Wrike
Over Wrike
Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.
Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.
Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.
Afbeeldingen
Twijfels over Wrike?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
ActiveCollab
OpenProject
Workflow
Workamajig
Reviews
Heb je Wrike al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Tracking project progress, and streamline workflows are way easier with Wrike.
Beoordeeld op 3/1/2024
Overall I can say that using Wrike in my business field was very helpful and I feel mostly positive...
Overall I can say that using Wrike in my business field was very helpful and I feel mostly positive about it.
The features are amazing except the (Schedule feature).
The reporting feature is very poor.
The pricing is expensive comparing to other tools.
Pluspunten
- Provides a large selection of features and personalization choices.
- Integrates with other popular tools such as Google Drive and Slack which will give you a big advantage and time saving.
Minpunten
- May be pricey for users at the enterprise level or larger teams.
- The tools of analysis and reports a little bit limited.
Overwogen alternatieven
BambooHRRedenen om voor Wrike te kiezen
I wanted to try different platform and see if I can get more perks.Overgestapt van
monday.comRedenen om over te stappen op Wrike
Wrike was recommended by my friend ,he encouraged me to try it and buy the business plan.- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
What I Experience with Wrike (Experience Based on 3+ Years)
Beoordeeld op 8/10/2024
Pluspunten
Wrike has an iOS mobile application which I use on a daily basis to automate project and task management procedures.
Minpunten
Everything has been perfect on my end while using this program.
- Sector: Mediaproductie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Extremely Disappointed with the Wrike Team
Beoordeeld op 30/1/2024
I’ve been using Wrike for a while now, and honestly, I thought the software was pretty decent. But...
I’ve been using Wrike for a while now, and honestly, I thought the software was pretty decent. But wow, their customer service and accounts team? A whole different story.
We’ve been stuck in this crazy mess because of an internal error made by a former employee and we’ve been trying to sort it out for months in good faith with Wrike, but it’s like talking to a brick wall. It’s super frustrating and feels like we’re just going around in circles.
Trying to get through to their customer service is like trying to find a needle in a haystack. They dodge our calls, and getting any sort of response feels like a miracle. Either that or we end up speaking with really unprofessional reps that don't even bother to help or escalate. The times we did end up finally getting someone to help, they basically said, too bad, out of luck!
And here’s the kicker – they’ve locked us out of our own data and systems because of this billing issue. It’s like they’re holding our data for ransom, which is just insane. It’s like they’re saying, “Nice data you have there, shame if something happened to it.” Not cool at all.
Bottom Line: The software might be okay, but dealing with their team is a nightmare. It’s left a really bad taste in my mouth. If you’re thinking about using Wrike, just be aware of what you might be getting into with their customer service and billing. I’m definitely telling my network to steer clear!
Pluspunten
Good product solution for Project Management and would be an amazing bit of software if the support and accounts team were good to work with. They took an amazing product that I am about to walk away from, just because they have company syndrome now and like abusing the little guy!
Minpunten
Customer service, support, and billing are awful. Beware!
Antwoord van Wrike
Hi Matthew,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've encountered. Please know that we take your concerns very seriously, and we're actively reviewing our processes to ensure better support.
We understand the gravity of the billing issue and its impact on your operations. Rest assured, we're committed to resolving this swiftly.
Your feedback is invaluable, and we're dedicated to regaining your trust. Please contact us directly at [email protected] for personalized assistance.
Thank you for bringing this to our attention.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Design Savior for Timely Projects
Beoordeeld op 25/9/2024
Accessibility to team members with different technical abilities combined with its effective...
Accessibility to team members with different technical abilities combined with its effective management of complex, multi stage design projects was a primary factor in our resolution.
Pluspunten
Workflows that are customizable fit perfectly into our design processes. Thanks to its easy-to-use interface and potent task management tools, the reduction of missed deadlines has become substantial, and team coordination has significantly improved.
Minpunten
The mobile application is without a few key features from the desktop variant, thereby restricting one's ability to be productive while on the go.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Why I Prefer Wrike for TM & PM
Beoordeeld op 13/10/2024
Board and risk management.
Task and project management.
Board and risk management.
Task and project management.
Pluspunten
Wrike allows me to save time by automating workflow such as time tracking and task management.
Minpunten
Wrike has all the features that I yearn to use on a daily basis without experiencing issues.
Wrike - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.V. Welke prijsmodellen heeft Wrike te bieden?
Wrike kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 10,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
FREE: basisplan voor teams tot 5 gebruikers: onbeperkt aantal projecten en medewerkers, belangrijkste functies. Professional: $9,80 per gebruiker / maand Business: $24,80 per gebruiker / maand, jaarlijks gefactureerd Enterprise: neem rechtstreeks contact op met Wrike voor nauwkeurige prijzen.
V. Wat zijn de typische gebruikers van Wrike?
Wrike heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Wrike ondersteund?
Wrike ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds
V. Biedt Wrike ondersteuning voor mobiele apparaten?
Wrike ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Wrike worden geïntegreerd?
Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AWS Lambda, Adobe Campaign, Adobe Creative Cloud, Airbrake, Airtable, Amazon Cognito, Amazon Lex, Amazon S3, Anaplan, Apache Kafka, Asana, Ascent ERP, BambooHR, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Blackbaud Raiser's Edge NXT, Blackbaud eTapestry, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor by Marigold, Clearbit, Codeship, Confluence, Constant Contact, Deputy, Docparser, Docusign, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Facebook Data Extractor, Feedly, Formstack Forms, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Goombal, Harvest, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Intercom, Jenkins, Jira, Jive, Jobvite, Jotform, Kenandy Cloud ERP, Kissmetrics, Knack, Kommo, Librato, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, MediaValet, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Microsoft Viva Engage, Mixpanel, MySQL, Namely, NationBuilder, NetSuite, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, Oracle PeopleSoft, OutlookTime, PagerDuty, ParseHub, PingFederate, Pingdom, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, PostgreSQL, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Quickbase, Redshift Intelligence Case Management, Replicon, Resource Guru, Revel Systems, RingEX, Rollbar, SAP Concur, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Showpad, Slack, Smartsheet, Snowflake, SolarWinds Service Desk, Splunk Enterprise, Stripe, SugarCRM, Sumo, SurveyMonkey, Tableau, TaskRay, Toggl Track, Tradeshift, Trello, TriNet Zenefits, TrueContext, Twilio, Twitter/X, Unbounce, UserVoice, Veeva CRM, WooCommerce, WordPress, Workday Financial Management, Wufoo, Xactly AlignStar, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice
V. Welke mate van ondersteuning heeft Wrike te bieden?
Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.
- Campagne management software
- Planning software
- Business process management software
- CMS-systemen
- Reclamebureau software
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Taakbeheer software
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software