Hier is onze lijst met apps voor Customer experience software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

517 softwareopties

Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Meer informatie over SurveySparrow
Facelift Cloud is een online oplossing voor socialemediamarketing die integreert met sociale netwerken zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Wordpress en meer, om het creëren, beheren, publiceren en volgen van online marketingcampagnes te vergemakkelijken. Meer informatie over Facelift Cloud
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die bedrijven van elke omvang helpt consistente en aantrekkelijke klantervaringen te bieden via verschillende kanalen. Meer informatie over Freshdesk
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints and produces customer experience (CX) metrics and VoC insights. It acts as a central system for managing all the customer data, letting users take control in real-time with robust data analysis and insights about the state of the business. Meer informatie over Pobuca Experience Cloud
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Zoho CRM heeft een strakke gebruikersinterface die eenvoudige navigatie mogelijk maakt. Hou je prospects en klanten betrokken met livechatopties, forums, banners in producten en verschillende andere functies. Meer informatie over Zoho CRM
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk wordt, of het nu gaat om formulieren, quizzen, enquêtes of iets geheel nieuws. Meer informatie over Typeform
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Startquestion is een webgebaseerde tool voor het maken van enquêtes, quizzen en formulieren waarmee je bestellingen of registraties kunt verzamelen, klanten kunt bestuderen, werknemers kunt evalueren en meer. Meer informatie over Startquestion
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Met VideoAsk kun je één-op-één, asynchrone gesprekken met klanten voeren. Het is de perfecte manier om je naam een gezicht te geven, vertrouwen op te bouwen en persoonlijke contacten te leggen, en dat op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Zoho CRM Plus is een uniform platform voor klantervaringen dat verkoop, marketing, projecten, analyse, AI enz. bij elkaar brengt voor een betere klantervaring. Meer informatie over Zoho CRM Plus
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Canny helpt productteams om gebruikersfeedback en functionaliteitsverzoeken te verzamelen en te organiseren om de behoeften van klanten beter te begrijpen en hun productstrategie te prioriteren. Meer informatie over Canny
CallPage helpt webbezoekers om te zetten in verkoopgesprekken door via een aanpasbare knop en widget onmiddellijke antwoorden van vertegenwoordigers te bieden. Meer informatie over CallPage
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa
Door 100% van de klantinteracties te verwerken, biedt VoiceAnalytics automatisch objectieve, consistente en waardevolle inzichten en informatie over elk gesprek, waardoor kansen worden onthuld om de klantervaring en de prestaties van medewerkers in contactcenters te verbeteren. Meer informatie over VoiceAnalytics
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Wonderflow is een eenvoudige op AI gebaseerde oplossing om de meningen van klanten te analyseren en inzicht te krijgen in scores en beoordelingen. Meer informatie over Wonderflow
Qemotion is a cloud-based semantic and emotional analysis solution designed to help businesses evaluate the opinions of employees and customers via a unifed portal. The platform includes artificial intelligence technology, which lets organizations identify customer issues, track ratings and reviews, and take appropriate measures to ensure an... Meer informatie over Qemotion
SlashQ is a cloud-based digital queue management software system that streamlines the scheduling and management of appointments, check-ins and status updates. Meer informatie over SlashQ
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie vind je op de website van Surveymonkey. Meer informatie over SurveyMonkey
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle sociale mediaprofielen kunnen beheren en plannen, en bijhouden. Meer informatie over Hootsuite
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars is een aangepast platform voor loyaliteitsautomatisering dat klanten dubbel zo vaak terugbrengt. Meer informatie over FiveStars
De formulierontwerpfunctie van Jotform wordt vertrouwd door meer dan 10 miljoen gebruikers en is een eenvoudige manier om online formulieren te creëren en te publiceren vanaf elk apparaat. Meer informatie over Jotform
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Het platform voor klantervaringen van SoGoSurvey stelt bedrijven van elke omvang in staat om te ontdekken en te handelen op basis van wat klantloyaliteit stimuleert. Houd klanten tevreden en bouw waarde op voor je klantervaringinitiatieven door prioriteit te geven aan activiteiten met de grootste potentiële impact op gewaardeerde klanten. Meer informatie over Sogolytics
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Bitrix24 is een gratis platform voor klantervaring en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over Birdeye
Sprout Social is een programma voor management binnen social media dat is ontwikkeld om bedrijven te helpen nieuwe klanten te vinden en hun aanwezigheid op social media te vergroten. Meer informatie over Sprout Social
Een geweldige klantervaring vereist dagelijkse focus. Gebruik Hotjar Session Recordings om te zien hoe mensen met je website omgaan en om pijnpunten of blokkeringen in het klantentraject te identificeren. Meer informatie over Hotjar
Survio is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om individuen en bedrijven te helpen bij het maken van enquêtes voor het verzamelen van feedback van klanten en werknemers om de klanttevredenheid te meten en de dienstverlening te verbeteren. Het stelt gebruikers in staat enquêtesjablonen te gebruiken en enquêtes te bouwen, verspreiden en... Meer informatie over Survio
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is a conversational marketing platform designed to help businesses in the eCommerce, retail, automotive, education, and other sectors manage customer communications across multiple channels using a shared inbox. Administrators can integrate the system with WhatsApp, Facebook Messenger, and Instagram to connect... Meer informatie over Zenvia Conversion
Swell CX is een cloudgebaseerd platform voor kleine tot grote bedrijven dat feedback van klantenervaringen verzamelt en beheert via net promoter scores, online beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Met het feedbacksysteem met één klik van het platform kunnen gebruikers in realtime positieve beoordelingen van klanten genereren. Meer informatie over Swell
Stop met raden hoe de ervaring van je klanten is: zie precies wat je klanten over je producten denken en krijg direct feedback op nieuwe releases. Meer informatie over Yotpo
Elke organisatie verzamelt feedback van klanten, maar weinig organisaties doen er daarna iets mee. Alchemer, voorheen SurveyGizmo, haalt de mening van de klant uit dashboards en geeft het aan jouw mensen. Alchemer is een oplossing die je helpt bij je transformatie naar een werkelijk klantgerichte organisatie. Meer informatie over Alchemer
Online software voor klanttevredenheidsonderzoek, inclusief klanttevredenheid, NPS (Net Promotor Score) en klantinspanningsscore. Meer informatie over Nicereply
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us

Gerelateerde categorieën