Intercom

4,5 (1.053)
Schrijf een review!
Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.

Over Intercom

Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. De producten ondersteunen gerichte communicatie met klanten op je website, in je web- en mobiele apps en via e-mail.

Dit in tegenstelling tot de oude manier waarbij een bedrijf een wirwar van eindpuntoplossingen gebruikt, zoals marketing automation of helpdeskproducten, en elk team in een silo functioneert. Dit maakt het moeilijk voor teams om samen te werken en op elkaar afgestemd te zijn, wat leidt tot een onsamenhangende en zeer onpersoonlijke ervaring voor de klant.

De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.


Afbeeldingen

Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5
Intercom Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Intercom-video
Intercom-video
Intercom-video
Intercom-video
Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5
Intercom Software - 6

Twijfels over Intercom? Vergelijk met een populair alternatief

Intercom

4,5 (1.053)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 39,00
maand
US$ 55,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

171
99

Integraties

41
13

Gebruiksgemak

4,4 (1.053)
4,2 (3.381)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (1.053)
4,3 (3.381)

Klantenservice

4,3 (1.053)
4,3 (3.381)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

JIRA Service Management

4,5
#1 alternatief voor Intercom
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

Confluence

4,5
#2 alternatief voor Intercom
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Intercom
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#4 alternatief voor Intercom
Met de onderling verbonden tools van HubSpot gebruik je realtime marketinggegevens om relevante, contextuele marketinger...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(1.053)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Intercom al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.053 reviews worden weergegeven
Johann
Johann
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The review

Beoordeeld op 22/8/2019

You might get lost when diving into these complex feature on your own, but the customer support is...

You might get lost when diving into these complex feature on your own, but the customer support is there to hold your hand, so don't worry you are supported all way along

Pluspunten

The chatbot is a world class. Highly customizable to make sure that you can let the bot handle up to 50% of conversations. Product tours are also the best I have seen

Minpunten

The inbox is quite poor to use for email conversations only. The articles lack for customization options, too.

Overwogen alternatieven

Kayako

Redenen om voor Intercom te kiezen

We want to be closer to the customers and create a top class self-service opportunities.

Overgestapt van

Help Scout

Redenen om over te stappen op Intercom

Intercom had way better user interface and more convenient chatbot and product tours
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Engagement with Customers is Great!

Beoordeeld op 25/2/2021

It is an easy choice if you want to create unique, engaging customer journeys! It also connects to...

It is an easy choice if you want to create unique, engaging customer journeys! It also connects to many other tools, so it's a great addition to any software stack.

Pluspunten

I like that we are able to gain insight, offer promos, convert leads, provide support, host a help center, and create unique customer journeys right from within one platform. The Inbox feature is very helpful in providing quick and easy support, especially when using the Intercom mobile app!

Minpunten

There are few things I would consider cons about Intercom. I wish they offered a bit quicker support, as I often wait a day to hear back, but it is a minor detail compared to the value we get from using the platform.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Intercom

At the time, I believe Intercom had been around a bit longer, so offered features outside of just the support desk functionality.

Antwoord van Intercom

Thanks for taking the time to leave us this review and let us know how Intercom is helping you create unique, engaging customer journeys as well as integrate so well with your existing etch stack :)

Thanks for your feedback regarding our support response times. These vary based on the urgency of the issue as well as plan, but we always aim to get back as soon as possible. I'll make sure to pass this feedback on to our team here.

Thanks again,
Kate (Intercom - Customer Engagement)

Tasha
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Awful product with terrible support

Beoordeeld op 25/10/2019

Support was terrible. They often provided 'create something custom through our API' as the solution...

Support was terrible. They often provided 'create something custom through our API' as the solution to most of the inadequacies of the product. They also rarely listen or read the problem correctly and I would spend a bunch of time trying to implement the solution they provided only to find out it didn't meet any of the criteria I provided. You know its bad when a support tool lacks good support!

Pluspunten

Admin interface is visually appealing. Widget is not.

Minpunten

Lacks basic/rudimentary functionality. Simple things like auto triggering a message at the company level when specific criteria is met is not possible. Tagging system is not easy to use and lacks basic features. Can't customize inboxes as needed. I felt like you product blog was so delightful that your product would be the same but it felt like you weren't living your word. Nothing was easy on this product.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om voor Intercom te kiezen

My CEO didn't like how outdated some of their UI was. However, functionality wise it was far superior to intercom and I regret switching.

Overgestapt van

UserVoice

Redenen om over te stappen op Intercom

Your product blog made it seem like you had solid product principles and thus a solid product. I found that not to be true once I started using it.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

More than a messaging platform

Beoordeeld op 13/2/2021

We are using Intercom as our main costumer messaging platform in all our ends, from emails to...

We are using Intercom as our main costumer messaging platform in all our ends, from emails to customers to internal communications for our team. Intercom does everything in a neat and easy way.

Pluspunten

In a few words, using Intercom is such a wholesome experience with zero to non competitor in the market who can compete with his top notch features and constant improvements. There is always something new in the works to make it even more useful.

Minpunten

The overall quality of the SaaS is very good, but the price you have to pay for everyone of the features is a bit too much compared to what is offered from the competition, don't get me wrong, being at the top of the list comes with a hefty price tag.

Overwogen alternatieven

Zendesk Suite

Redenen om voor Intercom te kiezen

Our team needed a more robust messaging platform.

Overgestapt van

HelpCrunch

Redenen om over te stappen op Intercom

While being a bit more expensier than the competition, the overall quality of Intercom's is hard to match.

Antwoord van Intercom

Thanks so much for letting us know how Intercom is helping you manage your communications with your customers and teams.

Thanks too for you feedback regarding our pricing and packaging. Our aim is to align the price you pay to the value you see, and it's a difficult one to get this right for every type of business model. I'll make sure to pass your comments on to the right team.

Thanks again,
Kate (Intercom - Customer Engagement)

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great customer service tool for internet companies

Beoordeeld op 21/6/2021

Great software, one of the few CRM that actually delivers real value and fosters taking care of...

Great software, one of the few CRM that actually delivers real value and fosters taking care of customers, not tickets.

Pluspunten

Direct integration to your website or system and being able to feed data directly to intercom. You can then use that data to filter and manage customers.

Minpunten

They have been launching new features but it feels like they are towards the higher priced plans, which may make it expensive if you got 10k or more users.

Antwoord van Intercom

Thanks so much for leaving us this review. It's great to hear we're delivering real value for your company and that our approach on prioritizing customers rather than tickets resonates with you.

Thanks again,
Kate (Intercom - Customer Engagement)

5 van 1.053 worden weergegeven Lees alle reviews

Intercom - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Intercom.

Intercom kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Intercom heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Intercom ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Intercom ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Intercom kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, AskNicely, Automate.io, ChargeDesk, DataHero, Driftrock, Droplr, Front, Geckoboard, GitHub, Grow, HipChat, Landingi, LeadsBridge, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Notion, Operations Hub, Privy, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, Segment, Shopify, Slack, Stamplay, Statuspage, Stripe, Survicate, Toky, Tray.io, Trello, Twitter/X, Wistia, Woopra, WordPress, Zapier, Zendesk Suite, Zight (formerly CloudApp)

Intercom biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Intercom.