Zendesk Suite

Over Zendesk Suite

Zendesk is de bewezen cloudgebaseerde oplossing voor klantenservice-software die de snelste manier biedt om een geweldige klantenservice in bedrijven van elke omvang en sector mogelijk te maken. Zendesk is zo eenvoudig te gebruiken dat het geliefd is bij klantenondersteuningsteams en hun klanten over de hele wereld. Je kunt overal en vanaf elk apparaat toegang tot Zendesk krijgen.

Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op Zendesk, waaronder enkele van 's werelds toonaangevende merken zoals Airbnb, Gilt Groupe, Groupon, Tumblr, Box, Sony en Sears.


Afbeeldingen

Zendesk Suite Software - 1
Zendesk Suite Software - 2
Zendesk Suite Software - 3
Zendesk Suite Software - 4
Zendesk Suite Software - 5
Zendesk Suite Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Zendesk Suite-video
Zendesk Suite Software - 1
Zendesk Suite Software - 2
Zendesk Suite Software - 3
Zendesk Suite Software - 4
Zendesk Suite Software - 5
Zendesk Suite Software - 6

Twijfels over Zendesk Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Zendesk Suite

4,4 (3.806)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 55,00
maand
US$ 50,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

183
104

Integraties

245
231

Gebruiksgemak

4,3 (3.806)
4,3 (5.797)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (3.806)
4,2 (5.797)

Klantenservice

4,3 (3.806)
4,4 (5.797)

Alternatieven

Odoo

4,2
#1 alternatief voor Zendesk Suite
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Freshservice

4,5
#2 alternatief voor Zendesk Suite
Freshservice is een online ITIL-service desk met capaciteiten voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternatief voor Zendesk Suite
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Talkdesk

4,5
#4 alternatief voor Zendesk Suite
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(3.806)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zendesk Suite al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 3.806 reviews worden weergegeven
Anthony
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Brandfield review Zendesk Suite

Beoordeeld op 20/7/2023

Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.

Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.

Pluspunten

Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.

Minpunten

Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.

Milan
Totaalscore
  • Sector: Luxeartikelen en sieraden
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Zendesk Review

Beoordeeld op 7/10/2023

In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.

In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.

Pluspunten

Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt

Minpunten

Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.

Kees
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review Zendesk Suite

Beoordeeld op 31/7/2023

Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.

Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.

Pluspunten

Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.

Minpunten

Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.

Pepijn
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Pepijns review Zendesk

Beoordeeld op 18/7/2023

Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie...

Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.

Pluspunten

Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.

Minpunten

Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.

Oscar
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zendesk = Great help desk

Beoordeeld op 27/9/2021

We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2...

We have done quite well. We have already more than 2000 Tickets attended with the tool in our 2 subscriptions.
It has allowed us to keep a good control of our service and has allowed us to improve response times and quality of service, since the reports help to keep each Ticket impartially between us and the clients.

Pluspunten

It is easy to use. When new engineers arrive, it is very fast to register them in the portal so that they can begin to attend support tickets.
For customers it is a tool that allows you to keep track of the hours that are billed according to the Tickets and even with the reports you can keep track of who reports and who fails to report.

Minpunten

The licensing scheme could improve.
In particular, we have two subscriptions to Zendesk, one for use by external clients and one for our internal users. For our internal users we do not require so many functionalities, only the basics, but among what we require is the chat service, only for this we have to jump to a subscription scheme that increases internal costs. Having this feature from the lowest script would be a good thing for us.

Overwogen alternatieven

Zoho Desk

Redenen om over te stappen op Zendesk Suite

We had used other Zoho tools. But the best fit at the time was the price and being able to start with a very basic scheme of agents to test. So with a low initial investment we were able to implement the solution and start working, as soon as we saw its virtues we decided to stick with it.
5 van 3.806 worden weergegeven Lees alle reviews

Zendesk Suite - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk Suite.

Zendesk Suite kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 55,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zendesk Suite heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zendesk Suite ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Zendesk Suite ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zendesk Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, 3CLogic, 8x8 Virtual Office, AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Agile CRM, Agile Central, Aha!, Aircall, Akita, Algolia, Ameyo, Amity, Asset Panda, Automate.io, Autotask PSA, Azuqua, Beanstalk, Bedrock Data, Benchmark Email, BigCommerce, Bitium, Bloomfire, Box, Breeze, Brushfire, Built.io Flow, Calendly, Callmaker, Capsule, ChargeDesk, ChargeOver, Chargebee, Chargify, ChartMogul, CheckMarket, Cirrus Insight, ClicData, ClickDesk, ClickHelp, Close, CloudAgent, CollabSpot, ConnectWise ScreenConnect, Crisp, Customer Thermometer, Cyclr, Cyfe, DataHero, Databox, Device42, Dialpad, Dropbox Business, Drupal, Ducksboard, EZ Texting, EZOfficeInventory, Easy Insight, Elastic Enterprise Search, Emma, Falcon.io, Five9, Flowdock, Flowlu, Formstack Forms, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gainsight CS, Geckoboard, Genesys Cloud CX, Get Satisfaction, GetResponse, GoToAssist, Google Analytics 360, HappyFox Chat, Harvest, Helpjuice, Helpshift, Hexnode UEM, Higher Logic Thrive, Higher Logic Vanilla, Highrise, Hippo Video, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, Humanity, Igloo, Inbenta, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, Jitterbit, Joomla, Keap, Kixie PowerCall, Klaviyo, Kommo, Kudos, Leftronic, Lessonly, Litmos, LiveChat, LiveOps, LogMeIn Rescue, LoginRadius, Mailchimp, ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine Endpoint Central, Marigold Engage, Maropost Commerce Cloud, MeisterTask, Membrain, MessageBird, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mixpanel, Moxo, MyFeelBack, NICE CXone, Nectar Desk, Nextiva, Nicereply, Notion, Nutshell, Okta, Olark, OneLogin, Operations Hub, OpsGenie, OroCRM, Ottspotta, OutSystems, PagerDuty, PandaDoc, Pendo, Pipedrive, Pivotal Tracker, Planview PPM Pro, Playvox, Plecto, Podio, Preact, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Productboard, Projector by BigTime, QuickBooks Online Advanced, Quip, Quiq, Receptive, Redmine, SAP Business One, SalesSeek, Salesforce Sales Cloud, ScreenSteps, Segment, Serviceware Knowledge, Setmore, Sharpen, Shopify, Skilljar Customer Education, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, Smartlook, Smartsheet, Smooch, SnapEngage, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Spinify, SpiraTeam, Sprinklr, Sprout Social, SugarCRM, SuperReceptionist, SupportSync, SurveyLab, TMetric, Talkdesk, TeamViewer, Teamgate, Teamwork.com, Time Doctor, TimeCamp, TimeLog, Totango, Transifex, Tray.io, Trello, Truly, Trustpilot, Twilio, UserVoice, Userlike, Usermind, Usersnap, Velaro, VeriShow, Vidyard, Virtual Observer, Vivocha, WHMCS, WISE io, Webex Experience Management, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workato, WorkflowMax, Writer, XCALLY, Yammer, Yext, Yodiz, Yonyx, Yotpo, Zapier, Zen Cart, ZenDesk Chat, Zendesk Sell, Zight (formerly CloudApp), Zingtree, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoom Meetings, elevio, eyeson, iorad, iridize, kintone, miniOrange, xMatters

Zendesk Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk Suite.