Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

82 softwareopties

Sorteren op
Marketingoplossing voor meerdere kanalen die doelgroepen bereikt via programma's voor klantentrouw en gegevensbeheer om een 360-graden beeld te krijgen van klantprofielen met 5 modules, waaronder gegevensbeheer, doelgroepbouwer, orkestratie via meerdere kanalen, klantenbehoud en klantenintelligentie. Meer informatie over Scal-e
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bitrix24 biedt gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24
Zoho Desk is een webgebaseerde toepassing voor het beheer van de klantcommunicatie die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
Een app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Moxtra is een integreerbare, meerlaagse en cloudgebaseerde samenwerkingstool voor teams met functies voor communicatie, contentbeheer, het delen van bestanden, het plannen van vergaderingen en meer. Meer informatie over Moxtra
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen om teams te helpen met e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Gebruikers kunnen er inkomende en uitgaande berichten mee beheren, samenwerken aan e-mails en taken en de teamprestaties bijhouden. Meer informatie over Rooftop
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
WhatsApp is a customer communications management software that helps businesses of all sizes create product catalogs and respond to customers’ messages or queries in real-time. The software provides end-to-end encryption to secure chats, voice messages, images, audio/video calls, and more. Meer informatie over WhatsApp
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te laten groeien. Integreer met apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren. Meer informatie over Keap
Userlike is je holistische platform voor webchat en mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor je klanten, serviceteam en managers. Meer informatie over Userlike
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
Communiceer in een oogwenk met klanten met oproepen via één klik, volledige e-mailsynchronisatie en socialemedia- en messenger-integraties van amoCRM. Gebouwd voor het MKB en ondernemers. Meer informatie over amoCRM
ReminderCall.com is een cloudgebaseerd systeem voor afspraakherinneringen dat is ontworpen om kleine tot grote medische praktijken te helpen geautomatiseerde herinneringen naar patiënten te sturen via oproepen, e-mails en sms-berichten vanuit het bestaande EPD, EMD en andere planningssoftware die het bedrijf al gebruikt. Meer informatie over ReminderCall.com
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,... Meer informatie over ZoomInfo
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
CallingPost is a communication platform that helps organizations such as churches, schools, healthcare, and universities broadcast messages to individuals through phone calls, texts, and emails. Administrators can create contact groups to relay audio or text messages to multiple people at once. Meer informatie over CallingPost
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
FreeAgent CRM levert een volgende generatie werkervaring. Het cloudgebaseerde platform helpt teams de productiviteit te ontsluiten en de verkoop moeiteloos te laten groeien. Meer informatie over FreeAgent CRM
De alles-in-één oplossing van Demandforce helpt bedrijven bij het automatiseren van frontoffice-taken en het stroomlijnen van de communicatie. Van geautomatiseerde afspraakherinneringen tot robuust reputatiebeheer, Demandforce combineert op unieke wijze alle functies en functionaliteiten die een bedrijf nodig heeft om te groeien, op één plek. Meer informatie over Demandforce
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Chekkit is a text messaging platform designed to help businesses collect reviews, accept payments, communicate with customers via web chat, video calls, or other channels, and manage conversations on a unified platform. Supervisors can track competitors and Google search results. Meer informatie over Chekkit
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
OneSignal is een platform voor klantenbinding dat ontwikkelaars en marketeers voorziet van mobiele push-, webpush-, e-mail- en in-app-berichten. OneSignal is ontworpen om de communicatie te ondersteunen en biedt tools zoals A/B-testen, analyse, personalisatie, segmentatie en meer. Meer informatie over OneSignal
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Support existing clients and new leads with questions when our live chat agents answer and triage support requests. Meer informatie over Smith.ai
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
Built from the ground up with cutting edge Internet technologies, Samespace unites your business communication in one place. Businesses can seamlessly engage with customers and prospects using voice or chat, monitor conversations as they happen and manage teams at scale. Meer informatie over Samespace
The Messenger Communication Platform is a web-based customer communications solution for businesses of all sizes that allows customer service teams to interact with their customers through integrated chat systems such as Facebook Messenger, WhatsApp, Apple Business Chat, Viber, and Telegram Meer informatie over Messenger Communication Platform
Enterprise-Grade SMS Texting Software is Built for Big Business, yet Made Easy for Small Business. Now in our 9th year serving customers, we have direct carrier connections, a robust ISO 9001 cloud database and dozens of pre-built features with a full UI or SMS API. More Features. Half the Price. Meer informatie over TrueDialog
Het platform is eenvoudig te gebruiken en vereist geen programmering; de bots zijn meertalig en bieden meerdere kanalen. Met het BotXO-platform kan elk bedrijf, in elke sector, moeiteloos een slimme AI-chatbot bouwen en opstarten om een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Meer informatie over Certainly
SigParser is an email scraping and parsing software designed to help data, marketing, and sales teams across businesses search for email signatures and calendars to retrieve information about contacts, attachments, social profiles, addresses, and more. Meer informatie over SigParser
Intelledox is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor klantenservice, onboarding en acquisitie. Met de aangepaste formulierbouwer kunnen gebruikers informatie verzamelen voor leningaanvragen, claims en andere documenten, waardoor de cross-channel-interactie binnen pijpleidingen... Meer informatie over Intelledox
Richt producten op de juiste doelgroep door gerichte marketingcampagnes te maken en te analyseren met Maropost, een interactieve tool voor marketing- en campagnebeheer. Meer informatie over Maropost
Heyday is a conversational AI platform designed to help retailers and eCommerce businesses capture leads and enhance engagement with buyers. Key features include customizable branding, multi-channel communication, wait time management, prioritization, push notifications, and canned responses. Meer informatie over Heyday
IT Curves is an integrated software suite that helps transport service providers manage dispatching, fleet tracking, billing, and call center operations. Customers can view scheduled trips and fare estimates, access ETAs, send instructions to drivers, leave tips, and select preferred vehicle type. Meer informatie over IT Curves
Atom help businesses streamline communication with clients using AI technology. organizations can view, organize, and respond to client messages related to shopping or customer service across a variety of applications like Telegram, WhatsApp, Instagram, Messenger, and more on a centralized portal. Meer informatie over Atom
Impress Automate by Quadient is a cloud-based software designed to help businesses automate document preparation workflows and communicate with customers. It enables employees to create, manage, and distribute invoices, cash statements, notices, letters, and other documents via a unified platform. Meer informatie over Impress Automate
CM.com is een cloudgebaseerd conversationeel handelsplatform waarmee bedrijven betalingsoplossingen voor winkels kunnen implementeren en contact kunnen leggen met klanten via verschillende spraak- en sms-kanalen. Functies omvatten berichtenlogboeken, e-mailcampagnes, klantsegmentatie en gegevensvalidatie. Meer informatie over CM.com
DANAConnect is the ideal communication automation platform for the financial ecosystem. Meer informatie over DANAConnect
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken. Meer informatie over NOLA
nixi1 is a chat management software designed to help contact centers, travel agencies, and small businesses handle customer interactions from various channels including WhatsApp, SMS, Telegram, and Facebook Messenger on a centralized platform. Meer informatie over nixi1
TimelinesAI is a shared inbox tool for Whatsapp communications. Using one centralized inbox, this tool enables teams to collaborate and collectively manage chats with customers using one or several Whatsapp numbers. TimelinesAI also allows users to send bulk replies to clients. Meer informatie over TimelinesAI
Qordoba is an AI writing assistant for businesses. What makes it powerful is the style guide platform behind it, which enables you to customize writing guidelines to your unique brand and helps everyone at your company write with the same style, terminology, and brand voice. Meer informatie over Qordoba
Gnatta is software voor klantenbinding waarmee bedrijven van elke omvang hun klantcommunicatie op meerdere kanalen, zoals Instagram, Facebook, Twitter, e-mail en meer kunnen beheren op een gecentraliseerd platform. Beheerders kunnen gesprekken sorteren op datum of tijd. Meer informatie over Gnatta
AlphaChat is a conversational artificial intelligence (AI) software designed to help businesses route support requests to agents and streamline communication between clients and CS teams. Administrators can gain insights into chatbot accuracy and solve rates, average response time, received messages, and other metrics via pie charts from within a... Meer informatie over AlphaChat
Vozy transforms the way companies interact with customers through voice assistants and conversational AI. Meer informatie over Vozy
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Clickatell’s Chat Commerce Platform supports the creation and development of customer relationships in chat-based messaging, engagement, and payment solutions. Our global customers easily manage millions of monthly conversations and transactions, all through chat. Clickatell is powering the digital commerce transformation. Meer informatie over Clickatell
