Over Verizon Connect

De software voor wagenparkbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.


Afbeeldingen

Verizon Connect Software - 1
Verizon Connect Software - 2
Verizon Connect Software - 3
Verizon Connect Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Verizon Connect Software - 1
Verizon Connect Software - 2
Verizon Connect Software - 3
Verizon Connect Software - 4

Twijfels over Verizon Connect? Vergelijk met een populair alternatief

Verizon Connect

3,1 (868)
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 14,95
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

87
34

Integraties

13
14

Gebruiksgemak

3,4 (868)
4,4 (207)

Prijs-kwaliteitverhouding

2,8 (868)
4,3 (207)

Klantenservice

2,7 (868)
4,5 (207)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

GPS Insight

4,4
#1 alternatief voor Verizon Connect
Aanpasbare gps-tracking- en beheersoftware voor op wagenpark gebaseerde bedrijven die kan worden geïntegreerd met...

Motive

4,5
#2 alternatief voor Verizon Connect
De KeepTruckin-oplossing voor wagenparkbeheer helpt wagenparken van alle soorten om voertuigen te volgen met realtime...

Cro Software Solutions

4,2
#3 alternatief voor Verizon Connect
CRO Software is een cloudgebaseerde oplossing voor transportverzending die kleine tot grote ondernemingen helpt...

Azuga Fleet

4,3
#4 alternatief voor Verizon Connect
Azuga is een webgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer waarmee wagenparkbeheerders de voertuigstatus kunnen volgen...

Reviews

Totaalscore

3,1 /5
(868)
Prijs-kwaliteitverhouding
2,8/5
Functies
3,2/5
Gebruiksgemak
3,4/5
Klantenondersteuning
2,7/5

Heb je Verizon Connect al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 868 reviews worden weergegeven
Dirk
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Hopeloos

Beoordeeld op 16/12/2021

Hopeloos

Hopeloos

Pluspunten

Uitlezen tachograaf en track en Trace voor Facturatie

Minpunten

Kregen de track en Trace niet geïnstalleerd en om dan contract stop te zetten na 2 maanden nog niet gelukt, problemen worden opzij geschoven telkens naar iemand anders.
Met een niet geïnstalleerde installatie toch factuur opsturen en deze was dan nog een andere prijs dan eerst was afgesproken

Montana
Montana
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

GPS works great and so does the Fleet Service feature that allows us to track maintenance...

Beoordeeld op 20/6/2018

Pluspunten

The interface is very functional. We now have 8 vehicles on GPS at all times, in our business many times you'll need to drop everything and find help. The GPS allows us to our closet tech in the area. The Geofences also allow us to see how often we visit our favorite vendors which has provided essential info on our decision to begin stocking inventory.

Minpunten

The alerts are pretty unclear when there is an incident. Our drivers tend to give a bit on push back on their weekly driving score. If there was a bit of definition behind "hard braking or "quick starts" I think that would go a long way.

Benji
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Tracking Software

Beoordeeld op 9/6/2019

So far we have recovered thousands of dollars in what could have been stolen equipment. Also we...

So far we have recovered thousands of dollars in what could have been stolen equipment. Also we have cut down on refunds where customers said they didn't use the equipment and we can see how many hours they have put on it.

Pluspunten

I like the ease of use. We use it to track our rental equipment from location to hours of use. We can tell where it is and if a customer has been running it.

Minpunten

The desk top version is much more easier to use than the mobile.

Caity
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Customer Service Nonexistent

Beoordeeld op 10/1/2020

Overall it has been very frustrating to work with VerizonConnect. They seem to have no urgency when...

Overall it has been very frustrating to work with VerizonConnect. They seem to have no urgency when it comes to fixing issues and complaints/concerns from their customers. They tend to not respond to emails and do not value communication with the customer. It has become very obvious that they do not communicate internally between their various departments. It feels as if each of their departments are completely separate companies that don't get on the same page with one another. Maybe this review will finally get someone to respond to our emails. It has been over a month of us not being able to pay our initial invoice because they have not gotten us the proper documentation we need in order to pay. Out billing department consistently has tried to reach out to them to get this information and to connect with they billing department but nobody has responded to any of the requests. I wouldn't be surprised if they now charge us a late fee even though we have been actively trying to pay.

Pluspunten

The actual software seems to be working well with our fleet. My scheduling department has been testing this software out on a handful of our work trucks for the past few months and now want to install it for our entire fleet (30-40 or so trucks) so that would suggest that the software works, and is easy enough to use and worth the money.

Minpunten

The customer service at VerizonConnect. I can go weeks waiting for an email back from their team. It has been confirmed with their various departments that they do not communicate with each other internally so each of the departments I have had to interact with has had no idea what was going on / what issues were caused by their fellow departments. For example, the sales team got our business and sent us our contract to sign. We signed and paid for the services and sent it back. Over a month goes by of not hearing from them. I sent multiple requests for an update on the process and had no luck hearing back from anyone. Once they finally responded they gave me the contact information for some representative we had never heard of. I immediately reached out and a week goes by and I never heard back. Skip to another MONTH later and the product is finally installed. Apparently, their sales rep stopped being concerned with our contract and his response to our frustration with how long this all took and our disappointment in the lack of communication was to put blame on a different department and say it was all out of his control. Their customer service team / sales team said that this is something that "doesn't happen" (i.e. the lack of responding, the long wait time, the confusion between their departments) but similar situations have happened TWO MORE TIMES since then.

SHANNON
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

REVEAL REVIEW

Beoordeeld op 7/6/2019

OVERALL, THE SOFTWARE HAS BEEN SUFFICIENT IN THE NEEDS FOR OUR COMPANY AND HAS BEEN USEFUL IN MANY...

OVERALL, THE SOFTWARE HAS BEEN SUFFICIENT IN THE NEEDS FOR OUR COMPANY AND HAS BEEN USEFUL IN MANY WAYS.

Pluspunten

THE COST AND THE FACT THAT INSTALLATION WAS INCLUDED.

Minpunten

SOMETIMES THE REPORTS ARE DIFFICULT TO PULL CORRECT INFORMATION

5 van 868 worden weergegeven Lees alle reviews

Verizon Connect - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Verizon Connect.

Verizon Connect kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Verizon Connect heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Verizon Connect ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

Verizon Connect ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Verizon Connect kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AssetWorks, Comdata AP Automation, Descartes MacroPoint, ESRI ArcView, Fleetio, FourKites, ProMiles Fuel Management, QuickBooks Online, ServMan, ServiceMax, Shipwell, Whip Around, project44 Movement

Verizon Connect biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Verizon Connect.