WebMerge

WebMerge

Krachtige documentautomatisering die met één klik creëert

4.8/5 (353 review)

WebMerge - Overzicht

Wat is WebMerge?

HOE HET WERKT:
Het is makkelijk! Je stelt een document (of sjabloon) op in WebMerge, je integreert het met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie.

Met de verschillende documenttypen kun je professioneel ogende documenten maken die precies bij je bedrijf passen. Of je nu een beveiligde pdf, een dynamisch gegenereerd document of de flexibiliteit van Word/Excel/PowerPoint nodig hebt, WebMerge ondersteunt het allemaal.

Als je klaar bent met het maken van je samengevoegde document, kun je kiezen uit een van de krachtige leveringsopties van WebMerge, zoals via e-mail, opslaan in de cloud of verzenden naar een andere derde partij.

WAT KLANTEN ZEGGEN:
"Omdat WebMerge, slim gecombineerd met Zapier, de rompslomp van het overzetten van gebruikersgegevens in invulbare pdf's heeft overgenomen, heb ik meer tijd om me te concentreren op andere, belangrijkere aspecten van het project en het bedrijf."
- Derek Foster

"WebMerge bespaart ons 20-40 uur per maand"
- Daniel Yeoman

"We hebben nu een krachtig en snel pdf-weergaveproces waarmee het bedrijf Word-documenten kan ontwerpen en deze snel op het web kan inzetten."
- Peter Barton

WebMerge - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 29,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

WebMerge - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Australië, Canada, Europa, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika
Ondersteunde talen
Engels

Screenshots

Schermopname van WebMerge: Flexible ways to merge documents
Schermopname van WebMerge: Flexible ways to merge documents Schermopname van WebMerge: Powerful delivery options Schermopname van WebMerge: Online HTML document builder Schermopname van WebMerge: Easy document management

WebMerge reviews

WebMerge reviews

Totaalscore
4.8
/
5 353 reviews
Uitstekend
281

Zeer goed
65

Gemiddeld
7

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4.5
Functies
4.7
Gebruiksgemak
4.5
Klantenondersteuning
4.8
98% heeft deze app aanbevolen
Matthew S.

Streamline workflows and


Vertalen met Google
David G.

Awesome Tool, couldnt live without it

It provides the functionality to generate beautiful and logically complex documents through various methods leveraging the existing data in Salesforce. This can save our customers tonnes of time and provides their customers are much better customer experience.


Vertalen met Google
Brett B.

Great tool

Very positive and helpful in automating document generation and delivery in our custom office workflow.


Vertalen met Google
Anton S.

Easy to use. Great support. Enables us to automate old school processes.


Vertalen met Google
Matt K.

WebMerge helps merging data with colleagues


Vertalen met Google
Matthew S.
Sector: Alternatieve geneeskunde
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen met Google

Streamline workflows and

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 9/8/2018
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

WebMerge is an extremely valuable tool our business has been using for almost 2 years now. Prior to utilizing WebMerge we had numerous individuals manually creating invoices as both Excel and PDF documents. Once the documents were created the individuals had to manually place them in folders in DropBox, on a server and/or e-mail them to clients. The process was tedious and time consuming to say the least. With WebMerge these processes are now completely automated! This has increased efficiency, cut costs, and allowed individuals to focus on more important parts of the business. The time and money that it has saved us is tremendous. Additionally, the customer support has truly been amazing. In the rare instance we encountered a technical issue/had a question/requested custom service the typical response time to a support ticket was less than 2 hours (around an 45 minutes to 1 hour in most cases). After the initial reply the support team typically responded to follow-ups within a few minutes. They worked with us and had a solution/answer for everything. The customer service is truly is professional and top-notch. Overall, WebMerge is an amazing tool that has automated many aspects of our business and we keep finding more ways to integrate it into our growing business needs and expanding brands. I looked at other programs before eventually deciding to go with WebMerge and while there are similar platforms, none of them quite matched what WebMerge can do and continues to do in order to help our business succeed.

Minpunten

I personally don't have any negative remarks about WebMerge at this time. However, I can say that when I have recommended it to others that the price is usually the one thing that they look at as too expensive. Depending on your business needs I guess I can see that, but the reality is that you are going to be saving way more in labor costs while increasing efficiency and decreasing errors caused by human entry. With that said, the one thing I would note here from my conversations when recommending this to others is that they wish there were more tiered pricing options. Some stated they wanted to use it but wished there were more tiers so that they wouldn't have to jump up to a higher priced tier and pay for more document merges then they would be using every month.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

David G.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen met Google

Awesome Tool, couldnt live without it

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15/1/2020
Bron van de reviewer: Capterra

It provides the functionality to generate beautiful and logically complex documents through various methods leveraging the existing data in Salesforce. This can save our customers tonnes of time and provides their customers are much better customer experience.

Pluspunten

- Ease of use and simple template setup and editing.
- Power of the tool to do more complex queries and powerful If statements for complex merging.
- Plenty of delivery options that are super simple to setup.
- Full flexibility in how the documents are triggered including from apex, flows, and buttons.
- Pricing structure
- [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Minpunten

- Stronger Integration with FormstackSign would be nice.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Brett B.
Sector: Rechtspraktijk
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen met Google

Great tool

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 27/5/2019
Bron van de reviewer: GetApp

Very positive and helpful in automating document generation and delivery in our custom office workflow.

Pluspunten

It is easy to use for what it accomplishes, is very customizable, and can be integrated well into many different types of workflows. Tech support has always been very responsive and helpful in solving any problems that come up (not like some other places where you feel the tech support is trying to close your ticket).

Minpunten

I managed to get by using a free account for a while as the cost seemed a bit high per document when I could just remove the watermark that came with the free documents.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Anton S.
Sector: Vertalingen en lokalisatie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen met Google

Easy to use. Great support. Enables us to automate old school processes.

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 30/1/2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

Enables us to Automate old school processes.
Multiple deliveries and formats using one set of content records.
Flexible and can re-use existing document formats/templates.
Easy to get a basic merge going, while providing complex merges as your understanding of the product grows.
Active, responsive and knowledgeable support.
The Stash product makes for convenient document management/archiving.
Easy integration with other third party data sources.

Minpunten

Becomes expensive for multiple, automated merges.
MS OneDrive is only supported through Zapier at present.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Matt K.
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen met Google

WebMerge helps merging data with colleagues

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 27/1/2018
Bron van de reviewer: SoftwareAdvice

Pluspunten

WebMerge provides various templates and helps building the custom templates which can be merged with any kind of data. These documents can then be send to various contacts with our colleagues.
It helps integrating with various 3rd party applications.

Minpunten

The user interface needs the improvement to make the application user friend. The functionality seems fine as it helps merging the information well.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Gebruikersaanbeveling
9.3/10
Gebaseerd op 353 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van WebMerge

Prijzen van WebMerge

Vanaf
US$ 29,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4.5/5
Gebaseerd op 353 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

WebMerge - Functies

WebMerge - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bestandsbeheer
Chatten
Documentbeheer
Documenten opslaan
Drag & Drop-interface
Gemeenschappelijke werkruimte
Integratie van derden
Opmerkingen
Prognoses
SSL-beveiliging
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Toestemmingsbeheer
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4.7/5
Gebaseerd op 353 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Video's en instructies

Video's en instructies

WebMerge - Veelgestelde vragen

WebMerge - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WebMerge.

V. Welke prijsmodellen heeft WebMerge te bieden?

WebMerge kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 29,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van WebMerge?

We hebben geen informatie over functies van WebMerge

V. Wat zijn de typische gebruikers van WebMerge?

WebMerge heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Non-profit, Openbare diensten, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door WebMerge ondersteund?

WebMerge ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft WebMerge te bieden?

WebMerge kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt WebMerge ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door WebMerge worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan WebMerge worden geïntegreerd?

WebMerge kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Chargify, Formstack, Infusionsoft, KiSSFLOW, Nimble, Pipeliner CRM, ProjectManager.com, TrackVia, Zapier

V. Welke mate van ondersteuning heeft WebMerge te bieden?

WebMerge biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies