Kantata

4,2 (619)
Schrijf een review!
Projectmanagement, resourceplanning en PSA-software

Over Kantata

Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.

De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.

Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.

Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.

Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.


Afbeeldingen

Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7
Nog 9 andere bekijken
Kantata-video
Kantata-video
Kantata Software - 1
Kantata Software - 2
Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5
Kantata Software - 6
Kantata Software - 7

Twijfels over Kantata? Vergelijk met een populair alternatief

Kantata

4,2 (619)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 5,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

136
152

Integraties

25
33

Gebruiksgemak

4,0 (619)
4,3 (786)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (619)
4,4 (786)

Klantenservice

4,2 (619)
4,2 (786)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho Projects

4,5
#1 alternatief voor Kantata
Met Zoho Projects kun je projecten plannen met mijlpalen, taken en projecten volgen met Gantt-diagrammen, tijd...

Timesheets.com

4,7
#2 alternatief voor Kantata
Met deze webgebaseerde software voor urenregistratie kunnen werknemers de tijd voor facturering en de uurtijd voor...

Harvest

4,6
#3 alternatief voor Kantata
Harvest is gebruiksvriendelijke online software voor urenregistratie waarmee je cruciale vragen over de tijd en de...

ClickTime

4,6
#4 alternatief voor Kantata
ClickTime maakt het eenvoudig om tijd en budgetten van medewerkers te plannen, te volgen en te beheren.

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(619)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Kantata al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 619 reviews worden weergegeven
Mike
Mike
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome platform that's only getting better

Beoordeeld op 31/10/2019

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day...

Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Pluspunten

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data.

Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available.

In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed.

The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Minpunten

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.

Overwogen alternatieven

WorkflowMax en Adobe Workfront

Redenen om voor Kantata te kiezen

Budgetary reasons mainly but we also needed a platform that would allow us to manage resources more efficiently as well.

Overgestapt van

Adobe Workfront

Redenen om over te stappen op Kantata

Fitted to our budget and offered functionality we saw as essential to resource management.
Julie
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Comprehensive product offering

Beoordeeld op 31/5/2023

Great

Great

Pluspunten

Resource managementRelease processTime tracking

Minpunten

Project management features could be improved

Overwogen alternatieven

Resource Management en Smartsheet

Redenen om over te stappen op Kantata

More comprehensive offering and better customer service
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

OK for the basics, advanced functionality is either missing or not well implemented

Beoordeeld op 17/9/2020

Implementation was not very well executed. We basically had to figure it out on our own. THe...

Implementation was not very well executed. We basically had to figure it out on our own. THe "integrations" through thier integration tool are very poorly built and the tool is terrible.

It gets the basics right but more advanced features like the Insights reporting add on are poorly executed.

Pluspunten

Ease of use, Reporting, Project Financials

Minpunten

M Bridge integration platform is a complete failure. Its terrible. Training during implementation was not good. We've learned more on our own in a few classes. Time entry is weak and poorly designed. Lacks subprojects. User permissions are all or nothing in most cases.

Overwogen alternatieven

monday.com, Hive, Wrike en Asana

Redenen om voor Kantata te kiezen

Workfront was too dificult to use, our clients could not or would not engage with us using it. THe functionality was there, but the interface was very poor.

Overgestapt van

Adobe Workfront

Redenen om over te stappen op Kantata

Simple workflows, reporting and ease of use.
Mohammad
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Kantata is a great way to handle project/task management for your business.

Beoordeeld op 9/3/2023

A great way to monitor and build your project management, tasks. Simply and easy to use application...

A great way to monitor and build your project management, tasks. Simply and easy to use application.

Pluspunten

It has multiple ways to use for project management, task scheduling and follow-up, many other things unlike available applications.

Minpunten

For me it is doing the job required and I have never faced an issue with the system at all. Maybe it could require some work on the interface on the mobile.

Overwogen alternatieven

Taskworld en ClickUp

Redenen om voor Kantata te kiezen

Cost is acceptable, support is great.

Overgestapt van

Microsoft Project

Redenen om over te stappen op Kantata

Could not find all the features required as found in Kantana
Heather
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great company and product - still room to grow but on the right track!

Beoordeeld op 31/10/2021

The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been...

The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been positive.

Pluspunten

Resource planning was made 1000% better by using the Mavenlink product. It is an intuitive modern UI that is feature rich across the board.

Minpunten

There are some gaps in the product and areas where I wish it had been more configurable. For instance, invoicing could use more flexibility in terms of how you build out an invoice (and how you display things on the invoice). Also, time tracking is easy but notes aren't required nor is there a config to make them required which has been a big pain for us.

5 van 619 worden weergegeven Lees alle reviews

Kantata - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.

Kantata kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kantata heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kantata ondersteunt de volgende talen:

Engels

Kantata ondersteunt de volgende apparaten:

Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Avalara, BambooHR, Dynamics 365, Expensify, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Revenue Cloud, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Slack, Storyteq, Workday HCM, Xero, Zapier

Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.