Jira
Over Jira
Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.
Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.
Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.
Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!
Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.
Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.
Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.
Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.
Prijzen vanaf:
US$ 7,16/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 7,16/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Jira: 160
Alternatieven
Rally
Slack
Zendesk Suite
Microsoft Azure
Reviews
Heb je Jira al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice
Beoordeeld op 7/5/2021
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.
Pluspunten
Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.
Minpunten
Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Streamlined Project Management with Jira
Beoordeeld op 8/10/2024
Once we got past the learning phase, Jira significantly improved our project efficiency and...
Once we got past the learning phase, Jira significantly improved our project efficiency and collaboration. I highly recommend it for teams seeking to enhance productivity.
Pluspunten
Jira’s flexibility and customizable workflows are fantastic for tailoring project management to any team’s needs. Its integration with tools like Confluence and Bitbucket enhances collaboration, and the reporting features provide valuable insights.
Minpunten
The initial learning curve can be steep, making it overwhelming for new users. Configuring advanced workflows might also be complex.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Best for project management
Beoordeeld op 17/10/2024
It was great experience in using jira it made whole work environment easy and manageable those old...
It was great experience in using jira it made whole work environment easy and manageable those old Google sheet days are over now
Pluspunten
Its easy to use and very helpful for work and task management
Minpunten
Its very well packed with lot of features which some might not use
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Mediocre experience
Beoordeeld op 4/10/2024
Found it hard to get adoption from the team because they struggled with the interface.
Found it hard to get adoption from the team because they struggled with the interface.
Pluspunten
Convenient that it is part of the wider atlassian suite of products, making it easier to integrate if you already have other systems set up.
Minpunten
Not the most intuitive or user friendly, and expensive option when other services offer similar features for much less.
- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Love Jira!
Beoordeeld op 19/8/2024
I really like Jira, it keeps everyone in the organization involved and accountable to their portion...
I really like Jira, it keeps everyone in the organization involved and accountable to their portion of work, and takes out the weight of trying to remember and write down everything that is needed from you. You can just login and refresh your mind!
Pluspunten
Jira makes it very easy to make sure no aspects of a project are overlooked or skipped when moving with speed within our organization! Every step is documented and visible, keeping organization throughout time sensitive projects!
Minpunten
It took me a bit to understand the different dashboard views within Jira, jumping to see just my tasks, all projects I'm apart of, and kanban views. I know it well now, but I remember some initial frustrations with that when first learning the system
Jira - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.V. Welke prijsmodellen heeft Jira te bieden?
Jira kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 7,16/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Jira?
Jira heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Jira ondersteund?
Jira ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch
V. Biedt Jira ondersteuning voor mobiele apparaten?
Jira ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Jira worden geïntegreerd?
Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Balsamiq, Bitbucket, Confluence, ConnectWise PSA, Dovico, EazyBI Cloud, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, Hubstaff, JIRA Service Management, Lucidchart, Microsoft Outlook, Salesforce Sales Cloud, ValueOps, Weekdone, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise
V. Welke mate van ondersteuning heeft Jira te bieden?
Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.
- Project management tools
- Appdevelopment software
- Workflow management systemen
- Taakbeheer software
- Project portfolio management software
- Issue tracking software
- Business management software
- Agile project management software
- Product roadmap software
- Product management software
- Marketing planning software
- Bug tracking software
- OKR-Software
- Productiviteit software
- Samenwerkingssoftware
- IT-project management software