
Zoho CRM
Over Zoho CRM
Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:
Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.
De eerste multichannel CRM in de branche:
Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.
Krachtige analyses die een beeld scheppen:
Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen.
Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:
Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.
Prijzen vanaf:
US$ 20,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Bahrein, Brazilië, Canada, China, Colombia, Duitsland, Egypte, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, India, Italië, Japan, Mexico, Nigeria, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en nog 17 andere
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds en nog 15 andere
Prijzen vanaf:
US$ 20,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Zoho CRM: 207
Alternatieven
Salesforce Sales Cloud

HubSpot CRM

Pipedrive

Dynamics 365

Reviews
Heb je Zoho CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Research
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Resourcful CRM tool for entrepreneurship
Beoordeeld op 4/7/2022
Great expirience and It is a good tool to consider for resource management.
Great expirience and It is a good tool to consider for resource management.
Pluspunten
The ability of the tool to integrate multiple resourcesful tools that enchange productivity and collaboration.
Minpunten
The tool works best with tools and programs from Zoho, which creates some times compatability problems.
Redenen om over te stappen op Zoho CRM
It is a complete suite of services and at the start of the team it is a greate tool.- Sector: Biotechnologie
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
A smart tool to mange your CRM data
Beoordeeld op 25/7/2022
Its a great tool, initially we are much favor of using this platform, but over a period of time, we...
Its a great tool, initially we are much favor of using this platform, but over a period of time, we are not able to work with out Zoho tool. We were dependent on multiple tools to manage our data and the Zoho platform has come as a great support.
Pluspunten
The new analytics feature is one of the great option which helps us to visualize the details in a pictorial format like graphs, chart etc. The huge number of customized filed allowed by the platform make us agile in presenting and managing the data. Predefined reports is a plus and it reduce the TAT of creating everything from the scratch.
Minpunten
For some reason, I am not a great fan of new reports creation flow. The old ways of creating the reports has 2 columns and we can chose what we need and what we don't. Now also we have the same concept but in a parent and child flow. May be we are used to the old workflow and it might take for us to get used to the new reports.
Overwogen alternatieven
Bitrix24Redenen om voor Zoho CRM te kiezen
When we were using sugar CEM we don't have much features which we get from Zoho.Overgestapt van
SugarCRMRedenen om over te stappen op Zoho CRM
Initially it was free to use, so we chose to go with Zoho CRM- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Buy something else
Beoordeeld op 9/7/2022
We are tired of stuff breaking and having to troubleshoot on our own. We are actively looking for...
We are tired of stuff breaking and having to troubleshoot on our own. We are actively looking for a replacement.
Pluspunten
price is the only pro with zoho CRM at this point, but you get what you pay for, not much!
Minpunten
Support is terrible, product has too many bugs and it seems like it was developed by technical people with no real Business knowledge. They are constantly adding more modules and this make other stuff break. instead of working on new modules they should make the CRM better and bug free. A lot of stuff does not make sense, We use CRM, Desk and campaigns daily and they are NOT as seamless integrated as they should be. zoho mail is useless so we continue to use outlook to manually send emails rather then sending emails from CRM. If a contact opts out of marketing emails (newsletters etc) then you can't email them directly from the CRM. BIG flaw, just one among many many flaws in the software.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Zoho CRM Review for Real Estate
Beoordeeld op 5/5/2022
I have been using Zoho CRM for four years now, and it has been a rewarding journey. We seen our...
I have been using Zoho CRM for four years now, and it has been a rewarding journey. We seen our sales increase, customer satisfaction is at a high and we are able to measure employee performance which is used for informed interventions.
Pluspunten
In my view, Zoho CRM is the most effective and flexible CRM I have used yet, considering that I use it at work and in my own business. As an Agent working in a mid-sized agency, it was easy for us to set it up for our agency because Zoho also provides a how-to guide. The features we have set up include but are not limited to:
Automating email campaigns for new and existing leads and maintaining relationships with our long-time clients for repeat business.
We are able to integrate WordPress Forms (Elementor API through Zoho Flow), Facebook, Twitter, LinkedIn and Google My Business using Zoho Social.
Managing Leads and Clients and setting automated reminders when a contact has not been touched for a certain period. Allow being able to view and track a contact's activities on the timeline.
Not forgetting the overall collaborative ability to centrally manage all contacts as a team. Making sure that all potential business can be attended to if a colleague is not available for one reason or another.
Minpunten
As much as I love Zoho CRM, these are its limitations and areas of improvement:
Zoho CRM needs to provide options on Graphic User Interfaces. As a visual person, that is really important, and I might not be alone. You are not even able to change the fonts.
A user is not able to convert a client back to leads, unless they recapture the contact as a lead, export multiple clients and import them leads or write and run a Deluge script. This feature must come standard.
Zoho CRM is a powerful app if you lack intent you will find yourself overwhelmed and unable to set it up for your business.
Redenen om voor Zoho CRM te kiezen
AppTivo lacked flexibility and features I considered critical.Overgestapt van
ApptivoRedenen om over te stappen op Zoho CRM
Flexibility and cost.- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
What I love about Zoho? It's really easy to use and very helpful software for business holder
Beoordeeld op 15/7/2022
Zoho help us alots to keep all our account data and customer information. It's quite easy to use. I...
Zoho help us alots to keep all our account data and customer information. It's quite easy to use. I love there feature and there reporting system mostly.
Pluspunten
I love Zoho CRM . I am using there apps since last 2 years. Simple to use and keep all data. Most important thing we can create filtered report from Zoho CRM. Another important thing is we can create products coasting system which is really useful to know that how much we expensed on this product and how much we get
Minpunten
I would say everything is fine but yes they can follow other software to improve more and add other facilities. Such as adding payroll in there Accounting system so people who is looking for payroll system then can use accounting system together.
Zoho CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 20,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho CRM?
Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho CRM ondersteund?
Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Zoho CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho CRM worden geïntegreerd?
Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Adobe Acrobat Sign, Amity, Aura Call Center Elite, Bedrock Data, Box, BurstSMS, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, GoToWebinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, Leadfeeder, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Subscriptions, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Social CRM-tools
- Sales forecasting software
- Online CRM-systemen
- Customer experience software
- Sales enablement software
- Customer engagement software
- Predictive lead scoring software
- CRM voor de bouw
- CRM-software voor makelaars
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Marketing automation software
- Customer loyalty software