
Intercom
Over Intercom
Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. De producten ondersteunen gerichte communicatie met klanten op je website, in je web- en mobiele apps en via e-mail.
Dit in tegenstelling tot de oude manier waarbij een bedrijf een wirwar van eindpuntoplossingen gebruikt, zoals marketing automation of helpdeskproducten, en elk team in een silo functioneert. Dit maakt het moeilijk voor teams om samen te werken en op elkaar afgestemd te zijn, wat leidt tot een onsamenhangende en zeer onpersoonlijke ervaring voor de klant.
De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Prijzen vanaf:
US$ 67,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Intercom
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk , Hongkong SAR van China, Ierland, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Taiwan, Verenigde Staten en nog 7 andere
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds en nog 17 andere
Prijzen vanaf:
US$ 67,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Intercom
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Intercom: 183
Alternatieven
Haptik

Freshdesk

Kayako

LiveChat

Reviews
Heb je Intercom al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
A Great Lead Capture
Beoordeeld op 15/10/2019
Makes customer communication and customer acquisition easier. I wish the chat flows were more...
Makes customer communication and customer acquisition easier. I wish the chat flows were more advanced and customizable. There was definitely a learning curve with the chat flows. Also, I don't believe I can export contact information with my leads.
Pluspunten
-Capturing emails and names
-Integrating to Hubspot and other software for easy lead closure
-Creating chat flows allows us to communicate to customers faster and saves us time
Minpunten
-Would like to combine actions on Intercom
-Hubspot Integration is not perfect; would like to have specific field matching
-Chat flow capabilities are limited
Redenen om voor Intercom te kiezen
We were on a free plan with LiveChat for a year because we were part of an Incubator. When the year ended, we wanted to consider other options. Intercom gave us a startup plan, so it ended up being cheaper than LiveChat.Overgestapt van
LiveChatRedenen om over te stappen op Intercom
Intercom was recommended to us from other entrepreneurs.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Intercom is a powerful Customer Support Tool
Beoordeeld op 30/3/2021
Overall I would recommend intercom for clients looking for automation chat bots and customer...
Overall I would recommend intercom for clients looking for automation chat bots and customer support software. They have plenty of resources and their new product tour feature adds additional functionality to their suite of software.
Pluspunten
The knowledge center and live chat features were the most used features at our software company. These features were used regularly and automations within intercom helped serve clients efficiently.
Minpunten
Lacks in reporting and knowledge base customization compared to ZenDesk. Innovation in new features can be slow at times.
Overwogen alternatieven
Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op Intercom
Intercom was easy to implement and integrated into Zoho directly by previous developers so was a hard sell to switch out.Antwoord van Intercom
Thanks for leaving us this review Brandon, and for letting us know how powerful you've found Intercom as a support tool.
Thanks again,
Kate (Intercom - Customer Engagement)
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Beginners choice
Beoordeeld op 12/1/2023
Pluspunten
I haven’t used it much but yeah if you are new into the business and want to start with initial CRM, this one is preferably good
Minpunten
Needs much more improvisation in terms of features like market insights, ICP, lead generation.
Antwoord van Intercom
Hi Munsaf - thank you for leaving us this review and for your feedback. I'll be make sure to share it with the relevant folks here.
I really appreciate you taking the time to write this.
Kate (Intercom, Customer Advocacy)
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Decent support channel tool
Beoordeeld op 9/11/2022
Has been a decent experience with the tool getting the job done.
Has been a decent experience with the tool getting the job done.
Pluspunten
Like the way the conversations has taken life, very futuristic. Surely a great easy tool to get the job done. Efficient and easy to use.
Minpunten
When compared to a tool like Zendesk, have felt sometimes that the tool lacks some depth in features but that has not hampered my user experience as there are workarounds that I can do.
Overwogen alternatieven
Zendesk Suite
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The review
Beoordeeld op 22/8/2019
You might get lost when diving into these complex feature on your own, but the customer support is...
You might get lost when diving into these complex feature on your own, but the customer support is there to hold your hand, so don't worry you are supported all way along
Pluspunten
The chatbot is a world class. Highly customizable to make sure that you can let the bot handle up to 50% of conversations. Product tours are also the best I have seen
Minpunten
The inbox is quite poor to use for email conversations only. The articles lack for customization options, too.
Overwogen alternatieven
KayakoRedenen om voor Intercom te kiezen
We want to be closer to the customers and create a top class self-service opportunities.Overgestapt van
Help ScoutRedenen om over te stappen op Intercom
Intercom had way better user interface and more convenient chatbot and product toursIntercom - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Intercom.V. Welke prijsmodellen heeft Intercom te bieden?
Intercom kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 67,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Intercom?
Intercom heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Intercom ondersteund?
Intercom ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds
V. Biedt Intercom ondersteuning voor mobiele apparaten?
Intercom ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Intercom worden geïntegreerd?
Intercom kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Aircall, AskNicely, Automate.io, ChargeDesk, CloudApp, DataHero, Driftrock, Droplr, Front, Geckoboard, GitHub, Grow, HipChat, Landingi, LeadsBridge, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Notion, Operations Hub, Privy, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, Segment, Shopify, Slack, Stamplay, Statuspage, Stripe, Survicate, Toky, Tray.io, Trello, Twitter, Wistia, Woopra, WordPress, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Intercom te bieden?
Intercom biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Intercom.
- Marketing automation software
- Customer support software
- Customer engagement software
- Customer communication management software
- Knowledge Base Software
- Conversationele marketing software
- Klantenservice software
- E-mail marketing software
- Live chat software
- Lead generation software
- SMS-marketing software
- CRM-software voor makelaars
- Customer experience software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Customer satisfaction software
- Chatbot software