Over Mavenlink

Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.

De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.

Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.

Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.

Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

The Project Delivery Cloud
Interactive Gantt Charts
Testimonials
Cloud-based Project Management & Resource Planning
Mobile Interface
Resource Management
Resource Scheduling
Project Management
Project Accounting
Project Costs and Estimates
Nog 11 andere bekijken
Mavenlink-video
Mavenlink-video
Schermopname van Mavenlink: The Project Delivery Cloud Schermopname van Mavenlink: Interactive Gantt Charts Schermopname van Mavenlink: Testimonials Schermopname van Mavenlink: Cloud-based Project Management & Resource Planning Schermopname van Mavenlink: Mobile Interface Schermopname van Mavenlink: Resource Management Schermopname van Mavenlink: Resource Scheduling Schermopname van Mavenlink: Project Management Schermopname van Mavenlink: Project Accounting Schermopname van Mavenlink: Project Costs and Estimates

Functies

Totaal aantal functies van Mavenlink: 105

  • @mentions
  • API
  • Aangepaste velden
  • Aanpasbare rapportage
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Agile softwareontwikkeling
  • Assetbeheer
  • Audittrail
  • Automatische aanpassingen
  • Automatische meldingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Budgettering
  • Business intelligence
  • CRM-integratie
  • Communicatiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Drag & Drop-interface
  • E-mailwaarschuwingen
  • Factureerbare uren bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Financiële analyse
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-grafieken
  • Geautomatiseerde facturering
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gemeenschappelijke werkruimte
  • Gezamenlijke beoordeling
  • Grafieken maken
  • Grootboek
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kostenanalyse
  • Kritiek pad
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele waarschuwingen
  • Onkosten bijhouden
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen
  • Planningtools
  • Prestatierapporten
  • Priorisering
  • Productiekosten
  • Productiviteitsrapportage
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectbudgettering
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Roosters
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Status bijhouden
  • Statusrapportage
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taken bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsbeheer
  • Toestemmingsbeheer
  • Toewijzing van resources
  • Trendanalyse
  • Verificatie/authenticatie
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Werk bijhouden
  • Winst- en verliesrekening
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Zoekfunctionaliteit

Alternatieven

ClickUp

4,7
#1 alternatief voor Mavenlink
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

ProjectManager.com

4,1
#2 alternatief voor Mavenlink
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime...

Zoho Projects

4,2
#3 alternatief voor Mavenlink
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van...

Celoxis

4,4
#4 alternatief voor Mavenlink
Celoxis is een alles-in-één uiterst aanpasbaar platform voor het beheer van complexe en uiteenlopende...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(410)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Mavenlink al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 410 worden weergegeven
Rachel S.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A Project Manager's Dream Software

Beoordeeld op 7/10/2020

Overall, I've been very happy with Mavenlink. While it might not be the least expensive software...

Overall, I've been very happy with Mavenlink. While it might not be the least expensive software out there, it's very robust so you definitely get a great bang with your buck. Their customer service is top notch - I always get a quick response when I reach out whether through support or through my CSR. Mavenlink made me more efficient at my job. Before Mavenlink, I was having to reconcile budgets to know project health by using 3 or 4 different systems (one for time tracking, one for task management, one for schedules/resource allocation, and another for the project information). Mavenlink has saved me so much time, and it's easy for me to look back at projects and learn from them for future projects.

Pluspunten

Mavenlink gives me a real-time view of project burn rates, utilization (billable vs. non-billable), and makes the life of a project manager so much easier. Being able to quickly look over all projects to check the burn rates (if it's green then it's good; if it's red then it's bad) saves me so much time.

Minpunten

Like any software there is some give and take. The only thing I would like added is the ability to make overall project budgets and resource allocations repeat each month like my tasks do. However, the entire task repeater part that we use was an integration that we negotiated to have built for us when we originally contracted with Mavenlink.

Mike C.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome platform that's only getting better

Beoordeeld op 31/10/2019

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day...

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Pluspunten

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data.

Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available.

In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed.

The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Minpunten

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good value all around

Beoordeeld op 26/1/2021

Pluspunten

The tool is quite easy to learn and is very intuitive. It was easy to set up and customer support was great (at least in 2016 - we've been clients for almost 5 years). It integrates with a few other platforms like Salesforce and can be customized using API. In addition, it provides client access and we see constant improvements.

Minpunten

Two biggest concerns:
1. You can't perform mass actions on tasks/milestones/issues. I.e. if you need to update multiple tasks with the same dates or status or assignee - you can't do it. You'll need to edit each task manually.
2. There are issues with email notifications - there were a few outages last year that resulted in delayed notifications which impacted our work.

Brendan M.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good system but some frustrating issues

Beoordeeld op 22/9/2020

Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key...

Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key functionality that would save a lot of time. It's much more difficult to update a project in Mavenlink than past systems I've used, and I think there are some beneficial tweaks that could be made

Pluspunten

From an ease of use standpoint, time entry and project creation is fairly straightforward. It's also nice to have access to so many reporting features, although I imagine that's even more valued by the leadership team rather than staff.

Minpunten

Three major issues stand out to me and my colleagues:

1- the software is very slow at times, and the more time I spend making edits to a project the longer it takes. In some cases, the lag is so bad that a task that should take 10 minutes ends up taking 30 since I wait so long for the system respond. The more tasks and individuals assigned to a project, the worse it is. Customer service suggested I delete my cache, but this was a temporary and fairly ineffective solution

2- It'd be great to have a simple place where I can see exactly how many hours a team member has on a project. Right now, we can only see time assigned to individual tasks, and then need to calculate the total manually

3- When tasks get extended or shortened, it'd be great to have a way to have Mavenlink automatically distribute time accordingly. For example, if I have 1 hour assigned for a 1-week long task, it'd be nice if I could automatically change this to 30min/week if that task were extended to being 2 weeks long. I know time can move automatically if the gantt is updated, but that only works if the task stays the same duration and hasn't started yet. Other systems offer this feature

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Outstanding solution for our entire workforce

Beoordeeld op 29/12/2020

The overall experience from the get go was very positive, as we started the onboarding process and...

The overall experience from the get go was very positive, as we started the onboarding process and conducted internal training where I was able to get a lot of great feedback from my coworkers about how they find the ease of use and how they like the online product training catalog that is available.

Pluspunten

I am able to view tasks for current projects, track upcoming projects, add notes and tag team members easily in a very organized way that allows me to save time and resources on a regular basis. My coworkers who I interface with closely have had a similar positive experience and I cannot recommend it enough.

Minpunten

The ability to customize what is viewable and editable in the main menu ( such as projects, tasks, insights) based on user permissions would make it easier tailor the overall product experience to our teams needs.

5 van 410 worden weergegeven Lees alle reviews

Mavenlink - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Mavenlink.

Mavenlink kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Mavenlink

Mavenlink heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

Mavenlink ondersteunt de volgende talen:

Engels

We hebben geen informatie over apparaten die door Mavenlink worden ondersteund

Mavenlink kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Azuqua, Bitium, Cyfe, Hubstaff, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Time Doctor, VisitorTrack, Zoho Flow

Mavenlink biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Mavenlink.