
Over Salesforce Service Cloud
7 belangrijke manieren waarop Service Cloud bedrijven in staat stelt om wrijvingsloze service te leveren:
CONSOLE
Met Service Cloud kun je al je zaken sneller beheren, in een unified agent-ervaring. Het Salesforce1-platform brengt de console tot leven - op je desktop en mobiele apparaten.
COMMUNITIES
Met Service Cloud Communities kunnen klanten zichzelf en elkaar helpen. Waar ze ook zijn en op welk apparaat ze zich ook bevinden, communities bieden ze de tools voor probleemoplossing met zelfbediening.
MULTI-CHANNEL
Multi-channel klantenservice is een heel nieuw programma. Met verbonden objecten en voorspellende intelligentie geeft Service Cloud je de mogelijkheid om de klantenservice van de toekomst te bieden. Nu.
KENNIS
Zoek snel in je kennisbank naar relevante antwoorden. Of maak het klanten gemakkelijk om het zelf te doen. Hoe dan ook, je klanten krijgen de antwoorden die ze nodig hebben, precies zoals ze dat willen.
SOCIALE SERVICE
Lever service aan je klanten op de sociale mediakanalen, waar ze maar wonen en welk apparaat ze ook gebruiken. Geef je agenten de tools voor samenwerking waarmee ze een uitstekende klantenservice kunnen leveren.
SAMENWERKING TUSSEN AGENTEN
Met Chatter kunnen agenten zaken snel doorsturen naar experts om zaken sneller af te sluiten. Met het Salesforce1-platform is je Chatter-feed geïntegreerd in de Service Cloud-console voor een daadwerkelijk uniforme ervaring, zowel op je desktop als op een mobiel apparaat.
MOBIEL
Beheer Service Cloud-zaken overal met het Salesforce1-platform - een snel en slim platform voor klantenservice.
Afbeeldingen








Twijfels over Salesforce Service Cloud?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
JIRA Service Management

Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)

Microsoft Excel

Adobe Workfront

Reviews
Heb je Salesforce Service Cloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SalesForce is the best web-based platform to do Sales, BD and Recruiting!
Beoordeeld op 18/8/2018
SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping...
SalesForce is a great tool that will help small to big companies in driving revenue, and helping each company drive results and performance to each client in their business development, recruiting and lead generation efforts in just a short span of time.
Pluspunten
We've been using SalesForce for roughly 3 years now, and it helped us drive great ROIs due to its easy usage in terms of data entry, categorizing each client or candidate, and also the functionality it provides such as mass emails that we can add HTML codes to make it look personalized or targeted, and also the option that let us see if a client or candidate already opened the email we sent.
Our Academy, BD, and Recruiting department drove great revenue because of this, and SalesForce did a great job in helping us drive sales, and place candidates to our clients in a short span of time.
Minpunten
What I least like about SalesForce is its downtimes. The only drawback I experience from SalesForce is the time to time down time it causes, but that was just minimal and not often so no harm really made.

- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
It's fantastic that it's adaptable and customizable
Beoordeeld op 18/5/2022
Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer...
Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer support as well as an excellent program. Although the pricing structure can be a bit of a challenge to stomach at times, the customization and integration options are practically limitless, so that alleviates my concerns.
Pluspunten
The most appealing aspect of Salesforce Service Cloud to me is how simple it is to use. You don't need any support managing Your Salesforce environment after only a few minutes of training and a few tips. If You don't have the time or inclination to learn how to write difficult code, this tool will allow You to accomplish Your aim in a few of mouse clicks.
Minpunten
Sales and Service cloud might be expensive, but buying them both at once can save you some money. Unless a former colleague serves as a mentor, it is difficult to learn the ropes.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Good at first
Beoordeeld op 10/11/2021
We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor...
We chose to move to a competitor after being a client for 7 years. Our reasons were based on poor communication and delivery in our region South Africa). The emphasis being on a really poor communication and implementation service experience over the period.
Pluspunten
At first it represented a really good customisable solution.
Minpunten
Since its launch many more competitors have arrived. These competitors are offerring tailored solutions and proactive communication at far better prices. My feeling is Salesforce has fallen behind as a service and its pricing is no longer competitive. This is particularily noticable when you need to communicate with salesforce post implementation and you simply have a web interface rather than direct communication.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great
Beoordeeld op 9/8/2023
Pluspunten
The easy access and navigation , being able to use different tabs to navigate different accounts or info need it .
Minpunten
Some of the tabs or functions need a bit of more work .
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Salesforce can work for you as a tech support executive
Beoordeeld op 15/12/2021
Really enjoy working with the service. It's easy to manage and integrations are great
Really enjoy working with the service. It's easy to manage and integrations are great
Pluspunten
Integrates well into existing Salesforce CRM
Very customizable
Great reporting tools
good email-to-case and web-to-case capabilities
Minpunten
requires a salesforce administrator since nothing comes out of the box
Redenen om voor Salesforce Service Cloud te kiezen
searched for a better solution that also integrates well with existing info in SalesforceOvergestapt van
Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud
already have info in Salesforce so it's a crucial aspectSalesforce Service Cloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Service Cloud.V. Welke prijsmodellen heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Salesforce Service Cloud?
Salesforce Service Cloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Salesforce Service Cloud ondersteund?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Thai, Zweeds
V. Biedt Salesforce Service Cloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
Salesforce Service Cloud ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Salesforce Service Cloud worden geïntegreerd?
Salesforce Service Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
CRM Analytics, ChannelInsight, Desk.com, Elastic Enterprise Search, Five9, Gainsight CS, Helpshift, InGenius, LiveOps, Moxie Concierge Email Management, NICE CXone, Natterbox, Quip, Salesforce Essentials, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Talkdesk, Transera, Vonage Contact Center, Workforce Optimization (WFO)
V. Welke mate van ondersteuning heeft Salesforce Service Cloud te bieden?
Salesforce Service Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Service Cloud.
- Klantenservice software
- Kennismanagement software
- Call center software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- ITSM-software (IT-service management)
- Live chat software
- Software voor buitendienstbeheer
- Contactcenter software
- Customer engagement software
- Klachtenbeheer software
- Field service software
- Buitendienstsoftware
- CRM-software voor makelaars
- Overheid software
- Software voor openbare werken
- Tuinontwerp software