ITSM-software (IT-service management)
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor ITSM-software (IT-service management). Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
95 softwareopties
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten en...
Meer informatie over NinjaOne
Freshservice biedt complete automatisering van de ITSM-workflow met eersteklas ticketing, krachtige CMDB, servicecatalogus, kennisbank en meer voor je service desk.
Meer informatie over Freshservice
TOPdesk is een platform voor servicebeheer voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. TOPdesk zit boordevol functies en sjablonen voor processen zoals incidentbeheer, activabeheer en verandermanagement, en is klaar voor gebruik en snel te personaliseren. Het interne personeel van het platform staat klaar om je te helpen.
Meer informatie over TOPdesk
GitLab is een geïntegreerd, open source platform voor DevOps levenscyclusbeheer voor software-ontwikkelingsteams om productveranderingen te plannen, coderen, testen, implementeren en bewaken.
Meer informatie over GitLab
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis.
Meer informatie over Atera
HaloITSM is een oplossing voor IT-servicebeheer die bedrijven helpt de hele levenscyclus van incidenten te stroomlijnen, van het maken van tickets tot het oplossen van problemen. Het stelt professionals in staat om de status van incidenten bij te werken en details te bekijken, waaronder ticket-ID, prioriteitsniveau, probleemoverzicht en aanmaakdatu...
Meer informatie over HaloITSM
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescodes en RFID.
Meer informatie over EZOfficeInventory
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface.
Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Freshdesk
IT-ondersteuning kan Zoho Assist gebruiken om klanten ondersteuning op afstand te bieden door verbinding te maken met hun computers. Ondersteunt ticketintegratie, chat, bestandsoverdracht en meer.
Meer informatie over Zoho Assist
Desktop Central is geïntegreerde software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten waarmee je vanaf een centrale locatie servers, laptops, desktops, mobiele telefoons en tablets kunt beheren.
Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom.
Meer informatie over TeamSupport
Salesforce Service Cloud is ontworpen met de behoeften van ITSM in gedachten. Maak het werk van IT eenvoudiger en geef het de mogelijkheid om te innoveren en het bedrijf vooruit te helpen.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Verbeter de communicatie en productiviteit door automatisering met de SolarWinds Service Desk ITSM-oplossing die serviceverzoeken en IT-middelen effectief beheert en verbindt.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
SysAid is een effectieve ITIL-ondersteunde ITSM-oplossing die een krachtige module voor het beheer van incidenten en serviceverzoeken biedt, plus probleem- en verandermanagement.
Meer informatie over SysAid
Supremo helpt particulieren en bedrijven om verbinding te maken met externe apparaten of servers om toepassingen te beheren en ondersteuning te bieden. Met de whitelabel-capaciteiten kunnen professionals de interface personaliseren met behulp van aangepaste logo's, bedrijfsgegevens en thema's om de merkidentiteit bij klanten vast te stellen.
Meer informatie over Supremo Remote Desktop
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld.
Meer informatie over FixMe.IT
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren.
Meer informatie over Pipefy
Pulseway is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die je krachtige automatisering, besturing op afstand, OS- en patchbeheer van derden, eindpunt- en beveiligingsbeheer, activarapportage en back-up biedt.
Meer informatie over Pulseway
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te...
Meer informatie over ServiceNow
Automatisering van ConnectWise Manage geeft je de mogelijkheid om processen te implementeren die ervoor zorgen dat je team zo efficiënt mogelijk werkt.
Meer informatie over ConnectWise PSA
Creëer beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die integreren met je CRM-systeem en bijdragen aan de verbetering van de consistentie en kwaliteit van de service.
Meer informatie over Yonyx
Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven.
Meer informatie over Caspio