Issue tracking software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Issue tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
100 softwareopties
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites.
Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten rechtstreeks op een pagina bij te houden.
Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren.
Meer informatie over BugHerd
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor het volgen van problemen waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
Transformeer je softwaretestproces vandaag nog. SpiraTest is een compleet testbeheersysteem met geïntegreerde releaseplanning en het bijhouden van fouten/problemen.
Meer informatie over SpiraTest
Leg problemen met producten vast en volg ze totdat ze zijn opgelost met Zoho Projects. Stel de juiste escalaties in en verzend geweldige producten, elke keer weer.
Meer informatie over Zoho Projects
JunoOne is een ADLM-oplossing (Application Development Life-cycle Management) voor softwareontwikkelaars, softwareleveringsbedrijven en softwareintegrators over de hele wereld. Het kan worden gebruikt om verschillende soorten projecten te creëren, teamroosters te beheren, toezicht te houden op testprocessen en meer.
Meer informatie over JunoOne
Alcea IssueTrack is cloudgebaseerde software voor probleembeheer waarmee organisaties via een geïntegreerde portal problemen kunnen rapporteren, bekijken, bijhouden en beheren tussen processen, afdelingen en workflows. Met de toepassing kunnen bedrijven de prioritering en voortgang van gemelde incidenten stroomlijnen, beschikbare middelen...
Meer informatie over Alcea IssueTrack
Met Jira kun je fouten en problemen in verband met projecten registreren en volgen, verhalen creëren, toewijzen, prioriteren en volgen. Voor elk team, van elke omvang. Ga aan de slag.
Meer informatie over Jira
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten.
Meer informatie over Wix
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven.
Meer informatie over GitHub
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die...
Meer informatie over ClickUp
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk integreert naadloos met JIRA, waardoor klantenondersteunings- en technische teams op elkaar afgestemd blijven en problemen sneller kunnen oplossen.
Meer informatie over Freshdesk
Volg en los problemen snel op met het vertrouwde werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste aanvraagformulieren om gedetailleerde problemen automatisch toe te wijzen aan relevante teams. Volg de voortgang met gepersonaliseerde workflows en gebruik krachtige rapportagetools om resultaten te presenteren.
Meer informatie over Wrike
Dankzij geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement en rapporten is Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die...
Meer informatie over Zoho Desk
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Meer informatie over Bitrix24
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
Betere foutopsporing en productontwikkeling. TeamSupport is ontworpen voor software- en technologiebedrijven: bijhouden van de productvoorraad, integraties met ontwikkelaars en meer.
Meer informatie over TeamSupport
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer.
Meer informatie over Freshservice
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn.
Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie.
Meer informatie over SysAid
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,...
Meer informatie over Shortcut
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te slaan, verbinding te maken met elk systeem, processen te automatiseren en rapporten te creëren. App Cloud is één geïntegreerd ecosysteem van tools en diensten, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning.
Meer informatie over Salesforce Platform
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase