Zendesk Sell
Over Zendesk Sell
Zendesk Sell is het alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie van vertegenwoordigers stimuleert, terwijl het vastleggen en analyseren van gegevens wordt geautomatiseerd, waardoor verkoopleiders de bruikbare inzichten krijgen die ze nodig hebben om de omzetgroei op een meetbare, schaalbare en herhaalbare manier te versnellen.
Het geavanceerde verkoopplatform biedt vertegenwoordigers de tools die ze nodig hebben om zich te concentreren op het genereren van inkomsten, ongeacht of ze zich in het veld of op kantoor bevinden. De mobiele Zendesk-apps zijn bedoeld om verkopers elke dag meer te laten doen, omdat ze minder tijd besteden aan het maken van aantekeningen en het invoeren van gegevens. Intelligente functies, waaronder analyse van e-mailsentiment en een slimme automatische kiezer, stellen vertegenwoordigers in staat aan meer deals te werken met meer aandacht voor detail, waardoor een zeer gepersonaliseerde verkoopervaring met hoge snelheid kan worden geleverd.
Intelligente out-of-the-box-rapporten en geautomatiseerde prescriptieve inzichten geven verkoopleiders de mogelijkheid om coaching te individualiseren, waarbij elke vertegenwoordiger gepersonaliseerde, bruikbare stappen ontvangt om zijn verkoopprestaties te verbeteren. Met Base kunnen gebruikers dit op grote schaal doen met als doel het verhogen van de verkoopefficiëntie en omzetgroei.
De tijd van het kopen van acht verschillende softwareproducten om je verkoopteam te beheren, is al lang voorbij. Zendesk Sell combineert de functionaliteiten van een CRM met e-mail, slimme telefoonkiezer, pakket voor verkooprapportage, lead scoring en meer in één oplossing.
Afbeeldingen
Twijfels over Zendesk Sell?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM
ActiveCampaign
Salesflare
Reviews
Heb je Zendesk Sell al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Anders 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Base is a solid foundation
Beoordeeld op 23/8/2018
Great product. Simply CRM for any small and large company.
Great product. Simply CRM for any small and large company.
Pluspunten
I love Base and have used them for years! They have a very solid web and mobile application that does exactly what you need it to do, track sales! Its super easy and one that I was drawn to early in my sales career because it was so easy to get started.
Minpunten
I would love the ability to test more of their newer apps on a trial basis. Right now it is invite only.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Advanced CRM require learn
Beoordeeld op 31/8/2021
Totally is pretty good with the price like they offer. High tech require, report good, beautiful...
Totally is pretty good with the price like they offer. High tech require, report good, beautiful ui/ux
Pluspunten
They good at show how time to spend on each prospect via Smart Status. Pipeline provide the specialization of each stage require you focus to move deal next stage. The UI:UX is modern and fresh. Its colorful then your eye will interact faster
Minpunten
Not have an overview for the pipeline, you should go to report to see. The left-sidebar only provide the information key-in with the Bold style so it may difficult to see and assumpt
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Does not support SaaS business model. Very overpriced in comparison to other options in the...
Beoordeeld op 5/10/2020
Zendesk is good for companies that sell products and don't need advanced reporting capabilities....
Zendesk is good for companies that sell products and don't need advanced reporting capabilities. For other businesses, it is not a good option. The system is ok despite its limitations, but the price should be halved for it to be worth it.
Pluspunten
The system is intuitive and it is fairly easy to customize and set up. Available reports are very customizable and easy to use.
Minpunten
System has limited functionalities. It mainly doesnt support SaaS business model and lacks certain key and also unimportant features. Despite excelling at the available reports the system offers, it does not allow you to access other key reports to the business without upgrading to the most expensive option (199$), leaving key business metrics to be manually calculated unless you pay 200 bucks per user.
- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Very useful app !
Beoordeeld op 12/9/2016
For our micro-enterprise, we consider this App as an employee who helps us to coordinate customer...
For our micro-enterprise, we consider this App as an employee who helps us to coordinate customer records. Since we are working with Base, we lose fewer customers and time to acquisition. With Google Chrome plugIn, when we are working with LinkedIn, with a single click, add a contact to lead to our database in Base CRM. This prevents us from doing it manually as before.
Pluspunten
Time saving for lead management.
Followed best customer records.
Android, calls are automatically tracked and recorded in base with an option to add a note of the conversation in order to remember it and therefore continue the discussion more effectively to the next call or email.
Minpunten
Creating quotes directly into Base and easily exportable to Xero has to be improved because it is a useful but incomplete integration to be really effective.
Management contact book between Base CRM and Xero needs also improvement.
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Really great CRM, more than I needed and more pricy than I was looking for.
Beoordeeld op 3/4/2018
Simple CRM, really nice app. Enjoyed using it while I did, just found a less cost solution that...
Simple CRM, really nice app. Enjoyed using it while I did, just found a less cost solution that did what I needed.
Pluspunten
I really liked the contact management and deals management. The reporting was amazing and it was very customizable. The integrated voice option was very nice too. UX design was great too.
Minpunten
I wasn't in love with switching between screens all day long. It also did have a learning curve and my employees didn't like it. Lastly, it was more money than I was looking to spend per seat.
Zendesk Sell - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zendesk Sell.V. Welke prijsmodellen heeft Zendesk Sell te bieden?
Zendesk Sell kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zendesk Sell?
Zendesk Sell heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zendesk Sell ondersteund?
Zendesk Sell ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools, Portugees, Spaans
V. Biedt Zendesk Sell ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zendesk Sell ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zendesk Sell worden geïntegreerd?
Zendesk Sell kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Array, Bedrock Data, Domo, Dotdigital, Dropbox Business, Front, FullContact, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Harvest, HubSpot Marketing Hub, Kustomer, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Operations Hub, PandaDoc, Paycove, QuickBooks Online Advanced, Reply, Slack, Slemma, Tidio, Trello, Wishpond, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zendesk Sell te bieden?
Zendesk Sell biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zendesk Sell.
- CRM-software
- Sales force automation software
- Sales forecasting software
- Sales enablement software
- Online CRM-systemen
- Contactbeheer software
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- Inside sales software
- CRM voor de bouw
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Knowledge Base Software
- Sales tracking software
- CRM systemen voor verzekeraars