Over Grasp

Groeit je bedrijf? Krijg je meer klanten dan Outlook of Gmail aankan? Dan is het tijd voor Casengo. Krijg de controle terug zonder het menselijke element van je klantenondersteuning te verliezen.

Prijzen vanaf:

€ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Grasp

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Ondersteunde talen

Engels, Nederlands

Prijzen vanaf:

€ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Grasp

Afbeeldingen

Grasp Software - 1
Grasp Software - 2
Grasp Software - 3
Grasp Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Grasp-video
Grasp-video
Grasp Software - 1
Grasp Software - 2
Grasp Software - 3
Grasp Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Grasp: 25

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Analyse van klantenservices
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Oracle Database

4,6
#1 alternatief voor Grasp
Oracle Database is software voor datawarehouses die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te ondersteunen. Het...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Grasp
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Front

4,5
#3 alternatief voor Grasp
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], ondersteunin...

LiveAgent

4,7
#4 alternatief voor Grasp
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(20)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Grasp al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 20 reviews worden weergegeven
Michel
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

Great solution for small bussiness

Beoordeeld op 10/10/2014

As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of...

As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of emails were giving me headaches. I came along Casengo wich is free for small bussiness (1 agent), but with all the features available! Emails, chat, twitter, faq.

Pluspunten

This is realy a great system, for free for 1 agent and affordable when your bussiness will grow to more agents. Small problems are quickly answered and solved by their very friendly helpteam. Joppe, thanks for your help untill now!

RONALD
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Casengo Review

Beoordeeld op 17/4/2019

So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this...

So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media.

Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Pluspunten

It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support.

It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Minpunten

It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software

The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

Victoria
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Grasp review

Beoordeeld op 4/3/2023

Customer service.Reporting on agent performanceImproved customer experience.

Customer service.Reporting on agent performanceImproved customer experience.

Pluspunten

Grasp is used to attend/respond to customer queries sent on the Brand Whatsapp number. We intergrated the app with our Whatsapp number making it easy to support on our customers by attending to all their interactions sent via Whatsapp. It's available 24/7 and this has improved our customer's experience.It has a reporting tool were you can see the agent's productivity.

Minpunten

Grasp is very fine at the moment, there's nothing i dislike about it.

Abdul Hadi
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Worst Customer Service

Beoordeeld op 9/3/2022

Bad. Find something else

Bad. Find something else

Pluspunten

I only liked because i thought there was no other option. Apparently there a lot other better option with cheaper fee

Minpunten

Bad customer service in terms of charging the fee, and confusing invoicing system

Robert
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Live Chat Software for the price!

Beoordeeld op 13/9/2019

Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Pluspunten

Very intuitive features when in chat and integrating it for your business.
Mobile integration so very industry leading.

Minpunten

Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

Overwogen alternatieven

Oracle Database

Redenen om over te stappen op Grasp

No
5 van 20 worden weergegeven Lees alle reviews

Grasp - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Grasp.

Grasp kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Grasp heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50

Grasp ondersteunt de volgende talen:

Engels, Nederlands

Grasp ondersteunt de volgende apparaten:

Grasp kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Drupal, WordPress

Grasp biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Grasp.