
Over GetFeedback
GetFeedback is een toonaangevende oplossing voor het beheer van ondernemingsfeedback.
GetFeedback maakt het eenvoudig om mooie enquêtes over het merk te maken die de responspercentages verbeteren. De realtime dashboards en tekstanalyse van GetFeedback helpen bedrijven feedback om te zetten in actie. Profiteer van geavanceerde functies zoals enquêtelogica en samenvoegvelden om enquêtes te personaliseren en de betrokkenheid te vergroten. Verspreid enquêtes rechtstreeks vanuit GetFeedback of via je favoriete e-mailserviceprovider.
GetFeedback is gemaakt door twee voormalige Salesforce-managers die betere enquêtes naar hun klanten wilden sturen en is snel uitgegroeid tot toonaangevende enquêtesoftware voor Salesforce. De Salesforce-integratie van GetFeedback helpt feedback rechtstreeks in je klantendossier te plaatsen. Bedrijven kunnen enquêtes activeren op basis van activiteiten in Salesforce, feedbackgegevens automatisch naar Salesforce pushen en waarschuwingen initiëren op basis van reacties. Het eindresultaat? Een volledig geïntegreerd, altijd actief feedbackprogramma.
Prijzen vanaf:
N.v.t
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor GetFeedback
Bedrijfsgrootte
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, België, Canada, China, Duitsland, Denemarken, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan, Nederland, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten en nog 10 andere
Ondersteunde talen
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds en nog 20 andere
Prijzen vanaf:
N.v.t
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor GetFeedback
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van GetFeedback: 81
Alternatieven
SurveyMonkey

Microsoft SharePoint

Bullhorn ATS & CRM

ShowHows

Reviews
Heb je GetFeedback al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction...
Beoordeeld op 9/7/2019
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we...
We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.
Pluspunten
GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.
Minpunten
It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.
Overwogen alternatieven
Bullhorn ATS & CRMOvergestapt van
Bullhorn ATS & CRMRedenen om over te stappen op GetFeedback
GetFeedback has the best design interface and allows you to create surveys that work in Salesforce. It's simply done right.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Anders 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Survey tool for Salesforce
Beoordeeld op 20/8/2019
Pluspunten
GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !
Minpunten
GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.
Overwogen alternatieven
SurveyMonkeyRedenen om over te stappen op GetFeedback
Full Salesforce Integration, solve most of all business cases- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Easy-to-use but extremely expensive
Beoordeeld op 27/5/2020
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys...
Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional!
On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.
Pluspunten
Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce.
It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce.
Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!
Minpunten
Very expensive if you want to have the Salesforce connection.
Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc.
Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!
- Sector: Sportartikelen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
GetFeedback is used for collecting customer feedback
Beoordeeld op 8/6/2022
In addition to hearing from our customers about the new features they enjoy or dislike on our...
In addition to hearing from our customers about the new features they enjoy or dislike on our website, we can determine the needs and questions they have. We can also contact customers who have opted to receive email responses from us. On this basis, we will be able to conduct an inquiry with those individuals who wish to contribute to the enhancement of the website's content and functionality.
Pluspunten
I appreciate how easy it is to create attractive surveys and how quickly they can be sent once they have been created. Because of the survey builder's user-friendliness and the numerous options for enhancing their appearance with images, textures, and colors, my surveys come out looking fantastic. The integration process with Salesforce is straightforward, and as a result, I can display the results of my survey on any object. GetFeedback also has an excellent email template builder that allows users to create email templates with a question embedded directly into the email. GetFeedback can also obtain a list of Contacts from Salesforce to distribute surveys. The use of email templates is not the sole option available. I can create surveys that are distributed via short message service (SMS), embed them on a website or Salesforce Community, and even have them appear after a chat session, all within a couple of minutes.
Minpunten
It has a slightly higher price tag than some of the other alternatives, but the enhanced features and capabilities more than justify the premium. Occasionally, the survey builder did not provide us with the exact design element or logic we required; however, I believe this is to be expected from any builder that requires you to complete the work on your own.

- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A rare combination of quality and value
Beoordeeld op 16/7/2019
GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but...
GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.
Pluspunten
The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.
Minpunten
If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!
Overwogen alternatieven
SurveyMonkeyRedenen om over te stappen op GetFeedback
The surveys you can create are very user friendly and attractive.GetFeedback - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over GetFeedback.V. Welke prijsmodellen heeft GetFeedback te bieden?
GetFeedback kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van GetFeedback?
GetFeedback heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door GetFeedback ondersteund?
GetFeedback ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt GetFeedback ondersteuning voor mobiele apparaten?
GetFeedback ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan GetFeedback worden geïntegreerd?
GetFeedback kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Acoustic, Acoustic Campaign, Adobe Analytics, Chattermill, Contentsquare, Decibel, Google Analytics 360, Jira, Optimizely, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, SalesforceIQ, Slack, Tealium Customer Data Hub, Zapier, Zendesk
V. Welke mate van ondersteuning heeft GetFeedback te bieden?
GetFeedback biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor GetFeedback.