Over Jira

Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.

Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.

Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.

Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!

Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.

Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.

Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.

Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, IJsland, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Filipijnen, Zweden, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11
View 12 more
Jira-video
Jira Software - 1
Jira Software - 2
Jira Software - 3
Jira Software - 4
Jira Software - 5
Jira Software - 6
Jira Software - 7
Jira Software - 8
Jira Software - 9
Jira Software - 10
Jira Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Jira: 145

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Agile-methodiek
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Beoordeling van vereisten
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Bronnenbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Build-logboek
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopende levering
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • For IT Project Management
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Foutopsporing
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kwaliteitsborging
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Online tijdklok
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Slepen en neerzetten
  • Softwareontwikkeling
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Testen van compatibiliteit
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Werknemersdatabase
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Trello

4,5
#1 alternatief voor Jira
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Asana

4,5
#2 alternatief voor Jira
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Jira
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Basecamp

4,3
#4 alternatief voor Jira
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(12.386)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Jira al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 12.386 reviews worden weergegeven
Sander
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice

Beoordeeld op 7/5/2021

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...

Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.

Pluspunten

Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.

Minpunten

Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.

Mattia
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Jira, the eldest son of the Atlassian family

Beoordeeld op 7/6/2022

Very positive experience and without any bugs. this has always favored teamwork which has benefited...

Very positive experience and without any bugs. this has always favored teamwork which has benefited from a time consuming point of view.

Pluspunten

a complete and very user-friendly workflow management tool that allows you to optimize work times with a perfect management of all tasks, collaborators, project delivery times and more generally "who does what" on each single activity. Thanks to the easy connection with Trello it is possible to have a complete and easily accessible platform also from mobile for the management of team work. once discovered you will not be able to do without it because it has a free version available complete with all the features you need to manage even complex projects.

Minpunten

I have been using this software for several years and I have never encountered a problem either at a technical level or at the interface with the different businesses that I have managed. Implementations are always welcome so I look forward to testing some new features that they will release in the future for now everything works great.

Overwogen alternatieven

FullStory en Trello

Redenen om over te stappen op Jira

It is a complete and easy to use tool in a team, especially with creatives and developers. Sometimes I integrate it with the use of other software that may already be used in agencies or private individuals.
Santosh
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent Project Management Tool - JIRA

Beoordeeld op 6/7/2022

- The overall experience with Jira is excellent as it helps in project management, deliverability...

- The overall experience with Jira is excellent as it helps in project management, deliverability tracking, time tracking and Jira can be integrated to other external applications like Copado which is used as CI/CD tool for Salesforce deployments

Pluspunten

- Jira has the most critical features that every small to enterprise companies use to manage project management, application development, time tracking, workflow automation for various business use-cases, integrations with external applications like Copado (CI/CD) tool for Salesforce
- Jira has very important usage in our company. All the teams uses Jira to manage all the deliverables and for tracking project management, feature releases, etc.

Minpunten

- The pricing of jira can be cheaper when compared to other alternate solutions available in the market
- The support of Jira can be more available in all times to resolve critical issues
- The UI can be more customized to better fit every customer needs without lot of overhead time

Overwogen alternatieven

monday.com en Wrike

Redenen om over te stappen op Jira

- The pricing for Jira was good when compared to other products. - The customizations that Jira provides OOB was a huge plus for us to make the decision
Scott
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

No More Self-Hosted Option - Switched to Redmine

Beoordeeld op 27/7/2022

An employee recommended this software many years ago when Mantis was no longer cutting it for our...

An employee recommended this software many years ago when Mantis was no longer cutting it for our needs. It was a learning curve and lacked many features I wanted (like gantt and kanban), but my colleague raved on the reporting abilities so I let it go. We've been hodge-podging for years to make it work as project management, client credentials storage, and ticketing and the team that uses it daily is fed up. We decided to do an upgrade as it had many features and a large marketplace ... only to find out they no longer offer self-hosted. I'm so sick of per-user SaaS pricing!!!

Pluspunten

Large market share, backed by a company, good reputation, working towards lots of plugins

Minpunten

No longer offering a self-hosted version, UX is annoying, codebase is garbage, installing multiple instances in a server is a nightmare

Surajit
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Tool for Any Project Management

Beoordeeld op 21/5/2022

It is phenomenal for group coordinated effort, I love that I can redo it however much I need, I...

It is phenomenal for group coordinated effort, I love that I can redo it however much I need, I love its natural point of interaction, I likewise love its great notice framework, the hunt is awesome and proficient, and it is extremely simple to share records, the method for producing Reporting is astounding, it's ideal for saving time, the organization works on a ton, I like that it is so natural to append pictures while making a document, it incorporates with Hip Chat and Slack, it's outwardly satisfying and permits me to follow without question, everything.

Pluspunten

I love the UI, it is extremely natural, I like it a great deal since it is cordial and justifiable, the client can adjust rapidly to its capacities, I love it since it is excellent for getting sorted out and doing my undertakings and ventures, I love its Scrum and Kanban loads up, it is very imagining the work process, it is exceptionally valuable since I can see the improvement of the assignments progressively, I like it since it is extremely simple to produce a report with this instrument, it coordinates very well with Trello and Slack, the task the board is ideal.

Minpunten

As of now I found it very useful tool . One problem I think only Software Industry people can use it but other industry like finance and marketing industry won't be able to use it.

Overwogen alternatieven

Todoist, Remember The Milk en Trello

Redenen om over te stappen op Jira

We changed to Jira so the whole organization overall beginning involving similar framework for more straightforward interchanges and set aside cash. Each here concurs that Jira is getting everything done well.
5 van 12.386 worden weergegeven Lees alle reviews

Jira - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.

Jira kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Jira heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Jira ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Jira ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Balsamiq, Bitbucket, CA Flowdock, Confluence, ConnectWise Manage, Dovico, EazyBI Cloud, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, HipChat, Hubstaff, JIRA Service Management, Lucidchart, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, Weekdone, Zendesk, Zephyr Enterprise

Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.