
Jira
Over Jira
Met JIRA kun je op allerlei manieren op de hoogte blijven. Of je nu liever updates ontvangt via e-mail, chat of door in te checken op je mobiele apparaat, JIRA helpt je graag verder. JIRA helpt je team om de klus te klaren, aan je bureau op onderweg met de nieuwe mobiele interface.
Problemen bevinden zich overal: taken, ideeën en verzoeken verbergen zich in documenten, de hoofden van mensen en diep in je inbox. Gebruik JIRA om de problemen van je team te registreren en te organiseren, prioriteiten te stellen en actie te ondernemen voor de belangrijkste zaken, en op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt. JIRA maakt dit alles gemakkelijk, zodat je team minder tijd kwijt is aan het beheer van het werk en meer tijd kan besteden aan het bouwen van geweldige software.
Werk zoals jij dat wilt: jouw proces staat centraal in alles wat je doet. Beperk het werk van je team niet tot de standaardworkflow die is vastgesteld door je projecttracker. JIRA heeft workflows die bij je bestaande processen passen en die je eenvoudig kunt aanpassen naarmate je team verandert. Gebruik de tool die bij je team past, in plaats van je team aan te passen aan de tool.
Productieve, krachtige planning: teams die effectief en efficiënt moeten zijn, kiezen voor JIRA om hen te helpen bij het vastleggen, toewijzen en prioriteren van hun werk. Zorg ervoor dat iedereen in je team precies weet wat er moet gebeuren, zodat het werk vlekkeloos wordt uitgevoerd. En door de kracht van Agile aan JIRA toe te voegen – met de JIRA Agile add-on – kun je zelfs agile sprints plannen!
Werk moeiteloos samen: in elk team is het belangrijk dat mensen eenvoudig informatie kunnen delen en hulp kunnen vragen wanneer dat nodig is. Met de eenvoudige, intuïtieve interface van JIRA kun je samenwerken met teamgenoten en het werk efficiënter uitvoeren. Het wordt nog beter wanneer je de @mentions en toewijzingsfuncties van JIRA combineert met de kracht van Confluence en HipChat.
Zichtbaarheid met de snelheid van het licht: bekijk de zaken die voor jou het belangrijkst zijn, hou toezicht op activiteitenstromen en deel informatie met krachtige dashboards, wallboards en meer. Met JIRA weet je altijd wat er gaande is.
Verzamel, onderhoud en rapporteer: met JIRA Service Desk wordt het JIRA-platform een moderne, flexibele servicedeskervaring die klantaanvragen stroomlijnt en de efficiëntie van je IT-team verhoogt.
Agile projectmanagement: het is tegenwoordig niet genoeg om alleen je werk bij te houden – je moet ook agile zijn. JIRA Agile voegt agile projectmanagement toe aan de kracht van JIRA.
Prijzen vanaf:
US$ 7,53/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 7,53/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen












Functies
Totaal aantal functies van Jira: 163
Alternatieven
Rally

Microsoft Azure

Airtable

Freshdesk

Reviews
Heb je Jira al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Prima gebruiksvriendelijke software voor Warmteservice
Beoordeeld op 7/5/2021
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en...
Ik ben een tevreden gebruiker van jira. Ik werk inmiddels al een aantal jaar met deze software en heb daardoor een goed overzicht van werkzaamheden die aan mij worden toegewezen en wat er met welke prioriteit gedaan moet worden.
Pluspunten
Het fijne aan de software is dat je een prima overzicht hebt van de taken die er aan jouw profiel hangen. Je kunt hierdoor makkelijk prioriteiten stellen. Daarnaast is het fijn dat je met meerdere tegelijkertijd in een project kunt werken en altijd de laatste bestanden kunt gebruiken zodat iedereen altijd met hetzelfde bestand kan werken.
Minpunten
Het dashboard op de homepage komt wel wat rommelig over. Je moet goed kijken wat er in welke kolom staat.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Everyday Go to model for Sprint Planning for Developers
Beoordeeld op 30/1/2025
It's great experience using Jira software, as a user I can say i used daily for sprint planning and...
It's great experience using Jira software, as a user I can say i used daily for sprint planning and giving time for many task and every day you can monitor and update the task status
Pluspunten
Planning the sprint and dividing task with team mates based on story pointer respective of their experience in professional work. It helps in monitoring the work progress and completing the sprint on time.
Minpunten
Everything is fine , i find all functionalities useful on jira
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Program Management made easy
Beoordeeld op 25/2/2025
Pluspunten
I love this tool. It is working well, so easy to use and learn
Minpunten
It is working well, I do not have any issues using it.
Overwogen alternatieven
BasecampRedenen om voor Jira te kiezen
I love its pricing, its worth it. I love itOvergestapt van
SmartsheetRedenen om over te stappen op Jira
The overall functionality of Jira is way better
- Sector: Animatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Jira review for our company at Vanco media
Beoordeeld op 27/5/2024
My overall experience was amazing! We as a company are at a point where we cannot even operate...
My overall experience was amazing! We as a company are at a point where we cannot even operate without Jira on a daily basis. Its very time efficient, so it eliminates hours of work for us so we can get loads done
Pluspunten
How efficient and how its so easy to use for our employees. And also the fact that it streamlines most of our difficult tasks that would usually take hours to do if we did not have Jira
Minpunten
There was not many cons than pros to be honest, infact there wasn't any cons at all! Everything was at the best quality
Redenen om over te stappen op Jira
I was attracted more towards the branding they have placed, and the fact that our employees voted to use Jira than most of the other alternatives. Jira was also recommended by a lot of my CEO friends- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Jira Comprehensive IT ticket system
Beoordeeld op 26/11/2024
Fairly simple to use but back end configuration can be complicated
Fairly simple to use but back end configuration can be complicated
Pluspunten
Comprehensive options when configuring the help desk for IT including SLAs etc
Minpunten
Linux based on premise boxes are hard to upgrade and configure
Redenen om over te stappen op Jira
We are still looking into other products but for now Jira seems to be an industry standard for ticket systems in the UKJira - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jira.V. Welke prijsmodellen heeft Jira te bieden?
Jira kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 7,53/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Jira?
Jira heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Jira ondersteund?
Jira ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch
V. Biedt Jira ondersteuning voor mobiele apparaten?
Jira ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Jira worden geïntegreerd?
Jira kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Azure DevOps Server, Balsamiq, BigPicture, Bitbucket, Confluence, ConnectWise PSA, Didit, Dovico, EazyBI Cloud, Get Satisfaction, GitHub, Gliffy, Harvest, Hubstaff, JIRA Service Management, JUST: Access, JXL, Lucidchart, Microsoft 365, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI Connector for Jira, OKR Board for Jira & Confluence, OpsGenie, PassMan, Salesforce Sales Cloud, Scroll Viewport, Slack, Structure, Tempo Timesheets, Time in Status for Jira Cloud, Trello, ValueOps, Weekdone, Zendesk Suite, Zephyr Enterprise, Zephyr Scale, draw.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Jira te bieden?
Jira biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jira.