Over ServiceNow

ServiceNow biedt een brede selectie van geïntegreerde IT-servicebeheertools en -toepassingen, elk met meerdere functiesets en mogelijkheden. De kernproducten vallen onder 5 hoofdcategorieën: IT service automation toepassingen, project portfoliomanagement, IT bedrijfsmanagement, toepassingen voor gedeelde diensten (voor faciliteiten, buitendienst en HR) en ServiceNow Express, een ITSM voor ondernemingen van elke omvang.

ServiceNow biedt ook een platform voor service-automatisering om bestaande toepassingen aan te passen, informatie tussen toepassingen te delen of aangepaste toepassingen te bouwen. Er is ook een ServiceWatch-product dat helpt bij het ontdekken en in kaart brengen van relaties tussen IT-componenten en incidenten, met dashboards die realtime inzicht geven in de gezondheid van de zakelijke services. ServiceNow Discovery kan worden gebruikt om IP-compatibele configuratie-items (CI's) te identificeren, hun onderlinge afhankelijkheden in kaart te brengen en de gegevens te exporteren naar de ServiceNow Configuration Management-database.

ServiceNow Express is het ITSM-product voor bedrijven van elke omvang en bevat een scala aan functies. De oplossing biedt end-to-end incidentbeheer met visuele taakborden en tickets, prioriteitsinstelling en activa- en configuratiecontrole. Je kunt ook rapporten over alle zakelijke KPI's en statistieken via dashboards, grafieken en diagrammen genereren.

ServiceNow IT service automation toepassingen omvatten activabeheer, wijzigings- en releasebeheer, configuratiebeheer, incident, IT-kosten en probleembeheer en een servicecatalogus. ServiceNow Service Catalog helpt de klantervaring te verbeteren door gebruikers een klantgerichte storefront te bieden voor toegang tot zelfhulp, indienen van IT-aanvragen en logproblemen en het bijhouden van voortgang.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ServiceNow

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 3 andere, Nederlands, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ServiceNow

Afbeeldingen

ServiceNow Software - 1
ServiceNow Software - 2
ServiceNow Software - 3
ServiceNow Software - 4
ServiceNow Software - 5
ServiceNow Software - 6
ServiceNow Software - 7
ServiceNow Software - 8
ServiceNow Software - 9
ServiceNow Software - 10
ServiceNow Software - 11
ServiceNow Software - 12
ServiceNow Software - 13
Nog 14 andere bekijken
ServiceNow-video
ServiceNow-video
ServiceNow-video
ServiceNow Software - 1 ServiceNow Software - 2 ServiceNow Software - 3 ServiceNow Software - 4 ServiceNow Software - 5 ServiceNow Software - 6 ServiceNow Software - 7 ServiceNow Software - 8 ServiceNow Software - 9 ServiceNow Software - 10 ServiceNow Software - 11 ServiceNow Software - 12 ServiceNow Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van ServiceNow: 99

  • API
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare vragen
  • Aanvraagtoewijzing
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocaanvraag
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Assetbeheer
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordelingsbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafische workfloweditor
  • Heatmaps
  • IT-assets bijhouden
  • IT-kostenbeheer
  • IT-reporting
  • Impactbeheer
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten bijhouden
  • Levenscyclusbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Loonkosten rapporteren
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere projecten
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelsportal
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Realtime vergelijkingen
  • Resourcebeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicowaarschuwingen
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toewijzing en planning van resources
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebheer
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtwoordbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor ServiceNow
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Alloy Navigator

4,5
#2 alternatief voor ServiceNow
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden...

HarmonyPSA

4,5
#3 alternatief voor ServiceNow
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

EcholoN

4,7
#4 alternatief voor ServiceNow
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(80)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je ServiceNow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 80 worden weergegeven
Brandon C.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I used ServiceNow in a Desktop Support Role

Beoordeeld op 14/2/2021

I used ServiceNow daily, almost hourly to be honest, as a Level 2 Desktop Support Agent. It...

I used ServiceNow daily, almost hourly to be honest, as a Level 2 Desktop Support Agent. It replaced vFire which was getting slow and agonizing to work with. Tickets would come in and we would perform the work and move the ticket along and/or close it altogether depending on the job. I liked using it and felt it was very robust and powerful while still being nimble and problem free.

Pluspunten

ServiceNow is fast and issue free so long as it's setup correctly. The interface is simple and easy to understand. The learning curve, unlike older software, is practically nonexistent.

Minpunten

Sometimes tasks can have subtasks that are nested so deeply that they can be missed on first glance. I wish the software had a simpler nesting system.

Avinash S.
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best in Class ITSM tool

Beoordeeld op 17/4/2021

This is one of the best ITSM tool. Aviable as SaaS and can be easily integrated with the SSO. Self...

This is one of the best ITSM tool. Aviable as SaaS and can be easily integrated with the SSO. Self service is a good feature .

Its just the regular upgrades and getting the data/configuration missing from the tenants during the upgrade is a concern.

No need to backup , high availability and best resiliency..this is one of the best ITSM tool in the market.

Pluspunten

A brilliant ITSM tool and available as SaaS. The licensing mechanism is based on the fulfiller and approvers . The cost per licenses is a bit high for a fulfiller and hope service now can bring it down a bit.
The best modules are :-

Incident management , Change Management , Problem Management and CMDB.

Minpunten

The upgrades , every 6 months are something that always keeps us on our toes. secondly it Whatsapp and telegram can be integrated with service Now...

Overwogen alternatieven

ArcSight

Redenen om voor ServiceNow te kiezen

Its the flexiblity to use and enough support avilable

Overgestapt van

ArcSight

Redenen om over te stappen op ServiceNow

This is SaaS and flexible and can easily chose the modules that we need.
Ryan W.
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

As Flexible as it is Functional

Beoordeeld op 29/7/2021

We've been using ServiceNow for 5+ years and it has really transformed our Service Desk and...

We've been using ServiceNow for 5+ years and it has really transformed our Service Desk and Customer Service teams ability to work with the customer.

Pluspunten

ServiceNow is such a user friendly product. Their out of the box modules require very little customization to get you up and running using a wide suite of available modules, there's not a lot ServiceNow can't do.

Minpunten

Over-customization can make upgrading time consuming but there are plenty of guides to assist you with this process.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

ServiceNow

Beoordeeld op 25/2/2020

Pluspunten

The software captures so many data points, therefore analytics and reporting present valuable information.

Minpunten

There are so many product areas that is can be hard to navigate, especially for areas that are not frequented often.

Gajendra R.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Service Now Review

Beoordeeld op 10/7/2021

For me it very good, specially the change.very easy to create change and follow up with the...

For me it very good, specially the change.very easy to create change and follow up with the different parties.

Pluspunten

Amazing tool for change incident and CMDB management. I am using this tool for change and incident and I found it best among the tools I used.
Design the too the way you want.

Very simple user interface and make process very easy. With any experience user can use this tool

Minpunten

Nothing as I am aware of as for me this is best and the way service now is improving , I have nothing what I can this as an improvement.

5 van 80 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceNow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceNow.

ServiceNow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ServiceNow heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

ServiceNow ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans

ServiceNow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties ServiceNow kent

ServiceNow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceNow.