
Over Wrike
Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.
Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.
Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.
Prijzen vanaf:
US$ 9,80/maand
- Gratis proef
- Gratis versie
- Abonnement
Vergelijk met populaire alternatieven
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 9,80/maand
- Gratis proef
- Gratis versie
- Abonnement
Vergelijk met populaire alternatieven
Afbeeldingen



















Functies
Totaal aantal functies van Wrike: 287
- @mentions
- API
- Aannemen van personeel
- Aanpasbaar dashboard
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare formulieren
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Aanpasbare velden
- Aansturing van onderaannemers
- Aanvraagbeheer
- Activabeheersysteem voor bedrijven
- Activiteit-/nieuwsfeed
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Activiteiten volgen
- Activiteitenbeheer
- Activiteitendashboard
- Activiteitenplanning
- Ad-hocrapportage
- Afhankelijkheden bijhouden
- Agile-methodiek
- Analyse/ROI volgen
- Apparatuur bijhouden
- Assetbeheer
- Assetbibliotheek
- Assetcategorisering
- Assets delen
- Audittrail
- Automatische back-up
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- Backlog-beheer
- Balans en winst- en verliesrekening
- Bedrijfsplansjablonen
- Bedrijfsprocesbesturing
- Beheer van IT-assets
- Beheer van bedrijfsrisico’s
- Beheer van digitale assets
- Beheer van negatieve feedback
- Beheer van onderaannemers
- Beheer van operationele risico's
- Beheer van problemen
- Beheer van taakomschrijvingen
- Beheer van vergaderingen
- Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
- Bestanden delen
- Bestandsbeheer
- Betalingen innen in de buitendienst
- Beveiligde gegevensopslag
- Bewaking
- Bewerken van afbeeldingen
- Bijhouden van vervaldatums
- Blokbeheer voor kamers
- Brainstormen
- Budget volgen / taakuitgaven
- Budgetbeheer
- Budgettering/prognoses
- CRM
- Campagnebehee
- Capaciteitsplanning
- Communicatiebeheer
- Configureerbare workflow
- Contactenbeheer
- Contentbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Customer journey mapping
- Dagelijkse rapporten
- Dashboard
- Dashboards maken
- Dataconnectors
- Diagrammen
- Discussies / forums
- Documentbeheer
- Documenten controleren
- Documenten opslaan
- Doelen stellen en bijhouden
- E-mailbeheer
- E-mails omzetten naar taken
- Eenmalige aanmelding
- Eigendom volgen
- Elektronische formulieren
- Elektronische handtekening
- Engagementanalyses
- Enquêtes en feedback
- Evenementenbeheer
- Evenementenkalender
- Evenementplanning
- Externe ondersteuning
- Faciliteitsplanning
- Factureren
- Financiële sjablonen
- Formulierbeheer
- Forum / Discussiebord
- Fouten bijhouden
- Gantt-/tijdlijnweergave
- Geautomatiseerde planning
- Gebruikersbeheer
- Gegevens importeren en exporteren
- Gegevenssynchronisatie
- Gegevensvisualisatie
- Gepland en daadwerkelijk bijhouden
- Geplande distributie
- Geplande en geautomatiseerde rapporten
- Geïntegreerde bedrijfsvoering
- Geïntegreerde ontwikkelomgeving
- Goedkeuringswerkstroom
- Grafieken maken
- Groepsplanning
- Herinneringen
- Historische verslaglegging
- IT-rapportage
- IT-risicobeheer
- Ideeënbeheer
- Implementatiebeheer
- Importtaken
- In-game analyse
- Individuele ontwikkelingsplannen
- Integratie in de administratie
- Integratiebeheer
- Integraties van derden
- Iteratiebeheer
- KPI-controle
- Kaartverkoop
- Kalender-/herinneringssysteem
- Kalenderbeheer
- Kalendersynchronisatie
- Kanaalbeheer
- Kanban-bord
- Kennisbeheer
- Klantenportal
- Kleurcodes en -pictogrammen
- Kosten van voltooiing bijhouden
- Kwaliteitscontrole
- Leveranciersbeheer
- Leveranciersbeheer
- Markeren
- Marketingautomatisering
- Marketingkalender
- Marketingrapporten
- Markup-tools
- Mediaplanning
- Meerdere campagnes
- Meerdere landen
- Meerdere projecten
- Messaging
- Mijlpalen bijhouden
- Mobiele tijd bijhouden
- Mobiele toegang
- Multi-afdeling/project
- Multi-board
- No-code
- Notitiebeheer
- Notulenbeheer
- Office Suite
- Onbeheerde toegang
- Onderhoudsbeheer
- Onderhoudsplanning
- Ondersteuning van agile-software
- Online reserveren
- Online tijdklok
- Online tijdregistratie software
- Op regels gebaseerde workflow
- Op rollen gebaseerde toestemmingen
- Opdrachtenbeheer
- Openbare dashboards
- Opmerkingen/notities
- Opnieuw plannen
- Oriëntatieworkflow beheren
- Patchbeheer
- Percentage-voltooid bijhouden
- Personeelshandboek
- Personeelskalender
- Personeelslijst
- Personeelsplanning
- Plannen
- Planningtools
- Portefeuillebeheer
- Prestatiebeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Prestaties: Periode
- Priorisering
- Privédashboards
- Problemen bijhouden
- Procesmodellering en -ontwerp
- Proceswijzigingen bijhouden
- Productiviteitsanalyse
- Prognoses
- Projectadministratie
- Projectbeheer
- Projecten bijhouden
- Projectplanning
- Projectplanning
- Projectplanning
- Projectprognose
- Projectsjablonen
- Projecttijd bijhouden
- Projectworkflow
- Rapportage en analyse
- Rapportage en statistieken
- Rapportage/projecten volgen
- Realtime bewerken
- Realtime chatten
- Realtime gegevens
- Realtime meldingen
- Realtime planning
- Realtime rapportage
- Realtime updates
- Redactiekalender
- Releaseplanning
- Resourceaanvraag
- Resourcebeheer
- Resources plannen
- Retrospectievenbeheer
- Risicobeheer
- Risicorapportage
- Roadmapping
- Roadmaps van producten
- Roosterbeheer
- Routering
- SSL-beveiliging
- Samenwerkingstools
- Saneringsbeheer
- Scrum-ondersteuning
- Sessies opnemen
- Sjablonen
- Sjabloonbeheer
- Slepen en neerzetten
- Spreadsheetweergave
- Sprint planning
- Staafdiagram
- Status bijhouden
- Strategische planning
- Subtaken maken
- Taak voor bovenliggend item
- Taakbeheer
- Taakbeheer
- Taakplanning
- Taakplanning
- Taakplanning
- Taakvoortgang bijhouden
- Taken bewerken en bijwerken
- Taken labelen
- Takenbordweergave
- Takenlijst
- Teammanagement
- Tekstbewerking
- Termijnbewaking
- Terugkerende problemen
- Terugkerende taken
- Test- en kwaliteitscontrole
- Testcases bijhouden
- Testsessies bijhouden
- Ticketbeheer
- Tijd bijhouden
- Tijd en onkosten bijhouden
- Tijdlijnbeheer
- Tijdzones bijhouden
- Timer
- Toegang en controle op afstand
- Toegangsopties/machtigingen
- Toewijzing en planning van resources
- Traditionele methodologieën
- Transformatieroadmaps
- Uitgifteplanning
- Vakantie en verlof bijhouden
- Veranderingsbeheer
- Vereistenbeheer
- Vergunningenbeheer
- Verificatie/authenticatie
- Verkooprapporten
- Versiebheer
- Verslaglegging van financiële risico's
- Video-ondersteuning
- Visualisatie
- Visueel workflowbeheer
- Voor MSP's
- Voortgang bijhouden
- Voortgangsrapporten
- Waarschuwingen/Meldingen
- Werknemersdatabase
- Werkorderbeheer
- Werkorders maken
- Widgets
- Wijzigingen bijhouden
- Workflowbeheer
- Workflowconfiguratie
- Zoeken/filteren
Alternatieven
monday.com

Asana

Ravetree

ClickUp

Reviews
Heb je Wrike al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads...
Beoordeeld op 11/5/2020
Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help...
Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.
Pluspunten
I'm a big fan of squeezing every additional second of my day, and as such, I'm constantly trying to do more in less time! Wrike keeps my projects on-time & on-budget, while allowing client collaboration.
Minpunten
I haven't found any major issues, perhaps the setup could be a little less involved but if you put in the time, you reap the rewards of a top project management tool.

- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Manage marketing project with Wrike
Beoordeeld op 6/2/2021
Wrike really change our approach in collaborating project, the process has been simplified and we...
Wrike really change our approach in collaborating project, the process has been simplified and we manage to cut the time to finish our project compared to before using Wrike. Integration with other software is doable and adding value to the software.
Pluspunten
Wrike is really easy to use for managing our sales and marketing related project, we has the all the tools that much needed to managing a complex and resource rich project. Collaborating project with multiple department is smoothly run and we are using the messenger platform to coordinate and communicate quickly.
Minpunten
The feature and tools in this software is great, but that is another story with is user interface. The graphic design is not helping us to move faster, as many of the icon design is almost identical and sometimes confusing me. Sometimes, the system is not refresh automatically and i need to refresh it manually to get the real-time update.

- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Wrike project management tools is incredible
Beoordeeld op 24/2/2021
Wrike is all i need for our project, task and product launching. Every stages of the progress is...
Wrike is all i need for our project, task and product launching. Every stages of the progress is very detailed so that we will not miss any important steps in between. Talking about notification, i can tags every team members in each steps of the progress to take more attention on the progress and vice versa. I really helping to making our project progress as smooth and as effective as possible.
Pluspunten
Wrike really has help my team to work as a unit, especially when we had to work from remote area or work from home(WFH). Collaborating on project in virtual setting is never has been easy, but using all the features and integration with other software really has make this software one stop center for all my project management needs. Launching a product with Wrike has its own benefit and everything can be accelerate for more fast product launching.
Minpunten
Wrike is actually not that simple to setting everything up especially when i have use so many software integration like JIRA and Okta. Some of integration is working without any problem, but some need the helps from the customer service to fully integrated it with my system.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Not a Project Management Tool
Beoordeeld op 26/3/2021
Wrike is a pretty good tool, but it is not a "very" good tool. And the cost of entry for basic...
Wrike is a pretty good tool, but it is not a "very" good tool. And the cost of entry for basic project management (including effort estimation) is very high compared to Wrike's competitors. The free, Business, and Professional versions are missing one very basic and essential component of basic project planning.
The UI is pretty good, but a bit clunky.
Most painful has been my experience working with the sales reps and customer engagement staff -- when I've raised my concerns (that the Pro and Business editions missed a very basic project planning capability, which requires an up-sell to overcome; and that the cost of entry for small teams is excessive when the gap is filled)... I've been very sad and puzzled at the disconnect from what project planning and project management is, and the lack of desire to connect or find a solution for prospective customers.
This was the third time over the last 15 months that I've engaged Wrike to see whether we can find common ground, whether there is any flexibility, or whether they are willing to try to meet their customers half-way, and the answer is still "no" on all three fronts. I promised myself I'd stop giving them chances and move on. There are other solutions in the project planning and project mgmt space, so I am moving on.
Pluspunten
First, this is a pretty good tool for:
1. Nested task lists that look like a project plan
2. Task board views (if not on the free plan)
3. Customer-facing task-list dashboards
Minpunten
The description for the Pro plan states clearly "Full project planning and collaboration" and for the business plan "Robust work management with customization and exec reporting".
But neither plan will total up work estimates for a project based on sub-task level of effort.
Let that sink in for a moment: a "full project planning" tool that does not total up expected effort for the project plan. Yes, you can get that, but only if you buy the Resource Allocation addon for another 15 per user. Resource allocation is not the same as basic project planning (which must include level of effort estimation)
Also, the interface is a bit clunky for quick-edits and quick-adds of sub-tasks.
Antwoord van Wrike
Thank you for your review. I'm sorry to hear that you had such a frustrating experience, but I really appreciate your bringing this issue to our attention.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Wrike for small businesses
Beoordeeld op 13/1/2021
Pluspunten
It's flexible and there are multiple ways to look at projects/task depending on how users like to see things. For example as a list, Gantt chart, table or Boards which is really handy as we have designers and programmers who work very differently.
