Hier is onze lijst met apps voor Call recording software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

94 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
Met CloudTalk kun je al je oproepen opnemen. Luister altijd en overal rechtstreeks vanuit je internetbrowser naar de opnames. Verbeter de klantervaring door de oproepen van je team te volgen. Meer informatie over CloudTalk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Gratis online CRM met gespreksopname. Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun gratis cloudgebaseerde PBX en CRM. Meer informatie over Bitrix24
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Volledige gespreksopname voor het opnemen en terugspelen van gesprekken van het personeel
Oreka TR volledige gespreksopname is een on-demand oplossing voor gespreks- of schermopname, met live controle, oproep exporteren, auditsporen, automatische markering en meer. Meer informatie over Oreka TR
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
De module voor het opnemen van gesprekken van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. De cloudgebaseerde architectuur van Freshcaller biedt uitstekende opnamefuncties zoals handmatig opnemen, automatisch opnemen en opnemen pauzeren om telefonische activiteiten in te stellen die voldoen aan het beleid met... Meer informatie over Freshcaller
Voorspellende nummerselectie en telefoniesoftware voor telemarketeers
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Neem inkomende en uitgaande oproepen op, pauzeer/hervat live gespreksopnames en luister op elk gewenst moment naar eerdere gespreksopnames om naleving van kwaliteitsnormen te garanderen. Meer informatie over Talkdesk
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Technologie voor gespreksinformatie voor verkoopteams
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren. Meer informatie over Gong.io
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Platform voor gespreksintelligentie dat is ontworpen voor verkoopcoaching
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor marketing, ondersteuning, verkoop en producten. Meer informatie over ExecVision
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Cloudgebaseerd telefoonsysteem en software en diensten voor contactcentra
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Geef je prospects en klanten een goede gesprekservaring door gebruik te maken van gespreksopnames om de prestaties van vertegenwoordigers te verbeteren. Meer informatie over Aircall
Prestatiebeheeroplossing voor verkoop- en marketinggesprekken
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 Virtual Office biedt slimmere, efficiëntere manieren om contact te onderhouden met klanten en werknemers. 8x8 Virtual Office levert een krachtig platform voor unified communications dat één oplossing biedt voor spraak, video en chat op elk apparaat, altijd en overal. Meer informatie over 8x8 Virtual Office
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Sales acceleration and customer engagement platform
SalesLoft is a cloud-based sales engagement platform that helps sales teams to automate sales plays, access coaching material, manage pipelines, and more. The platform offers a range of integrated modules including Sales Email, Calendaring, Analytics, CRM Sync, and more. Meer informatie over SalesLoft
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Sluit meer deals. Creëer meer omzet.
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je... Meer informatie over Close
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Platform voor klantinteractie- en ondersteuning met CRM-integratie
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
100% cloud phone for startups and SMBs
Ringover is a 100% Cloud voice - video - chat - text and call center solution focused on team productivity and directly configurable by managers. The key: end-to-end technological control, a user-friendly interface, and support at each step. Meer informatie over Ringover
Call tracking software for sales & marketing teams
Novocall is a call tracking software that helps businesses manage multi-channel customer communications on a centralized platform. Team members can embed widgets and custom forms into websites, allowing them to automatically schedule and trigger callbacks with customers. Meer informatie over Novocall
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Conversation intelligence tool for growing sales teams
Wingman is a call recording software that packs a punch. It uses the power of AI to automatically record and transcribe every video and audio call on your calendar. It assists sales reps in taking better notes and summarise calls by allowing them to bookmark key moments during the live call. Meer informatie over Wingman
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Quality Assurance Software for customer service teams.
With Playvox, you will centralize & automate your entire QA process. This ensures quality performance is always being monitored, measured, trained, recognized & rewarded. Playvox helps customer service teams focus on what's most important by optimizing daily tasks, thereby boosting work satisfaction Meer informatie over Playvox
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Oplossing voor leadbeheer, het volgen van oproepen en klantanalyse
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer. Meer informatie over 800response
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
Met 3CLogic kun je je beleid voor gespreksopname instellen voor het opnemen van alle of geen gesprekken, willekeurige steekproeven of gesprekken van medewerkers op verzoek. Koppel gespreksopnames moeiteloos aan records in je CRM of klantenserviceplatform, zodat je ze later gemakkelijk kunt raadplegen. Meer informatie over 3CLogic
Opnemen, transcriberen en analyseren van telefoongesprekken en vergaderingen van het verkoopteam
De Chorus Conversation Cloud is een door AI aangedreven tool die is ontworpen om elk verkoopgesprek en klantgerichte bijeenkomst vast te leggen en op te nemen om te analyseren en inzichten te vergaren. De cloudgebaseerde tool is bedoeld om teams te helpen meer klantgericht en gegevensgestuurd te worden en de afstemming binnen de gehele organisatie... Meer informatie over Chorus
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Gehost zakelijk telefoonsysteem
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
CDR CDR (Call Detail Record) is de praktijk om gespreksgegevens samen met daadwerkelijke gespreksopnames binnen een callcenter vast te leggen om de productiviteit van medewerkers te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over ZIWO
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Geavanceerde, cloudgebaseerde CTI (Computer Telephony Integration)
Combineer de kracht van je CRM en de geavanceerde functionaliteit van een geïntegreerd VoIP-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) of je bestaande telefoonsysteem om de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over CloudCall
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel
A phone system trusted by modern businesses
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered. We support unlimited calling and provide bespoke cloud telephony solutions with powerful integrations—these are used by organisations of all sizes to simplify their customer service and team collaboration. Meer informatie over Acefone
De verkooptrainingstool die belangrijke fouten identificeert
Met Refract kunnen bedrijven het onboardingproces voor nieuwe werknemers versnellen door best practices te delen. Ontwikkel de prestaties van vertegenwoordigers door de best practice-bibliotheek die starters kennis bijbrengt. Vind de meest waardevolle gesprekken en momenten die je kunt beoordelen, coachen en delen. Meer informatie over Refract
Omnichannel call center software for sales and support teams
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
Vertrouwde VoIP voor elk kantoor, overal.
Profiteer van onbeperkte lokale minuten voor je bedrijf vanaf $ 18,99/maand ***** VirtualPBX is een bekroonde aanbieder van zakelijke telefoonsystemen die alle soorten organisaties hoogwaardige capaciteiten biedt tegen slechts een fractie van de kosten. Meer informatie over VirtualPBX
Registratie, controle en opname van oproepen
Callcap vergroot het inzicht in verkoop- en marketingdoelen en de algehele klantervaring met meetbare, realtime analyse, feedback en meer. Meer informatie over Callcap
