Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

363 softwareopties

Sorteren op
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Met de interactieve begeleidingstechnologie van Userlane kun je je onboarding stroomlijnen en een uitzonderlijke productervaring bieden. Meer informatie over Userlane
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Refiner is enquêtebeheer dat bedrijven helpt feedback van klanten te verzamelen en te analyseren om de percentages van het klantenbehoud te verbeteren. Organisaties kunnen widgets en sjablonen gebruiken om aanpasbare enquêtes aan te maken en meerkeuzevragen, open vragen, beoordelingen en notities toe te voegen. Meer informatie over Refiner
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt consistente en aantrekkelijke klantervaringen te bieden via verschillende kanalen. Meer informatie over Freshdesk
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Zoho CRM heeft een strakke gebruikersinterface die eenvoudige navigatie mogelijk maakt. Hou je prospects en klanten betrokken met livechatopties, forums, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Bitrix24 is een gratis platform voor klantervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Verander elke interactie in een kans om een geweldige klantervaring te bieden. Front is een hub voor klantcommunicatie waarmee bedrijven op schaal op maat gemaakte service kunnen bieden. Het combineert de eenvoud van de e-mailinbox met de automatisering en inzichten van een CRM. Meer informatie over Front
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Facelift Cloud is een online oplossing voor socialemediamarketing die integreert met sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Wordpress en meer, om het creëren, beheren, publiceren en volgen van online marketingcampagnes te vergemakkelijken. Meer informatie over Facelift Cloud
Oktopost is een platform voor management binnen social media dat speciaal is ontworpen en gebouwd voor B2B-marketeers. Beheer en meet alles, vanaf het sociale bericht tot aan de leadconversie. Meer informatie over Oktopost
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Froged is a customer service engagement and communication software that helps companies improve customer satisfaction, customer onboarding and long-term customer success. Meer informatie over Froged
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
Uitgebreide klantenservice software voor telefoon-, e-mail- en chatberichten-apps die in je browser draait. Dixa is ontworpen voor klantgerichte teams en helpt merken omnichannel klantervaringen te bieden via slimme routering, ingebouwde CRM, integraties en meer. Breng je CX vandaag nog naar een hoger niveau. Meer informatie over Dixa
Newired is een 100% codevrije bedrijfsoplossing voor digitale acceptatie die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van de gebruikerservaring. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites om stapsgewijze begeleiding te bieden. Meer informatie over Newired
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Je zoekfunctie is vreselijk. Het is niet jouw technologie. Het zijn de gegevens die je zoekmachine aansturen. Je hebt geen gegevens over klantervaringen. Als je gegevens had over hoe succes eruitzag, dan zou je zoekfunctie geweldig zijn. Dat is wat SearchBox doet. Het maakt zoeken automatisch geweldig met behulp van succesgegevens. Meer informatie over SearchBox
Je bent een B2B-marketeer. Je hebt de technologie voor websitepersonalisatie geprobeerd die in B2C is ontwikkeld. Je hebt ABM geprobeerd. Je draait nog steeds niet genoeg omzet. Je moet de overgrote meerderheid van de anonieme bezoekers betrekken. GuideBox kan helpen. Unieke gegevens en algoritmen verbeteren automatisch de bezoekerstrajecten. Meer informatie over GuideBox
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt. Meer informatie over FiveStars
Het platform voor klantervaringen van SoGoSurvey stelt bedrijven van elke omvang in staat om te ontdekken en te handelen op basis van wat klantloyaliteit stimuleert. Houd klanten tevreden en bouw waarde op voor je klantervaringinitiatieven door prioriteit te geven aan activiteiten met de grootste potentiële impact op gewaardeerde klanten. Meer informatie over SoGoSurvey
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Gebruik de functies voor kennisbeheer, online gemeenschappen, livechat en sociale klantenondersteuning van Salesforce Service Cloud om de ervaring van je klanten te verbeteren. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Een geweldige klantervaring vereist dagelijkse focus. Gebruik Hotjar Session Recordings om te zien hoe mensen met je website omgaan en om pijnpunten of blokkeringen in het klantentraject te identificeren. Meer informatie over Hotjar
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Survio is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om individuen en bedrijven te helpen bij het maken van enquêtes voor het verzamelen van feedback van klanten en werknemers om de klanttevredenheid te meten en de dienstverlening te verbeteren. Het stelt gebruikers in staat enquêtesjablonen te gebruiken en enquêtes te bouwen, verspreiden en... Meer informatie over Survio
Stop met raden hoe de ervaring van je klanten is: zie precies wat je klanten over je producten denken en krijg direct feedback op nieuwe releases. Meer informatie over Yotpo
Elke organisatie verzamelt feedback van klanten, maar weinig organisaties doen er daarna iets mee. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, haalt de mening van de klant uit dashboards en geeft het aan jouw mensen. Alchemer is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie. Meer informatie over Alchemer
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Het Influitive-platform helpt B2B-bedrijven om hun klanten, ontwikkelaars, partners en werknemers te ontdekken, te ontwikkelen en te mobiliseren om verkoopcycli te verkorten, marketing te versterken, retentie te vergroten en productinnovatie te stimuleren. Meer informatie over Influitive

Gerelateerde categorieën