Over Vivantio

Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder te duur of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.

Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven de licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Hierdoor kunnen bedrijfseigenaren en afdelingshoofden zich concentreren op de werkelijke kosten van servicelevering en uitstekende dienstverlening meten.

Prijzen vanaf:

US$ 42,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Vivantio

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Hongaars, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 42,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Vivantio

Afbeeldingen

Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4
View 5 more
Vivantio-video
Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Vivantio: 137

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beveiligd aanmelden
  • CMDB
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen routeren
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Vivantio
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Vivantio
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

TOPdesk

4,6
#3 alternatief voor Vivantio
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en...

HappyFox Help Desk

4,6
#4 alternatief voor Vivantio
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(166)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Vivantio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 166 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

INTUITIVE TICKET MANAGEMENT SYSTEM

Beoordeeld op 14/6/2018

Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compati...

Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compatible with most commercial browsers.

Pluspunten

Self contained tool with build in reports and logs, reliable for the most part. Very intuitive for the amateur user, Forgiving when errors occurs,

Minpunten

Occasionally crashes and some menus not coherent with others. No software is %100 reliable. It is improve daily

Sam
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent product and customer service

Beoordeeld op 14/4/2021

Pluspunten

The software is easily customisable and changed pre and post-launch of the system, meaning that you can launch, get it wrong and change it. The capabilities seem endless and offers all requirements that we need.

Minpunten

The difference in the admin area to the technician portal is a little bit confusing at times. I believe that the back end admin area needs upgrading to the FLEX environment.

Overwogen alternatieven

HappyFox Help Desk, TOPdesk, Zoho Desk en Zendesk

Redenen om over te stappen op Vivantio

Vivantio's customer service and demo support was top of the range. The product is great and the implementation team guide you through everything.
Chrysanthos
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the best customer management software

Beoordeeld op 8/7/2022

It provides customer service optimization and solutions. With Vivantio, businesses can achieve...

It provides customer service optimization and solutions. With Vivantio, businesses can achieve unparalleled service excellence by combining enterprise-level software with scalable, flexible and intuitive cloud-based solutions.

Pluspunten

You can do everything you need with it and it has a lot of features. A good feature is the ability to edit emails in rich text with company branding, and users can be given granular permissions. In addition, the ITSM package offers several automation options. It has been a pleasure working with Vivantio's support team. System configuration can be as simple or as complex as you like. You may want high-level information in some areas without getting distracted by details that other systems require. It's suitable for that. In general the pros are:
A user-friendly interface that can be easily adapted.
Specifically, queue management and task ownership.
I never encountered any outage due to stable performance and availability.
The level of technical support

Minpunten

There is not a lot to dislike about Viviantio. Maybe adding more simplicity to the software

Antwoord van Vivantio

Thank you so much for your fantastic feedback Chrysanthos, it's great to hear that your business needs are being fulfilled by continual automation and functionality that our ITSM subscription offers. We continually strive to meet customer expectations and it's always lovely to hear such great feedback.

We really appreciate your constructive comments on setting up more simplicity to the software. It would be great to set up a call to discuss this further, this is to ensure we feedback details to our Product team as we continually strive for product excellence. Please do contact myself on [email protected] for any further feedback or assistance.

Darren
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Excellent Product Support but lacking finer details

Beoordeeld op 31/1/2017

Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have...

Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have found the solution not very user friendly and in the last 3 years of using it, I found that little has changed to the basic user functionality to improve this despite many feature requests to aid this. A key example of this is that, in 2017, it is still not possible for all emails in the system to show the pictures that are embedded.

In the past, we have found that the quality of the software updates to the system lacking basic QA process and it has become quite simple to find bugs in the new features.

I would say that the support team is very good at getting back to you within half a business day and providing us with workarounds of problems that we have highlighted.

Pluspunten

User Support, Workflow module

Minpunten

GUI, speed of page loads, lack of updates to key functionality

Polly Ann
Totaalscore
  • Sector: Luchtvaart(maatschappijen)
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Best Part of Vivantio has been the Approval Process

Beoordeeld op 6/4/2021

Pluspunten

Our company uses this software internally. So our employees are our customers, so to speak. I was able to configure the workflows to assign tasks to other employees to provide approval for things such as hardware/software purchases, access to our software systems, new employees, etc. Regular employees do not require a license to perform these approval tasks, which was not the case in the competing software. Also, the Self Service portal turned out so beautiful and useful to our employees. We get really good feedback from users. Customer representatives are very hands on and helpful. I have admin'd other software and while other, more popular software has more documentation, their reps are non-existent.

Minpunten

The set up is very dependent on the Vivantio reps, and the self-help for configuration is not very useful. The reps do a fantastic job of leading the new user through configuration but some people like to do that themselves. I have admin'd other software and while other more popular software has more documentation, their reps are non-existent.

5 van 166 worden weergegeven Lees alle reviews

Vivantio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Vivantio.

Vivantio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 42,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Vivantio heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Vivantio ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Hongaars, Spaans

Vivantio ondersteunt de volgende apparaten:

Vivantio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, Gmail, Jira, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Salesforce Platform, Slack, Twilio

Vivantio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Vivantio.