
Over GetFeedback
GetFeedback is een toonaangevende oplossing voor het beheer van ondernemingsfeedback.
GetFeedback maakt het eenvoudig om mooie enquêtes over het merk te maken die de responspercentages verbeteren. De realtime dashboards en tekstanalyse van GetFeedback helpen bedrijven feedback om te zetten in actie. Profiteer van geavanceerde functies zoals enquêtelogica en samenvoegvelden om enquêtes te personaliseren en de betrokkenheid te vergroten. Verspreid enquêtes rechtstreeks vanuit GetFeedback of via je favoriete e-mailserviceprovider.
GetFeedback is gemaakt door twee voormalige Salesforce-managers die betere enquêtes naar hun klanten wilden sturen en is snel uitgegroeid tot toonaangevende enquêtesoftware voor Salesforce. De Salesforce-integratie van GetFeedback helpt feedback rechtstreeks in je klantendossier te plaatsen. Bedrijven kunnen enquêtes activeren op basis van activiteiten in Salesforce, feedbackgegevens automatisch naar Salesforce pushen en waarschuwingen initiëren op basis van reacties. Het eindresultaat? Een volledig geïntegreerd, altijd actief feedbackprogramma.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor GetFeedback
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, België, Canada, China, Duitsland , Denemarken, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan, Nederland, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten en nog 10 andere
Ondersteunde talen
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels , Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds en nog 20 andere
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor GetFeedback
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van GetFeedback: 79
Alternatieven
Hootsuite

Microsoft SharePoint

Bullhorn ATS & CRM

SurveyMonkey

Reviews
Heb je GetFeedback al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction...
Beoordeeld op 9/7/2019
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we...
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.
Pluspunten
GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.
Minpunten
It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.
Overwogen alternatieven
Bullhorn ATS & CRMOvergestapt van
Bullhorn ATS & CRMRedenen om over te stappen op GetFeedback
GetFeedback has the best design interface and allows you to create surveys that work in Salesforce. It's simply done right.- Sector: Research
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
It functions well to gather continuing feedback.
Beoordeeld op 26/10/2022
We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user...
We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user straightforward questions in context. The survey's in-context component is crucial since Usabilla gives us the option to choose a target sample, location, or event trigger for the survey, such as when a user discovers a new feature on a page.
Pluspunten
To gather user input, Usabilla may be added to website. The survey options for active and passive feedback are both used. The application is user-friendly and provides excellent reporting features. All levels of the business may easily access the analytics because they are displayed in a clear and appealing way. No of the user's degree of understanding, it is well designed and understandable.Moment of truth surveys provided us with information about the issues that users were having with our portal.
Minpunten
It does not permit video responses or screen recordings of the user, unlike some of its rivals.It is mainly restricted to desktop browsers and apps rather than mobile web.Targeting certain javascript event triggers requires some engineering assistance.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Easy-to-use but extremely expensive
Beoordeeld op 27/5/2020
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys...
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional!
On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.
Pluspunten
Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce.
It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce.
Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!
Minpunten
Very expensive if you want to have the Salesforce connection.
Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc.
Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!
- Sector: Maatschappelijk werk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Great product, large price tag
Beoordeeld op 13/10/2022
This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not...
This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not being worth the cost after the price structure adjustment.
Pluspunten
This survey tool was so easy to use and created beautiful, highly functional, versatile feedback forms. I loved sending these out to our event and program participants to gather feedback and receive meaningful data.
My database coordinator loved that it was a native Salesforce app.
Minpunten
The customer support was not great. The ability to send a link to the survey through my own work email/campaign blast was an additional cost, so I had to manually add all recipients and send the survey through the platform itself, which was time consuming and created an additional communications task for me.
We stopped using GetFeedback after they dramatically increased their pricing. It was not a justifiable cost for our organization when there are so many affordable survey options.
Overwogen alternatieven
SurveyMonkeyRedenen om voor GetFeedback te kiezen
Get Feedback is native to Salesforce and had higher functionality and was more attractive.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Anders 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Survey tool for Salesforce
Beoordeeld op 20/8/2019
Pluspunten
GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !
Minpunten
GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.
Overwogen alternatieven
SurveyMonkeyRedenen om over te stappen op GetFeedback
Full Salesforce Integration, solve most of all business casesGetFeedback - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over GetFeedback.V. Welke prijsmodellen heeft GetFeedback te bieden?
GetFeedback kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van GetFeedback?
GetFeedback heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door GetFeedback ondersteund?
GetFeedback ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt GetFeedback ondersteuning voor mobiele apparaten?
GetFeedback ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan GetFeedback worden geïntegreerd?
GetFeedback kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Acoustic, Acoustic Marketing Cloud, Adobe Analytics, Chattermill, Contentsquare, Decibel, Google Analytics 360, Jira, Optimizely, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, SalesforceIQ, Slack, Tealium Customer Data Hub, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft GetFeedback te bieden?
GetFeedback biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor GetFeedback.