Over Kantata

Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.

De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.

Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.

Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.

Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.


Afbeeldingen

Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Kantata-video
Kantata-video
Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7

Twijfels over Kantata? Vergelijk met een populair alternatief

Kantata

4,2 (597)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 7,50
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

137
155

Integraties

21
20

Gebruiksgemak

3,9 (597)
4,0 (13.239)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (597)
4,3 (13.239)

Klantenservice

4,2 (597)
4,2 (13.239)

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor Kantata
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Zoho Projects

4,3
#2 alternatief voor Kantata
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard...

ClickTime

4,6
#3 alternatief voor Kantata
ClickTime maakt het eenvoudig om tijd en budgetten van medewerkers te plannen, te volgen en te beheren.

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Kantata
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(597)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Kantata al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 597 reviews worden weergegeven
Tristan
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Our Next-Generation Project Management Tool

Beoordeeld op 12/9/2018

Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM...

Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM team to become more metrics and data-driven, expanding their capabilities. Change Orders are a big business process that we solved by using Mavenlink. Approval and communication have been GREATLY streamlined! Before, we were managing change orders through written communication and supporting documentation, but now we are able to have the discussion in project meetings, then pass through the Change Order approval as a budget change and there is an affirmative action on their part. It's great!

Pluspunten

The activity dashboard is the best part of Mavenlink. A feed that allows you to keep track of official communications and notes is perfect, plus it keeps clients involved. The API is also very strong and allows us to generate reports FAR beyond what is offered by Mavenlink. Our ability to manage projects and people has greatly increased due to the features that have been implemented since we switched to Mavenlink.

Minpunten

The Gantt chart needs a lot of work. The interface is slow and clunky, plus it is not a great view for the executives and sponsors, visually speaking. The purpose of this chart is not really to "manage" the project, but instead show a high level overview of everything. There is currently no great way to show this to execs and sponsors. There needs to be a better mobile experience as well. We need a fully functional way to log time, complete tasks, post activity and generally manage projects from Android and iOS.

Val
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One Source of Information

Beoordeeld op 16/12/2020

Mavenlink has been great to work with from conversion to ongoing support.

Mavenlink has been great to work with from conversion to ongoing support.

Pluspunten

Mavenlink enables us to know the workload of our teams and Ike projects on schedule and within budget.

Minpunten

I wish the reporting was easier so that more users could work in it.

Overwogen alternatieven

Wrike en Workamajig

Redenen om voor Kantata te kiezen

Needed more functionality

Overgestapt van

Basecamp

Redenen om over te stappen op Kantata

Evaluated systems against goals developed by product review team.
Caroline
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

We're Making it Work

Beoordeeld op 22/9/2020

Pluspunten

I love that it has given our agency a central place to track all projects/tasks as well as time/budgtes.

Minpunten

You have to constantlty seek out information that pertains to you. Email is outdated in the digital world so this being the primary means of notification is not helpful for us. Things like push notifications and in application notifications are a simple feature that would be massively helpful fo the user.

Also, the mobile version of this project is basically unuseable, it seems like as a whole this software is very slow to update and integrate new features that are requested by its users.

Princess Terana Caram
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

best results

Beoordeeld op 26/2/2023

I solved my worries with this software by forecasting. I realized that planning ahead minimizes...

I solved my worries with this software by forecasting. I realized that planning ahead minimizes risk making way to a more profitable business.

Pluspunten

When I integrated it to my business, it was easy. It is also easy to use. The features that I find most impactful are the resource management, resource planning and forecasting. With the forecast feature, I can plan for the next month's possible performance as well as even the following year. Using the full suite of forecasting tools to maximize is my secret for future-readiness. I just like to manage and plan effectively that's why I use this software.

Minpunten

I liked the software but I think it can be improved with the color scheme. Maybe try to develop a dark mode or something. I mostly work at night and I prefer to see a contrast in when I'm on screen. I do that in some of my apps.

Matthew
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Overall good with a few weak areas.

Beoordeeld op 6/1/2020

We were able to provide better forecasting and manage budgets against timelines. All time entry is...

We were able to provide better forecasting and manage budgets against timelines. All time entry is much better managed in a central location. We can also easily track which resources are available or not.

Pluspunten

- Time Entry
- Management of individual projects
- Integrations w/ Jira
- Forecasting/Planning
- Happy to have approvals, but they could be more flexible.
- Managing budgets against project timelines.

Minpunten

- Invoicing
- Reporting
- Happy to have approvals, but they could be more flexible.
- Granularity of permissions

5 van 597 worden weergegeven Lees alle reviews

Kantata - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.

Kantata kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kantata heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kantata ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kantata ondersteunt de volgende apparaten:

Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dynamics 365, Expensify, FinancialForce ERP, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Slack, Workday HCM, Xero, Zapier

Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.