Hier is onze lijst met apps voor Call recording software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

74 softwareopties

Met CloudTalk kun je al je oproepen opnemen. Luister altijd en overal rechtstreeks vanuit je internetbrowser naar de opnames. Verbeter de klantervaring door de oproepen van je team te volgen. Meer informatie over CloudTalk
LiveAgent is een uitgebreide oplossing voor inkomende callcenters waarmee bedrijven vragen en ondersteuningsverzoeken van klanten kunnen beheren via telefoon, livechat en sociale media. Het stelt medewerkers in staat om vragen eenvoudig te routeren en te beantwoorden. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen... Meer informatie over LiveAgent
Gratis online CRM met gespreksopname. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun cloudgebaseerde PBX en CRM. Meer informatie over Bitrix24
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Het leveren van een uitmuntende klantervaring is een continu verbeteringsproces. Met TalkChief kun je gespreksopnames voor inkomende en uitgaande gesprekken activeren waarmee je je dagelijkse activiteiten kunt monitoren, evalueren en verbeteren. Meer informatie over TalkChief
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral MVP
Neem inkomende en uitgaande oproepen op, pauzeer/hervat live gespreksopnames en luister op elk gewenst moment naar eerdere gespreksopnames om naleving van kwaliteitsnormen te garanderen. Meer informatie over Talkdesk
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoTo Connect
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren. Meer informatie over Gong.io
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
CallHippo is een virtueel telefoonsysteem dat gebruiksvriendelijk is en robuuste functionaliteit biedt met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. 24/7 ondersteuning van wereldklasse. Directe installatie. Meer informatie over CallHippo
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Weave is een cloudgebaseerde oplossing voor teamcommunicatie die is ontworpen om zorginstellingen, veterinaire en boekhoudkundige organisaties te helpen om met klanten en werknemers te communiceren via chats, e-mails en telefoontjes. Meer informatie over Weave
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Geef je prospects en klanten een goede gesprekservaring door gebruik te maken van gespreksopnames om de prestaties van vertegenwoordigers te verbeteren. Meer informatie over Aircall
3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties. Integreer livechat op de website, Facebook- en sms-berichten allemaal in één systeem. Op afstand - gebruik het vanaf elke locatie via mobiele en browser-apps. Open platform - volledig compatibel met populaire IP-telefoons en... Meer informatie over 3CX
ExecVision is een platform voor gespreksinformatie dat is gebaseerd op een eenvoudig, bijna onweerlegbaar idee: inzichten verkregen uit klantinteracties zijn veel waardevoller als je ze kunt vertalen naar prestatieverbeteringen in je teams voor marketing, ondersteuning, verkoop en producten. Meer informatie over ExecVision
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools. Meer informatie over Outreach
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
ShoreTel integreert een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem met een gehost contactcenter om ACD, gespreksopname, wachtrijen, dashboards en rapporten aan te bieden. Meer informatie over MiCloud Connect
VICIdial is een open source-oplossing voor callcenters met voorspellende uitgaande nummers en functies voor het afhandelen van inkomende of handmatige oproepen, evenals e-mail en webchat. Meer informatie over VICIdial
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
VanillaSoft brengt het beste van CRM, leadbeheer en tools voor verkoop per telefoon samen in één krachtig, wachtrijgebaseerd leadbeheerplatform voor interne verkoopteams, callcenters en andere professionals in de verkoop per telefoon. VanillaSoft verhoogt de productiviteit en verbetert de verantwoordelijkheid voor de verkoop. Meer informatie over VanillaSoft
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je... Meer informatie over Close
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over DialedIn CCaaS
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Meer informatie over UJET
Met de functie voor gespreksopname van JustCall kun je gesprekken opnemen en als team de prestaties bijhouden. Vertrouwd door meer dan 6000 klanten wereldwijd. Meer informatie over JustCall
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Dit platform is erop gericht je gebruiksvriendelijke software te bieden, maar met alle tools die je nodig hebt om een succesvol team te runnen. Je zult niet geloven hoe eenvoudig het is en hoe gefocust je kunt zijn. Meer informatie over Myphoner
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Lifesize is een tool voor audio-, web- en videoconferenties die ondersteuning biedt voor chatfunctionaliteit, een geïntegreerde, op zoeken gebaseerde namenlijst, en opname en delen van videogesprekken. Meer informatie over Lifesize
De Chorus Conversation Cloud is een door AI aangedreven tool die is ontworpen om elk verkoopgesprek en klantgerichte bijeenkomst vast te leggen en op te nemen om te analyseren en inzichten te vergaren. De cloudgebaseerde tool is bedoeld om teams te helpen meer klantgericht en gegevensgestuurd te worden en de afstemming binnen de gehele organisatie... Meer informatie over Chorus
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
CDR CDR (Call Detail Record) is de praktijk om gespreksgegevens samen met daadwerkelijke gespreksopnames binnen een callcenter vast te leggen om de productiviteit van medewerkers te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over ZIWO
800response is een platform voor het genereren van leads, volgen van oproepen en analyseren van klanten dat bedrijven helpt processen te stroomlijnen met betrekking tot het genereren en volgen van leads, het vastleggen van klantgegevens, marketingcampagnebeheer, interactieanalyse en meer. Meer informatie over 800response
Je krijgt een zakelijk telefoonsysteem met meer dan 40 ingebouwde functies die over de hele wereld werkt. Gratis en lokale telefoonnummers beschikbaar voor 115+ landen wereldwijd. Meer informatie over AVOXI
Met 3CLogic kun je je beleid voor gespreksopname instellen voor het opnemen van alle of geen gesprekken, willekeurige steekproeven of gesprekken van medewerkers op verzoek. Koppel gespreksopnames moeiteloos aan records in je CRM of klantenserviceplatform, zodat je ze later gemakkelijk kunt raadplegen. Meer informatie over 3CLogic
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
De cloudgebaseerde IP-telefoonsystemen van Evolve IP bieden een gehoste PBX van zakelijke kwaliteit zodat je bedrijf zich niet langer meer bezig hoeft te houden met het beheren van providers, hardware en leveranciers. Meer informatie over IP Phone System
Oreka TR volledige gespreksopname is een on-demand oplossing voor gespreks- of schermopname, met live controle, oproep exporteren, auditsporen, automatische markering en meer. Meer informatie over Oreka TR

Gerelateerde categorieën