Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software en ticketsystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

229 softwareopties

Sorteren op
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een self-serviceportal en een kennisbank. Meer informatie over SysAid
Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage. Meer informatie over Freshdesk
Ontvang een krachtige en gebruiksvriendelijke helpdesk voor e-mail, livechat, berichten-apps en telefoon die in je browser draait. Hou moeiteloos alle vragen van klanten bij en gebruik geavanceerde routeringsfuncties om sneller en slimmer te werken. Dixa begint vanaf $ 99 per gebruiker/per maand. Meer informatie over Dixa
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
Software voor helpdesktickets met meerdere kanalen, samenwerking met medewerkers, taakbeheer, facturering van tickets, gamification, workflow, serviceovereenkomst, escalatie, macro's en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. Meer informatie over Bitrix24
Software voor ondersteuning op afstand voor helpdesks. Kan worden geïntegreerd in CRM- en ITIL-producten (Information Technology Infrastructure Library) voor incidentbeheer (BMC). Meer informatie over ISL Light
Opsgenie kan worden geïntegreerd met meer dan 200 ITSM-tools, waaronder Jira Service Desk, Jira Software, Bitbucket, Slack, Zendesk en meer. Meer informatie over OpsGenie
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket waarmee freelancers en kleine teams hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt kunnen beheren. Meer informatie over todo.vu
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Froged is a customer service engagement and communication software that helps companies improve customer satisfaction, customer onboarding and long-term customer success. Meer informatie over Froged
JitBit biedt een helpdesk ticketingsysteem voor freelancers, startups en kleine bedrijven, evenals grote ondernemingen. Met de app kun je alle inkomende e-mails voor supportaanvragen en de bijbehorende tickets beheren en volgen, taken automatiseren en tickets organiseren in categorieën. De helpdesk wordt beschermd door SSL en gehost door AWS-server... Meer informatie over Jitbit Helpdesk
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
HelpOnClick biedt een helpdesk- en kennisbankoplossing voor het MKB en livechatsoftware, met ticketbeheer en samenwerking tussen medewerkers. Meer informatie over HelpOnClick
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Toonaangevende helpdeskoplossing in de cloud voor serviceautomatisering, buitendienst- en middelenbeheer. Mobiele apps (iOS en Android) voor technici en klanten. Webklantportal, SLA-prestatiebeheer en tal van andere handige functies. Gebaseerd op de ervaring van meer dan 10.000 actieve gebruikers over de hele wereld. Meer informatie over Okdesk
Gebruiksvriendelijke software voor ondersteuningstickets met e-mailregistratie, livechat, kennisbank, klantenportal en meer. Zeer configureerbaar met geautomatiseerde workflows, automatische antwoorden, automatische toewijzing, aangepaste velden, formulieren, weergaven, zoeken en filteren. Bevat een complete toepassing voor project- en taakbeheer. Meer informatie over OneDesk
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Consol CM/Helpdesk is a cloud-based solution designed to help businesses of all sizes manage IT helpdesk and support operations via a unified portal. The platform enables organizations to resolve inquiries and issues, track changes, map processes and establish custom workflows to streamline support processes across teams and departments. Meer informatie over Consol CM/Helpdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat
Met TeamSupport kun je zakelijke helpdesktickets sneller oplossen. Toonaangevende SLA's, automatisering, maatwerk en samenwerking om de efficiëntie te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Ondersteun je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Beheer en prioriteer serviceverzoeken op één plek met de SolarWinds Service Desk en verbeter continu hoe IT strategische bedrijfsbehoeften ondersteunt. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Beheer alle IT vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Omvat geautomatiseerde ontdekking en beheer van hardware, software en systeeminventaris. Meer informatie over Kaseya VSA
HelpCrunch is een uitstekend beoordeeld platform voor klantencommunicatie gericht op je afdelingen voor ondersteuning, marketing en verkoop. Met HelpCrunch kun je de conversies en de verkoop verhogen, de ondersteuning verbeteren en sneller groeien. Kenmerken: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups Pr... Meer informatie over HelpCrunch
Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer. Meer informatie over Help Scout
Vivantio combineert het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement met ticketing, kennisbeheer, self-service en bedrijfsmiddelenbeheer. Verminder de werklast, verbeter de efficiëntie en verlaag de kosten dankzij automatisering. Meer informatie over Vivantio
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako

Gerelateerde categorieën