Klantenservice software
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hier is onze lijst met apps voor Klantenservice software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
192 softwareopties
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel...
Meer informatie over JIRA Service Management
Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien.
Meer informatie over Lumoa
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.
Meer informatie over LiveAgent
Qiscus is een krachtige cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee ondernemingen klantgegevens, leads, omnichannel CRM en activiteiten voor klantenbinding kunnen verwerken. Hiermee kunnen gebruikers één enkel overzicht van de verkooptrechter van je hele organisatie creëren, zodat je effectiever kunt reageren op...
Meer informatie over Qiscus
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om oplossingen voor hun problemen te vinden, self-service te bevorderen, een inhoudsbibliotheek aan te bieden, feedback te verzamelen en klantensucces te...
Meer informatie over Bettermode
HaloCRM is een flexibele helpdeskoplossing die een duurzame manier biedt om klantenservice-activiteiten op te schalen. HaloCRM is een toekomstbestendige oplossing voor organisaties van elke omvang.
Meer informatie over HaloCRM
Het AI-gestuurde workflowautomatiseringsplatform van Lokulus levert kosteneffectieve en gepersonaliseerde klantervaringen. De workflows beheren, prioriteren en beantwoorden op intelligente wijze eindeloze klantvragen. Als de kwestie niet kan worden opgelost door automatisering, escaleert hij naar de juiste persoon om een efficiënte en gestroomlijnd...
Meer informatie over Lokulus
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang klantrelaties tussen verschillende kanalen kunnen versterken.
Meer informatie over Freshdesk
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies SalesforceIQ...
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer.
Meer informatie over Webex Suite
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools.
Meer informatie over Dynamics 365
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om tickets moeiteloos op te lossen. Bereik klanten op elk kanaal en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle interacties, inclusief de interacties uit meer dan 700 app-integraties.
Meer informatie over Zendesk Suite
Zoho Desk helpt je bij het beheren van alle klantinteracties die afkomstig zijn van meerdere kanalen. Assistent voor kunstmatige intelligentie, automatiseer ticketbeheer, meet de tevredenheid en pas de ondersteuning aan. Dit gratis abonnement biedt je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice.
Meer informatie over Zoho Desk
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld.
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
Maak contact met je klanten op de website, help hen onmiddellijk als er vragen zijn en creëer een geweldige klantervaring. Probeer LiveChat gratis.
Meer informatie over LiveChat
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende klanten wereldwijd om al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit te voeren.
Meer informatie over NetSuite
Help je klanten met realtime ondersteuning, een ingebouwd helpcentrum en bots voor snelle self-service.
Meer informatie over Intercom
Bied je klanten computerondersteuning op afstand met Zoho Assist. Inclusief geplande sessies, delen van schermen, chatten, bestandsoverdracht, opnieuw opstarten op afstand en meer.
Meer informatie over Zoho Assist
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget.
Meer informatie over Odoo
Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en...
Meer informatie over Bitrix24
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en verhoog de klanttevredenheid met TeamSupport.
Meer informatie over TeamSupport
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads...
Meer informatie over EngageBay CRM
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform casemanagement, kennisbank, ondersteuning voor sociale media, livechat en self-service.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Maak je klanten blij met uitstekende klantenservice en spraakondersteuning. Talkdesk is browsergebaseerde callcentersoftware die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is.
Meer informatie over Talkdesk