Brand Embassy is het best gewaardeerde cloudgebaseerde klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialemediakanalen, instant messaging, livechat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbotservice op schaal. Dit platform is een implementatiepartner voor populaire kanalen zoals WhatsApp of Apple Business Chat. Meer informatie over Brand Embassy
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Comapi is a cloud-based omnichannel communications solution which allows users to send, receive, and reply to emails, text messages, web chats, Twitter and Facebook messages, in-app messages, and more. Meer informatie over Comapi
Optify is a streamlined coaching management tool designed to help coaches and clients to collaborate in an efficient and scalable way. Meer informatie over Optify
Envoyez vos emails, newsletters et SMS marketings depuis le même logiciel. Pas de base de données ? Pas de problème, vous pourrez en louer. Meer informatie over Digitaleo
Akio.CX is een omnichannel tool voor klantrelaties, ontworpen om online gesprekken, telefoongesprekken, en gesprekken via e-mail en sociale media te vereenvoudigen tussen klanten en klantenserviceteams. Meer informatie over Akio Unified Interaction Center
Everyware is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven en consumenten te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot tweerichtingsberichten, afsprakenplanning, betalingsherinneringen en meer om klantenbinding te stimuleren en communicatie te vereenvoudigen. Meer informatie over Everyware
SPREAD is a cloud-based social media marketing solution designed to help businesses create loyalty programs and acquire customers across multiple channels. Key features include reward programs, discount code distribution, campaign scheduling, analytics, ROI tracking, and audience segmentation. Meer informatie over SPREAD
Ecrion is a customer communications management software designed to help businesses connect with customers via email, SMS, and other communication channels. It enables employees to create documents such as sales quotes, invoices, collection letters, contracts, and product announcements in real-time. Meer informatie over Ecrion
Kipsu is a cloud-based customer communications management software designed to help airport operators and businesses in hospitality, retail, and higher education sectors engage with clients via various channels such as live chat, in-app messages, SMS, texts, over-the-top (OTT) messengers, and more. Meer informatie over Kipsu
Chatbot Kim gets your staff ready for AI Basics within 30 minutes! Available via cloud, on-premise, SCORM, browser or iFrame. Meer informatie over Chatbot Kim
Bizooy is a customer communication platform designed to help local businesses in healthcare, pest control, retail, real estate, and other sectors manage client reviews. It helps managers streamline data-driven decision-making processes and improve search rankings across Facebook, Google, and Yelp. Meer informatie over Bizooy
8select is a platform for optimizing the customer journey and the management of product data and customer interactions. One of the functions includes customized product recommendations, resulting in fuller shopping baskets, fewer returns, and higher sales. Meer informatie over 8SELECT
Echofin is a communication management software designed to help traders, financial educators, trading groups, and brokerage firms interact and collaborate with financial experts via communities, chat rooms, private chats, and digital workspaces. The platform offers white-labeling capabilities, which enable organizations to personalize the... Meer informatie over Echofin
Courier lets businesses design notifications once and deliver them to any channel – push notifications, SMS, direct messages, and email–with a single Courier API. Simply link all of your messaging APIs into the Courier hub and get started. Meer informatie over Courier
telbee adds voice messaging to websites, social media, podcasts, email and more to build human relationships with your customers - save time, reduce frustration, and gain sales, understanding and fans Meer informatie over telbee
Soprano Connect is a cloud mobile communication solution delivering mission-critical messaging for enterprises and governments. Soprano leads the CPaaS industry providing a platform to interact with customers, citizens and employees through SMS, RCS, WhatsApp, Email, Voice Calls and IP messaging. Meer informatie over Soprano Connect
INO CX is a cloud-based omnichannel call center software, which helps businesses aggregate customer interactions from various channels such as voice, SMS, email, chat in a centralized platform. Meer informatie over INO CX
We streamline, automate and track inbound and outbound communication efforts between organizations and their customers. Meer informatie over Saysimple
Cloud Contact Center by masvoz is a customer service platform that helps businesses manage interactions across various communication channels such as SMS, phone, web, WhatsApp, and Webchat. Meer informatie over Cloud Contact Center

Gerelateerde categorieën