Over Clio

Clio is de toonaangevende cloudgebaseerde software voor de juridische sector. Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, materiebeheer, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste software voor juridisch praktijkbeheer ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform waarmee je je klantenrelaties beter kunt beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, te beheren en te laten groeien.

Clio Manage: focus op factureerbaar werk. Laat Clio omslachtige taken automatiseren, workflows optimaliseren en zaken organiseren, zodat je betere klantervaringen kunt bieden.

Neem snel goed gefundeerde zakelijke beslissingen. Werk volgens de wettelijke normen. Bewaar de essentiële informatie van je bedrijf op één centrale, beveiligde en actuele plek, waar je altijd en overal toegang toe hebt.

Clio Grow: krachtige klantenintake voor advocatenkantoren, eenvoudig gemaakt. Het complete platform voor klantenintake en klantrelatiebeheer (CRM) dat de processen, organisatie en groei van het advocatenkantoor stroomlijnt.

Meer informatie op clio.com

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Clio Software - 1
Clio Software - 2
Clio Software - 3
Clio Software - 4
Clio Software - 5
Clio Software - 6
View 10 more
Clio-video
Clio-video
Clio-video
Clio-video
Clio Software - 1
Clio Software - 2
Clio Software - 3
Clio Software - 4
Clio Software - 5
Clio Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Clio: 100

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische back-up
  • Automatische facturering
  • Bankroetbeheer
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Boekhouding voor activa
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Casusnotities
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Court Rules-Based Scheduling
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • For Family Law
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Leads beheren
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Multilocatie
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelskalender
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Registerbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitschrijven van cheques
  • Versiebheer
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van creditcards
  • Voor advocaten
  • Voor juridische deskundigen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Rocket Matter

4,4
#1 alternatief voor Clio
Rocket Matter is de toonaangevende cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenkantoren die je helpt een...

MyCase

4,7
#2 alternatief voor Clio
MyCase is software voor juridisch praktijkbeheer die kleine advocatenkantoren helpt hun meest kritieke bedrijfsproblemen...

PracticePanther Legal Software

4,7
#3 alternatief voor Clio
Eenvoudig te gebruiken en veilige software voor het beheer van advocatenpraktijken voor advocaten en advocatenkantoren...

Amicus Attorney

3,7
#4 alternatief voor Clio
Amicus Attorney is een cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee advocatenkantoren de volledige levenscyclus van een...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.205)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Clio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.205 reviews worden weergegeven
Stephen
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fantastic Practice Management Solution

Beoordeeld op 6/7/2019

Pluspunten

Clio's intuitive design is easy to use for anyone from the tech savy to the "how do I turn this thing on" person. They are constantly adding features and functionality to the software solution making the administrative side of practicing law much easier and less time consuming. Clio's support team is always quick to respond and is always friendly and helpful. The growing list of integrations is definite plus and gives us the ability to extend the already great functionality to the next level. And if you are into coding, you can always create a custom integration to suit your needs.

Minpunten

Really the only complaint I have about Clio is the reporting capabilities. While it has some great canned reports within the interface, there is no ability to customize reports to massage out information that would be useful to my practice. We make do, of course, but this has been my complaint for some time now. Last time I checked there was a pay integration that allowed for more robust reporting but adding yet another subscription isn't appealing when it would be relatively easy for Clio to add this capability to their platform.

Thad
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It's the best out there

Beoordeeld op 1/8/2022

Pluspunten

Clio was first in class when it comes to law firm case management software. That being said, it does have room for improvement. But, for the good parts, it works the way it's supposed to work and it does not crash very often or ever. Previously we used PracticePanther and while it was more user-friendly than Clio, it crashed regularly but they would never admit it-they blamed it on their partners like box.com which was the document repository.

With Clio, we were able to contract another company to do our billing which was a huge help.

Clio is very transparent when they have an aspect of their software that is not working properly.

Clio allows its users to grow and expand. Mostly because Clio is the first in class legal management and case management software so, you can use it as a hub and expand using other programs as plug-ins.

Minpunten

Frankly, it could be more user-friendly. Sometimes the screen is difficult to read because of the way it is set up with small font and Clio could take some clues from their competitors.

Brahm
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Not a legal case management tool

Beoordeeld op 4/6/2022

Pluspunten

It's a very good law practice management tool.

Minpunten

CLIO does not help with managing legal cases. As a legal case management tool, I give them 1 star, but only because they mischaracterize themselves as a legal case management tool. If CLIO categorized itself as a first person shooter game, I'd also give them 1 star.

Jane
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A great billing software for my increasingly virtual legal practice

Beoordeeld op 13/4/2022

Good software! I find it an indispensable part of my practice these days.

Good software! I find it an indispensable part of my practice these days.

Pluspunten

Our firm had used Timeslips for timekeeping and billing in the past before switching to Clio a few years ago. Timeslips was simply outdated and cumbersome, not to mention that we had no tech support. After having switched to using Clio, I was able to use the software to email clients directly and have the emails come from our firm email account via Clio without always having to involve the office manager for billing my invoices. If the clients have questions, they will know to direct their questions to the office manager, who is otherwise in charge of general accounting matters. Additionally, I love that I can always reach out to Clio's tech support for answers as to user issues or questions, and the services have always been pretty prompt and spot-on.

Minpunten

I remember there were some data migration issues when we transitioned from Timeslips to Clio. It has been a while, but I recall that at least some of the client data like their addresses didn't look quite right when it was pulled over, and I basically had to start over with entering the information in Clio.

Diane
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Helpful with remote work

Beoordeeld op 25/7/2022

The experience I had with Clio was okay. It does have many things that are helpful and nice to...

The experience I had with Clio was okay. It does have many things that are helpful and nice to have. We used Clio for remote work and we did successfully manage several cases, but I prefer other software, as does the rest of my firm.

Pluspunten

Clio allows unlimited legal document storage, eliminating the worry of running out of space.
Unlike other software, it is made for use with legal cases and legal documents. The specific set up is helpful. Billing and payment processing are supported.
Clio helps us stay informed on deadlines and stay organized.

Minpunten

Some things that are advertised are actually provided by a third party and require additional setup and sometimes additional payments. The legal calendar is not the best I've used and I don't like it.

Overwogen alternatieven

Filevine en MyCase

Overgestapt van

Smokeball
5 van 1.205 worden weergegeven Lees alle reviews

Clio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Clio.

Clio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Clio heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Clio ondersteunt de volgende talen:

Engels

Clio ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Clio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Chrometa, Dropbox Business, Fundbox, InvoiceSherpa, Lawyaw, Lexicata, Microsoft 365, NetDocuments, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, RightSignature, Xero, Zapier

Clio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Clio.