde maar robuuste foutopsporing die flexibel is en kan worden aangepast aan de programmeer- en kwaliteitsvereisten van bedrijven van elke omvang, zodat je op schema en op tijd blijft. Meer informatie over Issuetrak
Software voor foutopsporing en probleembeheer voor het MKB
Voor teams die bugs snel willen oplossen, is er Zoho BugTracker software voor foutopsporing met ingebouwde samenwerking, waardoor softwareontwikkelingsteams productief kunnen blijven. Meer informatie over Zoho BugTracker
Flexibele projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Open source webgebaseerd foutopsporingssysteem, geschreven in PHP
MantisBT is open source, webgebaseerde software voor fout- en probleemopsporing, geschreven in PHP en onder het GNU-protocol, die de samenwerking tussen teamleden en klanten vereenvoudigt. Meer informatie over MantisBT
Oplossing voor foutopsporing voor webontwikkelaars en ontwerpers
zipBoard is een cloudgebaseerde oplossing voor website-aantekeningen die is ontworpen om webontwikkelaars en ontwerpers te helpen bij het maken en beheren van foutrapporten en het verzamelen van feedback. Belangrijke functies zijn onder meer taakbeheer, opmerkingen, e-mailmeldingen, samenwerkingstools, versiebeheer, voortgangsregistratie en... Meer informatie over zipBoard
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Realtime SEO-auditing, content tracking en verandermanagement
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen. Meer informatie over ContentKing
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Tracker biedt aanpasbare tools om het proces van probleemopsporing te stroomlijnen, de werklast te beheren, de productiviteit te verhogen en een directe impact te hebben op de bedrijfsresultaten. Meer informatie over Tracker
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
Automatiseer je werk. Verenig je gegevens. Maak je leven eenvoudiger.
Geeft teamleden de mogelijkheid om problemen die zich voordoen bij taken en projecten te escaleren, zodat ze sneller kunnen worden opgelost. Problemen kunnen op taken, projecten of mappen worden geplaatst. Meer informatie over Project Insight
Track exceptions with modern error logging
Sentry provides error tracking and crash reporting so every developer can instantly see how their production code affects real users and automatically triage and resolve issues as part of their existing workflow. Sentry aggregates and adds important context to stack traces and tells you the users, services, and servers that were affected. Meer informatie over Sentry
Visuele tool voor foutopsporing
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Ticketsysteem voor klantenondersteuning
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische... Meer informatie over osTicket
Usersnap is een visuele feedbackoplossing voor QA/UAT/CX
Stroomlijn je QA-proces door je gebruikers screenshots te laten maken van hun huidige browser-inhoud en deze te annoteren. Visuele feedback en het bijhouden van problemen maken communiceren met je team en ontwikkelaars eenvoudig. Usersnap is een foutopsporings- en feedbacktool voor elk webproject. Meer informatie over Usersnap
Scrum software for agile teams
Axosoft - formerly OnTime - is a feature-rich Scrum software, developed particularly for agile software projects and teams. The product understands a world where venture stakeholders are connected by the Internet rather than by location. Meer informatie over Axosoft
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Eenvoudige, schaalbare en krachtige oplossing voor het opsporen van problemen, met een geavanceerde workflow voor het beheren en automatiseren van de levenscyclus voor het oplossen van problemen met slimme begeleiding en SLA. Meer informatie over NABD System
Verminder interne repetitieve verzoeken
Heb je genoeg van de vraag: "Wat is het wifiwachtwoord?" askSpoke lost automatisch meer dan 40% van de verzoeken op met behulp van AI, en hoe meer je askSpoke gebruikt, hoe slimmer de machine learning wordt. Als jij je niet langer bezig hoeft te houden met het steeds opnieuw beantwoorden van dezelfde veelgestelde vragen, kunnen jij en je team je... Meer informatie over atSpoke
Cloud based help desk software for businesses of all sizes
Giva is a cloud-based, HIPAA compliant ITIL help desk software for any size organization. Highly customizable, but easy to deploy and accessible via mobile, tablet and desktop, eHelpDesk provides features for measuring customer satisfaction, responsiveness and team productivity. Meer informatie over Giva
Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud
Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Web-based Project Management & Collaboration Software.
