Over PandaDoc

PandaDoc biedt intelligente oplossingen door documentbeheer moeiteloos te maken. Begin binnen enkele minuten met het genereren en distribueren van documenten zoals voorstellen, contracten, offertes en andere klantgerichte documenten. Verminder je tijd en inspanningen rond het creëren, opslaan en beheren van documenten.

Begin met het gebruik van PandaDoc en ontdek waarom klanten rapporteren over:

50% minder papierwerk
30% hogere afsluitingspercentages
15% hogere waarde per gesloten contract

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Britse Maagdeneilanden en nog 36 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
PandaDoc-video
PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van PandaDoc: 131

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Archiveren en retentie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van voorstellen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsopslag
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentanalyse
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Markeren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online facturering
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectworkflow
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Specialiteitencontracten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Conga Document Generation

4,4
#1 alternatief voor PandaDoc
Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden...

QuoteWerks

4,6
#2 alternatief voor PandaDoc
QuoteWerks is een webgebaseerde software-oplossing voor CPQ (Configure Price Quote) waarmee bedrijven van elke omvang...

Formstack Documents

4,8
#3 alternatief voor PandaDoc
Formstack Documents is een webgebaseerde teamtool voor het maken van documenten die functies biedt zoals aanpasbare...

Zoho Sign

4,5
#4 alternatief voor PandaDoc
Zoho Sign is online software voor elektronische handtekeningen waarmee gebruikers digitale documenten elektronisch...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(1.095)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je PandaDoc al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.095 reviews worden weergegeven
Alexia
Alexia
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great tool for sending personalized contracts in minutes

Beoordeeld op 4/11/2022

I use PandaDoc for creating business proposals for my clients. I like that my proposal documents...

I use PandaDoc for creating business proposals for my clients. I like that my proposal documents look professional and are full of interesting and clickable content such as Youtube videos, external links, etc.

Pluspunten

The integration of PandaDoc with Hubspot is fantastic in my opinion. Because this integration pulls data from all of my customers' Hubspot accounts onto the document that I'm working on, I can quickly and easily customize the client contracts that I use. It significantly simplifies the process of sending files.

Minpunten

I do not like the restricted methods in which you can design a personalized proposal document. I find this to be very frustrating. In point of fact, they assert that you may import a Word document, and the software will immediately convert it into a PandaDoc document for you. I gave it a shot, and unfortunately, it did not work in the least. Both the written content and the visuals were jumbled up. In addition to this, you are unable to add custom HTML code, which, in my opinion, should be a feature that they offer.

Overwogen alternatieven

Docusign

Redenen om voor PandaDoc te kiezen

I wanted to further personalize my documents and I feel PandaDoc gives me the most this option.

Overgestapt van

Docusign

Redenen om over te stappen op PandaDoc

I wanted to further personalize my documents and I feel PandaDoc gives me the most this option.
Luke
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Contract and Signature Software

Beoordeeld op 22/4/2022

Pandadoc has allowed us to automate our entire proposal process, saving hours per work

Pandadoc has allowed us to automate our entire proposal process, saving hours per work

Pluspunten

The best thing about PandaDoc is connecting it to Zapier and automatically creating customized proposals without lifting a finger. Tracking when recipients view documents, and how long they spend viewing each page are great metrics to have for sales.

Minpunten

There are a few things I would like to be available with automation through Zapier, although they are possible with API.

Overwogen alternatieven

Better Proposals en Qwilr

Redenen om voor PandaDoc te kiezen

I didn't like the formatting or functionality of Qwilr

Overgestapt van

Qwilr
Jacob
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

If you will be processing payments via Stripe, this application is not for you!

Beoordeeld op 12/1/2023

The tool is easy and intuitive to use and looks flashy on the surface. Pull back the covers a bit...

The tool is easy and intuitive to use and looks flashy on the surface. Pull back the covers a bit and it becomes incredibly apparent that their product designers have not built a strong tool. Integrations that make life more difficult for users should be amended. On top of all that, PandaDoc support is among the worst I've ever encountered.

Pluspunten

Ease of configuration and use. Creating new and amending existing documents is a dream. And the native CRM integrations make managing agreements at the customer level very straight forward.

Minpunten

The Stripe integration is inherently broken. A paid invoice will invariably result in a net-new customer being created in Stripe (even if the paying party already exists as a customer in your stripe account). This wrecks your stripe analytics and requires manual reconciliation. Worse, when notified of this issue, PandaDoc has stated that "the integration works as expected" and that they have no desire to resolve it. But to get that answer, I had to go through a month long battle with PandaDoc Support to figure out why it was messing up Stripe records.The support team is offshore (managed by a third party outsourcing company) and wildly ineffective. If you expect clear communications about the issues you're reporting and plans for resolution, look elsewhere. Your tickets will sit in unaddressed for weeks on end. When a support rep finally responds, they will likely not respond to the issues you've raised (I've literally had support reps provide guidance to me that was clearly meant to address another customer's challenges as it was entirely unrelated to mine). And only once you escalate to your AE will support finally take you seriously. In an age when we must all do more with less, managing another company's support team is the worst investment you can make.

Fatura
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A Multipurpose Document Management Software

Beoordeeld op 15/1/2024

Pluspunten

I like that PandaDoc not only makes document management easy but also features amazing digital signature capabilities
The software makes workflow management easy also is good in forms automation

Minpunten

PandaDoc has been a deal breaker and no issues at all.

Noorhidayu
Noorhidayu
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

PandaDoc works fine

Beoordeeld op 7/6/2021

Pluspunten

The ease of use of the online document generation software is my favorite feature. PandaDoc's is quite intuitive once you learn the basics, thanks to its user-friendly layout. This software does not require substantial user training, which I appreciate as the PandaDoc administrator at my organization. This makes it easy to implement across the firm.

Minpunten

PandaDoc's price table can be inconvenient because it isn't designed to work as an Excel spreadsheet. Our sales representatives would voice their dissatisfaction with this regularly. In many circumstances, it restricts our capabilities or significantly increases the amount of time and work we must devote to certain documents, such as sales orders.

5 van 1.095 worden weergegeven Lees alle reviews

PandaDoc - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over PandaDoc.

PandaDoc kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

PandaDoc heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

PandaDoc ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools, Spaans, Zweeds

PandaDoc ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

PandaDoc kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Canva, Close, Copper, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, HubSpot CRM, Insightly, Make, Microsoft Word, Nimble, Nutshell, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Payments, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Slack, Stripe, SugarCRM, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, authorize.net, monday.com

PandaDoc biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor PandaDoc.