Less Annoying CRM

Een eenvoudige CRM die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven.

Over Less Annoying CRM

Als je een klein bedrijf bent dat op zoek is naar een manier om de verkoop te verhogen en goed georganiseerd te worden, maar de CRM's die je hebt geprobeerd te ingewikkeld zijn, is Less Annoying CRM iets voor jou. Het platform biedt alles wat je nodig hebt om je leads, contactpersonen en vervolgacties te volgen zonder onnodige onderdelen.

Less Annoying CRM is 30 dagen lang gratis uit te proberen, en daarbij inbegrepen is je eigen toegewijde CRM Coach die je zal helpen bij het opzetten en beantwoorden van al je vragen (inclusief hulp bij het importeren van je bestaande gegevens).

Less Annoying CRM is een contactbeheerder die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. In tegenstelling tot andere CRM's is Less Annoying CRM eenvoudig in te stellen, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar voor de gemiddelde eigenaar van een klein bedrijf. Het duurt slechts een paar minuten om te beginnen met het gebruik van de software en de gratis klantenondersteuning staat klaar om je te helpen bij het aanpassen en organiseren van je CRM. Voor $ 10 per gebruiker per maand groeit Less Annoying CRM met je kleine bedrijf mee zonder ingewikkelde upgradeplannen. Als je geïnteresseerd bent in een eenvoudigere, gemakkelijkere CRM-oplossing, meld je dan aan voor de gratis proefversie van dertig dagen. Je kunt alle functies van de CRM gebruiken, inclusief de gratis klantenondersteuning, om je te helpen tijd te besparen, je omzet te verhogen en nooit meer een vervolgactie te missen. Bekijk de live demo om Less Annoying CRM in actie te zien.


Afbeeldingen

Less Annoying CRM Software - 1
Less Annoying CRM Software - 2
Less Annoying CRM Software - 3
Less Annoying CRM Software - 4
Less Annoying CRM Software - 5
Less Annoying CRM Software - 6
Less Annoying CRM Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Less Annoying CRM-video
Less Annoying CRM Software - 1
Less Annoying CRM Software - 2
Less Annoying CRM Software - 3
Less Annoying CRM Software - 4
Less Annoying CRM Software - 5
Less Annoying CRM Software - 6
Less Annoying CRM Software - 7

Twijfels over Less Annoying CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Less Annoying CRM

4,8 (559)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.

Beginprijs

US$ 15,00
maand
US$ 0,01

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

69
51

Integraties

11
1

Gebruiksgemak

4,9 (559)
3,9 (237)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,9 (559)
4,0 (237)

Klantenservice

4,9 (559)
4,4 (237)

Alternatieven

Salsa CRM

4,1
#1 alternatief voor Less Annoying CRM
Salsa CRM is een oplossing voor donateurbeheer en -betrokkenheid die is ontworpen om de werving en het behoud van...

Kommo

4,4
#2 alternatief voor Less Annoying CRM
amoCRM is een door berichten aangedreven CRM. Het biedt aanpasbare verkooppijplijnen, leadtracking, multichannel-communi...

Microsoft Excel

4,8
#3 alternatief voor Less Annoying CRM
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Agile CRM

4,1
#4 alternatief voor Less Annoying CRM
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(559)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Less Annoying CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 559 reviews worden weergegeven
Jennifer
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Finally a CRM I actually use for my small business!

Beoordeeld op 23/10/2018

I help nonprofits with their CRMs, but found that the CRM I was using was too much for me - too...

I help nonprofits with their CRMs, but found that the CRM I was using was too much for me - too much clicking through, messing with, and fussing over. I just don't manage that big of a client or prospect list and managing my networking shouldn't be cumbersome either. My virtual assistant kept recommending LA CRM and I finally jumped. Thank goodness! I don't miss opportunities any more and it's easy for my employees to help me to keep sales on track and clients happy.

Pluspunten

Super simple pipelines that can be customized and filtered. Super simple to pull up a prospect (especially when I get a call out of the blue). Tasks and calendar sharing with my small staff keeps us all up to speed. Customer service and training are superb. If we want to do something, we call and they show us how to do it.