The decision to go with Wrike was also skewed by the ability to have external collaborators join the team.
The ability to add custom fields makes it easy to add information required.
Different views enable tasks to be seen by project, person, folder etc.
Being able to track time on each task is also really useful and easy for everyone.
New features are being rolled out frequently and Wrike is fast catching up on the areas I thought were lacking initially.
Minpunten
The flexibility and customisation makes it a bit confusing to start with, and I also found that the initial set up we had was not optimal. This was the first time we used a Project Management system to this extent, so this may be more of a user error issue.
The "CRM" workaround I don't think is worth the trouble.
The pricing model is the one that I think lets Wrike down the most. I understand the reason for a minimum of 5 seats, but every increment after this is in 5 seats as well. For a small business, this is a real issue in my view. This is also the case for additional features, many of which are only used by Admin, but are invoiced for each seat.
Wrike - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.V. Welke prijsmodellen heeft Wrike te bieden?
Wrike kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 9,80/maand
- Prijsmodel: Gratis, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
FREE: basisplan voor teams tot 5 gebruikers: onbeperkt aantal projecten en medewerkers, belangrijkste functies. Professional: $9,80 per gebruiker / maand Business: $24,80 per gebruiker / maand, jaarlijks gefactureerd Enterprise: neem rechtstreeks contact op met Wrike voor nauwkeurige prijzen.
V. Wat zijn de voornaamste functies van Wrike?
We hebben geen informatie over functies van Wrike
V. Wat zijn de typische gebruikers van Wrike?
Wrike heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
V. Welke talen worden door Wrike ondersteund?
Wrike ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds
V. Biedt Wrike ondersteuning voor mobiele apparaten?
Wrike ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Wrike worden geïntegreerd?
Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Campaign, Ambassador, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Business, FogBugz, Formstack Forms, Freshworks CRM, FullContact, GitHub, Gmail, GoToMeeting, GoToTraining, GoToWebinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IBM Connections, Jira, Jive, JotForm, Kissmetrics, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, PingFederate, Pipedrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Resource Guru, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, SugarCRM, SugarSync, SumoMe, SurveyMonkey, Toggl Track, Unbounce, UserVoice, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice, amoCRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Wrike te bieden?
Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.
- Urenregistratie- en declaratiesoftware
- Software voor videomarketing
- Software voor entiteitsbeheer
- Online proofing software
- Software voor uitgavenbeheer
- Event marketing software
- Communicatietools voor medewerkers
- Cloud communicatie platform software
- IWMS-software
- Businessarchitectuur software
- Enterprise CMS
- Account-based marketing software
- DevOps tools
- Financiële administratie software
- EAM-software
- Verandermanagement software
- Board software
- Financiële risicomanagement software
- Onboarding software
- Content marketing tools
- Ideemanagement software
- Log management software
- All-in-One Marketing Platform Software
- E-mail marketing software
- Application lifecycle management software
- Financiële rapportage software
- Risicomanagement software
- Social media marketing tools
- Event management software
- Dashboard software
- Campagne management software
- Planning software
- Business process management software
- CMS-systemen
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Taakbeheer software
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software
- Agile project management software
- Display advertising software
- Agenda software
- ICT-beheersoftware
- Rapportagetools
- Product roadmap software
- Product management software
- Marketing planning software
- Bug tracking software
- OKR-Software
- IT-project management software
- IT-service software
- Game development software
- Resource planning software
- Project tracking software
- Project planning software
- Hulp op afstand software
- Field service software
- Buitendienstsoftware
- Instant messaging en chat software
- Teamcommunicatie software
- Software voor bewaking en beheer op afstand
- Thuiswerksoftware
- DMS-systemen
- Productiviteit software
- Kanban software
- Business performance management software
- Performance management systemen
- Marketing automation software
- ERP-systemen
- PLM-software (Product Lifecycle Management)
- Personeelsplanning software
- Werkorder software
- MRM-software (Marketing resource management)
- Demand planning software
- Software voor strategische planning
- Gantt chart software
- Digital workplace software
- Scrum software
- Bedrijfsplan software
- Contactbeheer software
- Bestandsdeling software
- Marketing analyse software
- Punchlist software
- Conversie-attributie software
- Planning software voor de bouw
- Social media analyse tools
- Team management software
- Creatief management software
- Bouwsoftware
- Digital asset management software