Over Wrike

Wrike is een cloudgebaseerde tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Deze complete oplossing ondersteunt projecten vanaf het eerste verzoek, via het volgen van de werkvoortgang tot het rapporteren van resultaten.

Met Wrike krijgen projectmanagers en teamleiders een efficiënte tool voor het verzamelen en organiseren van projectvereisten, het creëren van projectplannen en het visualiseren van planningen op het Gantt-diagram. Naarmate het werk vordert, kunnen projectplannen eenvoudig worden aangepast en krijgen alle betrokken teams meldingen over wijzigingen in het werk. Met de aangepaste rapportsamensteller kunnen gebruikers projectgegevens segmenteren om resultaten te presenteren aan directieleden of teams.

Met realtime werkupdates en persoonlijke dashboards hebben alle teamleden een duidelijk inzicht in hun werkprioriteiten. Omdat taken, bestanden en discussies worden opgehaald uit e-maildiscussies en niet-gedeelde spreadsheets en naar één centrale werkruimte worden gebracht, kunnen teams meer tijd besteden aan het uitvoeren van de taak in plaats van te zoeken naar werkupdates en informatie.

Prijzen vanaf:

US$ 9,80/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Bosnië en Herzegovina en nog 55 andere, België, Bulgarije, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, IJsland, Italië, Japan, Zuid-Korea, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Mexico, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Portugal, Paraguay, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Slovenië, Slowakije, Thailand, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 10 andere, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 9,80/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Wrike Software - 1
Wrike Software - 2
Wrike Software - 3
Wrike Software - 4
Wrike Software - 5
Wrike Software - 6
Wrike Software - 7
Wrike Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Wrike-video
Wrike-video
Wrike-video
Wrike Software - 1 Wrike Software - 2 Wrike Software - 3 Wrike Software - 4 Wrike Software - 5 Wrike Software - 6 Wrike Software - 7 Wrike Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Wrike: 287

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Analyse/ROI volgen
  • Apparatuur bijhouden
  • Assetbeheer
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Bedrijfsrisicobeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van operationele risico's
  • Beheer van problemen
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Blokbeheer voor kamers
  • Brainstormen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campaign tracking
  • Capaciteitsplanning
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Diagrammen
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Eigendom volgen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Externe ondersteuning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Financiële sjablonen
  • Formulierbeheer
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gepland en daadwerkelijk bijhouden
  • Geplande distributie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-reporting
  • IT-risicobeheer
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • In-game analyse
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kaartverkoop
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanaaltoewijzing
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitscontrole
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Marketingrapporten
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulenbeheer
  • Office Suite
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning van agile-software
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Opnieuw plannen
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Patchbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelshandboek
  • Personeelskalender
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prestaties: Periode
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Redactiekalender
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Risicorapportage
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Scrum-ondersteuning
  • Sessies opnemen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testcases bijhouden
  • Testsessies bijhouden
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transformatieroadmaps
  • Uitgifteplanning
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Verslaglegging van financiële risico's
  • Video-ondersteuning
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor MSP's
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Wijzigingen bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Wrike
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Asana

4,4
#2 alternatief voor Wrike
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Ravetree

4,2
#3 alternatief voor Wrike
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

ClickUp

4,7
#4 alternatief voor Wrike
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(1.678)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Wrike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.678 worden weergegeven
Sanskriti G.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Wrike; a comprehensive project management tool

Beoordeeld op 16/10/2020

Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able...

Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able to get optimum results. We were able to manage 250+ employees from a single application. With wrike we were able to track everything including project schedules, working hours, ongoing tasks with detailed reports and analytics with visualizations and work flows. So, I would prefer wrike when it comes to project management, and it has been a great asset for team collaboration and event handling.

Pluspunten

Wrike is quick and easy to setup. It has clean interface with variant functionality. Well its initutive with smooth navigation and flexible for team collaboration where users are able to organize the workforce and utilize the resources at work.

Minpunten

With its rock- solid performance at work, I couldn't notice demerits with the app. However, its quite expensive when it comes to pricing. But the features we are getting up with the app purchase is at the top, and can't deny that its way better than other competitive project management tools.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Wrike te kiezen

Wrike is great for project managment, and it outruns other project managment tools in-terms of performance and simplicity of use.

Overgestapt van

monday.com

Redenen om over te stappen op Wrike

Wrike was the absolute choice for our office, as it was easy to implement and has lot of integrated features we need at work.
Laetitia B.
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Wrike for small businesses

Beoordeeld op 13/1/2021

Pluspunten

It's flexible and there are multiple ways to look at projects/task depending on how users like to see things. For example as a list, Gantt chart, table or Boards which is really handy as we have designers and programmers who work very differently.

