Over Zoho CRM

Een intelligente CRM met een AI-gestuurde Sales Assistant:

Zia is een door AI aangedreven verkoopassistent voor Zoho CRM. Ze helpt individuele verkopers en verkoopteams afwijkingen in het verkoopproces op te sporen voordat ze zich voordoen, geeft suggesties voor de beste tijd om contact op te nemen met een prospect en bestudeert zelfs hun verkooppatronen. Een krachtige CRM met een beetje intelligentie is wat de meeste bedrijven willen.

De eerste multichannel CRM in de branche:

Maak kennis met je klanten ongeacht het medium, van telefoon tot livechat, e-mail en sociale media. Communiceer en leg contact om klanten een betere ervaring te bieden.

Krachtige analyses die een beeld scheppen:

Wanneer je verschillende apps gebruikt om je gegevens op te slaan, is het essentieel dat ze met elkaar kunnen praten. Als ze niet communiceren, komen je gegevens in silo's terecht en is het vrijwel onmogelijk om een compleet beeld van je bedrijf te krijgen. Met Advanced CRM Analytics, mogelijk gemaakt door Zoho Reports, kun je je gegevens integreren en betere inzichten verkrijgen. 

Een schaalbare CRM met geavanceerde aanpassingsmogelijkheden:

Als het om CRM-oplossingen gaat is niet elke maat geschikt voor alle bedrijven. Daarom kun je met Zoho CRM moeiteloos de interface aanpassen om te voldoen aan de specifieke eisen van je organisatie.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Armenië, Australië, Bahrein, Bangladesh, Belarus en nog 54 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens en nog 22 andere

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6
Nog 8 andere bekijken
Zoho CRM-video
Zoho CRM-video
Zoho CRM Software - 1
Zoho CRM Software - 2
Zoho CRM Software - 3
Zoho CRM Software - 4
Zoho CRM Software - 5
Zoho CRM Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM: 202

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • Bonusbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Quotaplanning
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Salesplanning
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Salesforce B2B Commerce

4,7
#1 alternatief voor Zoho CRM
Salesforce B2B Commerce is een cloudgebaseerd platform dat detailhandelaren, groothandels en distributeurs helpt bij...

HubSpot Sales Hub

4,5
#2 alternatief voor Zoho CRM
HubSpot Sales is een reeks op inbox gebaseerde e-mailtracking en productiviteitstools waarmee verkoopteams hun...

Salesforce Starter

4,4
#3 alternatief voor Zoho CRM
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijn...

Freshsales

4,5
#4 alternatief voor Zoho CRM
De CRM en Sales Cloud van Freshworks is een complete oplossing voor verkoopteams. Met Freddy AI kunnen verkopers...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(6.813)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Zoho CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 6.813 reviews worden weergegeven
Hanan
Hanan
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Bedrijfsapplicaties in één bedrijfssysteem

Beoordeeld op 24/11/2023

Pluspunten

Betaalbare prijsplannen
Automatisering op alle abonnementen
Meerdere integralen
makkelijk te gebruiken
Applicatie voor de mobiele telefoon

Minpunten

Gebruikers van een gratis abonnement lopen ook verkoopprognoses, kalenderboekingen en maatwerk mis. U kunt aangepaste lijstweergaven van uw gegevens maken, maar bij het gratis abonnement bent u beperkt tot vijf lijstweergaven per module. U kunt dus uw weergave aanpassen van de velden die voor u het belangrijkst zijn. Maar bij het gratis abonnement zie je er slechts vijf tegelijk en bij het standaardabonnement 50 per module. Hogere abonnementen zijn onbeperkt.

Shawn
Shawn
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A CRM for the Masses

Beoordeeld op 7/5/2020

Overall, I would strongly recommend ANY business to try it out. Check out the free version and...

Overall, I would strongly recommend ANY business to try it out. Check out the free version and you'll still get a lot of value out of it.
Their Paid versions are absolutely worth it.
We started off with a Free version and then graduated into 3 Pro Users and it was a great experience.
The Customer Support Team is EXCELLENT and they really spend the time with you to get you up and running and will offer other real-world examples. I feel they really want their product to work so they're dedicated in assisting even the novice amongst us.

Pluspunten

This is a very low-cost CRM for Small Businesses that are interested in tying out to see if this can really work for them.
It beautifully and seamlessly integrates with Outlook and you can use ZohoCRM for most (if not all) your communications with clients and prospects.
The interface is easy to understand and you can get most things done intuitively.

