Over GetFeedback

GetFeedback is een toonaangevende oplossing voor het beheer van ondernemingsfeedback.

GetFeedback maakt het eenvoudig om mooie enquêtes over het merk te maken die de responspercentages verbeteren. De realtime dashboards en tekstanalyse van GetFeedback helpen bedrijven feedback om te zetten in actie. Profiteer van geavanceerde functies zoals enquêtelogica en samenvoegvelden om enquêtes te personaliseren en de betrokkenheid te vergroten. Verspreid enquêtes rechtstreeks vanuit GetFeedback of via je favoriete e-mailserviceprovider.

GetFeedback is gemaakt door twee voormalige Salesforce-managers die betere enquêtes naar hun klanten wilden sturen en is snel uitgegroeid tot toonaangevende enquêtesoftware voor Salesforce. De Salesforce-integratie van GetFeedback helpt feedback rechtstreeks in je klantendossier te plaatsen. Bedrijven kunnen enquêtes activeren op basis van activiteiten in Salesforce, feedbackgegevens automatisch naar Salesforce pushen en waarschuwingen initiëren op basis van reacties. Het eindresultaat? Een volledig geïntegreerd, altijd actief feedbackprogramma.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Canada, China, Duitsland , Denemarken, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan, Nederland, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels , Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

GetFeedback Software - 1
GetFeedback Software - 2
GetFeedback Software - 3
GetFeedback Software - 4
GetFeedback Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
GetFeedback-video
GetFeedback Software - 1
GetFeedback Software - 2
GetFeedback Software - 3
GetFeedback Software - 4
GetFeedback Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van GetFeedback: 79

  • 360-gradenfeedback
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Aselecte indeling
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • CES-enquêtestructuur
  • CRM
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Locatieonderzoek
  • Logica voor overslaan
  • Mobiele enquête
  • NPS-enquêtestructuur
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Ondersteuning voor audio/beelden/video
  • Opmerkingen/notities
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Responsquota
  • Responsvalidatie
  • SSL-beveiliging
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Tekstanalyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toezicht houden op klachten
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Vragen doorsluizen
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Hootsuite

4,4
#0 alternatief voor GetFeedback
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle...

Microsoft SharePoint

4,3
#1 alternatief voor GetFeedback
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Bullhorn ATS & CRM

4,1
#2 alternatief voor GetFeedback
Stimuleer je personeelsprocessen van begin tot eind met Bullhorn, toonaangevend in software voor de personeels- en...

SurveyMonkey

4,6
#3 alternatief voor GetFeedback
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(49)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je GetFeedback al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 49 reviews worden weergegeven
Chandler
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction...

Beoordeeld op 9/7/2019

We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we...

We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Pluspunten

GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Minpunten

It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

Overwogen alternatieven

Bullhorn ATS & CRM

Overgestapt van

Bullhorn ATS & CRM

Redenen om over te stappen op GetFeedback

GetFeedback has the best design interface and allows you to create surveys that work in Salesforce. It's simply done right.
Rezaul
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It functions well to gather continuing feedback.

Beoordeeld op 26/10/2022

We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user...

We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user straightforward questions in context. The survey's in-context component is crucial since Usabilla gives us the option to choose a target sample, location, or event trigger for the survey, such as when a user discovers a new feature on a page.

Pluspunten

To gather user input, Usabilla may be added to website. The survey options for active and passive feedback are both used. The application is user-friendly and provides excellent reporting features. All levels of the business may easily access the analytics because they are displayed in a clear and appealing way. No of the user's degree of understanding, it is well designed and understandable.Moment of truth surveys provided us with information about the issues that users were having with our portal.

Minpunten

It does not permit video responses or screen recordings of the user, unlike some of its rivals.It is mainly restricted to desktop browsers and apps rather than mobile web.Targeting certain javascript event triggers requires some engineering assistance.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Easy-to-use but extremely expensive

Beoordeeld op 27/5/2020

Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys...

Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional!

On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Pluspunten

Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce.

It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce.

Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Minpunten

Very expensive if you want to have the Salesforce connection.

Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc.

Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

Kierstin
Totaalscore
  • Sector: Maatschappelijk werk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Great product, large price tag

Beoordeeld op 13/10/2022

This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not...

This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not being worth the cost after the price structure adjustment.

Pluspunten

This survey tool was so easy to use and created beautiful, highly functional, versatile feedback forms. I loved sending these out to our event and program participants to gather feedback and receive meaningful data.
My database coordinator loved that it was a native Salesforce app.

Minpunten

The customer support was not great. The ability to send a link to the survey through my own work email/campaign blast was an additional cost, so I had to manually add all recipients and send the survey through the platform itself, which was time consuming and created an additional communications task for me.
We stopped using GetFeedback after they dramatically increased their pricing. It was not a justifiable cost for our organization when there are so many affordable survey options.

Overwogen alternatieven

SurveyMonkey

Redenen om voor GetFeedback te kiezen

Get Feedback is native to Salesforce and had higher functionality and was more attractive.
Jordan
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Survey tool for Salesforce

Beoordeeld op 20/8/2019

Pluspunten

GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Minpunten

GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

Overwogen alternatieven

SurveyMonkey

Redenen om over te stappen op GetFeedback

Full Salesforce Integration, solve most of all business cases
5 van 49 worden weergegeven Lees alle reviews

GetFeedback - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over GetFeedback.

GetFeedback kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

GetFeedback heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

GetFeedback ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

GetFeedback ondersteunt de volgende apparaten:

GetFeedback kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acoustic, Acoustic Marketing Cloud, Adobe Analytics, Chattermill, Contentsquare, Decibel, Google Analytics 360, Jira, Optimizely, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, SalesforceIQ, Slack, Tealium Customer Data Hub, Zapier, Zendesk Suite

GetFeedback biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor GetFeedback.