Over Zoho Projects

De krachtige project- en samenwerkingssoftware van Zoho bestaat uit vier basismodules die beschikbaar zijn in elk pakket en in de gratis versie. De modules in Zoho Projects zijn taken en mijlpalen, documenten, projectkalenders en vergaderingen en fora. Ze maken allemaal deel uit van de pasklare mogelijkheden van deze toepassing. Naarmate de vereisten toenemen en de behoeften intensiveren, kunnen de uitbreidingsmodules van foutopsporing, tijdregistratie en facturering, wiki en chat probleemloos aan de toepassing worden toegevoegd om een betaalbare oplossing voor kleinere bedrijven te bieden.

Taken en mijlpalen: deze module biedt taakbeheer, projectmijlpalen, taakafhankelijkheidsweergaven en rapportage over elke functie. In deze module worden Gantt-diagrammen en taakstatistieken gerapporteerd - of ze nu nieuw, gedeeltelijk voltooid of afgesloten zijn. Met de geïntegreerde functies voor kritiek pad en Slack (beschikbaar in de bedrijfsversie) is resourceplanning nu een makkie.

Documentbeheer: met deze module kun je nieuwe documenten, presentaties en spreadsheets creëren met behulp van Zoho Office Suite en deze opslaan in de software zelf. Je hebt geen extra software nodig. Microsoft Office, Microsoft Project, OpenOffice, StarOffice, AutoCAD, Photoshop, ZIP-bestanden en nog veel meer zijn compatibel. Je kunt ze importeren in de module Projecten en ze koppelen aan lopende projecten, taken of problemen.

Projectkalenders en evenementen: deze module organiseert vergaderingen, evenementen en afspraken met een browser vanaf je bureaublad. Projectkalenders kunnen worden gedeeld, je kunt automatische herinneringen verzenden en de kalenders zijn overal en voor elke gebruiker van het project toegankelijk.

Projectforums: samenwerking is een van de belangrijkste onderdelen van projectmanagement. Met deze module kun je interactieve prikborden inzetten zodat verspreide projectteams kunnen samenwerken, met informatie die toegankelijk is voor iedereen in het team.

Tijdregistratie en facturering (beschikbaar in hogere betaalde abonnementen): deze module biedt handige functies voor tijdregistratie en urenstaten voor medewerkers, waarmee factureringsfuncties ondersteund worden. Je kunt urenstaten exporteren naar Zoho Sheets en zelfs naar een Excel-spreadsheet. Wanneer je een project uitvoert met behulp van Zoho Projecten, kan de functie voor urenstaten die de vereisten voor projectfacturering registreert naar de Zoho-module voor facturering worden geëxporteerd. Creëer facturen op basis van de urenstaten en stuur ze naar verschillende loonlijst- en factureringssystemen.

Pagina's: deze module biedt een collaboratief team-intranet voor het toevoegen, delen en creëren van documenten, spreadsheets, presentaties en video's, die allemaal op één plek kunnen worden beheerd. Dit vormt een archief voor één bron om je project te volgen.

Foutopsporing: met deze module kun je het volgen en oplossen van fouten rapporteren, evenals de configuratie van workflows en machtigingen voor het indienen van fouten en statuswijzigingen: een handige functie die meestal geen onderdeel vormt van PM-software. De module voor foutopsporing wordt meestal intern gebruikt voor het volgen van incidenten binnen een project.

Chat: een realtime chatroom, ontworpen voor team- en projectsamenwerking, die vanuit de browser wordt uitgevoerd en een archiveringsfunctie biedt. Deze module is erg handig voor whiteboardsessies en brainstorming gedurende de hele levenscyclus van een project. De chatmodule kan verschillende gesprekken registreren die tussen verschillende werkteams plaatsvinden.

Zoho Projects is geschikt voor alle bedrijven, of het nu gaat om kleine, middelgrote of grote ondernemingen zonder PMO of met gecertificeerde PMP's binnen het personeel. De toepassing biedt een logische aanpak voor het creëren van projecten, taken, roosters, planning en samenwerking om een project te voltooien. Met deze toepassing kunnen organisaties projecten probleemloos beheren, waardoor de administratieve kosten worden verlaagd. De versie voor kleinere organisaties bevat geen overtollige functies die tot verwarring kunnen leiden en de leercurve alleen maar verlengen. De interface is intuïtief en gebruikers kunnen hun eigen interface aanpassen met behulp van configuratieopties op basis van WYSIWYG. Zoho Projects is een goede tool voor bedrijven van elke omvang en biedt mogelijkheden voor projectmanagement zonder een steile leercurve. Door de juiste tools voor projectmanagement te verstrekken, stelt Zoho Projects organisaties in staat hun projecten te voltooien.

