Over Zoho CRM

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6
Nog 8 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM: 205

  • A/B Testing
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Alerts/Escalation
  • Analyse van verkooptrends
  • Asset Lifecycle Management
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • For Financial Institutions
  • For Mac Devices
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Goal Setting/Tracking
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead Scoring
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Quota Planning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Sales Planning
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Third-Party Integrations
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

HubSpot Sales Hub

4,5
#1 alternatief voor Zoho CRM
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Freshsales

4,5
#2 alternatief voor Zoho CRM
De CRM en Sales Cloud van Freshworks is een complete oplossing voor verkoopteams. Met Freddy AI kunnen verkopers...

NetSuite

4,2
#3 alternatief voor Zoho CRM
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

ClickUp

4,6
#4 alternatief voor Zoho CRM
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(6.923)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Zoho CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 6.923 reviews worden weergegeven
Hanan
Hanan
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem

Beoordeeld op 24/11/2023

Pluspunten

Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon

Minpunten

Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

Marvin
Marvin
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ZOHO - a solid CRM

Beoordeeld op 27/9/2024

Real good - they have a ton of business apps and webware - check them out - you might find...

Real good - they have a ton of business apps and webware - check them out - you might find something great and lower pricing than the market leaders.

Pluspunten

easy to use and HUGE value for the money

Minpunten

can be clunky - could use better data tools - but they are consistent in upgrading the platform

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

better pricing - crm is crm zoho does what i need it to

Overgestapt van

SugarCRM

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

price - zoho a better value - can do anything sforce can.
Farheen
Totaalscore
  • Sector: Marktonderzoek
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho CRM- Comprehensive solution at reasonable price

Beoordeeld op 21/1/2025

Overall really good value for the price that we pay.
The case-wise history maintenance feature...

Overall really good value for the price that we pay.
The case-wise history maintenance feature actually help us to segment leads and has increased our productivity,
There are too many features which is actually not required for many business, they can cut it to make interface cleaner.

Pluspunten

The ease of usage; the deals page has drag and drop features which helps in very easy prioritization of pipelines. Creating accounts, leads and contacts are all very easily and gets synched in the back-end. Additionally, assigning of cases to team members is also very easy.

Minpunten

The reminders that we set only appears as web-based push notifications and I often tends to lose it. The features are overwhelming in enterprise version and every time we need some help, the team pushes us to do a paid online training. The quality of downloadable charts is not up-to mark and we depend on external pivots and excels and use Zoho CRM downloads as backups.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Zoho CRM Missing the Relationship in CRM

Beoordeeld op 14/7/2024

Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if...

Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if you could possibly make something work - this may be your platform. I swear if I hear "sorry for the inconvenience" one more time after it took 4 weeks to resolve an issue - that has never been resolved I will scream. This last issue is why I am actively looking for a new CRM / ATS Manager - my contract expires in September and will not be renewed.

Pluspunten

I liked the ZOHO ONE package, having everything in one place. What I ended up with after 5 years is a system that held data I couldn't use and what I could possibly use, there were such limitations it was impossible.

Minpunten

They keep re-inventing the wheel without making sure they have their products solid, this has resulted in a proverbial "dogs breakfast" of apps that don't relate properly rendering ZOHO just a waste of time and money

Ben
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great balence between easy to use and customizable

Beoordeeld op 24/10/2024

Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features,...

Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features, but it’s still pretty easy to navigate once you get the hang of it. Setting up workflows and tracking leads has helped me stay on top of things and keep my sales pipeline organized. It’s not the simplest CRM out there, but the learning curve is worth it because of all the customization options and integrations. Overall, it’s a solid platform that’s helped me streamline my business processes.

Pluspunten

One of the best things about Zoho CRM is how customizable it is. I can tailor it to fit my exact needs, whether it's creating custom fields, layouts, or automating workflows.

Minpunten

The support is not always great, sometimes it can take a while to get back a response that is worth while.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

Cheaper and filled our needs. Salesforce tends to be complicated.
5 van 6.923 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, Docusign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, Klenty, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, QuickBooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.