Over Intercom

Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. De producten ondersteunen gerichte communicatie met klanten op je website, in je web- en mobiele apps en via e-mail.

Dit in tegenstelling tot de oude manier waarbij een bedrijf een wirwar van eindpuntoplossingen gebruikt, zoals marketing automation of helpdeskproducten, en elk team in een silo functioneert. Dit maakt het moeilijk voor teams om samen te werken en op elkaar afgestemd te zijn, wat leidt tot een onsamenhangende en zeer onpersoonlijke ervaring voor de klant.

De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.

Prijzen vanaf:

US$ 67,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Intercom

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 67,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Intercom

Afbeeldingen

Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5
Intercom Software - 6
Intercom Software - 7
Intercom Software - 8
Intercom Software - 9
Intercom Software - 10
Intercom Software - 11
View 12 more
Intercom-video
Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5
Intercom Software - 6
Intercom Software - 7
Intercom Software - 8
Intercom Software - 9
Intercom Software - 10
Intercom Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Intercom: 96

  • @mentions
  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van leaddatabase
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Query-suggesties
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Spamblokkering
  • Taaldetectie
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor verkoop/marketing
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Intercom
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Drift

4,5
#2 alternatief voor Intercom
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

Help Scout

4,7
#3 alternatief voor Intercom
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

Crisp

4,5
#4 alternatief voor Intercom
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger,...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(842)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Intercom al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 842 reviews worden weergegeven
David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Intercom is about as close to a perfect piece of software as you can get.

Beoordeeld op 19/7/2022

You cannot go wrong with Intercom for your sales or customer support needs. It's a fantastic...

You cannot go wrong with Intercom for your sales or customer support needs. It's a fantastic product.

Pluspunten

I am a bit of a snob when it comes to User Interfaces. I tend to be very picky, and notice the smallest issue. Intercom is not only a very powerful piece of software but also is as about as close to perfect as you can get.

Minpunten

Nothing, we only use a fraction of it currently, but each time there is a sales or customer support need in the organization we find Intercom already has the perfect solution to the problem.

Jhara
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

"Intercom makes things easier for us"

Beoordeeld op 20/6/2022

As I got more familiar with Intercom, I started to value the wealth of useful data and insights it...

As I got more familiar with Intercom, I started to value the wealth of useful data and insights it provided. I appreciate how simple it is to communicate with just one consumer or a small group of them using channels like chat and email. To be honest, I feel like there is a lot more out there that I haven't discovered yet. Intercom is the tool to utilize if you want to learn more about how your website or app's visitors are interacting with your content.

Pluspunten

It's simple to keep track of connections and clients, plan events, automate processes, and more. Integrates well with a wide variety of other programs we employ. Great for keeping track of our SaaS customers and getting in touch with them through email or in-app messaging. This is also useful for developing automated help, which eliminates the need for our support staff to spend time on routine or trivial questions.

Minpunten

This led me to avoid reading my mailbox whenever possible. Acclimating to the program required some time because the presentation and formatting of messages were not immediately obvious. Intercom's many technical features and customization possibilities might be overwhelming at first glance.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Intercom is a scam

Beoordeeld op 3/8/2022

Terrible, avoid

Terrible, avoid

Pluspunten

Great UI, but that's about it. Please avoid this company

Minpunten

Very expensive! You need to pay for many features (in our case Survey add-on) and even then, they don't give you a full feature that you paid for but a limited version of that. To get full functionality of your purchased add-on, you need to upgrade again to a different plan again.

Graziela
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great tool with some improvements needed, but a great ally for support and sales

Beoordeeld op 3/6/2022

INtercom is very nice, their support, account managers super efficient.
At the same time it has...

INtercom is very nice, their support, account managers super efficient.
At the same time it has points for improvement from what I've seen from competitors I still prefer the package offered by Intercom

Pluspunten

- Chatbots in code
- User-friendly when it comes to aesthetics
- Fast and efficient support
- It has a learning track which makes it easy for new developers

Minpunten

- Data analysis within the platform is quite poor, which brings the need to cross-check with other tools
- Exporting data results in lack of standardization
- Lack of governance to access team settings like macros, for example

Overwogen alternatieven

Zendesk

Redenen om over te stappen op Intercom

I was not in the decision making, I arrived at the company and Intercom was already a hired tool
Edil
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The only and the best CRM tool for me

Beoordeeld op 11/7/2022

I'm using this product for more than 2 years now and have seen all cons and pros. In general, I...

I'm using this product for more than 2 years now and have seen all cons and pros. In general, I really like it because it's working as it has to! One more thing, Intercom team is making interesting and helpful webinars quite often what I really like!

Pluspunten

Really simple, fast and easy to use CRM platform. It has multiple helpful features such as custom bots, emailing and product tours that I'm using quite often. Also, making a help center in Intercom is such a great experience!

Minpunten

It has som many features and sometimes some of them do not work properly. And filter+trigger options in emails automation are quite confusing in some moments

5 van 842 worden weergegeven Lees alle reviews

Intercom - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Intercom.

Intercom kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 67,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Intercom heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Intercom ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Intercom ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Intercom kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, AskNicely, Automate.io, ChargeDesk, CloudApp, DataHero, Driftrock, Droplr, Front, Geckoboard, GitHub, Grow, HipChat, Landingi, LeadsBridge, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Teams, Mixpanel, Notion, Operations Hub, Privy, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, Segment, Shopify, Slack, Stamplay, Statuspage, Stripe, Survicate, Toky, Tray.io, Trello, Twitter, Wistia, Woopra, WordPress, Zapier, Zendesk

Intercom biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Intercom.