
Over Wrike
Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.
Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.
Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.
Prijzen vanaf:
US$ 9,80/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Wrike
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 9,80/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Wrike
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van Wrike: 410
Alternatieven
monday.com

Confluence

Redbooth

Salesforce Sales Cloud

Reviews
Heb je Wrike al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Wrike; a comprehensive project management tool
Beoordeeld op 16/10/2020
Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able...
Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able to get optimum results. We were able to manage 250+ employees from a single application. With wrike we were able to track everything including project schedules, working hours, ongoing tasks with detailed reports and analytics with visualizations and work flows. So, I would prefer wrike when it comes to project management, and it has been a great asset for team collaboration and event handling.
Pluspunten
Wrike is quick and easy to setup. It has clean interface with variant functionality. Well its initutive with smooth navigation and flexible for team collaboration where users are able to organize the workforce and utilize the resources at work.
Minpunten
With its rock- solid performance at work, I couldn't notice demerits with the app. However, its quite expensive when it comes to pricing. But the features we are getting up with the app purchase is at the top, and can't deny that its way better than other competitive project management tools.
Overwogen alternatieven
Dynamics 365Redenen om voor Wrike te kiezen
Wrike is great for project managment, and it outruns other project managment tools in-terms of performance and simplicity of use.Overgestapt van
monday.comRedenen om over te stappen op Wrike
Wrike was the absolute choice for our office, as it was easy to implement and has lot of integrated features we need at work.- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Wrike has been a game-changer in terms of ease-of-use functionality and agility!
Beoordeeld op 28/2/2023
Overall, the experience has been very pleasing for our small marketing team. Wrike continuously...
Overall, the experience has been very pleasing for our small marketing team. Wrike continuously listens to customer feedback and releases updates the make the tool better with each new version.
Pluspunten
The ease-of use, agile nature of the tool makes this project 10 times better than the rigid project management tool we were using before. The software is not overly complex or complicated to navigate/learn, which has made the transition from our old tool to Wrike an absolute breeze!
Minpunten
The local/downloadable application responsiveness can be rather sluggish at times and slow. For this reason, some time can be lost waiting for the server to catch up with the local application.
Redenen om voor Wrike te kiezen
Certain members of our team went from retained employees of our customer to free agents, so we needed to adopt our own project management tool, since we no longer had access permissions for the proprietary, internal tool we were using.Redenen om over te stappen op Wrike
Wrike had a very similar platform/interface and similar functionality as the internal tool we were using beforehand. This made for a very smooth transition from one tool to another regarding training and usage.- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Great, EXCEPT...
Beoordeeld op 7/3/2023
The company is unresponsive to requests and discussions in the forum. There are core issues that...
The company is unresponsive to requests and discussions in the forum. There are core issues that have been outstanding for 5+ years, that they have not addressed.
Pluspunten
Ease of use, dashboards are helpful and easy to setup and mobile app
Minpunten
Lack of functionality with recurring tasks. Unable to create recurring tasks with sub-tasks.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Wrike for Small Hospital Marketing Department
Beoordeeld op 8/3/2023
I am very pleased with Wrike. Everyone is on the same page with a clear expectation of deadlines...
I am very pleased with Wrike. Everyone is on the same page with a clear expectation of deadlines and participation. If I could get everyone to use it at all times within the department and with our clients, it would be seamless. That's an internal issue, not a Wrike issue!
Pluspunten
I like that all communications are recorded in Wrike and make for an easy reference in case of questions. I really like the accountability it creates for outside parties using the application with our department. This has shut down a lot of "I didn't say that's" since we've implemented the program.
Minpunten
I would like to see the ability to insert documents such as Word or photos into the markup area of the online proofs. There are times where this would be more helpful than referencing a document that you have attached to the library.
Redenen om voor Wrike te kiezen
The program we were using was complicated to use and offered very little support. It was so bad that I can't remember the name of the program!Redenen om over te stappen op Wrike
The pricing was where we needed it to be and the features were what we were looking for to make our worklives easier.- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Organisation the way you want it to be.
Beoordeeld op 15/3/2023
Excellent service and an excellent product. It has had a huge affect on our efficiency as a company.
Excellent service and an excellent product. It has had a huge affect on our efficiency as a company.
Pluspunten
The fact we could set it up in a format that suited our business and that we can change as the company changes.
Minpunten
The mobile app is not as good as the web app.
Redenen om voor Wrike te kiezen
Monday was too rigid and didn't fit our business.Overgestapt van
monday.comRedenen om over te stappen op Wrike
Better features and better for communication.Wrike - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.V. Welke prijsmodellen heeft Wrike te bieden?
Wrike kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 9,80/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
FREE: basisplan voor teams tot 5 gebruikers: onbeperkt aantal projecten en medewerkers, belangrijkste functies. Professional: $9,80 per gebruiker / maand Business: $24,80 per gebruiker / maand, jaarlijks gefactureerd Enterprise: neem rechtstreeks contact op met Wrike voor nauwkeurige prijzen.
V. Wat zijn de typische gebruikers van Wrike?
Wrike heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Wrike ondersteund?
Wrike ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds
V. Biedt Wrike ondersteuning voor mobiele apparaten?
Wrike ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Wrike worden geïntegreerd?
Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Campaign, Adobe Creative Cloud, Ambassador, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Teams, FogBugz, Formstack Forms, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IBM Connections, Jira, Jive, Jotform, Kissmetrics, Kommo, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, MediaValet, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, PingFederate, Pipedrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Resource Guru, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, SugarCRM, SugarSync, Sumo, SurveyMonkey, Tableau, Toggl Track, Unbounce, UserVoice, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice
V. Welke mate van ondersteuning heeft Wrike te bieden?
Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.
- Campagne management software
- Planning software
- Business process management software
- CMS-systemen
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Taakbeheer software
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software