Call recording software for dental practitioners
Patient Prism is a call recording software that helps dental practitioners track calls, identify opportunities, and re-engage with patients to schedule bookings. Key features of the platform include call scoring, opportunity value identification, staff attribution, marketing analytics, performance tracking, and transcription. Meer informatie over Patient Prism
Professional business calling and routing for mobile devices
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Meer informatie over Monet Live WFO
Call intelligence platform for businesses of all sizes
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Meer informatie over Infinity Call Tracking
Call quality monitoring & management for call centers
Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents. Meer informatie over Aspect Quality Management
App voor tweede telefoonnummer voor sms'en en bellen
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
Call recording solution for businesses of all sizes
VSLogger by Versadial is a cloud-based call recording solution which helps companies record calls to improve employee coaching, compliance & liability protection. The platform can be integrated with business telephone systems and computers, and all call recordings can be accessed via a web browser. Meer informatie over VSLogger
Phone Interview Technology for Hiring, Recruiting & Research
The Honeit interview platform turns natural phone and video interview conversations into insights. Honeit was designed for recruiting and hiring teams to schedule, screen and assess candidates faster using real-time conversational insights. Meer informatie over Honeit
Sales engagement and call tracking platform
ringDNA is a cloud-based sales engagement platform designed to help Salesforce users manage leads, identify revenue-generating channels, and analyze performance. Features include lead prioritization, real-time recommendations, workflow automation, reporting, call monitoring, and transcription. Meer informatie over RingDNA
Virtual phone system for communicating with customers
Talkroute is a virtual phone system designed to help businesses manage voicemail, route calls and communicate with customers via various channels. It offers an audio library, which includes several prompts for agents to create custom greetings for clients. Meer informatie over Talkroute
Scalable call recording & agent evaluation solution
Atmos is a cloud-based call recording, quality management & agent evaluation solution which is scalable for Telco, ITSP as well as businesses of any size Meer informatie over CallCabinet
Oproepregistratie-analyse voor direct marketing, PPC en SEO
Nimbata is een cloudgebaseerde oplossing voor oproepregistratie waarmee marketingteams oproepconversies kunnen volgen en deze kunnen koppelen aan online of offline marketingcampagnes, om beter te begrijpen welke campagnes het aantal oproepen naar hun bedrijf verhogen. Meer informatie over Nimbata
Cloud-based all-in-one marketing platform
Phonexa is an all-in-one marketing software that streamlines call tracking, lead management, ROI tracking, email marketing, and accounting for businesses across healthcare, insurance, or home service industries. Meer informatie over Phonexa
Automated call recording & transcription
Jog.ai is a cloud-based call recording platform that automatically records & transcribes calls and indexes the voice data for later access Meer informatie over Jog.ai
Business phone system for streamlining customer service
Yodel is a cloud-based business phone system designed to help teams manage inbound and outbound calls via Slack using existing phone numbers. It lets customer service representatives view which members are on active calls, and join conference calls to facilitate communication across organizations. Meer informatie over Yodel
Call recording software for digital businesses
Calabrio Call Recording software enables digital businesses to monitor & record all calls & analyze data, to improve the customer experience & control quality Meer informatie over Calabrio Call Recording
Cloud-based VoIP business telephone systems
Neorecording is a cloud-based voice recording and analytics solution connected to Cloudya, our cloud telephone system. Meer informatie over NFON
Cloud based business telephony system
CircleLoop is a cloud-based,self-serviced business telephony software system with native desktop, and mobile apps, boasting features including UK and international number support, personalized voicemail, call transfer, call recording, SMS integration, smart notifications, contact management and more Meer informatie over CircleLoop
Phone call tracking & recording
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Meer informatie over TeleCapture
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Meer informatie over PhoneCall
Call center software in the cloud
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more Meer informatie over Nectar Desk
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Zakelijk telefoonsysteem voor je moderne zakelijke behoeften
Het leveren van een uitmuntende klantervaring is een continu verbeteringsproces. Met TalkChief kun je gespreksopnames voor inkomende en uitgaande gesprekken activeren waarmee je je dagelijkse activiteiten kunt monitoren, evalueren en verbeteren. Meer informatie over TalkChief
Oplossing voor automatisch kiezen voor callcenters en incassobureaus
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken. Meer informatie over NOLA
Accelerate Sales Growth with Conversations that Matter.
Ciara is the world’s leading acceleration assistant for remote and inside sales teams. By providing unique deal insights and real-time guidance, it enables reps to drive deals forward and close more deals faster. Meer informatie over Ciara
Workforce optimization software for contact centers
Click2Coach is a workforce optimization solution that helps call centers monitor & analyze agent performance and put measures in place to improve operations. Meer informatie over Click2Coach
Powerful Callback Widget for Your Website
Cloud-based marketing and customer engagement solution that helps boost and convert website visitors into inbound calls. Meer informatie over BounceHelp
On-Demand Customer Service and Support Solutions
A web-based platform that enables communication via Voice, email, chat, SMS, Facebook and Twitter with the help of an integrated customer interaction database. It has features such as scalable contact center solution using a pay-as-you-go model customize reports, design IVRs and more. Meer informatie over LiveOps
Weboproeprapportage- en analyseplatform
Call Record Analyzer is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote organisaties te helpen aangepaste rapporten te maken voor een uniforme communicatieomgeving. Belangrijke functies zijn onder meer patroonherkenning, apparaatgebruik, aangepaste gegevensopmaak, oproepgegevensbeheer en waarschuwingsmeldingen. Meer informatie over Call Record Analyzer
Cloudgebaseerd PBX-systeem
EveryDay Voip is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee bedrijven hun interne en externe communicatie kunnen ondersteunen met behulp van verschillende kanalen zoals telefoon, videovergadering, berichtenuitwisseling en meer. Functies omvatten voicemail, hotdesking, internetfax, gelijktijdig bellen en teamsamenwerking. Meer informatie over EveryDay Voip
Multi-Channel Audio and Telephone Recorder Software
VRS is a professional, digital audio-recording application with robust recording options in a simple interface for easy day-to-day recording. Meer informatie over VRS
Call Recording & Voice AI - Innovation in every call
MiaRec solutions portfolio is based on an innovative call recording architecture, offering advanced contact-center functionality such as call recording, live monitoring, reporting, quality management, and speech analytics. Meer informatie over MiaRec
Call recording & workforce optimization solution
Virtual Observer is a call recording & workforce optimization software for contact centers that works with hosted VoIP providers and traditional PBX systems. Meer informatie over Virtual Observer
Web-based lead management solution for SMBs
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more Meer informatie over TrackMyLeads

