Hier is onze lijst met apps voor Helpdesk software en ticketsystemen. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

206 apps
Sorteren op
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden door omnichannel ticketbeheer te combineren met helpdeskautomatisering, SLA-beheer en robuuste rapportage. Meer informatie over Freshdesk
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Het ticketbeheer van SysAid ondersteunt je om je helpdeskprocessen beter te beheren, inclusief incidentbeheer, een self-serviceportal en een kennisbank. Meer informatie over SysAid
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Ontvang een krachtige en gebruiksvriendelijke helpdesk voor e-mail, livechat, berichten-apps en telefoon die in je browser draait. Hou moeiteloos alle vragen van klanten bij en gebruik geavanceerde routeringsfuncties om sneller en slimmer te werken. Dixa begint vanaf $ 99 per gebruiker/per maand. Meer informatie over Dixa
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Software voor helpdesktickets met meerdere kanalen, samenwerking met medewerkers, taakbeheer, facturering van tickets, gamification, workflow, serviceovereenkomst, escalatie, macro's en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter en klantenservice
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Helpdeskoplossing voor het verbeteren van klantenondersteuning
VisionReply is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing, ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor het oplossen van tickets voor klantenondersteuning. Medewerkers kunnen inkomende verzoeken en vragen van klanten beheren via e-mail, telefoon, chat en formulieren. Meer informatie over VisionReply
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. Meer informatie over Bitrix24
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Opsgenie kan worden geïntegreerd met meer dan 200 ITSM-tools, waaronder Jira Service Desk, Jira Software, Bitbucket, Slack, Zendesk en meer. Meer informatie over OpsGenie
Software voor helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing.
Gebruiksvriendelijke software voor ondersteuningstickets met e-mailregistratie, livechat, kennisbank, klantenportal en meer. Zeer configureerbaar met geautomatiseerde workflows, automatische antwoorden, automatische toewijzing, aangepaste velden, formulieren, weergaven, zoeken en filteren. Bevat een complete toepassing voor project- en taakbeheer. Meer informatie over OneDesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Gebruik Zoho Desk om ticketbeheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
Software voor ondersteuning op afstand voor helpdesks. Kan worden geïntegreerd in CRM- en ITIL-producten (Information Technology Infrastructure Library) voor incidentbeheer (BMC). Meer informatie over ISL Light
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Software voor helpdesk ticketingsysteem
JitBit biedt een helpdesk ticketingsysteem voor freelancers, startups en kleine bedrijven, evenals grote ondernemingen. Met de app kun je alle inkomende e-mails voor supportaanvragen en de bijbehorende tickets beheren en volgen, taken automatiseren en tickets organiseren in categorieën. De helpdesk wordt beschermd door SSL en gehost door... Meer informatie over Jitbit Helpdesk
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick biedt een helpdesk- en kennisbankoplossing voor het MKB en livechatsoftware, met ticketbeheer en samenwerking tussen medewerkers. Meer informatie over HelpOnClick
Helpdesk- en ticketingoplossing voor klantenservice
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Software voor beveiligde externe toegang
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over Remote Support
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
CRM for managing customer accounts
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Een tool voor PSA (professional services automation) die is ontworpen om jouw bedrijf-als-een-dienst te runnen
ConnectWise Manage is een platform voor bedrijfsvoering dat is ontworpen om je bedrijf voor technologieoplossingen te runnen en alles met elkaar te verbinden. Hierdoor kun je een superieure dienstlevering bieden, je bedrijf beter kennen, volledig inzicht in facturering krijgen en projectoverdrachten zonder enige moeite afhandelen. Meer informatie over ConnectWise Manage
Beheersoftware voor IT-systemen
Beheer alle IT vanaf één geïntegreerde console met Kaseya VSA. Omvat geautomatiseerde ontdekking en beheer van hardware, software en systeeminventaris. Meer informatie over Kaseya VSA