ZilicusPM is a web-based management software that helps businesses with advance task scheduling, risk management, issue tracker, document management and collaboration features using an intuitive interface. It has features such as online project management software and desktop-like performance. Meer informatie over ZilicusPM
Quality, work, and safety management software
DevonWay is a Quality, Work, & Safety management software tailored to exact requirements to achieve compliance, continuous improvement & safe work environments Meer informatie over DevonWay
Web-based software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid en kwaliteit.
EHS Management is web-based software voor milieu, gezondheid en veiligheid die de bedrijfsprestaties optimaliseert en naleving van de regelgeving voor bedrijven mogelijk maakt. Meer informatie over EHS Management Software
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Help desk software for managing customer service processes
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes, documents, workplace emergencies, IT issues, inventory, communications, help desk, assets, projects, and more on a centralized platform. Meer informatie over EcholoN
Work and Project Management Platform
Planbox Work provides you with a complete issue tracking and feedback management solution. Powerful yet simple to the final click of the mouse. Meer informatie over Agile Central
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over HarmonyPSA
Project, issue, and bug tracking for teams
FogBugz makes it simple to track your projects. It focuses your team on what needs to be done, and brings schedules back into reality. Capture your tasks, features, and customer requests in a central location, bringing clarity to your development effort. Meer informatie over FogBugz
Het platform biedt alle ondersteuningskanalen op één plek.
Wix Answers is een high-tech oplossing voor het opsporen van problemen, en is ontworpen door ondersteuningsmedewerkers voor ondersteuningsmedewerkers. Een alles-in-één platform waarmee medewerkers vanaf elke plek direct contact kunnen maken met klanten. Terwijl gebruikers zelf de benodigde antwoorden vinden, spoor je de problemen op die ze hebben... Meer informatie over Wix Answers
Enterprise service management with SIAM support
For details, please visit 4me's blog posts on incident management at: https://www.4me.com/blog/category/incident-management/ Meer informatie over 4me
Geïntegreerd platform met kennis- en innovatiebeheer
PICC Software is een webgebaseerd augmented intelligence-platform waarmee bedrijven in de productie- en productiesector ideeënbeheer, kennis, samenwerking, industriële prestaties en leren kunnen stroomlijnen. Met functionaliteit voor augmented reality kunnen teams marktfeedback vastleggen en analyseren, wijzigingen in klantvoorkeuren ontdekken en... Meer informatie over PICC Software
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
All-in-one service desk software
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. It’s also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Meer informatie over C2 ATOM
Vriendelijk projectmanagement voor slimme teams.
Twproject is een volledige webgebaseerde projectmanagementsoftware die jou volledige zichtbaarheid en controle over je projecten geeft. Meer informatie over Twproject
Omnichannel customer service help desk software
Simple, scablable & powerful issue tracking solution with advanced workflow for managing and automating issues resolution life cycle with smart guidance and SLA Meer informatie over Wowdesk
Project & ticket management tool for teams
Tickd is a web-based project management tool that enables teams to organize their work into projects, milestones and tickets, as well as manage tasks & collaborate effectively. Tickd provides a mobile responsive interface & integrates with tools like email, Slack & GitHub for seamless collaboration. Meer informatie over Tickd
Cloud-based collaboration and project management platform
Temis is a cloud-based collaboration and project management tool designed to help businesses create and manage workflows, track project statuses, and improve collaboration across multiple locations. Meer informatie over Temis
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
Alles-in-één-oplossing voor klantenservice
Pak elke fout en elk klantprobleem aan met een geïntegreerd systeem voor probleemticketing en feedbackbeheer: vragen, ideeën, problemen, complimenten. Meer informatie over Helprace
Oplossing voor auditprobleembeheer voor bedrijven.