Minpunten

If I had more complexity or a sales staff this wouldn't be enough.

Abi
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Much less annoying

Beoordeeld op 21/9/2022

This is the first product in years that seems to offer genuine, responsive, human support.
I feel...

This is the first product in years that seems to offer genuine, responsive, human support.
I feel like the LACRM team is on our side. Very happy.

Pluspunten

I really do find this CRM less annoying than others I have tried.
Our business is recruiting support for professionals and business people. LACRM has a great system for tracking and organising all our contacts and defining the relationships between them.
The customer service is highly responsive, and when they can't do something I want, they just admit it so I can move on and find another solution.

Minpunten

1. I baulk at doubling my expenditure to enable one employee to access the CRM.
2. I want a visual way to see at a glance what events and tasks are coming up, and I don't believe I can get this from LACRM, so I am still creating Excel spreadsheets

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor Less Annoying CRM te kiezen

Hubspot never stops trying to sell me something I don't want, and is not responsive to what I need – it's like swimming in a sea full of robots.

Overgestapt van

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Less Annoying CRM

I don't even remember the other products I considered
nigel
Totaalscore
  • Sector: Glas, keramiek en beton
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

does what is says on the tin.... but not much more

Beoordeeld op 27/6/2018

Pluspunten

ease of use and simplicity are the key words here..... inexpensive and fairly intuitive, overall good Value for Money

Minpunten

There are very few integrations and it is a little clumsy to use. The format for recording noted doen't make it easy to read and it cannot take in inbound emials into clients records

Corie
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Do yourself and your sales folks a favor

Beoordeeld op 14/6/2023

We have a fairly small sales force (5-7) all of whom work remotely. We needed a simple way to track...

We have a fairly small sales force (5-7) all of whom work remotely. We needed a simple way to track individual efforts as well as each others activity. Less Annoying gives us what we need without the additional clutter that similar products contain. Less is more in our case, and this CRM delivers on that.

Pluspunten

Simplicity. That's what attracted us to the product initially and why we've continued to use it since 2016. Customer service is great as well. We haven't needed them often, but when we do they're spot on. And of course, the bottom line. I challenge you to try and beat the price.

Minpunten

I don't really have any dislikes. There are a few features we don't all use, but that's mainly due to the personal differences in the way salespeople organize themselves.

Jon
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A fantastic mid to small size replacement for expensive enterprise level CRMs

Beoordeeld op 8/10/2021

With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical...

With 2,000 contacts in my database I need something that is organized and keeps historical information -- LACRM does this with a very functional interface.

Pluspunten

Any good software has a learning curve. The LACRM team, and they really work as a coordinated team, was incredibly available and clear in getting me to understand each feature as I got to it both before and then after I bought in. They worked with me to import my old CRM data. As I used it over the months they were as quick, and I mean really quick, in showing me features I missed. There are many opportunities to customize the program. I even got a letter saying they noticed that I wasn't using the Pipelines -- and then showed me how to use that feature for my specific business. Integration with my e-mail is amazing, filling e-mail with clients as fast as I receive or send. When I wanted a search feature they didn't have yet, they taught me a workaround that was very efficient. The more I use LACRM, the more I use LACRM. From "the thing I had to learn" it has moved to the tool I use all day every day. I had to learn a different way to work, but the transition was worth it. It is now present in my life, but certainly not annoying -- with the best customer service I have ever experienced. I don't use Customer Service to fix anything -- but to learn more.

Minpunten

I would love an overall search function that would reach into documents and notes. I cannot respond to an archived e-mail but have to copy/paste a old e-mail into a new one.

5 van 559 worden weergegeven Lees alle reviews

Less Annoying CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Less Annoying CRM.

Less Annoying CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Less Annoying CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Less Annoying CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Less Annoying CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Less Annoying CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

CallHippo, Canvass, Google Calendar, Google Contacts, JustCall, LeadsBridge, Mailchimp, Microsoft Outlook, Nusii, Zapier, ZipMessage

Less Annoying CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Less Annoying CRM.