The decision to go with Wrike was also skewed by the ability to have external collaborators join the team.

The ability to add custom fields makes it easy to add information required.

Different views enable tasks to be seen by project, person, folder etc.

Being able to track time on each task is also really useful and easy for everyone.

New features are being rolled out frequently and Wrike is fast catching up on the areas I thought were lacking initially.

Minpunten

The flexibility and customisation makes it a bit confusing to start with, and I also found that the initial set up we had was not optimal. This was the first time we used a Project Management system to this extent, so this may be more of a user error issue.

The "CRM" workaround I don't think is worth the trouble.

The pricing model is the one that I think lets Wrike down the most. I understand the reason for a minimum of 5 seats, but every increment after this is in 5 seats as well. For a small business, this is a real issue in my view. This is also the case for additional features, many of which are only used by Admin, but are invoiced for each seat.

Overwogen alternatieven

Asana en monday.com

Redenen om voor Wrike te kiezen

The ability to have external collaborators join specific projects

Overgestapt van

Asana
Mirza S.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

It seems good for simple smaller projects

Beoordeeld op 12/8/2021

It was used for bug reporting and tracking of development tasks, it was okay.

It was used for bug reporting and tracking of development tasks, it was okay.

Pluspunten

The ease of use, the UX is quite good and you can start using it without having to go trough some long training.

Minpunten

They upped their pricing considerably, but this was couple of years back they might have made it to be more affordable again, it's been a while since I used it.

Overwogen alternatieven

Jira

Redenen om over te stappen op Wrike

Better pricing, more customization options, additional support and wider community of users.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Wrike - A greate alternative to Microsoft Planner, just not Microsoft Teams

Beoordeeld op 22/7/2021

Task and Project Management is great on Wrike, however, communication is bare bones. The issue we...

Task and Project Management is great on Wrike, however, communication is bare bones. The issue we had was that we used Wrike, but still had to use Teams for communication and collaboration. If Wrike were to be enhanced with screen sharing, messaging, and video conference even only on paid tiers, it make a better case for us that would rather collaborate and plan in one software package.

Pluspunten

The UI/UX was superb. The font and graphics were easy on the eyes. Planning tasks and adding task was very easy once past the learning curve.

Minpunten

I don't like that the Gantt chart was behind a subscription paywall. The only reason I subscribed was for the Gantt chart, which was very useful.

Overwogen alternatieven

Microsoft Project

Redenen om voor Wrike te kiezen

Most importantly, it was for the Gantt chart to easily visualize our projects, other large efforts, and daily tasks. Microsoft Project does have Gantt charts but can be unwieldy for smaller teams.

Overgestapt van

Microsoft To Do

Redenen om over te stappen op Wrike

Microsoft Project while robust was too much software for a small team with too much setup. It does have the necessary reporting however, Wrike was more approachable and usable for our use case.
Tony E.
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great system, but tread carefully

Beoordeeld op 15/7/2021

Overall good, but some frustrations with the structure of the training. Firstly the training...

Overall good, but some frustrations with the structure of the training. Firstly the training provided is good. Some basic guidance is free. Be careful which training you purchase. You cannot ask about some features during the basic training course, they want you to buy additional more advanced training just to cover those questions you might have.

Pluspunten

It's packed with functionality, good collab tool with our internal teams. Task management is excellent. Time management is easy and is exactly in the right place - at the task level. Too many great features to list here.

Minpunten

The fact that it's packed with features does make it challenging to deploy. The Wrike are helpful and very friendly but I think the culture within the company is to sales focused. It feels like the Wrike teams are under pressure to sell. This is not an issue with the people you deal with but a top-down approach that feels flawed. You will have to pay if you want training!

5 van 1.678 worden weergegeven Lees alle reviews

Wrike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Wrike.

Wrike kent de volgende prijsmodellen:

Wrike heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Wrike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Wrike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Wrike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Campaign, Adobe Creative Cloud, Ambassador, Basecamp, BigCommerce, Bitbucket, Bitium, Box, Business Hangouts, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Teams, FogBugz, Formstack Forms, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, GoToMeeting, GoToTraining, GoToWebinar, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IBM Connections, Jira, Jive, JotForm, Kissmetrics, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Marketo Engage, MediaValet, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Nimble, Okta, OmniFocus, OneDrive, OneLogin, PingFederate, Pipedrive, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Resource Guru, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, SolarWinds Service Desk, SugarCRM, SugarSync, Sumo, SurveyMonkey, Tableau, Toggl Track, Unbounce, UserVoice, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Forms, Zoho Invoice, amoCRM

Wrike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Wrike.