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio combineert het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement met ticketing, kennisbeheer, self-service en bedrijfsmiddelenbeheer. Verminder de werklast, verbeter de efficiëntie en verlaag de kosten dankzij automatisering. Meer informatie over Vivantio
Uniform klantenservice-platform
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako
Knowledge management system
livepro is a cloud-based knowledge management solution designed to improve customer experience & staff engagement. The knowledge base can be used by every business department including HR, contact center agents and training departments, and set up for customer self-service to reduce support tickets. Meer informatie over livepro
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Helpdesksoftware waarop jouw team kan vertrouwen
Lever onvergetelijke klantervaringen met Teamwork Desk. Helpdesksoftware die zorgt voor ticketbeheer, zodat jij je met je klanten kunt bezighouden. Meer informatie over Teamwork Desk
Software voor ondersteuning op afstand
RescueAssist is software voor ondersteuning op afstand die oplossingen biedt voor zowel bedrijven in het mkb als grote ondernemingen die geavanceerde niveaus van ondersteuning op afstand willen bieden. De software wordt gebruikt door IT-managers, IT-consultants, softwareconsultants, MSP's (Managed Service Providers) en IT-klantenondersteuning om... Meer informatie over GoToAssist
Sms-berichten voor verkoop-, ondersteunings- en operationele teams
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Ondersteuning op afstand voor helpdesks, callcenters en organisaties
LogMeIn Rescue is een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Meer informatie over LogMeIn Rescue
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Beheer van IT-middelen en kennisbeheer
Web Help Desk van SolarWinds is een aanpasbare oplossing voor de helpdesk en het beheer van IT-middelen voor bedrijven in sectoren zoals onderwijs, gezondheidszorg, overheid en meer. Het biedt functionaliteiten voor het beheer van IT-middelen, IT-diensten, kennis, ondersteuning op afstand, SLA (Service Level Agreement), urenregistratie en... Meer informatie over Web Help Desk
Aanpasbaar helpdesk- en ticketingsysteem
Deskero is helpdesk-software en een support ticketsysteem waarmee gebruikers multi-channel supportvragen kunnen beheren, prestaties kunnen volgen en klanten proactief op sociale netwerken betrokken kunnen maken. Meer informatie over Deskero
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice die met je CRM-systeem kunnen worden geïntegreerd. Handleidingen van Yonyx helpen CSAT en oplossing tijdens het eerste gesprek te verbeteren, terwijl de gemiddelde afhandelingstijd wordt verkort en oproepen worden... Meer informatie over Yonyx
Online dienst voor migratie van helpdeskgegevens
Help Desk Migration is een online dienst voor gegevensmigratie die volledig geautomatiseerde gegevensoverdracht mogelijk maakt tussen verschillende helpdesksystemen met behulp van een robuuste wizard. Meer informatie over Help Desk Migration
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSSDesk provides a fully integrated Help Desk Software and IT Asset Management solution for both cloud and on-premise. It has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSSDesk
Bouw je eigen probleemoplossers op basis van vraag en antwoord.
Zingtree is een toolkit waarmee probleemoplossers, agentscripts en interactieve beslissingsbomen kunnen worden aangemaakt, perfect voor klantenondersteuning en contactcenters. Meer informatie over Zingtree
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox Help Desk
Software voor de IT-servicedesk
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Hiver: World's First Gmail-based Customer Service Helpdesk
Hiver is a Gmail-centric customer service solution that helps customer service teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected] Hiver has all the powerful features of a helpdesk, yet the simplicity of Gmail. Meer informatie over Hiver
Helpdesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Track-It! is software voor de helpdesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen hun activiteiten voor de helpdesk en middelenbeheer te automatiseren en te stroomlijnen. Track-It! integreert met belangrijke onderdelen van je bedrijfsmodel, zodat je meerdere bedrijfsactiviteiten en... Meer informatie over Track-It!
Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice
LiveHelpNow is een helpdesksoftwareoplossing voor klantenservice en livechat. De livechat-tool van LiveHelpNow maakt contact met websitebezoekers om feedback van klanten te verzamelen en gerichte berichten en relevante aanbevelingen te verzenden. Het biedt ook e-mail- en ticketbeheer, publicatie van kennisbanken en meer. Meer informatie over LiveHelpNow
Centraliseren, toewijzen en bijhouden van helpdeskverzoeken met Mojo.
Mojo Helpdesk is toonaangevend in helpdesksoftware en ticketingsystemen voor scholen en organisaties van elke omvang. Mojo Helpdesk kan worden geïntegreerd met Google G-Suite en Azure Active Directory. Meer informatie over Mojo Help Desk
Software voor het beheer van klantenservice en -ondersteuning
Het Tracker-productpakket van PhaseWare is een eersteklas softwareoplossing voor klantenservice en ondersteuning voor diegenen die op zoek zijn naar configureerbaarheid. De belangrijkste functies omvatten: visuele workflows, geautomatiseerde bedrijfsregels, krachtige rapportagetools en tools voor prestatiebeheer. Het Self Service Center, het... Meer informatie over Tracker
Alles-in-één multi-channel oplossing voor klantberichten
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger, Twitter en SMS en andere tools, zoals drip-campagnes, kennisbank of zelfs chatbots. Meer informatie over Crisp
Support, Simplified.
Use Groove's ticket management system to assign, prioritize & track support requests, automate actions & workflows, log contact details & interactions, & more. Meer informatie over Groove
Helpdesk software for customer service management teams
OTRS is a helpdesk software designed to help businesses manage resources, workflows, internal communication processes, customers, service requests, and more on a centralized platform. Administrators can configure access permissions, enabling agents to view client data. Meer informatie over OTRS
A support soution to help track time and manage projects
Receive, resolve and report on all customer requests. SherpaDesk's mobile is the perfect solution for any business that have techs who work in the field Meer informatie over SherpaDesk
IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow
SOC 2-compatibel platform voor IT-documentatiebeheer
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer. Meer informatie over IT Glue
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform.
Re:amaze is een webgebaseerd helpdeskplatform waarmee bedrijven op grote schaal met klanten kunnen communiceren. Multi-channel ondersteuning voor alle gesprekskanalen zoals chat, e-mail, social media en mobiel, helpt hele teams om met klanten op één lijn te blijven in een gedeelde teaminbox, zodat er niets verdwijnt. Meer informatie over Re:amaze
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear
Open source CRM-systeem
YetiForce is een innovatief en veelzijdig CRM-systeem dat alle informatie verzamelt met betrekking tot de belangrijkste bedrijfsprocessen, zoals verkoop, marketing, projecten, boekhouding, ondersteuning, logistiek en nog veel meer. Het is daadwerkelijk open source en altijd gratis te gebruiken voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Yetiforce
Helpdesksoftware voor het MKB
AzureDesk - De helpdesksoftware voor $ 5 per medewerker met alle "must have"-functies van systemen van ondernemingsniveau, voor alle bedrijven tegen minimale kosten. Meer informatie over AzureDesk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce
De enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. xSellco centraliseert al je klantvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. Meer informatie over eDesk
Cloudgebaseerd en lokaal pakket voor IT-servicebeheer
SapphireIMS is een cloudgebaseerd en lokaal pakket voor IT-servicebeheer dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten tussen service desks, levenscyclussen van bedrijfsmiddelen, naleving en voorraadbeheer, IT-automatisering en meer. Meer informatie over SapphireIMS
Ticketsysteem voor klantenondersteuning
osTicket is open source ticketbeheer-software voor klantenondersteuning. Met de toepassing kun je alle inkomende vragenstellers uit e-mail, webformulieren en telefoongesprekken in één platform verzamelen. Vervolgens kun je tickets filteren en deze naar de juiste medewerker doorsturen. Je gebruikt de automatische toewijzingsfunctie en automatische... Meer informatie over osTicket
Omnichannel klantenondersteuning en helpdesksoftware - gratis plan
Ontvang een cloudgebaseerd klantenservicesysteem met backend-functionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt kleine en middelgrote bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact... Meer informatie over NABD System
Gmelius transformeert Gmail in een teamwerkruimte.
