Over Zendesk

Zendesk is de bewezen cloudgebaseerde oplossing voor klantenservice-software die de snelste manier biedt om een geweldige klantenservice in bedrijven van elke omvang en sector mogelijk te maken. Zendesk is zo eenvoudig te gebruiken dat het geliefd is bij klantenondersteuningsteams en hun klanten over de hele wereld. Je kunt overal en vanaf elk apparaat toegang tot Zendesk krijgen.

Meer dan 40.000 klanten vertrouwen op Zendesk, waaronder enkele van 's werelds toonaangevende merken zoals Airbnb, Gilt Groupe, Groupon, Tumblr, Box, Sony en Sears.

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Afbeeldingen

Organize your tickets by grouping them into lists with the Views feature. Create pre-defined default views, shared views for your team, and personal views custom to the agent.
Keep a pulse on agent performance with easy to view and navigate dashboards
Get a better sense of how you're doing with visibility on ticket volume, agent performance, and other key support metrics.
Streamline your ticket volume by directing tickets to the agent that's best equipped to resolve them.
Contextual workplaces give agents the right tools they need based on the ticket they're solving - such as apps and customer info.
Easily collaborate with other teams to get involved in solving customer questions.
Nog 7 andere bekijken
Schermopname van Zendesk: Organize your tickets by grouping them into lists with the Views feature. Create pre-defined default views, shared views for your team, and personal views custom to the agent. Schermopname van Zendesk: Keep a pulse on agent performance with easy to view and navigate dashboards Schermopname van Zendesk: Get a better sense of how you're doing with visibility on ticket volume, agent performance, and other key support metrics. Schermopname van Zendesk: Streamline your ticket volume by directing tickets to the agent that's best equipped to resolve them. Schermopname van Zendesk: Contextual workplaces give agents the right tools they need based on the ticket they're solving - such as apps and customer info. Schermopname van Zendesk: Easily collaborate with other teams to get involved in solving customer questions.

Functies

Totaal aantal functies van Zendesk: 199

  • 360-gradenfeedback
  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afdrukbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische back-up
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebehee
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Gezondheidsscore
  • Handmatig kiessysteem
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Kwaliteitsborging
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere projecten
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Multi-onderneming
  • Multilocatie
  • Netwerkcontrole
  • Noodherstel
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scores en reviews
  • Sentimentanalyse
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voorwaardelijke logica
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Zendesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Zendesk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Zendesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Bitrix24

4
#4 alternatief voor Zendesk
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer,...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(2.544)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.544 worden weergegeven
Christiane D.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A lot of features and fast and easy to use ticket system

Beoordeeld op 28/2/2021

Zendesk is the most customizable ticket system in the market, a lot of features that can help to...

Zendesk is the most customizable ticket system in the market, a lot of features that can help to automate things. Plus you can also install apps that could be useful.

Pluspunten

Zendesk has a lot of features, and customizable templates, it's not that easy to use as other CRM, so it may required traning, however this is because the highly customizable settings, and options the products offers.

It's really easy to answer 100 tickets at the same time, using templates that will show the client's name and information,

Overall a really good product, a bit expensive, but it offers a lot of features which makes the product a good product and good benefit.

Minpunten

It can be very complex/difficult at certain point due all the features that they offer.

Ted F.
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Need help from Zendesk? Forget it. Don't even bother.

Beoordeeld op 31/1/2020

Horrible. I only use this software because it would be a hassle porting all existing tickets over...

Horrible. I only use this software because it would be a hassle porting all existing tickets over to a different platform. I needed billing support from them, and my ticket was 'escalated' to the Finance department, but nobody ever got back to me in time. Literally a few days went by and not one word from my Zendesk agent. They have a poor support system. So, if you don't ever need help with anything and know what you're doing, then ZD is probably for you.

Pluspunten

The software functions nicely. It is very well put together. They make it easy to run a help desk.

Minpunten

The support, or lack thereof. If you need support for this software, they take a long, long time to get back to you. You better know what you're doing, because if you need to get a hold of them, I wish you the best of luck.

👋🏻 albert M.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

A living nightmare

Beoordeeld op 10/2/2021

I've used Zendesk in all of the ventures I've participated in. Unfortunately.

I get it that in...

I've used Zendesk in all of the ventures I've participated in. Unfortunately.

I get it that in 2012 it was an easy option, but today there are plenty more and plenty of options of building out solutions yourself if customer support means everything to you.

Pluspunten

Sticking to Zendesk is very easy. Open a free account, plug in your email and you are off. Thats the reason this company is such a popular customer support software. Start off frictionlessly and you won't ever be able to stick away from them.

That doesn't mean they are a good solution.

Minpunten

As soon as you want to build some sophisticated solutions with ANY digital company in 2021 requires from day one, you will face two things:

1) Advertised features for enterprise plans which don't actually exist, or are a euphemism of what one can understand. I.E. a sandbox environment. We literally got told it didn't exist after we hired enterprise chat.
2) A terrible - terrible is the word, I honestly don't like to speak poorly in public of anyone, but you guys deserve this post - customer support. Despite having an account manager, I have probable been referred to sign up on my own for multiple register forms for products, and speak to multiple agents to sign SO to commit to payments... and the product was NEVER delivered. Once they have you committed to a payment, they won't follow up for success.

