Over Salesforce Service Cloud

7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:

CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.

COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.

MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.

KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.

SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.

SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.

MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Salesforce Service Cloud

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, Brazilië, Canada, China , Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Japan, Mexico, Nederland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Salesforce Service Cloud

Afbeeldingen

Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Salesforce Service Cloud Software - 5
Salesforce Service Cloud Software - 6
Salesforce Service Cloud Software - 7
Salesforce Service Cloud Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Service Cloud: 202

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Beller-ID
  • Bellijstbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Code afdwingen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Energierekeningen
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-incidentenbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Leaddistributie
  • Levensduurbeheer van assets
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onderzoeksbeheer
  • Online forums
  • Online tijdklok
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Plannen
  • Planning voor terugbellen
  • Predictief kiezen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeoordeling
  • Risicowaarschuwingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taxatie en beoordeling
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vergunningverlening
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#0 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Zendesk Suite

4,4
#1 alternatief voor Salesforce Service Cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Float

4,5
#2 alternatief voor Salesforce Service Cloud
De toonaangevende resource planning software voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit...

SugarCRM

3,8
#3 alternatief voor Salesforce Service Cloud
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(643)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Salesforce Service Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 643 reviews worden weergegeven
Matt
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Service from Salesforce

Beoordeeld op 5/5/2022

We have never had issues with support since implementing the service cloud and have freed up time...

We have never had issues with support since implementing the service cloud and have freed up time from our CS department.

Pluspunten

Integration to our sales cloud, RingDNA
Ease of use and easy tracking of tickets
Both Sales and Service now have a better understanding of their customer and both need to ask each other all the time.

Minpunten

Felt the cost of both Sales and Service cloud does become pricey but you can get both a little cheaper together.

Overwogen alternatieven

ServiceNow

Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud

With us using Sales cloud didn't make sense using anything else.
Krishna
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

It's fantastic that it's adaptable and customizable

Beoordeeld op 18/5/2022

Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer...

Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer support as well as an excellent program. Although the pricing structure can be a bit of a challenge to stomach at times, the customization and integration options are practically limitless, so that alleviates my concerns.

Pluspunten

The most appealing aspect of Salesforce Service Cloud to me is how simple it is to use. You don't need any support managing Your Salesforce environment after only a few minutes of training and a few tips. If You don't have the time or inclination to learn how to write difficult code, this tool will allow You to accomplish Your aim in a few of mouse clicks.

Minpunten

Sales and Service cloud might be expensive, but buying them both at once can save you some money. Unless a former colleague serves as a mentor, it is difficult to learn the ropes.

Emilio
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Powerful and Customizable: A Review of Salesforce Service Cloud

Beoordeeld op 14/1/2023

In conclusion, Salesforce Service Cloud is a powerful and customizable customer service software...

In conclusion, Salesforce Service Cloud is a powerful and customizable customer service software that can help businesses manage customer interactions and improve their customer service operations. While it may be more complex than other options, it offers robust features and reporting capabilities that can help managers track performance and identify areas for improvement. If you're looking for a comprehensive customer service solution, Salesforce Service Cloud is worth considering.

Pluspunten

Salesforce Service Cloud is a customer service software that offers a wide range of features for businesses to manage customer interactions, including case management, knowledge management, and self-service portals. The platform is highly customizable, allowing teams to tailor it to their specific needs and processes. Additionally, Salesforce Service Cloud offers robust reporting and analytics capabilities, which can help managers track performance and identify areas for improvement.

Minpunten

One potential con of Salesforce Service Cloud is that the platform may be more complex and harder to navigate for new users compared to other customer service software. It may take some time to get familiar with the platform and its features.

Harry
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

NOT a good SERVICE TICKETING SYSTEM

Beoordeeld op 21/2/2020

very clomzy and not effective.

very clomzy and not effective.

Pluspunten

its nice in its design. it can properly relate cases to client records

Minpunten

This software lacks the necessary tools to properly communicate with your customers.

Customers can respond to closed tickets without getting notifications.
team isn't notified when a new ticket comes in.
overall lightening experience is a SLOW moving vehicle, wast's our teams time.
the list goes on and on

One answer to all of our issues is that we need a SALESFORCE DEVELOPER to customize the thing for us.

so unless you have a small fortune to spend on Developers to customize it to your need go with a normal ticketing system that was designed ground up for this purpose. similar to the product that salesforce bought and then killed DESK.com

Theresa
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the Best

Beoordeeld op 10/12/2022

10 out of 10, this tool is very useful for reporting productivity and csat scores, track and keep...

10 out of 10, this tool is very useful for reporting productivity and csat scores, track and keep everything in place.

Pluspunten

I've been using Salesforce for quite some time now and this really helped me with a lot of things. Reporting and ticketing system. Very easy to use and very essential.

Minpunten

Nothing much, since SF is improving with updates and fixes bugs and glitches.SF is also not that hard to manage.

5 van 643 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.

Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds

Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

CRM Analytics, ChannelInsight, Desk.com, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Moxie Concierge Email Management, NICE CXone, Natterbox, Quip, Salesforce Essentials, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Talkdesk, Transera, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)

Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.