Hier is onze lijst met apps voor Issue tracking software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

157 softwareopties

Volg en los problemen snel op met het vertrouwde werkmanagement van Wrike. Gebruik aangepaste aanvraagformulieren om gedetailleerde problemen automatisch toe te wijzen aan relevante teams. Volg de voortgang met gepersonaliseerde workflows en gebruik krachtige rapportagetools om resultaten te presenteren. Meer informatie over Wrike
Software voor helpdesktickets met meerdere kanalen, samenwerking met medewerkers, taakbeheer, facturering van tickets, gamification, workflow, serviceovereenkomst, escalatie, macro's en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Freshdesk integreert naadloos met JIRA, waardoor klantenondersteunings- en technische teams op elkaar afgestemd blijven en problemen sneller kunnen oplossen. Meer informatie over Freshdesk
Dankzij geavanceerde procesautomatisering, feedbacklussen, casemanagement en rapporten is Zoho Desk een eenvoudige manier om problemen sneller te traceren en op te lossen. De cyclus voor het volgen van het probleem begint wanneer de klant je bedrijf zijn/haar vragen stelt, en eindigt wanneer de klant feedback geeft over de ondersteuning die... Meer informatie over Zoho Desk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Alcea IssueTrack is cloudgebaseerde software voor probleembeheer waarmee organisaties via een geïntegreerde portal problemen kunnen rapporteren, bekijken, bijhouden en beheren tussen processen, afdelingen en workflows. Met de toepassing kunnen bedrijven de prioritering en voortgang van gemelde incidenten stroomlijnen, beschikbare middelen... Meer informatie over Alcea IssueTrack
Met Jira kun je fouten en problemen in verband met projecten registreren en volgen, verhalen creëren, toewijzen, prioriteren en volgen. Voor elk team, van elke omvang. Ga aan de slag. Meer informatie over Jira
GitHub is een plek om code te delen met vrienden, collega's, klasgenoten en volledige vreemden, waardoor individuen en teams sneller, betere code kunnen schrijven. Meer informatie over GitHub
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Clubhouse is een webgebaseerd projectmanagementplatform dat is ontworpen om te voldoen aan de workflowbehoeften van software-ontwikkelingsteams. Met dit platform kunnen gebruikers verhalen creëren om projecttaken, mijlpalen en epische taken te definiëren, terwijl ze het werk visualiseren met Kanban-borden op basis van slepen en neerzetten,... Meer informatie over Shortcut
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren. Meer informatie over Zoho Projects
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Transformeer je softwaretestproces vandaag nog. SpiraTest is een compleet testbeheersysteem met geïntegreerde releaseplanning en het bijhouden van fouten/problemen. Meer informatie over SpiraTest
Volley is cloudgebaseerde software voor probleemregistratie die bedrijven de tools biedt om gezamenlijk QA-processen voor websites vast te stellen, te verbeteren en te stroomlijnen. Supervisors kunnen opmerkingen toevoegen op sites en teamleden vragen om aanvullende feedback te geven, waardoor de samenwerking in de hele organisatie wordt verbeterd. Meer informatie over Volley
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native mobiele apps waardoor technici onderweg toegang hebben tot tickets. Meer informatie over MSP Manager
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
ConSol CM/Complaint is een oplossing voor klachtbehandeling waarmee bedrijven van elke omvang klachten beheren op een uniforme interface. Met de software kunnen beheerders automatisch feedback geven om de kwaliteit van de dienstverlening te handhaven. Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Betere foutopsporing en productontwikkeling. TeamSupport is ontworpen voor software- en technologiebedrijven: bijhouden van de productvoorraad, integraties met ontwikkelaars en meer. Meer informatie over TeamSupport
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en andere dienstverleners serviceverzoeken effectief kunnen beheren en aan IT-middelen koppelen. Met de codevrije aanpassing kunnen klanten binnen enkele dagen volledig een robuuste ITSM-oplossing implementeren. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele organisatie met meerlaags servicebeheer, ingebouwd activabeheer en geavanceerde automatisering en orkestratie. Meer informatie over SysAid