Melissa C.
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

A Great Starter Costumer Service Platform

Beoordeeld op 30/3/2021

Overall, this was a great management platform. We discontinued because it did not have an upsell...

Overall, this was a great management platform. We discontinued because it did not have an upsell feature and wasn't very friendly to multiple users. I'd say it's perfect for a start up with with only one or two agents.

Pluspunten

I enjoyed how easily the dashboard was to navigate and how streamlined the communications are to accept on the Live Chat.

Minpunten

It's confusing to update and add users. Too many places to go and too many different places to click!

Govindraj S.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Productivity and Efficient Support tool

Beoordeeld op 10/11/2020

We wanted out of box support solutions so we moved from Salesforce to Zendesk so we don't have...

We wanted out of box support solutions so we moved from Salesforce to Zendesk so we don't have deployment cost in Zendesk. Everything comes out of box and as an Admin u just to read their Knowledge KB and configurat the system to meet ur business needs. We have achieved 24 x7 chat support services with the help of Zendesk chat which is a excellent software

Pluspunten

The best part of the Product is it has multiple channel support, nice api integration, automation and trigger is excellent which increases business customer support agents productivity, nice api integration, automation and trigger is excellent which increases business productivity as well.

Minpunten

Yes Zendesk has recently launched Explore as an analytical tool in replacement to their Insight analytical tool which is not up to the mark and much complex in comparison to Insight. Also their training and learning cost is High which should be reduced.

5 van 2.544 worden weergegeven Lees alle reviews

Zendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk.

Zendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Zendesk

Zendesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Zendesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Zendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, 3CLogic, 8x8 Virtual Office, AWeber, ActiveCampaign, Agile CRM, Agile Central, Aha!, Aircall, Akita, Algolia, Ameyo, Amity, Asset Panda, Automate.io, Autotask PSA, Azuqua, Beanstalk, Bedrock Data, Benchmark Email, Bigcommerce, Bitium, Bloomfire, Box, Breeze, Brushfire, Built.io Flow, CA Flowdock, Calendly, Callmaker, Capsule, ChargeDesk, ChargeOver, Chargebee, Chargify, ChartMogul, CheckMarket, Cirrus Insight, ClicData, ClickDesk, ClickHelp, Close, CloudAgent, CloudApp, CollabSpot, ConnectWise Control, Crisp, Customer Thermometer, Cyclr, Cyfe, DataHero, Databox, Device42, Dialpad, Dropbox Business, Drupal, Ducksboard, EZ Texting, EZOfficeInventory, Easy Insight, Emma, Facebook, Falcon.io, Five9, Flowlu, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gainsight CS, Geckoboard, Genesys Cloud, Get Satisfaction, GetResponse, GoToAssist, Google Analytics, HappyFox Chat, Harvest, Helpjuice, Helpshift, Hexnode UEM, Higher Logic, Highrise, Hippo Video, HootSuite, HubSpot CRM, Hubstaff, Humanity, Igloo, Inbenta, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, Jitterbit, Joomla, Keap, Kixie PowerCall, Klaviyo, Kudos, Leftronic, Lessonly, LiveChat, LiveOps, LogMeIn Rescue, LoginRadius, Magento Commerce, Mailchimp, ManageEngine ADManager Plus, ManageEngine Desktop Central, MeisterTask, Membrain, MessageBird, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Mixpanel, Moxtra, MyFeelBack, NICE inContact, Nectar Desk, Neto, Nextiva, Nicereply, Notion, Nutshell, Okta, Olark, OneLogin, OpsGenie, OroCRM, Ottspotta, OutSystems, PagerDuty, PandaDoc, Pendo, PieSync, Pipedrive, Pivotal Tracker, Planview PPM Pro, Playvox, Plecto, Podio, Preact, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Productboard, Projector PSA, Qordoba, QuickBooks Online Advanced, Quip, Quiq Messaging, Receptive, Redmine, SABIO, SAP Business One, SAP Litmos, Sailthru, SalesSeek, Salesforce Sales Cloud, ScreenSteps, Segment, SetMore, Sharpen, Shopify, Skilljar, Skyvia, Slack, Slemma, Smartling, Smartlook, Smartsheet, Smooch, SnapEngage, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Spinify, SpiraTeam, Sprinklr, Sprout Social, SugarCRM, SuperReceptionist, SupportSync, Swiftype, TMetric, Talkdesk, TeamViewer, Teamgate, Teamwork, Time Doctor, TimeCamp, TimeLog, Totango, Transifex, Tray.io, Trello, Truly, Trustpilot, Twilio Voice, UserVoice, Userlike, Usermind, Usersnap, Vanilla, Velaro, VeriShow, Vidyard, Virtual Observer, Vivocha, WHMCS, WISE io, Webex Experience Management, Wistia, WooCommerce, Woopra, WordPress, Workato, WorkflowMax, XCALLY, Yammer, Yext, Yodiz, Yonyx, Yotpo, Zapier, Zen Cart, ZenDesk Chat, Zendesk Sell, Zingtree, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho Subscriptions, Zoom Meetings & Chat, amoCRM, elevio, eyeson, iorad, iridize, kintone, miniOrange, mySurveyLab.com, xMatters

Zendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk.