Hier is onze lijst met apps voor Customer communication management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

74 softwareopties

Bitrix24 biedt gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 5 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op... Meer informatie over Qiscus
Telegram Messenger is een cloudgebaseerd berichtenplatform voor mobiel en desktop dat wordt ondersteund door systeemeigen apps op de meest populaire besturingssystemen en apparaten, waarmee gebruikers of gebruikersgroepen verbinding kunnen maken en spraakoproepen kunnen uitvoeren, alsook berichten, multimedia en bestanden van alle soorten kunnen... Meer informatie over Telegram
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Zoho Desk is een webgebaseerde toepassing voor het beheer van de klantcommunicatie die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klantencommunicatie waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Infusionsoft van Keap is krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoop-automation om je bedrijf te laten groeien. Integreer met apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren. Meer informatie over Keap
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op berichten gebaseerde ervaringen kunnen leveren via één uniform platform voor verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams. Meer informatie over Intercom
Userlike is je holistische platform voor webchat en mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor je klanten, serviceteam en managers. Meer informatie over Userlike
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen en het sturen van berichten aan klanten op elk kanaal. Verzamel feedback, sms klanten, krijg beoordelingen - allemaal met Podium. Meer informatie over Podium
Thryv is alles-in-één, cloudgebaseerde beheersoftware die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM, sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over Thryv
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Broadly is een online tool voor review- en reputatiebeheer die kleine dienstverlenende bedrijven helpt hun online reputatie te verbeteren en nieuwe klanten aan te trekken. Meer informatie over Broadly
Beheer de klantcommunicatie met behulp van video-opnames, tagging van gesprekken en andere tools voor gespreksbeheer van Smartsupp. Smartsupp is de enige leverancier op de markt die video-opnames biedt, zodat bedrijven elke stap in het aankooptraject van elke bezoeker op hun website kunnen zien. Meer informatie over Smartsupp
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,... Meer informatie over ZoomInfo SalesOS
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Functionaliteiten zijn onder andere workflows, een op automatisering gebaseerd systeem en samenwerkingstools. Meer informatie over Help Scout
ReminderCall.com is een cloudgebaseerd systeem voor afspraakherinneringen dat is ontworpen om kleine tot grote medische praktijken te helpen geautomatiseerde herinneringen naar patiënten te sturen via oproepen, e-mails en sms-berichten vanuit het bestaande EPD, EMD en andere planningssoftware die het bedrijf al gebruikt. Meer informatie over ReminderCall.com
Communiceer in een oogwenk met klanten met oproepen via één klik, volledige e-mailsynchronisatie en socialemedia- en messenger-integraties van amoCRM. Gebouwd voor het MKB en ondernemers. Meer informatie over Kommo
BombBomb is een video-e-mailmarketingplatform dat is ontworpen om verkoopteams te helpen contact te leggen met prospects en klanten, evenals leads te converteren en verwijzingen te ontvangen door video's op te nemen, te versturen en bij te houden via e-mail, sms en sociale netwerken. Meer informatie over BombBomb
Zingle is een sms-oplossing die communicatie tussen bedrijven en hun klanten mogelijk maakt via sms, met multi-channel berichten, automatisering en meer. Meer informatie over Zingle
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
JustCall is software voor sms-enquêtes waarmee verkoop- en ondersteuningsteams in de sectoren gezondheidszorg, onderwijs, financiën, e-commerce en onroerend goed internationale oproepen kunnen beheren via lokale telefoonnummers. Belangrijke functies van het platform zijn oproepbeheer, bulk-sms-campagnes, afspraakplanning, automatisch kiezen, call... Meer informatie over JustCall
Een app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
JivoChat is live chatsoftware die aanpasbare webgebaseerde en mobiele chatwidgets biedt met 20 taalopties en webgebaseerde, desktop- en mobiele apps voor medewerkers, inclusief realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchat, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen, en nog veel meer. Meer informatie over JivoChat
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Mobile Text Alerts is een cloudgebaseerde oplossing voor sms-marketing die is ontworpen om online bedrijven, clubs en non-profitorganisaties te helpen bij het beheren van massale telefoonmeldingen en sms-marketingcampagnes. Met de mobiele toepassing kunnen gebruikers berichten verzenden en ontvangen, abonnees beheren en rapporten bekijken. Meer informatie over Mobile Text Alerts
FreeAgent CRM levert een volgende generatie werkervaring. Het cloudgebaseerde platform helpt teams de productiviteit te ontsluiten en de verkoop moeiteloos te laten groeien. Meer informatie over FreeAgent CRM
OnePageCRM is een actiegerichte verkoop-CRM die kleine en middelgrote bedrijven helpt de controle over hun verkoop te houden. Richt je op wat er vervolgens moet worden gedaan, volg elke lead op, houd het team op één lijn en sluit meer deals, één verkoopactie tegelijk. Meer informatie over OnePageCRM
De alles-in-één oplossing van Demandforce helpt bedrijven bij het automatiseren van frontoffice-taken en het stroomlijnen van de communicatie. Van geautomatiseerde afspraakherinneringen tot robuust reputatiebeheer, Demandforce combineert op unieke wijze alle functies en functionaliteiten die een bedrijf nodig heeft om te groeien, op één plek. Meer informatie over Demandforce
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
OneSignal is een platform voor klantenbinding dat ontwikkelaars en marketeers voorziet van mobiele push-, webpush-, e-mail- en in-app-berichten. OneSignal is ontworpen om de communicatie te ondersteunen en biedt tools zoals A/B-testen, analyse, personalisatie, segmentatie en meer. Meer informatie over OneSignal
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
Een klant, die soms bekend staat als een cliënt of koper, is degene die goederen, diensten en producten van een verkoper ontvangt voor een geldelijke vergoeding. Aan elke klant moet een unieke ID worden toegewezen. De klantnaam zelf kan de ID zijn of je kunt een naamreeks instellen voor het genereren van ID's. Meer informatie over OneHash
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor marketing-, verkoop-, ondersteunings- en operationele teams, met gedeelde inboxen, mobiele apps, berichtsjablonen en meer. Meer informatie over Heymarket
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst, Facebook Messenger, Kik en chat. Meer informatie over Quiq Messaging
Het Nuxeo Content Services Platform maakt het eenvoudig om intelligente toepassingen voor ECM, documentbeheer, DAM of casemanagement te ontwerpen die de klantervaring verbeteren, de besluitvorming verbeteren en producten sneller op de markt brengen. Meer informatie over Nuxeo
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Truepush is een cross-channel pushmeldingplatform voor desktopbrowsers en mobiele apparaten, ontworpen om de betrokkenheid te vergroten via gerichte, gesegmenteerde campagnes. Gebruikers kunnen realtime statistieken bijhouden met het Truepush-dashboard om inzichten te verkrijgen, conversies te stimuleren en campagnesucces te optimaliseren. Meer informatie over Truepush
Geautomatiseerde import van sociale profielen, gegevensaggregatie en automatische update, kandidaatvolgsysteem, CRM, door AI aangestuurde rangschikkingsfiltering, procesautomatisering, wervingsworkflow, verkooppijplijn, automatisch outreach, massamailing, berichtensjablonen, multiplatformcommunicatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Verhoog je omzet met verkoopinformatie. Predict is een complete en krachtige oplossing voor het genereren van leads voor ETI's en grote bedrijven. Meer informatie over Sparklane
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Management
Heyday is een conversationeel AI-platform, dat is ontworpen om detailhandelaars en e-commercebedrijven te helpen leads vast te leggen en de betrokkenheid bij kopers te vergroten. Belangrijke functies zijn onder meer aanpasbare branding, multi-channel communicatie, wachttijdbeheer, prioritering, pushmeldingen en standaardantwoorden. Meer informatie over Heyday

Gerelateerde categorieën