Zoho CRM

Zoho CRM
Over Zoho CRM
Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:
Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.
De eerste multichannel CRM in de branche:
Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.
Krachtige analyses die een beeld scheppen:
Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen.
Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:
Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Zoho CRM: 205
Alternatieven
HubSpot Sales Hub

Freshsales

NetSuite

ClickUp

Reviews
Heb je Zoho CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem
Beoordeeld op 24/11/2023
Pluspunten
Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon
Minpunten
Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
ZOHO - a solid CRM
Beoordeeld op 27/9/2024
Real good - they have a ton of business apps and webware - check them out - you might find...
Real good - they have a ton of business apps and webware - check them out - you might find something great and lower pricing than the market leaders.
Pluspunten
easy to use and HUGE value for the money
Minpunten
can be clunky - could use better data tools - but they are consistent in upgrading the platform
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudRedenen om voor Zoho CRM te kiezen
better pricing - crm is crm zoho does what i need it toOvergestapt van
SugarCRMRedenen om over te stappen op Zoho CRM
price - zoho a better value - can do anything sforce can.- Sector: Marktonderzoek
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Zoho CRM- Comprehensive solution at reasonable price
Beoordeeld op 21/1/2025
Overall really good value for the price that we pay.
The case-wise history maintenance feature...
Overall really good value for the price that we pay.
The case-wise history maintenance feature actually help us to segment leads and has increased our productivity,
There are too many features which is actually not required for many business, they can cut it to make interface cleaner.
Pluspunten
The ease of usage; the deals page has drag and drop features which helps in very easy prioritization of pipelines. Creating accounts, leads and contacts are all very easily and gets synched in the back-end. Additionally, assigning of cases to team members is also very easy.
Minpunten
The reminders that we set only appears as web-based push notifications and I often tends to lose it. The features are overwhelming in enterprise version and every time we need some help, the team pushes us to do a paid online training. The quality of downloadable charts is not up-to mark and we depend on external pivots and excels and use Zoho CRM downloads as backups.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Zoho CRM Missing the Relationship in CRM
Beoordeeld op 14/7/2024
Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if...
Frustrating at best. If you like hitting your head against a wall time and time again to see if you could possibly make something work - this may be your platform. I swear if I hear "sorry for the inconvenience" one more time after it took 4 weeks to resolve an issue - that has never been resolved I will scream. This last issue is why I am actively looking for a new CRM / ATS Manager - my contract expires in September and will not be renewed.
Pluspunten
I liked the ZOHO ONE package, having everything in one place. What I ended up with after 5 years is a system that held data I couldn't use and what I could possibly use, there were such limitations it was impossible.
Minpunten
They keep re-inventing the wheel without making sure they have their products solid, this has resulted in a proverbial "dogs breakfast" of apps that don't relate properly rendering ZOHO just a waste of time and money
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great balence between easy to use and customizable
Beoordeeld op 24/10/2024
Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features,...
Zoho CRM has been a great tool for managing my customer relationships. It’s packed with features, but it’s still pretty easy to navigate once you get the hang of it. Setting up workflows and tracking leads has helped me stay on top of things and keep my sales pipeline organized. It’s not the simplest CRM out there, but the learning curve is worth it because of all the customization options and integrations. Overall, it’s a solid platform that’s helped me streamline my business processes.
Pluspunten
One of the best things about Zoho CRM is how customizable it is. I can tailor it to fit my exact needs, whether it's creating custom fields, layouts, or automating workflows.
Minpunten
The support is not always great, sometimes it can take a while to get back a response that is worth while.
Redenen om over te stappen op Zoho CRM
Cheaper and filled our needs. Salesforce tends to be complicated.Zoho CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho CRM?
Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho CRM ondersteund?
Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho CRM worden geïntegreerd?
Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, Docusign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, Klenty, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, QuickBooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho CRM te bieden?
Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Social CRM-tools
- Sales forecasting software
- AI-verkoopassistent software
- Online CRM-systemen
- Customer experience software
- Sales enablement software
- Customer engagement software
- Predictive lead scoring software
- CRM voor de bouw
- CRM-software voor makelaars
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Marketing automation software