Over Wrike

Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.

Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.

Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans , Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 0,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Wrike Software - 6
Wrike Software - 7
Wrike Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Wrike-video
Wrike-video
Wrike-video
Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Wrike Software - 6
Wrike Software - 7
Wrike Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Wrike: 412

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afspraakplanning
  • Agile-methodiek
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Bedrijfsrisicobeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van display ads
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van operationele risico's
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordelingsbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Blokbeheer voor kamers
  • Brainstormen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsbeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Chatten/messaging
  • Commercieel
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigendom volgen
  • Engagement bijhouden
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Externe ondersteuning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële sjablonen
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevensintegratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geplande distributie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • IT-risicobeheer
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • In- en uitklokken
  • In-game analyse
  • Incidentenbeheer
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Intern controlebeheer
  • Iteratiebeheer
  • Juridisch risicobeheer
  • KPI-controle
  • Kaartverkoop
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Kwaliteitscontrole
  • Ledenlijst
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Marketingrapporten
  • Markup-tools
  • Materiaallijstanalyse
  • Materiaallijsten
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkenbeheer
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Multi-channel attribution
  • Multichannel campagnes
  • Multilocatie
  • Netwerkdiagram
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Opnieuw plannen
  • Orderbeheer
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Patchbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prestaties: Periode
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productie bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Pull-planning
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Redactiekalender
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Reputatierisicobeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Risicowaarschuwingen
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Schattingen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sessies opnemen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testcases bijhouden
  • Testsessies bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transformatieroadmaps
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Trendanalyse
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Uitzonderingenbeheer
  • Uptimerapportage
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Versiebheer
  • Verslaglegging van financiële risico's
  • Verzameling logboeken
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor IT-project management
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asana

4,5
#1 alternatief voor Wrike
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Wrike
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Trello

4,5
#3 alternatief voor Wrike
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Jira

4,4
#4 alternatief voor Wrike
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(1.812)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Wrike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.812 reviews worden weergegeven
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Wrike is the best for Project management and Tasks tracking

Beoordeeld op 23/8/2022

Pluspunten

The easy way I can assign my self tasks or yo anyone
Creating folders easily to group tasks together
Easy in time logging and time tracking

Minpunten

Sometime it is difficult to check the task that are assigned to me as they are not appearing in th inbox I have to search for them
I prefer there could be a tab to get the assigned tasks list

Antwoord van Wrike

Dear Andrew,
Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work that we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again.

PS
To see a list of the tasks assigned to you, you can create a dashboard with any filters you like.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A powerful tool for content creation and workflow management

Beoordeeld op 2/8/2022

I enjoy this tool in writing my articles, managing my content and workflow. My overall experience...

I enjoy this tool in writing my articles, managing my content and workflow. My overall experience is good.

Pluspunten

Write is a very interesting tool for content creation and easy workflow management and planning. In addition, this software offers many interesting features such as the creation of multiple drafts and with the ability to access them anywhere, time management. It facilitates the writing and publishing of my working documents.

Minpunten

Write has a lot of features and I find it very good but personally I find that some of these features are not useful. Also, it is sometimes slow, which often makes it difficult to manage some workflows. Fortunately not all the time. That's why I like this software. In short, I think it should be faster, it should also allow us to schedule our articles for later.

Overwogen alternatieven

WordPress

Redenen om voor Wrike te kiezen

Write has features that allow you to write faster, better and more.

Overgestapt van

Microsoft Word
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Marketing Agency Buyer Beware

Beoordeeld op 27/3/2021

Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us...

Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us solve some very specific issues in which we outlined in detail during our numerous calls with sales rep. He showed us high-level that we could solve for our needs in his demo account which was not set-up to be agency-specific. He gave us test access and we tested as much as we knew how to test not understanding how to use the system but was reassured by the sales rep over and over again that Wrike could solve our needs. We decided to proceed with Wrike and even purchase the onboarding package so that someone could train us on how to use the system. The first onboarding rep we were given had literally zero clue how agency operations were set-up. We again outlined everything we needed Wrike to accomplish for our business and we left our first session feeling like we made a big mistake. We were given a second onboarding rep who was a lot better however, after three sessions, he couldn't even help us with solving our needs. To his credit, he tried so many workarounds but the system still wasn't working for what we made very clear we needed it to do. For reference these are the items we stated numerous times we needed this system to solve for:

1. transparency with clients being able to plan out ongoing marketing plans (solved only 50%)
2. track time and effort to be able to track workload (solved)
3. track ongoing month-over-month retainer budgets and products clients (not accurate

Pluspunten

Detailed task management
Workload managment

Minpunten

See below including very poor customer service

Overwogen alternatieven

ClickUp

Redenen om voor Wrike te kiezen

I thought I was getting a more comprehensive product little did I know I was making a very bad decision

Overgestapt van

Teamwork

Redenen om over te stappen op Wrike

There were onboarding specialists vs Clickup.

Antwoord van Wrike

Thanks for your feedback. The experience you describe does not reflect the level of service we strive to deliver, and we want to help make it right. We were unable to identify your account from the information here, so please contact us directly at [email protected] We would love to make things right if you give us another chance.

Sarah
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Wrike is Great for Project-Based Work

Beoordeeld op 17/7/2022

Wrike's flowchart displays all activities and includes a comment and recommendation section for...

Wrike's flowchart displays all activities and includes a comment and recommendation section for each task, making it an excellent communication tool. Wrike makes my job easier, and I love using it since I can customize the interface to my liking. It may be accessed from any web browser, on desktop computers running macOS or Windows, and on mobile devices running Android or iOS.

Pluspunten

Wrike has been an indispensable tool for us for a wide range of purposes over the course of several years. As an example of Wrike's usefulness, we were able to move our Change Request process from paper-based Excel spreadsheets to automated, digitally-driven Wrike task lists, complete with reporting. A centralized location was created so everyone could see what updates were open and past due.

Minpunten

Some sorts of views might be awkward to alter in some situations. Dates and times may be a pain to establish and modify. Not quick enough for everyday usage across all projects and takes time to manage the to-do list.

Chirag
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great project management tool for daily jobs

Beoordeeld op 22/8/2022

We have resolved the problem of logging in and tracking all our marketing requests through this...

We have resolved the problem of logging in and tracking all our marketing requests through this tool. It is a key part of our deliverables, feedback on the assets / files, and makes collaboration with large teams easy.

Pluspunten

Wrike makes project management effortless once it is integrated as per the organisation or your team's objetives. It manages large number of users and complex workflows easily. Notifications and dashbaord management is highly customisable to suit your daily workflow and gives a fair sense of ease in day-to-day operability.

Minpunten

The complexity of deployment has to be learnt by someone in your team (trained by the Wrike team) so that you don't have to run to the developers each time you want your processes to be tweaked.

Overwogen alternatieven

monday.com

Redenen om over te stappen op Wrike

Grest customer support and flexibility in customisation.
5 van 1.812 worden weergegeven Lees alle reviews

Wrike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.

Wrike kent de volgende prijsmodellen:

FREE: basisplan voor teams tot 5 gebruikers: onbeperkt aantal projecten en medewerkers, belangrijkste functies. Professional: $9,80 per gebruiker / maand Business: $24,80 per gebruiker / maand, jaarlijks gefactureerd Enterprise: neem rechtstreeks contact op met Wrike voor nauwkeurige prijzen.

Wrike heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Wrike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Wrike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Campaign, Adobe Creative Cloud, Ambassador, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Teams, FogBugz, Formstack Forms, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IBM Connections, Jira, Jive, Jotform, Kissmetrics, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, MediaValet, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, PingFederate, Pipedrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Resource Guru, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, SugarCRM, SugarSync, Sumo, SurveyMonkey, Tableau, Toggl Track, Unbounce, UserVoice, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice, amoCRM

Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.