
Less Annoying CRM
Over Less Annoying CRM
Als je een klein bedrijf bent dat op zoek is naar een manier om de verkoop te verhogen en goed georganiseerd te worden, maar de CRM's die je hebt geprobeerd te ingewikkeld zijn, is Less Annoying CRM iets voor jou. Het platform biedt alles wat je nodig hebt om je leads, contactpersonen en vervolgacties te volgen zonder onnodige onderdelen.
Less Annoying CRM is 30 dagen lang gratis uit te proberen, en daarbij inbegrepen is je eigen toegewijde CRM Coach die je zal helpen bij het opzetten en beantwoorden van al je vragen (inclusief hulp bij het importeren van je bestaande gegevens).
Less Annoying CRM is een contactbeheerder die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. In tegenstelling tot andere CRM's is Less Annoying CRM eenvoudig in te stellen, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar voor de gemiddelde eigenaar van een klein bedrijf. Het duurt slechts een paar minuten om te beginnen met het gebruik van de software en de gratis klantenondersteuning staat klaar om je te helpen bij het aanpassen en organiseren van je CRM. Voor $ 10 per gebruiker per maand groeit Less Annoying CRM met je kleine bedrijf mee zonder ingewikkelde upgradeplannen. Als je geïnteresseerd bent in een eenvoudigere, gemakkelijkere CRM-oplossing, meld je dan aan voor de gratis proefversie van dertig dagen. Je kunt alle functies van de CRM gebruiken, inclusief de gratis klantenondersteuning, om je te helpen tijd te besparen, je omzet te verhogen en nooit meer een vervolgactie te missen. Bekijk de live demo om Less Annoying CRM in actie te zien.
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Less Annoying CRM
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Zuid-Afrika en nog 7 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Less Annoying CRM
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Less Annoying CRM: 59
Alternatieven
Salesforce Sales Cloud

Zoho CRM

HubSpot CRM

Insightly

Reviews
Heb je Less Annoying CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The best CRM tools for newcomers.
Beoordeeld op 21/7/2022
Less Annoying CRM is the best CRM software for individuals or small companies and, as the name...
Less Annoying CRM is the best CRM software for individuals or small companies and, as the name says, is doesn't have all those crazy features, but that is the point. Essencial features united with intuitive interface makes it great for most people.
Pluspunten
The interface is great, and the software is very easy to use and not overwhelming.
Minpunten
If does not have the advanced tools, but thats the point of the software.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A fantastic mid to small size replacement for expensive enterprise level CRMs
Beoordeeld op 8/10/2021
With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical...
With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical information -- LACRM does this with a very functional interface.
Pluspunten
Any good software has a learning curve. The LACRM team, and they really work as a coordinated team, was incredibly available and clear in getting me to understand each feature as I got to it both before and then after I bought in. They worked with me to import my old CRM data. As I used it over the months they were as quick, and I mean really quick, in showing me features I missed. There are many opportunities to customize the program. I even got a letter saying they noticed that I wasn't using the Pipelines -- and then showed me how to use that feature for my specific business. Integration with my e-mail is amazing, filling e-mail with clients as fast as I receive or send. When I wanted a search feature they didn't have yet, they taught me a workaround that was very efficient. The more I use LACRM, the more I use LACRM. From "the thing I had to learn" it has moved to the tool I use all day every day. I had to learn a different way to work, but the transition was worth it. It is now present in my life, but certainly not annoying -- with the best customer service I have ever experienced. I don't use Customer Service to fix anything -- but to learn more.
Minpunten
I would love an overall search function that would reach into documents and notes. I cannot respond to an archived e-mail but have to copy/paste a old e-mail into a new one.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great CRM program for a great price!
Beoordeeld op 22/6/2022
I love it actually. It didn't take that long to get the hang of it and I didn't really have any...
I love it actually. It didn't take that long to get the hang of it and I didn't really have any problem importing existing customer data bases once their support team instructed me how to set up and modify the excel spreadsheet that I exported from my existing CRM. Had to do a little work and I'm glad I only had a couple of dozen contacts to import. I can't imagine if I had hundreds and had to put the info into different columns as was suggested.
Overall the customer support has been phenominal. Best I've ever experienced for such a reasonably priced CRM system
Pluspunten
Ease of setup and implementation. Fantastic real time customer support.
Minpunten
The only small t hing I found seems to be a glitch in that if you set the phone number to create spaces like a US or Canadian number it doesn't do that and it means I have to put those in or else have difficulty reading them. Haven't found anything else to complain about so far.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Fantastic CRM to Get Your Business measuring Something
Beoordeeld op 20/3/2017
I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM....
I have used many crm's from the old days of ACT to today's version of Saleforce and even Sugar CRM. All of them are good in their own unique ways. The huge value of Less Annoying CRM its ease of use and value as an efficient contact management tool while providing good reporting tools. Since it is so easy to use and learn minimal training time is required to learn it so it really easy Less Annoying. Since it integrates so well with gmail and google calendar there is no need to have multiple calendars going. It is a good place to share calendars as well. For the money - it is a great solution and very easy to buy use and get support with. The couple of times when I have required support, it is very simple to speak with someone or get video's backfrom Less Annoying CRM support showing how to do virtually anythin that can be done.
Pluspunten
Simple - Ease of Use - Training - Email integration - Support all well done.
Minpunten
Not great at setting up my templates for importing- It will not save any templates.
If you want the CRM to do any of the steps of the sales process then this is not the software for you.
It is more of an advanced contact manager vs a true CRM. For the price, there are many more full CRM options out there featured
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Less Annoying CRM Is Well-Named
Beoordeeld op 24/5/2022
I love this product. Super easy to use and to get the most out of.
I love this product. Super easy to use and to get the most out of.
Pluspunten
All of its features are exceptionally easy to learn and to use to their full potential. It's also highly flexible so that you can alter it to suit your needs.
Minpunten
The user interface is a little early 90s and over-simplified to the point of looking unattractive. The product could certainly use a spruce-up design-wise.
Less Annoying CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Less Annoying CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Less Annoying CRM te bieden?
Less Annoying CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Less Annoying CRM?
Less Annoying CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Less Annoying CRM ondersteund?
Less Annoying CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Less Annoying CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Less Annoying CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Less Annoying CRM worden geïntegreerd?
Less Annoying CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Outlook
V. Welke mate van ondersteuning heeft Less Annoying CRM te bieden?
Less Annoying CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Less Annoying CRM.