
Over Kantata
Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.
De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.
Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.
Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.
Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.
Afbeeldingen







Twijfels over Kantata?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Harvest

Zoho Projects

Timesheets.com

ClickTime

Reviews
Heb je Kantata al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Our Next-Generation Project Management Tool
Beoordeeld op 12/9/2018
Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM...
Our overall experience has been wonderful over the past few years. We were able to enable our PM team to become more metrics and data-driven, expanding their capabilities. Change Orders are a big business process that we solved by using Mavenlink. Approval and communication have been GREATLY streamlined! Before, we were managing change orders through written communication and supporting documentation, but now we are able to have the discussion in project meetings, then pass through the Change Order approval as a budget change and there is an affirmative action on their part. It's great!
Pluspunten
The activity dashboard is the best part of Mavenlink. A feed that allows you to keep track of official communications and notes is perfect, plus it keeps clients involved. The API is also very strong and allows us to generate reports FAR beyond what is offered by Mavenlink. Our ability to manage projects and people has greatly increased due to the features that have been implemented since we switched to Mavenlink.
Minpunten
The Gantt chart needs a lot of work. The interface is slow and clunky, plus it is not a great view for the executives and sponsors, visually speaking. The purpose of this chart is not really to "manage" the project, but instead show a high level overview of everything. There is currently no great way to show this to execs and sponsors. There needs to be a better mobile experience as well. We need a fully functional way to log time, complete tasks, post activity and generally manage projects from Android and iOS.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great company and product - still room to grow but on the right track!
Beoordeeld op 31/10/2021
The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been...
The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been positive.
Pluspunten
Resource planning was made 1000% better by using the Mavenlink product. It is an intuitive modern UI that is feature rich across the board.
Minpunten
There are some gaps in the product and areas where I wish it had been more configurable. For instance, invoicing could use more flexibility in terms of how you build out an invoice (and how you display things on the invoice). Also, time tracking is easy but notes aren't required nor is there a config to make them required which has been a big pain for us.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Disappointed
Beoordeeld op 17/9/2020
Not great.
Not great.
Pluspunten
Very robust. And I like that time tracking is integrated into the software.
Minpunten
For the price, and for what we THOUGHT we could do, very disappointed with the tool to date. Good chance we're moving away from Mavenlink before the next renewal.
Antwoord van Kantata
We are sorry about your disappointing experience and appreciate your feedback. Our CSC is working with your team to help provide more support and training to help with your utilization/capacity hardship that you are facing. We hope that this will help resolve and make things better. We always strive to do better moving forward. Please feel free to reach out to us directly if there's anything else that we can assist you with. You can reach your CSC here at 800- 860-9544 or our support team at [email protected]. Thank you.
Tiffany Nguyen
Senior Manager, Customer Advocacy
- Sector: Evenementenbureaus
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Kantata Review
Beoordeeld op 11/7/2023
Pluspunten
It is great to have all of our tools in the one place that integrates with the rest of the business.
Minpunten
The booking calendar isn't as granular as we have been used to, but that is more of a change management requirement on our end.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One Source of Information
Beoordeeld op 16/12/2020
Mavenlink has been great to work with from conversion to ongoing support.
Mavenlink has been great to work with from conversion to ongoing support.
Pluspunten
Mavenlink enables us to know the workload of our teams and Ike projects on schedule and within budget.
Minpunten
I wish the reporting was easier so that more users could work in it.
Redenen om voor Kantata te kiezen
Needed more functionalityOvergestapt van
BasecampRedenen om over te stappen op Kantata
Evaluated systems against goals developed by product review team.Kantata - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.V. Welke prijsmodellen heeft Kantata te bieden?
Kantata kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Kantata?
Kantata heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Kantata ondersteund?
Kantata ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Kantata ondersteuning voor mobiele apparaten?
Kantata ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Kantata worden geïntegreerd?
Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Dynamics 365, Expensify, FinancialForce ERP, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Slack, Workday HCM, Xero, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Kantata te bieden?
Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.
- Project management tools
- PSA-software (Professional services automation)
- Urenregistratie- en declaratiesoftware
- Samenwerkingssoftware
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Workflow management systemen
- Urenregistratie software
- Project portfolio management software
- Resource planning software
- Project tracking software
- Gantt chart software
- Reclamebureau software
- Display advertising software
- Project planning software
- Thuiswerksoftware