Over PandaDoc

PandaDoc biedt intelligente oplossingen door documentbeheer moeiteloos te maken. Begin binnen enkele minuten met het genereren en distribueren van documenten zoals voorstellen, contracten, offertes en andere klantgerichte documenten. Verminder je tijd en inspanningen rond het creëren, opslaan en beheren van documenten.

Begin met het gebruik van PandaDoc en ontdek waarom klanten rapporteren over:

50% minder papierwerk
30% hogere afsluitingspercentages
15% hogere waarde per gesloten contract

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Curaçao, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Bosnië en Herzegovina, Barbados, België, Bulgarije, Bermuda, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Belize, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Estland, Spanje, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Guernsey, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Griekenland, Guatemala, Guam, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Ierland, Israël, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kiribati, Saint Kitts en Nevis, Koeweit, Kaaimaneilanden, Saint Lucia, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Noordelijke Marianen, Martinique, Montserrat, Malta, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Norfolk, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nauru, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, San Marino, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools , Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 19,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8
PandaDoc Software - 9
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
PandaDoc-video
PandaDoc Software - 1
PandaDoc Software - 2
PandaDoc Software - 3
PandaDoc Software - 4
PandaDoc Software - 5
PandaDoc Software - 6
PandaDoc Software - 7
PandaDoc Software - 8
PandaDoc Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van PandaDoc: 132

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Archiveren en retentie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van voorstellen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsopslag
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentanalyse
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Markeren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectworkflow
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Specialiteitencontracten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

DocuSign

4,7
#1 alternatief voor PandaDoc
Vereenvoudig je leven. Versnel je bedrijfsvoering. DocuSign is de pionier van eSignature en creëerde 's werelds eerste...

Proposify

4,5
#2 alternatief voor PandaDoc
Proposify vermindert de wrijving in je voorstelworkflow, waardoor het voor je verkoopmedewerkers gemakkelijker wordt om...

Qwilr

4,6
#3 alternatief voor PandaDoc
Qwilr is een tool voor documentontwerp en -automatisering voor verkoopteams, inclusief e-handtekeningen, analyse en...

Better Proposals

4,8
#4 alternatief voor PandaDoc
Better Proposals is een webgebaseerd platform voor creatieve en dienstverlenende bedrijven voor het creëren van...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(843)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je PandaDoc al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 843 reviews worden weergegeven
Jesus
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Jumping From RightSignature to PandaDocs

Beoordeeld op 18/10/2020

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4...

We were previously paying RighSignature somewhere around $600/yr to essentially send around 4 documents per month via API to Podio. I took a deep breath and looked at that renewal cost during a pandemic and decided to look for options. It boiled down to SignNow or PandaDoc. When I saw PandaDocs free tier, I made the jump and haven't looked back.

We did lose the automation functionality in the process, but the $600/yr savings makes up for it. We simply uploaded the NDA and Agreements we use and we "duplicate" them when we need to send a new one. The process takes 3 minutes at the most to setup, send and sign.

If you're a small business getting started and need free e-Signing, PandaDoc is a winner.

Pluspunten

They provide a free tier for smaller companies to fulfill their e-signing requirements. If that wasn't enough, their free tier does not have any major, missing components that would cripple the software. It just works beautifully at the wonderful cost of "zero".

Minpunten

I'm not in a place to complain when I'm using e-Signature software for free. However, it would be really, really nice if they could provide some limited API or Zapier functionality with the free tier. I don't expect that to happen, but it would be lovely if they did it.

Overwogen alternatieven

signNow

Redenen om voor PandaDoc te kiezen

RightSignature was too expensive for API access.

Overgestapt van

RightSignature

Redenen om over te stappen op PandaDoc

PandaDoc had a free tier.
monica
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Tool to Prepare proposals & contract Management

Beoordeeld op 7/9/2022

Pandadoc gives as agility to prepare multiple proposals, and enables better collaboration.

Pandadoc gives as agility to prepare multiple proposals, and enables better collaboration.

Pluspunten

The automation of creation of proposals saves time and minimizes mistakes.
Also, the beauty of the outcome; I love the Tables for Pricing, and the possibility of including high quality images for cover page, videos, and for the content in general.
I also love the content library, the fillable fields, and the templates management.

Minpunten

The edition of texts lack of formatting (inhering properties). Also the Bulleting does not work very well.
Finally, I would like to have the possibility of duplicating a document from the document I want to duplicate itself. Nowadays this is not possible, and we need to go to the folder and duplicate from there.

Kathryn
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

not worth the trouble

Beoordeeld op 10/9/2022

I canceled my trial because I was havin so many issues. Customer service is a joke- there was never...

I canceled my trial because I was havin so many issues. Customer service is a joke- there was never any resolution to the problems. I was going to utilize to full product suite- thank God I did not sign up.

Pluspunten

I was looking for document management, electronic signatures for my proposals and engagement letters

Minpunten

There are a lot of bugs. I could not get resolution. Every time I called, I had to submit a NEW bug ticket for the same issue.

Carol
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

PandaDoc saved us during the Pandemic

Beoordeeld op 21/7/2022

This has really been a blessing to us - especially when the mandates are back in place for not...

This has really been a blessing to us - especially when the mandates are back in place for not allowing verbal signatues.

Pluspunten

I love how easy it was to implement this product and all of the training we received. It was perfect to train the trainer and everyone we came in contact with at PandaDoc were so helpful and quick to lend a hand.
Since there are still clients who aren't comfortable coming into the office, PandaDoc really helps us with obtaining the necessary signatures from our clients without having to have laptops or computers. They can easily sign from their phones.

Minpunten

It is a bit difficult if you don't use it for a bit and then try to set up a form to be signed. Or if we have turnover and we have to train a new person to use it.

Overwogen alternatieven

DocuSign

Redenen om over te stappen op PandaDoc

PandaDoc was listed as an integrated program with Zoom - we were hoping to be able to have clients sign while in Zoom sessions.
DeVon
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

PandaDoc is Near Perfect for Any Size Business

Beoordeeld op 6/9/2022

Great, barring pricing and customer service.

Great, barring pricing and customer service.

Pluspunten

I absolutely love the esthetic layout of Pandadoc's entire appearance for the end user, but especially the receiver's presentation and from what I've seen also lacks the "bugginess" which can be rather common place with other providers in this space. Pandadoc is incredibly professional looking and polished, which I strongly believe will ultimately translate those same attributes to your customer and their sense of your business and the offering or transaction being facilitated via Pandadoc

Minpunten

The pricing needs work along with their customer service response methods.

Overwogen alternatieven

DocuSign en eversign
5 van 843 worden weergegeven Lees alle reviews

PandaDoc - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over PandaDoc.

PandaDoc kent de volgende prijsmodellen:

PandaDoc heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

PandaDoc ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Pools, Spaans, Zweeds

PandaDoc ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

PandaDoc kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Box, Canva, Close, Copper, Dropbox Business, Gmail, Google Drive, HubSpot CRM, Insightly, Make, Microsoft Word, Nimble, Nutshell, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Payments, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Salesmate, Slack, Stripe, SugarCRM, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, monday.com

PandaDoc biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor PandaDoc.