Over PandaDoc

PandaDoc biedt intelligente oplossingen door documentbeheer moeiteloos te maken. Begin binnen enkele minuten met het genereren en distribueren van documenten zoals voorstellen, contracten, offertes en andere klantgerichte documenten. Verminder je tijd en inspanningen rond het creëren, opslaan en beheren van documenten.

Begin met het gebruik van PandaDoc en ontdek waarom klanten rapporteren over:

50% minder papierwerk
30% hogere afsluitingspercentages
15% hogere waarde per gesloten contract

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Britse Maagdeneilanden en nog 36 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8
PandaDoc Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
PandaDoc-video
PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8
PandaDoc Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van PandaDoc: 132

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Archiveren en retentie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van voorstellen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsopslag
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentanalyse
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Markeren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectworkflow
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Specialiteitencontracten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Better Proposals

4,8
#1 alternatief voor PandaDoc
Better Proposals is een webgebaseerd platform voor creatieve en dienstverlenende bedrijven voor het creëren van...

Foxit eSign

4,8
#2 alternatief voor PandaDoc
Gebruik eSign Genie voor juridische e-handtekeningen, pdf- en Word-documenten, herbruikbare sjablonen, bulk- en online...

Conga Document Generation

4,4
#3 alternatief voor PandaDoc
Het genereren van documenten door Conga creëert aantrekkelijke, nauwkeurige digitale documenten die automatisch worden...

QuoteWerks

4,6
#4 alternatief voor PandaDoc
QuoteWerks is een webgebaseerde software-oplossing voor CPQ (Configure Price Quote) waarmee bedrijven van elke omvang...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(983)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je PandaDoc al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 983 reviews worden weergegeven
Hafizah
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho Notebook is really the best

Beoordeeld op 2/6/2021

Pluspunten

Using Zoho Notebook on my desktop pc or on my mobile device, I can easily take notes or save my thoughts. Not only written material but also music and pictures can be added to the note. However, the file size is limited. Using a digital notebook to save my notes is more safer than using a real notepad.

Minpunten

It does not allow an offline setting since it requires constant internet connections to view my notes in the software. If the note may be saved on my desktops as a backup option, it will greatly assist me in recovering my note if I lose internet access. Overall, most of the feature is really useful for me as i really in needs for a good digital notepad

Habibah
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good document editor with e-sign feature

Beoordeeld op 20/5/2021

I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and...

I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and immediately notify me when they see the proposal, which allows me to watch their level of engagement.

Pluspunten

I appreciate the fact that Pandadoc notifies me as prospects see my proposals and enables them to sign digitally without scanning or printing. I like that it allows me to present a pick list to customers, from which they can choose which package or service they want, and it will instantly complete them.

Minpunten

I am unable to replicate whole sections, just some of the content parts. This is infuriating. That strikes me as a little clumsy from the developer side. The document didn't allow me to write in Landscape mode, so I've been drafting my proposals slides in InDesign and afterwards copying/pasting them as photographs into the document, and this has resulted in some duplication of effort on my side, which is inconvenient given that one of the reasons I choose this software because I need a system to help reduce time wasted on drafting proposals.

Shanchhith Singh
Totaalscore
  • Sector: Research
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

PandaDoc is incredibly simple to use and create and send documents with just a few clicks.

Beoordeeld op 25/2/2023

All in all, PandaDoc was a great tool for quickly and easily managing documents and eSigning them....

All in all, PandaDoc was a great tool for quickly and easily managing documents and eSigning them. The customizable feature set was especially useful, and I was pleased with the convenience and ease of use.

Pluspunten

I liked the fact that I could easily access my documents and drag and drop fields to customize them. I also liked how quickly I could send documents out for signature and track their progress. The intuitive user interface was a major plus too.

Minpunten

The only downside to my experience with PandaDoc was the lack of integration with some other business software I use. This meant I had to use other platforms to access and send documents, which was a bit of a hassle.

Elaine
Totaalscore
  • Sector: Maatschappelijk werk
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Does the job but improvements needed

Beoordeeld op 18/3/2021

Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in...

Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Pluspunten

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Minpunten

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

If only it integrated with other products!

Beoordeeld op 1/12/2022

Excellent overall - form creation, editing, distribution, and management were all very easy.

Excellent overall - form creation, editing, distribution, and management were all very easy.

Pluspunten

We used this software to process employment related forms for contractors and employees at the college and it was mostly great. The text boxes could be a little simpler for editing (you can't highlight text and change it, you have to use arrow keys to move to the text like you're working at a DOS prompt). But for document tracking, signatures, and security it's fantastic. If you don't have the need to integrate with enterprise systems you can't find a better document/workflow management software.

Minpunten

It doesn't integrate with much in the way of enterprise software. As time passed and our other software was updated it became more difficult to track some things because Panda didn't integrate with any of our critical systems. As a result we used Panda less because most of the new ERP systems (and HRIS, and Finance) include workflows, forms, and signatures today.

5 van 983 worden weergegeven Lees alle reviews

PandaDoc - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over PandaDoc.

PandaDoc kent de volgende prijsmodellen:

PandaDoc heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

PandaDoc ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools, Spaans, Zweeds

PandaDoc ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

PandaDoc kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Box, Canva, Close, Copper, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, HubSpot CRM, Insightly, Make, Microsoft Word, Nimble, Nutshell, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Payments, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Slack, Stripe, SugarCRM, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, monday.com

PandaDoc biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor PandaDoc.