Over Tracker

De software voor klantenservice en -ondersteuning van PhaseWare is een volledig configureerbare oplossing die is ontworpen om je workflows te stroomlijnen, bedrijfsprocessen te automatiseren, volledig gebruik te maken van een krachtige kennisbank en je uitstekende tools te bieden om de prestaties en efficiëntie van medewerkers te meten.

Tracker, het vlaggenschipproduct van Phaseware voor klantenondersteuning, verbetert de productiviteit en prestaties van je medewerkers door hen één enkele gebruikersinterface te bieden voor het beheren van klantinformatie, het prioriteren van zaken, het ontdekken van casusgeschiedenissen, het zoeken naar oplossingen, het beheren van taken en waarschuwingen, het escaleren van zaken en het controleren van hun algehele prestaties.

Je klanten zullen profiteren van de gestroomlijnde omgeving voor klantenservice die Tracker mogelijk maakt. Als je je klanten een consistentere en effectievere ervaring geeft, zal dit leiden tot verhoogde tevredenheid, retentie en loyaliteit van je klanten.

Over het algemeen zal je organisatie profiteren van verbeteringen in de prestaties en productiviteit van je medewerkers, transparantie in rapportage over prestatiestatistieken en klantentrends, en ook een grotere verantwoordelijkheid in elke stap van het proces voor klantenondersteuning.

Over dit platform

PhaseWare is een toonaangevende leverancier van softwaretoepassingen voor klantenservice en ondersteuning die zijn geoptimaliseerd om een robuuste en financieel haalbare oplossing te leveren. Met PhaseWare Tracker kunnen klanten hun bedrijfsprocessen beter beheren, operationele kosten verlagen en de effectiviteit en kwaliteit van hun klantenservice aanzienlijk verbeteren.

Ondernemers Randall Nelson en Hoyt Mann hebben PhaseWare opgericht om te voldoen aan de historisch achtergestelde behoeften van het MKB. PhaseWare Tracker is ontworpen op uiterst schaalbare standaardtechnologie voor de sector, open architectuur, ingebouwde API's voor integratie met bestaande systemen en flexibele leveringsmodellen (cloud of lokaal).

Het PhaseWare Tracker-productpakket omvat PhaseWare Tracker Desktop, Tracker Beyond, Tracker Mobile, PhaseWare Event Engine, PhaseWare Self-Service Center, SSC Mobile en Tracker Screen Designer. Met deze toepassingen ondersteunt PhaseWare Tracker de volgende oplossingen:

• klantenservice en ondersteuning;
• klachtbehandeling;
• helpdeskondersteuning;
• probleemopsporing;
• kennisbeheer;
• klantenservice;
• livechat.

PhaseWare biedt krachtige, intuïtieve en betaalbare oplossingen voor klantenservice en ondersteuning die een echt concurrentievoordeel voor het MKB creëren. De Tracker Suite is gemaakt voor het stroomlijnen van je inspanningen om de waarde van elke klant te dienen, ondersteunen, behouden en maximaliseren.

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Tracker

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Tracker

Afbeeldingen

Tracker Software - 1
Tracker Software - 2
Tracker Software - 3
Tracker Software - 4
Tracker Software - 5
Tracker Software - 6
Tracker Software - 7
View 8 more
Tracker-video
Tracker Software - 1
Tracker Software - 2
Tracker Software - 3
Tracker Software - 4
Tracker Software - 5
Tracker Software - 6
Tracker Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Tracker: 37

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Afsprakenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

EcholoN

4,7
#1 alternatief voor Tracker
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Tracker
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Issuetrak

4,5
#3 alternatief voor Tracker
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je...

Vision Helpdesk

4,6
#4 alternatief voor Tracker
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1)...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(66)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Tracker al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 66 reviews worden weergegeven
Ryan
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great case tracking UI

Beoordeeld op 12/4/2019

Pluspunten

The ability to create parent and child cases with ease. Updating each case is simple also.

Minpunten

The outlook integration is cumbersome, but the integrated email is great.

Randel
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Tracker Beyond our expectations

Beoordeeld op 23/3/2017

We have been using Tracker as our customer support interface with our customers for over 5 years...