AuditFindings is een webgebaseerde oplossing die kleine tot grote organisaties helpt bij het bijhouden van automatische auditsporen. Belangrijke functies omvatten sociale opmerkingen, het importeren van gegevens, het taggen van problemen, documentbeheer, rapportage en meldingen. Meer informatie over AuditFindings.com
Oplossing voor helpdeskbeheer
Halo Service Desk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om werkstroombeheer, operationele automatisering, klant- en medewerkersbetrokkenheid en meer te stroomlijnen. Een incidentbeheersysteem helpt gebruikers bij het afhandelen van incidenten, SLA's (Service Level Agreements) en communicatie via een centraal dashboard. Meer informatie over Halo Service Desk
Collaborative audits & inspection for a host of industries.
Insite Teams is an efficient, easy to use cloud based hub where you can store and share your audits and inspections. With a range of customisation and efficiency enhancing tools the system can be applied to a range of processes from safety inspections to progress reports Meer informatie over Insite Teams
Softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers voor lokale en provinciale overheden.
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
QA platform to test web & mobile apps
Diagnose bugs quicker with an army of graded testers and get detailed bug reports including screenshots and videos. Meer informatie over test IO
Free, Agile Scrum Tool & Issue Tracker
Yodiz is a simple but comprehensive agile tool with visual boards for Sprints, Releases, Backlog, Epics and Issue management. It has powerful reporting dashboards. Meer informatie over Yodiz
Incident management software
Squadcast is an incident management software that helps businesses send alerts, create event tags, and track response activities on a centralized platform. The incident war room enables users to establish communication with emergency responders and facilitate real-time collaboration on incidents. Meer informatie over Squadcast
Cloud-based customer support & team communication software
Stames is a cloud-based customer support software designed to help businesses handle customer queries, complaints, requests, and other assistance requirements. It enables professionals to engage with customers across multiple communication channels via ticketing, live chat, email, social media integrations, and more. Meer informatie over Stames
Smart Factory Communication Platform
SQUEAKS digitally transforms Visual Management Boards and improves problem solving at the production line by driving actionable information to an interactive digital canvas in real-time. Meer informatie over SQUEAKS
Business Process Automation and Document Management
Chronos Workflow Platform is a business process automation system that helps organizations streamline their business processes in a traceable and automated web-based system. Features such as enterprise agility, real time reporting and fast implementation helps increase efficiency and save time. Meer informatie over Chronos Workflow
Software voor reputatiebeheer voor het afhandelen van gastbeoordelingen
Reageer in realtime op feedback van gasten, stel waarschuwingen in om de service te verbeteren, creëer aangepaste workflows en wijs automatisch verantwoordelijkheden toe op basis van beoordelingen en antwoorden op enquêtes. Meer informatie over ReviewPro for Restaurants
Bug & issue tracking system
Bontq is a web based bug & issue tracking system. It allows you to manage projects and track bugs very easy because of its clean and user-friendly interface. Using Desktop Client's functionality you can Capture Screenshots, Record Videos and attach them right to your items. Meer informatie over Bontq
Web-based project management software
Project Drive is a web based project management software that has been built with flexibility in mind. It can be customized to your exact needs and will grow with your company. It is the foremost tool for increasing collaboration and communication through all phases of your projects. Meer informatie over Project Drive
Web based help desk management software
ServiceWise is an online help desk software for IT service management and offers SLA management, configurable workflows, reporting and analytics features Meer informatie over ServiceWise
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere
Field service management for industries
ManageMart is a cloud-based field service management software for service industry businesses of all types, providing a range of features for scheduling, invoicing, routing, equipment tracking, expense tracking, estimating, equipment maintenance, reporting, online payment processing, and more Meer informatie over ManageMart
Centralized platform for managing projects, issues & tests
JunoOne is an ADLM solution for software developers, software delivery companies, and software integrators across the globe. It can be used to create different types of projects, manage team schedules, oversee testing processes, and more. Meer informatie over JunoOne
Collaboration and task management for developers
SprintGround is a project management, collaboration and release planning tool for software development teams Meer informatie over SprintGround
Issue ticketing & field service management software for SMEs
Serfy.io is a maintenance service platform with the aim of empowering field service companies to get and manage tasks from their clients, staff or partners Meer informatie over Serfy
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Meer informatie over EthicsPoint