Over Vivantio

Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder te duur of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.

Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven de licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Hierdoor kunnen bedrijfseigenaren en afdelingshoofden zich concentreren op de werkelijke kosten van servicelevering en uitstekende dienstverlening meten.

Prijzen vanaf:

US$ 42,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland , Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Hongaars, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 42,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Vivantio-video
Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Vivantio: 137

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beveiligd aanmelden
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen routeren
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HappyFox Help Desk

4,6
#0 alternatief voor Vivantio
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor Vivantio
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

TOPdesk

4,5
#2 alternatief voor Vivantio
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor Vivantio
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(167)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Vivantio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 167 reviews worden weergegeven
Reggie
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent Software for Global IT use

Beoordeeld op 3/2/2017

Our company has been using Vivantio for over 10 years and have found it to be a very powerful tool...

Our company has been using Vivantio for over 10 years and have found it to be a very powerful tool for our global IT departments. All of our sites are able to coordinate helpdesk tasks, workflow tasks and infrastructure deployments in a very organized fashion. It allows us to communicate with one another and stay on top of frequent IT problems and issues. We have the ability to collaborate on issues and work on solutions together. The tools are very powerful and helpful in our day to day use. The software has many features that we haven't started using yet, but I'm sure we'll get around to them eventually.

Pluspunten

Easy to use and lots of features

Minpunten

n/a

David
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent Product

Beoordeeld op 31/1/2017

Having worked in IT support for a number of years across different industry sectors, I have used a...

Having worked in IT support for a number of years across different industry sectors, I have used a number of different Helpdesk ticketing/service management products. Vivantio is easy to modify which makes it easy to give a better quality environment and ensure good adoption rates from your users. The customer portal we set up has been very well received. It's quick, responsive and overall the best product I've used! Highly recommended!

Pluspunten

Easy and quick to modify and use. Ability to monitor a raft of IT Services such as change management, service desk tickets, problem management. Aligns to ITIL best practices.

Minpunten

Web views can sometimes be slow to update and cannot switch easily between windows if you need to go back and check something.

Nikos
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simple and easy tool to use.

Beoordeeld op 3/2/2017

This tool is one of our basic tools here at Managed services. We use it daily for our ticketing...

This tool is one of our basic tools here at Managed services. We use it daily for our ticketing system.

It has improved a lot since last year but there are still a couple of things that need improvement.

1) It needs to speed up a bit. Sometimes the website is a bit slow and the whole experience is frustrating.

2) You cannot download multiple files at once. For example, if you have more than one file attached in a ticket, you have to manually download them one by one.

3) It does not work very well in 4:3 screens, but this is undersandable. :)

4) Under Company/Contacts, you used to see a lot more information, such as phone numbers. Now this functionality is lost.

5) Every time we raise a change, the suggested articles are being randomly displayed, in which have nothing to do with the change itself.

For arguments sake, lets say that there are 2 articles: one that explains how to plant trees and another on how to do groceries. Now if you raise a change (i.e on fixing your car) , it shows the 2 articles as "suggested". In reality, these 2 articles have nothing in common with the change itself!

Pluspunten

Easy to use

Minpunten

Slow, CSS is not very pretty.

Mayank
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

User friendly

Beoordeeld op 31/1/2017

This is very user friendly software and can be used without much of training. The only add on I can...

This is very user friendly software and can be used without much of training. The only add on I can recommend is that there should be some help videos for anyone new and/or FAQs which should help most of basic and general queries resolved so that unnecessary feedback is not provided.

Pluspunten

Ease of use. This software does not need much of training and is very user friendly as far as my experience is concerned.

Minpunten

There should be some FAQs which should be good library for users in doubt, so that most of things do not need to be sent via feedback.

lamonique
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Vivantio Review

Beoordeeld op 31/1/2017

we have been using Vivantio for the past 4 years. To date we have been pleased with the product. ...

we have been using Vivantio for the past 4 years. To date we have been pleased with the product. From an end user perspective it is simple and easy to use. From a tech perspective, since i administer the system, has been easy to configure. I am very pleased with the Support that we receive, Andrew Stevens has been awesome. He has worked very hard to ensure that the system meets our business needs. Whenever we have requirement he is constantly finding ways to be able to implement them. There still are areas where there can be some improvements, would like to see better dashboards and reporting.

Pluspunten

Ease of use and configuration

Minpunten

Dashboards and reports

5 van 167 worden weergegeven Lees alle reviews

Vivantio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Vivantio.

Vivantio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 42,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Vivantio heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Vivantio ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Hongaars, Spaans

Vivantio ondersteunt de volgende apparaten:

Vivantio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, Gmail, Jira, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Salesforce Platform, Slack, Twilio

Vivantio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Vivantio.