Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software en ticketsystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

136 softwareopties

De helpdesksoftware maakt gebruik van een toonaangevend ticketsysteem waarmee technologieproviders hun klanten uitmuntende ondersteuning kunnen bieden. Meer informatie over ConnectWise PSA
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een self-serviceportal en een kennisbank. Meer informatie over SysAid
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt tot op de minuut nauwkeurige inzichten in de prestaties van werkstations, laptops, servers, netwerkapparaten en virtuele machines en krachtige tools zoals bediening op afstand, patching, scripting en automatisering om het... Meer informatie over NinjaOne
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. Meer informatie over Bitrix24
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Gebruiksvriendelijke software voor ondersteuningstickets met e-mailregistratie, livechat, kennisbank, klantenportal en meer. Zeer configureerbaar met geautomatiseerde workflows, automatische antwoorden, automatische toewijzing, aangepaste velden, formulieren, weergaven, zoeken en filteren. Bevat een complete toepassing voor project- en taakbeheer. Meer informatie over OneDesk
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
HelpCenter is cloudgebaseerde helpdesksoftware die door duizenden bedrijven wereldwijd wordt gebruikt om hun klantenondersteuning, live chats en veelgestelde vragen te beheren. Meer informatie over HelpCenter
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage. Meer informatie over Freshdesk
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Met TeamSupport kun je zakelijke helpdesktickets sneller oplossen. Toonaangevende SLA's, automatisering, maatwerk en samenwerking om de efficiëntie te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor ondersteuning op afstand voor helpdesks. Kan worden geïntegreerd in CRM- en ITIL-producten (Information Technology Infrastructure Library) voor incidentbeheer (BMC). Meer informatie over ISL Light
Beheer en prioriteer serviceverzoeken op één plek met de SolarWinds Service Desk en verbeter continu hoe IT strategische bedrijfsbehoeften ondersteunt. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Supremo helpt particulieren en bedrijven om verbinding te maken met externe apparaten of servers om toepassingen te beheren en ondersteuning te bieden. Met de whitelabel-capaciteiten kunnen professionals de interface personaliseren met behulp van aangepaste logo's, bedrijfsgegevens en thema's om de merkidentiteit bij klanten vast te stellen. Meer informatie over Supremo Remote Desktop
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer. Meer informatie over Help Scout
ServiceDesk Plus helpt bij het automatiseren van IT-helpdeskprocessen zoals kennisbanken, SLA's, self-service en rapportage. Met optioneel beheer van bedrijfsmiddelen en projecten. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
Gebruiksvriendelijke helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang; webgebaseerde toegang, bekroonde ondersteuning, mobielvriendelijk en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Meer informatie over Issuetrak
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop. Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien. Kenmerken: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups Pr... Meer informatie over HelpCrunch
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Reputation.com is een oplossing voor reputatiebeheer die bedrijven met meerdere locaties helpt bij het controleren en verbeteren van online waarderingen, beoordelingen, klantervaring, verkeer en meer. Het gecentraliseerde dashboard stelt bedrijven in staat gegevens te verzamelen en biedt een 360-gradenoverzicht van de online en offline reputatie. Meer informatie over Reputation
Vivantio combineert het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement met ticketing, kennisbeheer, self-service en bedrijfsmiddelenbeheer. Verminder de werklast, verbeter de efficiëntie en verlaag de kosten dankzij automatisering. Meer informatie over Vivantio
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over Rescue
GreenRope is een schaalbare tool voor CRM en marketing automation, waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en operationele gegevens kunnen consolideren om hun bedrijf te stroomlijnen en het te laten groeien. Het cloudgebaseerde platform bevat modules voor verkoop, marketing en operationele activiteiten om deals te sluiten, leads te verkrijgen... Meer informatie over GreenRope
Lever onvergetelijke klantervaringen met Teamwork Desk. Helpdesksoftware die zorgt voor ticketbeheer, zodat jij je met je klanten kunt bezighouden. Meer informatie over Teamwork Desk
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten. Meer informatie over Claritysoft CRM
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Deskero voegt een sociaal element toe aan multichannel helpdesks, waardoor je verzoeken vanuit alle socialemediaplatforms, maar ook e-mail, chat, website en meer kunt beheren. Meer informatie over Deskero
Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk

Gerelateerde categorieën