Foutbewakings- en opsporingstool die softwareontwikkelaars, DevOps-, QA- en ondersteuningstechnici sneller code van betere kwaliteit helpt vrij te geven. Installeer Rollbar SDK met je code om uitzonderingen af te handelen en gegevens te verzamelen voor foutopsporing. Ondersteunt JavaScript, Ruby, Python, Java, .NET, iOS, Android, Go en meer. Meer informatie over Rollbar
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
Vereenvoudigde maar robuuste foutopsporing die flexibel is en kan worden aangepast aan de programmeer- en kwaliteitsvereisten van bedrijven van elke omvang, zodat je op schema en op tijd blijft. Meer informatie over Issuetrak
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-aanvragen. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Configureer meerdere SLA's per tickettype met gedefinieerde mijlpalen zoals reactie, diagnose en oplossing. Dankzij regels voor escalatie en routing zul je nooit meer een deadline missen. Meer informatie over Vivantio
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Voor teams die bugs snel willen oplossen, is er Zoho BugTracker software voor foutopsporing met ingebouwde samenwerking, waardoor softwareontwikkelingsteams productief kunnen blijven. Meer informatie over Zoho BugTracker
Pivotal Tracker is bekroonde, eenvoudig te gebruiken samenwerkings- en webgebaseerde projectmanagementsoftware voor flexibele ontwikkelingsteams. Het houdt iedereen, zelfs verdeelde teams gefocust en op dezelfde golflengte, met een geïntegreerd, altijd up-to-date storyboard. Meer informatie over Pivotal Tracker
ServiceNow Customer Service Management is a cloud-based software designed to help businesses handle and resolve clients' queries through omni-channel communication, work order assignment, case management, and more. With the Playbooks for CSM module, agents can request information to/from clients, create tasks for team members, and visualize the... Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
MantisBT is open source, webgebaseerde software voor fout- en probleemopsporing, geschreven in PHP en onder het GNU-protocol, die de samenwerking tussen teamleden en klanten vereenvoudigt. Meer informatie over MantisBT
Instabug biedt in-app feedback en tracking van problemen voor ontwikkelaars die mobiele apps ontwerpen. Meer informatie over Instabug
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
zipBoard is een cloudgebaseerde oplossing voor website-aantekeningen die is ontworpen om webontwikkelaars en ontwerpers te helpen bij het maken en beheren van foutrapporten en het verzamelen van feedback. Belangrijke functies zijn onder meer taakbeheer, opmerkingen, e-mailmeldingen, samenwerkingstools, versiebeheer, voortgangsregistratie en... Meer informatie over zipBoard
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
ContentKing voorziet digitale marketingbureaus, e-commercebedrijven en andere online organisaties van realtime SEO-auditing en change tracking om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en behouden. De oplossing helpt gebruikers om onverwachte veranderingen en problemen te herkennen voordat zoekmachines en bezoekers dit doen. Meer informatie over ContentKing
Userback is een visuele feedback- en probleemopsporingsoplossing waarmee softwareteams gemakkelijk feedback, functieverzoeken en foutrapporten van hun gebruikers kunnen verzamelen en beheren. Verzamel visuele feedback met geannoteerde schermopnames, video-opnames en meer, zodat je feedback sneller kunt beheren. Meer informatie over Userback
OTRS is helpdesksoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van resources, workflows, interne communicatieprocessen, klanten, serviceverzoeken en meer op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen toegangsrechten configureren, waardoor medewerkers klantgegevens kunnen bekijken. Meer informatie over OTRS
Tracker biedt aanpasbare tools om het proces van probleemopsporing te stroomlijnen, de werklast te beheren, de productiviteit te verhogen en een directe impact te hebben op de bedrijfsresultaten. Meer informatie over Tracker

Gerelateerde categorieën