Kantata

Over Kantata
Mavenlink is een SaaS (Software-as-a-Service, software als dienst) projectbezorgsysteem dat zakelijke best practices automatiseert voor creatieve en professionele dienstverleners. Met één platform om de volledige klantlevenscyclus van voorstel tot facturering te beheren, kunnen gebruikers bedrijfsresultaten verbeteren en mensen, projecten en winst succesvol beheren en schalen.
De enige bron van waarheid. Mavenlink centraliseert projectmanagement, projectboekhouding en aangepaste rapportage in een oplossing die bekend staat als PSA (Professional Services Automation, professionele dienstenautomatisering). De cloud-toepassing van Mavenlink biedt een enkele werkruimte voor leidinggevenden, projectmanagers, teammedewerkers en contractresources. Dit omvat krachtige functies voor samenwerking, het delen van bestanden, het bijhouden van uren en kosten, het indelen van bronnen en meer.
Verschuif de hendels die de prestaties beïnvloeden: Mavenlink helpt organisaties de bezettingsgraad te optimaliseren, de marges te verbeteren, de inning van contanten te versnellen en toekomstige werkzaamheden en inkomsten nauwkeurig te voorspellen. De optionele professionele BI-laag (Business Intelligence, bedrijfsintelligentie), Mavenlink Insights, biedt door experts gebouwde dashboards en aangepaste rapportage voor de gezondheid en winstgevendheid van het project. Met Mavenlink Insights kunnen organisaties onbeperkt aangepaste rapporten opstellen met slechts een paar klikken, met de mogelijkheid om belangrijke bedrijfsstatistieken te bekijken door middel van specifieke drill-downs.
Maak verbindingen tussen bedrijfssystemen om teams en processen samen te brengen: dankzij strategische integratie met toonaangevende CRM- en boekhoudoplossingen (inclusief Salesforce, Intacct en QuickBooks), kunnen klanten met Mavenlink een uniform platform bouwen voor het plannen, leveren en herkennen van inkomsten met betrekking tot de levering van services gedurende hun hele zakelijke levenscyclus.
Ontworpen door services-experts voor services-experts: tot de klanten die Mavenlink gebruiken, behoren consulting bureaus, marketingbureaus, IT-diensten en andere professionele dienstverleners. Typische klanten zijn groeiende bedrijven die een softwareoplossing nodig hebben om de klantvraag succesvol te beheren met maximale geschaalde winstgevendheid. Klanten die Mavenlink gebruiken, bevinden zich in meer dan 100 landen bij zowel openbare als particuliere bedrijven.
Afbeeldingen







Twijfels over Kantata?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Projects

Timesheets.com

Harvest

ClickTime

Reviews
Heb je Kantata al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Awesome platform that's only getting better
Beoordeeld op 31/10/2019
Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day...
Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.
Pluspunten
The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data.
Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available.
In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed.
The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.
Minpunten
There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.
Redenen om voor Kantata te kiezen
Budgetary reasons mainly but we also needed a platform that would allow us to manage resources more efficiently as well.Overgestapt van
Adobe WorkfrontRedenen om over te stappen op Kantata
Fitted to our budget and offered functionality we saw as essential to resource management.- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Comprehensive product offering
Beoordeeld op 31/5/2023
Great
Great
Pluspunten
Resource managementRelease processTime tracking
Minpunten
Project management features could be improved
Redenen om over te stappen op Kantata
More comprehensive offering and better customer service- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
OK for the basics, advanced functionality is either missing or not well implemented
Beoordeeld op 17/9/2020
Implementation was not very well executed. We basically had to figure it out on our own. THe...
Implementation was not very well executed. We basically had to figure it out on our own. THe "integrations" through thier integration tool are very poorly built and the tool is terrible.
It gets the basics right but more advanced features like the Insights reporting add on are poorly executed.
Pluspunten
Ease of use, Reporting, Project Financials
Minpunten
M Bridge integration platform is a complete failure. Its terrible. Training during implementation was not good. We've learned more on our own in a few classes. Time entry is weak and poorly designed. Lacks subprojects. User permissions are all or nothing in most cases.
Redenen om voor Kantata te kiezen
Workfront was too dificult to use, our clients could not or would not engage with us using it. THe functionality was there, but the interface was very poor.Overgestapt van
Adobe WorkfrontRedenen om over te stappen op Kantata
Simple workflows, reporting and ease of use.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Kantata is a great way to handle project/task management for your business.
Beoordeeld op 9/3/2023
A great way to monitor and build your project management, tasks. Simply and easy to use application...
A great way to monitor and build your project management, tasks. Simply and easy to use application.
Pluspunten
It has multiple ways to use for project management, task scheduling and follow-up, many other things unlike available applications.
Minpunten
For me it is doing the job required and I have never faced an issue with the system at all. Maybe it could require some work on the interface on the mobile.
Redenen om voor Kantata te kiezen
Cost is acceptable, support is great.Overgestapt van
Microsoft ProjectRedenen om over te stappen op Kantata
Could not find all the features required as found in Kantana- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great company and product - still room to grow but on the right track!
Beoordeeld op 31/10/2021
The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been...
The product has brought our processes to the next level and the overall experience has been positive.
Pluspunten
Resource planning was made 1000% better by using the Mavenlink product. It is an intuitive modern UI that is feature rich across the board.
Minpunten
There are some gaps in the product and areas where I wish it had been more configurable. For instance, invoicing could use more flexibility in terms of how you build out an invoice (and how you display things on the invoice). Also, time tracking is easy but notes aren't required nor is there a config to make them required which has been a big pain for us.
Kantata - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kantata.V. Welke prijsmodellen heeft Kantata te bieden?
Kantata kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Kantata?
Kantata heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Kantata ondersteund?
Kantata ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Kantata ondersteuning voor mobiele apparaten?
Kantata ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Kantata worden geïntegreerd?
Kantata kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Avalara, BambooHR, Dynamics 365, Expensify, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, NetSuite, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SAP Concur, Sage Intacct, Salesforce Revenue Cloud, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Slack, Storyteq, Workday HCM, Xero, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Kantata te bieden?
Kantata biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kantata.