Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

100 softwareopties

Sorteren op
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bitrix24 biedt gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24
Zoho Desk is een webgebaseerde toepassing voor het beheer van de klantcommunicatie die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
Een app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden. Meer informatie over Rooftop
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Viber is a mobile messaging platform, which helps businesses communicate and run promotional campaigns via one-to-one chats, video calls or text notifications. Meer informatie over Viber
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te laten groeien. Integreer met apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren. Meer informatie over Keap
Userlike is je holistische platform voor webchat en mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor je klanten, serviceteam en managers. Meer informatie over Userlike
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,... Meer informatie over ZoomInfo
ReminderCall.com is een cloudgebaseerd systeem voor afspraakherinneringen dat is ontworpen om kleine tot grote medische praktijken te helpen geautomatiseerde herinneringen naar patiënten te sturen via oproepen, e-mails en sms-berichten vanuit het bestaande EPD, EMD en andere planningssoftware die het bedrijf al gebruikt. Meer informatie over ReminderCall.com
Communiceer in een oogwenk met klanten met oproepen via één klik, volledige e-mailsynchronisatie en socialemedia- en messenger-integraties van amoCRM. Gebouwd voor het MKB en ondernemers. Meer informatie over amoCRM
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Meer informatie over CallingPost
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
FreeAgent CRM levert een volgende generatie werkervaring. Het cloudgebaseerde platform helpt teams de productiviteit te ontsluiten en de verkoop moeiteloos te laten groeien. Meer informatie over FreeAgent CRM
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
De alles-in-één oplossing van Demandforce helpt bedrijven bij het automatiseren van frontoffice-taken en het stroomlijnen van de communicatie. Van geautomatiseerde afspraakherinneringen tot robuust reputatiebeheer, Demandforce combineert op unieke wijze alle functies en functionaliteiten die een bedrijf nodig heeft om te groeien, op één plek. Meer informatie over Demandforce
Chekkit is a text messaging platform designed to help businesses collect reviews, accept payments, communicate with customers via web chat, video calls, or other channels, and manage conversations on a unified platform. Supervisors can track competitors and Google search results. Meer informatie over Chekkit
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
OneSignal is een platform voor klantenbinding dat ontwikkelaars en marketeers voorziet van mobiele push-, webpush-, e-mail- en in-app-berichten. OneSignal is ontworpen om de communicatie te ondersteunen en biedt tools zoals A/B-testen, analyse, personalisatie, segmentatie en meer. Meer informatie over OneSignal
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Support existing clients and new leads with questions when our live chat agents answer and triage support requests. Meer informatie over Smith.ai
Kimoby is a leading cloud-based communication platform that offers Business Instant Messaging for improved team collaboration, exceptional customer service, and mobile payment requests. Using the data and resources that businesses already have, Kimoby makes it easy to boost engagement and sales. Meer informatie over Kimoby
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
The Messenger Communication Platform is a web-based customer communications solution for businesses of all sizes that allows customer service teams to interact with their customers through integrated chat systems such as Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber, and Telegram Meer informatie over Messenger Communication Platform
Built from the ground up with cutting edge Internet technologies, Samespace unites your business communication in one place. Businesses can seamlessly engage with customers and prospects using voice or chat, monitor conversations as they happen and manage teams at scale. Meer informatie over Samespace
Marketingoplossing voor meerdere kanalen die doelgroepen bereikt via programma's voor klantentrouw en gegevensbeheer om een 360-graden beeld te krijgen van klantprofielen met 5 modules, waaronder gegevensbeheer, doelgroepbouwer, orkestratie via meerdere kanalen, klantenbehoud en klantenintelligentie. Meer informatie over Scal-e
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Enterprise-Grade SMS Texting Software is Built for Big Business, yet Made Easy for Small Business. Now in our 9th year serving customers, we have direct carrier connections, a robust ISO 9001 cloud database and dozens of pre-built features with a full UI or SMS API. More Features. Half the Price. Meer informatie over TrueDialog
DataOceans is a customer communications management software designed to help businesses in the telecommunications, media, healthcare, finance, and other sectors compile customer-related data to deliver personalized interactions. Administrators can gain insights into consumer behavior to launch marketing campaigns and generate revenue opportunities. Meer informatie over DataOceans
Het platform is eenvoudig te gebruiken en vereist geen programmering; de bots zijn meertalig en bieden meerdere kanalen. Met het BotXO-platform kan elk bedrijf, in elke sector, moeiteloos een slimme AI-chatbot bouwen en opstarten om een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Meer informatie over Certainly
Wapp Blaster is a mobile and SMS marketing software that helps businesses attach videos and photos to send messages in bulk. Key features include dynamic messages creation, auto group posting, multi-language functionality, anti-blocking algorithm, contacts extractor, and anti-block functionality. Meer informatie over Wapp Blaster
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Meer informatie over Heyday
SigParser is an email scraping and parsing software designed to help data, marketing, and sales teams across businesses search for email signatures and calendars to retrieve information about contacts, attachments, social profiles, addresses, and more. Meer informatie over SigParser

Gerelateerde categorieën