Hier is onze lijst met apps voor Klantenservice software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

363 softwareopties

Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
ConSol/CM Customer Service is een helpdeskoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen met cross-channel klantenondersteuning. De software kan worden aangepast aan individuele behoeften en via flexibele interfaces worden geïntegreerd in bestaande bedrijfssystemen. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
HelpDesk is een ticketingsysteem voor klantenserviceteams. Minimaliseer de inspanningen van je ondersteuningsteam en bespaar tijd voor zinvolle gesprekken met klanten. Los tickets sneller en met grotere nauwkeurigheid op. Gebruik HelpDesk om je klanttevredenheidsniveau te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken. Meer informatie over Freshdesk
Maak contact met je klanten op de website, help hen onmiddellijk als er vragen zijn en creëer een geweldige klantervaring. Probeer LiveChat gratis. Meer informatie over LiveChat
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en... Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om oplossingen voor hun problemen te vinden, self-service te bevorderen, een inhoudsbibliotheek aan te bieden, feedback te verzamelen en klantensucces te... Meer informatie over Tribe
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
FROGED is een alles-in-één platform voor productsucces, ontworpen om je volledige klantlevenscyclus te ontwikkelen, van onboarding en betrokkenheid tot proactieve klantenondersteuning. Gemaakt door een SaaS, voor SaaS-bedrijven, en het is eenvoudig. Heel eenvoudig. Meer informatie over Froged
Helpwise is a communication software that allows customer-facing teams to create shared inboxes for different channels like email, live chat, SMS, Whatsapp, Facebook, Twitter, and more. Sales and support reps can use Helpwise to manage customer conversations and optimize workflows using different automation rules. Meer informatie over Helpwise
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Bied tijdige klantenondersteuning aan je websitebezoeker met de HelpOnClick Live Chat-software. Verhoog de verkoop en verbeter de klantenservice. Meer informatie over HelpOnClick
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via e-mail, spraak en chat in het ecosysteem van je onderneming. Automatiseer 85% van alle gebruikersgerelateerde vragen in meer dan 12 talen, verhoog de CSAT-scores met 25% en wees binnen een dag klaar voor implementatie. Meer informatie over Enterprise Bot
Qiscus is a powerful cloud-based customer communications management solution that enables enterprises to handle customer data, leads, omnichannel CRM, and customer engagement operations. It allows users to create a single view of your entire organization’s sales funnel so you can more effectively respond to prospects and leads, improve sales... Meer informatie over Qiscus
Moderniseer je klantenservice door de klantenbinding te vergroten, de klantenservice te verbeteren en de loyaliteit te versterken. Videogebaseerde klantenservice kan de ervaring van een persoonlijke klantenondersteuning repliceren, maar tegelijkertijd de efficiëntie verhogen voor zowel je klanten als je bedrijf. Meer informatie over Video Call Center
Zowie is een set klantenservicetools voor bedrijven die online verkopen. Het platform biedt een gratis analyse van het automatiseringspotentieel, een omnichannel inbox en verschillende integraties, waaronder Shopify, Magento en meer. Zowie kan fungeren als een zelfstandig klantenservicesysteem of de huidige tools verbeteren. Meer informatie over Zowie
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Webex
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service. Meer informatie over Intercom
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport. Meer informatie over TeamSupport
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is. Meer informatie over Talkdesk
Act! Premium empowers small and midsize businesses to market better, sell more, and create customers for life. Meer informatie over Act!
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Bied je klanten computerondersteuning op afstand met Zoho Assist. Inclusief geplande sessies, delen van schermen, chatten, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Gebruik SolarWinds Service Desk om je werknemers te behandelen als je beste klanten, met meer inzicht in eerdere en huidige serviceverzoeken en tickets. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Really Simple Systems CRM is speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven, waardoor het eenvoudig is op te zetten en te gebruiken. Meer informatie over Really Simple Systems CRM
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegratie, rapportage, teamverkoop, geavanceerde beveiliging en workflowautomatisering. Sugar social CRM draait helemaal om externe klanten, niet alleen om samenwerking achter de firewall. Het vergroot de mogelijkheid om samen te werken... Meer informatie over SugarCRM
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT

Gerelateerde categorieën