We have been using Tracker as our customer support interface with our customers for over 5 years now. It gives us the ability to evolve the interactive relationship between the Support staff and our customers. Multiple reports, both standard and custom have given up the insight into the issues that our customers see while using our products in their day to day operations. It has helped to provide direction of our product growth while addressing the needs of the customer.
From an internal prospective, it gives a real time look at the performance and through put of our organizations. Helping to identify areas for improvement as well as staffing requirements for short term relief as well as long term growth.
Tracker on Demand and Tracker Beyond have helped to make the relationship with our customers a more manageable one with historical data and real time look at their needs.

Pluspunten

Easy to use for new hires to come up to speed quickly.

Minpunten

Some of the features from Demand were not ported over to Beyond. the ability to see past viewed tickets. The screen roles as you scroll up and down the journal entries. the search screen doe snot always clear out and some times you need to clear individual fields manually.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The system meet the daily needs of my department. I love having one work queue visible to my...

Beoordeeld op 9/2/2018

Pluspunten

I love the visibility of my team having the ability to see and work out of one queue. The ability to have access to multiple queues is also a feature I love. There are times when I need to access queues for other departments and I'm able to do so with ease. I also love the ability to be able to track a file by different parameters within the system.

Minpunten

I thought as modern technology continued to evolve the system update and layout would look more updated. I thought the visibility and layout would look more up to date.

Antwoord van PhaseWare

Hi, I would like to address the con that you listed with the interface. The PhaseWare Administrator at each organization makes decisions on the user interface. By your comment, I would assume you are using the Tracker Desktop product which looks very dated. If you have a moment, please review the Tracker Beyond product ( https://www.phaseware.com/tracker-beyond )that has been released over the past few years as a refresh to our desktop product. We look forward to your feedback.

Best Regards,
-Hoyt

Bob
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Excellent Customer Support / Helpdesk

Beoordeeld op 3/2/2011

We looked at twenty different products over the course of about nine months before narrowing the...

We looked at twenty different products over the course of about nine months before narrowing the field to four. This was not our first helpdesk software purchase but I wanted it to be our last. We are software developers so we have our own ideas about how things should work. ;>)

We had built a pretty formidable wish list and it grew a bit while we reviewed products. PhaseWare Tracker handles everything on our list and does it without compromise.

Pluspunten

Customer (web) Self Service Center. incident submission automatically searches knowledge base and suggests PERTENANT articles. Competing products do this but we have not seen any do it well.

Knowledgebase that inserts itself into the process but doesnt get in the way. Building the KB is very easy to do in the course of resolving incidents.

Very flexible tracking of contacts, contracts and time. We have resellers and end users. Tracker handles incidents submitted by either party and keeps everyone up to date.

Theyll host Tracker or let you put it on your own server. They have desktop, browser and smartphone versions.

We have not found any aspect of the program that we could not tweak. Users can modify reports, database (MS SQL), most screens in the application and the customer support center.

The system handles emails quite well. screen shots, file attachments and hyperlinks, etc.

Minpunten

We spent more time than we should have before going live. This really isnt PhaseWares fault. Its only listed as a CON because I wish their manual had an introduction that said Dive in; you can tweak it later.

In retrospect we also should have stuck more to their training (included with purchase) rather than digging in on our own but being in the SW biz we thought we could learn their stuff faster than they could learn ours. We were wrong. They have an incredible knack for understanding the many and varied ways people want to do business.

Kim
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great System for Tracking Support

Beoordeeld op 23/3/2017

I like the ability to use the system to track the support that various teams provide within our...

I like the ability to use the system to track the support that various teams provide within our organization. With a few hours of training, it is easy to pick up and use. The different types of report that can be customized and tailored to my needs is the biggest value for this system. I highly recommend it to anyone who needs to keep their support services centralized and track the type and level of support that their teams provide.

Pluspunten

The ability to track support provided. The types of reports that can be produced and customized to track the support.

Minpunten

I feel that it lacks the ability to upload multiple attachments to incidents at once. You have to create a new journal entry for each attachments that you attempt to upload to an incident. When forwarding or replying to a response - it does not track it in the system like an email message so it's hard to forward the message again since it doesn't display the header of when the previous message was sent using Outlook plug-in.

5 van 66 worden weergegeven Lees alle reviews

Tracker - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tracker.

Tracker kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Tracker heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tracker ondersteunt de volgende talen:

Engels

Tracker ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Tracker kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Jira, Microsoft Outlook, Salesforce.org Nonprofit Cloud

Tracker biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tracker.