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 27 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 13 andere

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Projects Software - 1
Zoho Projects Software - 2
Zoho Projects Software - 3
Zoho Projects Software - 4
Zoho Projects Software - 5
Nog 6 andere bekijken

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Projects: 152

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Alerts/Escalation
  • Apparatuur bijhouden
  • Archiveren en retentie
  • Backlog-beheer
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • Budget Tracking
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussions/Forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • For Small Businesses
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goal Setting/Tracking
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Idea Collection
  • Ideeënbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productivity Tools
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Updates
  • Realtime bewerken
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Sub-Task Management
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Task Editing
  • Task Import
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Third-Party Integrations
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgifteplanning
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Clockify

4,8
#1 alternatief voor Zoho Projects
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor...

Favro

4,4
#2 alternatief voor Zoho Projects
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en...

Quire

4,7
#3 alternatief voor Zoho Projects
Quire is een moderne collaboratieve tool voor projectmanagement die speciaal is ontworpen voor teams om hen te helpen...

JIRA Service Management

4,5
#4 alternatief voor Zoho Projects
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(790)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zoho Projects al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 790 reviews worden weergegeven
Carlos
Carlos Meer details weergeven
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer Meer details weergeven

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A hidden gem for managers

Beoordeeld op 12/11/2024

Excellent software witha good price point for small companies.

Excellent software witha good price point for small companies.

Pluspunten

This software has really important tools which can be found in other software but done in a really accesible, enterprise connected way. Our company uses several zoho tools which had become essential in our functioning.

Minpunten

A little bit difficult, it lacks the simplicity of software like Monday, but it's amazing in some other ways.

Overwogen alternatieven

Slack en monday.com

Redenen om over te stappen op Zoho Projects

Beacuse it connects with other software from the same company, and every app they have, has a lot of effort, making it unique.
Marlene
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer Meer details weergeven

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Another Winning Product from Zoho

Beoordeeld op 13/1/2025

Simple to set up, simple to operate! Like other Zoho products!

Simple to set up, simple to operate! Like other Zoho products!

Pluspunten

Collaboration! Being able to see progress on all projects whenever I want

Minpunten

I found it a little challenging to figure out how to set up a template. I assumed in Settings.

Overwogen alternatieven

Microsoft Project

Redenen om over te stappen op Zoho Projects

Ease of use, Ease of set up, I can see a lot more in a single screen
Prashant
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer Meer details weergeven

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best Project mnager

Beoordeeld op 17/3/2025

Excellentand very user friendly in Indian context

Excellentand very user friendly in Indian context

Pluspunten

User friendly and affordable
All things are covered
Even cost sheet in covered

Minpunten

Most important features not available in Premium plan
Task list

Overwogen alternatieven

ClickUp

Redenen om over te stappen op Zoho Projects

Cost effective nature and Indian software
Joseph
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer Meer details weergeven

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good tool yet you need to develop it

Beoordeeld op 18/12/2024

It's helpful tool but difficult in customization, you have to give full support option to any...

It's helpful tool but difficult in customization, you have to give full support option to any client more than 50 users, not paid

Pluspunten

Your reports are helpful, assigns is good

Minpunten

Workflow process are very difficult to implement

Jeanny
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer Meer details weergeven

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Helpful project management app

Beoordeeld op 23/12/2024

It was great! My team is more collaborative because of this app.

It was great! My team is more collaborative because of this app.

Pluspunten

It's been a helpful project management app for us. All of the functions we need are in here.

Minpunten

Some of the end dates are set automatically.

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om voor Zoho Projects te kiezen

Cheaper and more accessible and great for teams.

Overgestapt van

Airtable

Redenen om over te stappen op Zoho Projects

We subscribed to Zoho One so it makes sense to use this app.
5 van 790 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Projects - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Projects.

Zoho Projects kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Projects heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Projects ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Zoho Projects ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Projects kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Basecamp, Bitbucket, Box, Crashlytics, Dropbox Business, GitHub, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Jira, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, OneDrive, Slack, Trello, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Desk, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Invoice, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho People

Zoho Projects biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Projects.