Minpunten

Extracting out a list of all your prospects/customers into ONE Excel sheet became a painful experience because as simple as we assumed it to be it actually become fairly cumbersome. Maybe we didn't have the in-depth experience.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Zoho CRM te kiezen

Dynamics CRM was just too HUGE and complicated. So was Salesforce. I feel those Enterprise CRMs rely on hiring a team to work out the operational logistics and create their dream-CRM from scratch. Zoho had so much out-of-the-box. THAT truly won us over.

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Zoho CRM

Zoho was just way simpler to implement and launch. We literally started working on it on day One.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Good system but lots of settings

Beoordeeld op 18/9/2024

overall experience was so is better than the system that you have before. Lots of options and...

overall experience was so is better than the system that you have before. Lots of options and settings and we can bring all our contact information and client accounts and deals and quotes and also report from one system and the whole company can access it all at once and so we don’t lose any information anymore. That helped with not using paper anymore and bringing out the first 21st century, especially with digital signing contract and automatic notification when contacts are signed.

Pluspunten

zoho crm is a great platform to bring all digital contracts that we have for our company together. We don’t need to use any paper anymore and have all our customer information in one system.

Minpunten

sometimes settings are very hidden, and some automations are not very self explaining. The design is not as modern as other platforms.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

If you want to keep your sanity, then stay away from ZOHO

Beoordeeld op 22/6/2018

The benefits this software provides is nothing more than any other CRM available. Keep records of...

The benefits this software provides is nothing more than any other CRM available. Keep records of your accounts, logs of communication, track your sales pipeline, etc. etc.

Pluspunten

The CRM is easy to use. Unlike other CRM products, with Zoho you don't have to be an expert to get started. The interface is clean and easy to use. It doesn't have all the insane features that other products have, but that is what sets Zoho apart because they are trying to keep it simple for small businesses.

Minpunten

There's too many issues with this product to even begin listing. The application is buggy. I started reporting bugs to their support department but they occupied too much of my time and would remote into my computer and repeat the same steps over and over again, expecting a different result. I gave up on reporting issues. They don't even care to fix them anyways. The support is extremely poor. I'd rather have them offer no support than the support they provide, as you'll get even more frustrated with their support than not even having support at all. We had an "Enterprise Account Manager" which wasn't very responsive. Any unresolved issues with the application he would just send back to the support department (the same support department you'd been previously fighting with for months on petty issues) and then nothing would end up getting done. Based on my conversations with the account manager, I can confidently say that nobody in the organization has any clue what's going on. Nobody in the company has any empowerment to do anything, everybody acts like pre-programmed robots. There is a horrible communication gap between departments, nobody is on the same page, everybody just passes the buck thinking somebody else will take care of the issue. You can tell there is a pretty bad work ethic and culture. You'll get the run around and end up getting exhausted and give up. You end up having a second job just trying to deal with Zoho. It's quite simple, STAY AWAY.

JORGE
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ZOHO CRM CUSTOMER MANAGEMENT

Beoordeeld op 5/7/2024

I have looked around, researched, and tried out a few CRM's. So far I made the decision to use Zoho...

I have looked around, researched, and tried out a few CRM's. So far I made the decision to use Zoho as it fits our budget and has all the features we need at this point in our growth.

Pluspunten

Able to manage clients and perform workflows and reminders of task for each client for different services.

Minpunten

Not so easy to navigate and use. I have a IT background so it is not to hard for me to navigate but for someone who is not too tech savvy, they will need some more time with training.

5 van 6.813 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM.

Zoho CRM kent de volgende prijsmodellen:

Zoho CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho CRM ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Zoho CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Adobe Acrobat Sign, Amity, Avaya Experience Platform, Bedrock Data, Box, BurstSMS, Dealfront, Docusign, Dropbox Business, Eventbrite, GetResponse, Gmail, GoTo Meeting, GoToWebinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Join.Me, Jotform, Kixie PowerCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, PayPal, Proposify, QuickBooks Online, QuoteWerks, Quoter, RingCentral Contact Center, SMS-Magic, Saasu, Shopify, SimplyCast, Skyvia, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho Campaigns, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Expense, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Projects, Zoho SalesIQ, Zoho Sign, Zoho Social, Zoho Survey, Zoho Writer, iQuoteXpress, mailparser.io

Zoho CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM.