
Over Zendesk Suite
Zendesk is de bewezen cloudgebaseerde oplossing voor klantenservice-software die de snelste manier biedt om een geweldige klantenservice in bedrijven van elke omvang en sector mogelijk te maken. Zendesk is zo eenvoudig te gebruiken dat het geliefd is bij klantenondersteuningsteams en hun klanten over de hele wereld. Je kunt overal en vanaf elk apparaat toegang tot Zendesk krijgen.
Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op Zendesk, waaronder enkele van 's werelds toonaangevende merken zoals Airbnb, Gilt Groupe, Groupon, Tumblr, Box, Sony en Sears.
Afbeeldingen






Twijfels over Zendesk Suite?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Odoo

Freshservice

HubSpot Marketing Hub

Talkdesk

Reviews
Heb je Zendesk Suite al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Brandfield review Zendesk Suite
Beoordeeld op 20/7/2023
Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.
Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.
Pluspunten
Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.
Minpunten
Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.
- Sector: Luxeartikelen en sieraden
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Zendesk Review
Beoordeeld op 7/10/2023
In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.
In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.
Pluspunten
Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt
Minpunten
Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Review Zendesk Suite
Beoordeeld op 31/7/2023
Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.
Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.
Pluspunten
Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.
Minpunten
Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Pepijns review Zendesk
Beoordeeld op 18/7/2023
Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie...
Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.
Pluspunten
Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.
Minpunten
Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Zendesk = Great help desk
Beoordeeld op 27/9/2021
We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2...
We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2 subscriptions.
It has allowed us to keep a good control of our service and has allowed us to improve response times and quality of service, since the reports help to keep each Ticket impartially between us and the clients.
Pluspunten
It is easy to use. When new engineers arrive, it is very fast to register them in the portal so that they can begin to attend support tickets.
For customers it is a tool that allows you to keep track of the hours that are billed according to the Tickets and even with the reports you can keep track of who reports and who fails to report.
Minpunten
The licensing scheme could improve.
In particular, we have two subscriptions to Zendesk, one for use by external clients and one for our internal users. For our internal users we do not require so many functionalities, only the basics, but among what we require is the chat service, only for this we have to jump to a subscription scheme that increases internal costs. Having this feature from the lowest script would be a good thing for us.
Overwogen alternatieven
Zoho DeskRedenen om over te stappen op Zendesk Suite
We had used other Zoho tools. But the best fit at the time was the price and being able to start with a very basic scheme of agents to test. So with a low initial investment we were able to implement the solution and start working, as soon as we saw its virtues we decided to stick with it.Zendesk Suite - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk Suite.V. Welke prijsmodellen heeft Zendesk Suite te bieden?
Zendesk Suite kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 55,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zendesk Suite?
Zendesk Suite heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zendesk Suite ondersteund?
Zendesk Suite ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Zendesk Suite ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zendesk Suite ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zendesk Suite worden geïntegreerd?
Zendesk Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, 3CLogic, 8x8 Virtual Office, AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Agile Central, Aha!, Aircall, Akita, Algolia, Ameyo, Amity, Asset Panda, Automate.io, Autotask PSA, Azuqua, Beanstalk, Bedrock Data, Benchmark Email, BigCommerce, Bitium, Bloomfire, Box, Breeze, Brushfire, Built.io Flow, Calendly, Callmaker, Capsule, ChargeDesk, ChargeOver, Chargebee, Chargify, ChartMogul, CheckMarket, Cirrus Insight, ClicData, ClickDesk, ClickHelp, Close, CloudAgent, CollabSpot, ConnectWise ScreenConnect, Crisp, Customer Thermometer, Cyclr, Cyfe, DataHero, Databox, Device42, Dialpad, Dropbox Business, Drupal, Ducksboard, EZ Texting, EZOfficeInventory, Easy Insight, Elastic Enterprise Search, Emma, Falcon.io, Five9, Flowdock, Flowlu, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gainsight CS, Geckoboard, Genesys Cloud CX, Get Satisfaction, GetResponse, GoToAssist, Google Analytics 360, HappyFox Chat, Harvest, Helpjuice, Helpshift, Hexnode UEM, Higher Logic Thrive, Higher Logic Vanilla, Highrise, Hippo Video, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, Humanity, Igloo, Inbenta, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, Jitterbit, Joomla, Keap, Kixie PowerCall, Klaviyo, Kommo, Kudos, Leftronic, Lessonly, Litmos, LiveChat, LiveOps, LogMeIn Rescue, LoginRadius, Mailchimp, ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine Endpoint Central, Marigold Engage, Maropost Commerce Cloud, MeisterTask, Membrain, MessageBird, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mixpanel, Moxo, MyFeelBack, NICE CXone, Nectar Desk, Nextiva, Nicereply, Notion, Nutshell, Okta, Olark, OneLogin, Operations Hub, OpsGenie, OroCRM, Ottspotta, OutSystems, PagerDuty, PandaDoc, Pendo, Pipedrive, Pivotal Tracker, Planview PPM Pro, Playvox, Plecto, Podio, Preact, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Productboard, Projector by BigTime, QuickBooks Online Advanced, Quip, Quiq, Receptive, Redmine, SAP Business One, SalesSeek, Salesforce Sales Cloud, ScreenSteps, Segment, Serviceware Knowledge, Setmore, Sharpen, Shopify, Skilljar Customer Education, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, Smartlook, Smartsheet, Smooch, SnapEngage, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Spinify, SpiraTeam, Sprinklr, Sprout Social, SugarCRM, SuperReceptionist, SupportSync, SurveyLab, TMetric, Talkdesk, TeamViewer, Teamgate, Teamwork.com, Time Doctor, TimeCamp, TimeLog, Totango, Transifex, Tray.io, Trello, Truly, Trustpilot, Twilio, UserVoice, Userlike, Usermind, Usersnap, Velaro, VeriShow, Vidyard, Virtual Observer, Vivocha, WHMCS, WISE io, Webex Experience Management, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workato, WorkflowMax, Writer, XCALLY, Yammer, Yext, Yodiz, Yonyx, Yotpo, Zapier, Zen Cart, ZenDesk Chat, Zendesk Sell, Zight (formerly CloudApp), Zingtree, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoom Meetings, elevio, eyeson, iorad, iridize, kintone, miniOrange, xMatters
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zendesk Suite te bieden?
Zendesk Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk Suite.
- Klantenservice software
- Kennismanagement software
- Call center software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Social CRM-tools
- Live chat software
- Issue tracking software
- Contactcenter software
- Customer experience software
- Klachtenbeheer software
- IVR-software
- Servicedesk software
- Customer engagement software
- Customer success software
- Customer satisfaction software
- Customer communication management software