FCS Voice

(0)
Spraak- en digitale berichtenoplossing voor hotelbedrijven
FCS Voice is een spraak- en digitale berichtenoplossing voor hotels en resorts in alle soorten en maten, compatibel met grote PABX- en vastgoedbeheersystemen. Meer informatie over FCS Voice
360° Office Automation Solutions
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize communications better and to improve efficiency in marketing and sales operations with automation. Meer informatie over SMART OPERATOR
Intelligent call & screen data interaction recording
VPI Capture is a call and screen data interaction recording solution that allows users to record and analyze the entire customer experience Meer informatie over VPI Capture
Private branch exchange (PBX) solution
Fonvirtual virtual PBX is a business telephone system that helps companies manage internal and external voice, video, or chat- based communications. The platform allows users to create custom greeting messages to automatically redirect clients to the right agent based on specific requirements. Meer informatie over Fonvirtual Virtual PBX

Salesken

(0)
AI-based conversational intelligence tool for sales reps
Salesken is a sales enablement software that helps businesses leverage artificial intelligence (AI) technology to generate leads and streamline client interactions through various communication channels. Marketers can determine customers’ intent and qualify prospects according to received insights. Meer informatie over Salesken

Tethr

(0)
Speech analytics tool for assessing client conversations
Tethr is a speech analytics software designed to help contact centers and various business teams such as sales, marketing, IT and finance, among others leverage artificial intelligence (AI) technology to convert customer interactions via phone calls, chats or emails into actionable insights. Meer informatie over Tethr
ULTATEL | Phone and Teleommunication Solutions For Business
ULTATEL is a leading and innovating provider of cloud-based telecommunications. We help your business unify voice, chat, and video in a single user-friendly platform. Meer informatie over Clarity Business Phone System