Gmelius is een cloudgebaseerde samenwerkingstool dat teams samenbrengt binnen het Gmail-platform. Door e-mail-inboxen te transformeren in een werkruimte voor teamsamenwerking, stelt Gmelius teams in staat projecten en klanten te beheren zonder hun inbox te verlaten. Meer informatie over Gmelius
Customer service software you can depend on
Helpdesk software you can depend on, with ticketing for email, live chat and voice. Available on cloud and on-premise. Meer informatie over DeskPRO
Verminder interne repetitieve verzoeken
Heb je genoeg van de vraag: "Wat is het wifiwachtwoord?" askSpoke lost automatisch meer dan 40% van de verzoeken op met behulp van AI, en hoe meer je askSpoke gebruikt, hoe slimmer de machine learning wordt. Als jij je niet langer bezig hoeft te houden met het steeds opnieuw beantwoorden van dezelfde veelgestelde vragen, kunnen jij en je team je... Meer informatie over atSpoke
Cloud based help desk software for businesses of all sizes
Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Quickly measure team productivity, responsiveness and customer satisfaction. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle. Meer informatie over Giva
Ticketbeheer en helpdesksoftware in de cloud
Cayzu helpt gebruikers alle ondersteuningsverzoeken te beheren vanuit één enkele cloudportaal, of ze nu binnenkomen via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of zelfs mobiel. Met Cayzu kunnen organisaties naadloos meerdere merken en producten verwerken, elk met een eigen merkportaal voor eindgebruikers. Meer informatie over Cayzu
Agile Contract Management that works the way you do
5-Time winner of PC Magazine "Editors' Choice Award" and Spend Matters "Value Award", Agiloft is heralded as "the most customizable contract management system on the market". Our agile technology makes it easy to setup and use. It is fully audit compliant with support for HIPAA, SOX, and CFR21. Meer informatie over Agiloft
Alles-in-één pakket voor klantenondersteuning en feedback
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Video's Most Interactive Platform
VidGrid is an interactive video management software designed to help businesses record videos and improve participants' engagement through in-video questions, surveys, polls, and call-to-action. Administrators can monitor users' behavior and organize captured videos in multiple folders. Meer informatie over ilos
Asset and help desk management software for K-12 schools
One to One Plus is a cloud-based asset management software that helps schools record and track inventory and manage help desk processes. Features include data import/export, auditing, notifications, user profile creation, automated workflows, and compliance management. Meer informatie over One to One Plus
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Cloud Based Intranet Solution
MyHub is a leading cloud-based intranet solution created for businesses in need of an easy-to-use, quick-to-deploy and highly engaging employee site. Fully customizable, scalable and secure, MyHub is packed with many essential business tools to help staff create, share and engage. Meer informatie over MyHub
Cloud-based CRM, Help Desk, and PSA software.
E-mail ticketing, portal, RMM integration ensure that details about customer support contracts, SLA's and customer assets are at your technicians’ finger tips. Meer informatie over PROMYS
Cloud-based help desk software for customer support teams
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
Schaalbare klantenservice via internet en mobiele apps
Helpshift biedt in-app klantenbinding en een webgebaseerd platform voor klantenondersteuning dat mobiele apps in staat stelt om de klantervaring te verbeteren, hogere scores te behalen, klantenverloop te verminderen en de retentie te verhogen. Het pakket omvat een volledig ticketingsysteem, native veelgestelde vragen, in-app-chat, push-campagnes... Meer informatie over Helpshift
Customer support help desk software
Lasting relationships are built on meaningful conversations, one at a time. SupportBee is designed to facilitate such conversations. We provide you with the right tools to craft personalized replies. Meer informatie over SupportBee