Over Kantata

Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.

De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.

Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.

Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.

Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kantata

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India , Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kantata

Afbeeldingen

Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Kantata-video
Kantata-video
Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Kantata: 139

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

NetSuite OpenAir

4
#1 alternatief voor Kantata
NetSuite OpenAir is een populaire cloudoplossing voor professional services automation. Maximaliseer de bedrijfsprestati...

Asana

4,5
#2 alternatief voor Kantata
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Kantata
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

BigTime

4,6
#4 alternatief voor Kantata
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(578)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Kantata al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 578 reviews worden weergegeven
Mike
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome platform that's only getting better

Beoordeeld op 31/10/2019

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day...

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Pluspunten

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data.

Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available.

In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed.

The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Minpunten

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.

Overwogen alternatieven

WorkflowMax en Adobe Workfront

Redenen om voor Kantata te kiezen

Budgetary reasons mainly but we also needed a platform that would allow us to manage resources more efficiently as well.

Overgestapt van

Adobe Workfront

Redenen om over te stappen op Kantata

Fitted to our budget and offered functionality we saw as essential to resource management.
Denise
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It's a fantastic time and task management system

Beoordeeld op 14/6/2022

Mavenlink sits directly on our Salesforce platform, and it has been great for our business to have...

Mavenlink sits directly on our Salesforce platform, and it has been great for our business to have a more comprehensive perspective from Pre-Sales through project close-out ever since we implemented the product about three years ago with the help of Mavenlink's amazing support. From the perspective of Resource Management, I find everything about Mavenlink to be extremely well executed.

Pluspunten

My preferred time management application is extremely feature-rich, allowing for extensive customization of how time and money are spent. Mavenlink is a great addition to our corporate finance tools since it provides us with a new way to examine data and monitor progress on several fronts simultaneously. For me, it's a plus that Mavenlink is always working to enhance its platform and provide new educational resources for its users.

Minpunten

I haven't utilized many goods or features, but it would be helpful to have a consolidated dashboard where I can observe how everything is interacting with one another.

Bhargav
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All in One Solution for your Organization Need

Beoordeeld op 4/10/2022

Kantata is very powerful tool for all your organizations who provides professional service to thier...

Kantata is very powerful tool for all your organizations who provides professional service to thier clients. It saves lots of time and efforts to provide best results in short time. We are using this software to manage multiple projects of our clients and noticed improvements in our work.

Pluspunten

We are using this tool for managing multiple marketing projects. It offers many features like project management, task scheduling and progress reports, etc. It's easy to use and great UI for users.

Minpunten

Generally I faced issue related to alert notifications. Overall i didn't get any difficulties with this tool.

Brendan
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good system but some frustrating issues

Beoordeeld op 22/9/2020

Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key...

Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key functionality that would save a lot of time. It's much more difficult to update a project in Mavenlink than past systems I've used, and I think there are some beneficial tweaks that could be made

Pluspunten

From an ease of use standpoint, time entry and project creation is fairly straightforward. It's also nice to have access to so many reporting features, although I imagine that's even more valued by the leadership team rather than staff.

Minpunten

Three major issues stand out to me and my colleagues:

1- the software is very slow at times, and the more time I spend making edits to a project the longer it takes. In some cases, the lag is so bad that a task that should take 10 minutes ends up taking 30 since I wait so long for the system respond. The more tasks and individuals assigned to a project, the worse it is. Customer service suggested I delete my cache, but this was a temporary and fairly ineffective solution

2- It'd be great to have a simple place where I can see exactly how many hours a team member has on a project. Right now, we can only see time assigned to individual tasks, and then need to calculate the total manually

3- When tasks get extended or shortened, it'd be great to have a way to have Mavenlink automatically distribute time accordingly. For example, if I have 1 hour assigned for a 1-week long task, it'd be nice if I could automatically change this to 30min/week if that task were extended to being 2 weeks long. I know time can move automatically if the gantt is updated, but that only works if the task stays the same duration and hasn't started yet. Other systems offer this feature

Rachel
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Needs Improvements But Works Well for Viewing Burn Rates

Beoordeeld op 13/9/2022

In the beginning, Kantata really helped us have a better view of project health, but as we have...

In the beginning, Kantata really helped us have a better view of project health, but as we have grown and clearly defined processes, etc. Kantata has not grown with us. It looks and feels dated.

Pluspunten

The best thing about Kantata is the ability to see project burn rates at a glance. The time-tracking system is a huge part of that being accurate as well. There are multiple options for our team to track their time so that we can see project burn rates.

Minpunten

There are several things that haven't been improved at all in the 6+ years that we've used this software. For example, basic things like not being able to customize your task statuses (or at least new options being added), being able to mark a task as complete even when none of the checklist items have been checked off, and not getting a notification when a due date is coming up to remind a team member of a deadline before it is missed, etc. The mobile version is pretty much useless which is sad now that the working world is mostly remote.

5 van 578 worden weergegeven Lees alle reviews

Kantata - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.

Kantata kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kantata heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kantata ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kantata ondersteunt de volgende apparaten:

Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dynamics 365, Expensify, FinancialForce ERP, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Slack, Workday HCM, Xero, Zapier

Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.