Hier is onze lijst met apps voor Klantenservice software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

291 softwareopties

Sorteren op
Sprinklr biedt een reeks producten voor management binnen social media om merken te helpen hun aanwezigheid op social mediakanalen te verbeteren, de betrokkenheid te vergroten, het inzicht te verbeteren en strategischer te worden. Sprinklr is een platform voor het beheer van sociale ervaringen met een reeks toepassingen om merkconsistentie tussen... Meer informatie over Sprinklr
ConSol/CM Customer Service is a help desk solution designed to help businesses of all sizes with cross-channel customer support operations. The software can be adapted to individual needs and integrated into existing company systems via flexible interfaces. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
PinkVERIFY-gecertificeerde, ITIL-/ITSM-conforme software voor Service Desks, incidenten, bedrijfsmiddelen, problemen, wijzigingen, vrijgaves, contracten, leveranciers, servicecatalogi en meer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Versnel je responstijd en laat klanten met slechts drie klikken antwoorden vinden met een kennisbank die wordt aangedreven door de community. Meer informatie over inSided
HelpDesk is een ticketingsysteem voor klantenserviceteams. Minimaliseer de inspanningen van je ondersteuningsteam en bespaar tijd voor zinvolle gesprekken met klanten. Los tickets sneller en met grotere nauwkeurigheid op. Gebruik HelpDesk om je klanttevredenheidsniveau te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken. Meer informatie over Freshdesk
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Maak contact met je klanten op de website, help hen onmiddellijk als er vragen zijn en creëer een geweldige klantervaring. Probeer LiveChat gratis. Meer informatie over LiveChat
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en... Meer informatie over Bitrix24
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps Meer informatie over HelpCrunch
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Een klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om oplossingen voor hun problemen te vinden, self-service te bevorderen, een inhoudsbibliotheek aan te bieden, feedback te verzamelen en klantensucces te... Meer informatie over Tribe
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Froged is a customer service engagement and communication software that helps companies improve customer satisfaction, customer onboarding and long-term customer success. Meer informatie over Froged
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
Uitgebreide klantenservice software voor telefoon-, e-mail- en chatberichten-apps die in je browser draait. Dixa is ontworpen voor klantgerichte teams die prioriteit geven aan de klantervaring en helpt merken omnichannel klantervaringen te bieden via slimme routering, ingebouwde CRM, integraties en meer. Meer informatie over Dixa
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over Take Control
Bied tijdige klantenondersteuning aan je websitebezoeker met de HelpOnClick Live Chat-software. Verhoog de verkoop en verbeter de klantenservice. Meer informatie over HelpOnClick
Infobip is een omni-channel communicatieplatform voor klantenondersteuning en -betrokkenheid dat gebruikmaakt van sms, spraakberichten, e-mail en berichten van mobiele apps. Functies van het platform omvatten klantprofilering, aangepaste payloadtools, geolocatie, chatbots, AI, door gebeurtenissen geactiveerde acties en meer. Meer informatie over Infobip
De helpdesk van ProProfs is een alles-in-één helpdeskoplossing die het volledige klantondersteuningsproces stroomlijnt. Bedrijven kunnen alle klantgerichte inboxen op één platform beheren, tickets van begin tot eind volgen, samenwerken met medewerkers aan tickets en klachten en problemen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
BOTNATION AI is een cloudgebaseerde conversationele KI-oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het introduceren en beheren van chatbots voor websites en Facebook-pagina's. Met de engine voor trefwoordaanbevelingen kunnen gebruikers trefwoorden en woordgroepen uit klantinteracties in meerdere advertentiecampagnes zoeken en analyseren. Meer informatie over BOTNATION AI
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Wix is een platform voor website-ontwerp en -publicatie dat gebruikers helpt professionele websites te creëren precies zoals ze willen, met een website-ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Wix
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport. Meer informatie over TeamSupport
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service. Meer informatie over Intercom
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is. Meer informatie over Talkdesk
Act! CRM is a comprehensive sales and marketing platform, providing everything you and your team need to successfully run and grow your business. Meer informatie over Act!
Userlike is je chathub met ondersteuning voor web, mobiel en berichten. Stap over naar een betere manier van klantenondersteuning. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Meer informatie over Userlike
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Gebruik SolarWinds Service Desk om je werknemers te behandelen als je beste klanten, met meer inzicht in eerdere en huidige serviceverzoeken en tickets. Meer informatie over SolarWinds Service Desk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Bied je klanten computerondersteuning op afstand met Zoho Assist. Inclusief geplande sessies, delen van schermen, chatten, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand en meer. Meer informatie over Zoho Assist
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegratie, rapportage, teamverkoop, geavanceerde beveiliging en workflowautomatisering. Sugar social CRM draait helemaal om externe klanten, niet alleen om samenwerking achter de firewall. Het vergroot de mogelijkheid om samen te werken... Meer informatie over SugarCRM

Gerelateerde categorieën