Freshservice

Freshservice
Over Freshservice
Freshservice is een cloudgebaseerde oplossing voor de servicedesk en IT-servicebeheer (ITSM) die momenteel wereldwijd meer dan 10.000 klanten uit het MKB, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen ondersteunt.
Freshservice is ontworpen op basis van ITIL-best practices om IT-organisaties te helpen zich te concentreren op wat het belangrijkst is: uitzonderlijke dienstverlening en klanttevredenheid. Naast ondersteuning voor hun servicedesk en ITSM-behoeften, kiezen deze klanten voor Freshservice op basis van het gebruiksgemak, snelheid van installatie, klantenservice en betaalbaarheid.
Freshservice heeft een intuïtieve gebruikersinterface, is moeiteloos configureerbaar en aanpasbaar om te voldoen aan de exacte vereisten van klanten en is gemakkelijk te integreren met andere bedrijfs- en IT-systemen. Native integraties met een aantal populaire clouddiensten zoals Google Apps, Dropbox, AWS en Bomgar versnellen ook de implementatie en het bereik.
Freshservice maakt deel uit van de Freshworks-productfamilie, wiens vlaggenschip bestaat uit Freshdesk, de toonaangevende oplossing voor klantenondersteuning, met meer dan 100.000 klanten over de hele wereld, waaronder Cisco, Honda, 3M, The Atlantic en QuizUp.
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen












Functies
Totaal aantal functies van Freshservice: 148
Alternatieven
osTicket

Kayako

ManageEngine Endpoint Central

Autotask PSA

Reviews
Heb je Freshservice al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
You can do a lot of great things with Freshservice
Beoordeeld op 19/6/2022
Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability...
Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.
Pluspunten
I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.
Minpunten
The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great tool for ticket and sprint management
Beoordeeld op 15/8/2024
Pluspunten
Easy customizable ticket creation options with automated routing and responses. Good analytics for tracking ticket metrics.
Minpunten
Ticket routing automation requires a lot of setup but worth it once complete.
- Sector: Machine- en installatiebouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Good Entry Level Ticketing and asset management System
Beoordeeld op 11/9/2023
As a ticketing tool, it is perfectly serviceable. All communication is done within the app, so...
As a ticketing tool, it is perfectly serviceable. All communication is done within the app, so records can be easily maintained.
Pluspunten
It was really easy to use. To Search for any tickets, or for an individual ticket.Has an API that it easy to use. It was used for inventory management. I believe it also has a network scanner.All communication with clients can be done within the App.
Minpunten
Wasn't Azure compatible, or at least we didn't set up that way, so it was another password to remember.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Freshservice is my go-to software for managing all my IT tickets and requests.
Beoordeeld op 13/11/2024
Pluspunten
Easy to use interface with great ticket management functionality.
Minpunten
Reporting and analytics features could be more robust and customizable.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Effective and easy to use
Beoordeeld op 30/10/2024
Pluspunten
Effective and easy to work with. Able to easily work on any type of incident throughout departments
Minpunten
Interface is not the most intuitive to navigate.
Freshservice - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshservice.V. Welke prijsmodellen heeft Freshservice te bieden?
Freshservice kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 15,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Freshservice?
Freshservice heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Freshservice ondersteund?
Freshservice ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Freshservice ondersteuning voor mobiele apparaten?
Freshservice ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Freshservice worden geïntegreerd?
Freshservice kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Amazon Redshift, Azure Active Directory, Azure DevOps Server, BambooHR, Box, ClickUp, Copper, Docusign, Dropbox Business, Dynamics 365, FreshBooks, Freshchat, FullContact, GitHub, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Cloud BigQuery, Google Contacts, Greenhouse, Harvest, HubSpot CRM, Insightly, Jira, LogMeIn Rescue, ManageEngine ServiceDesk Plus, Microsoft 365, Microsoft Viva Engage, OneLogin, OpsGenie, PagerDuty, Personio, Pipedrive, Pivotal Tracker, QuickBooks Online Advanced, SAP SuccessFactors HXM Suite, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Smartsheet, Snowflake, SugarCRM, SurveyMonkey, TeamViewer Remote, Workable, WorkflowMax, Zapier, Zight (formerly CloudApp), Zoho CRM, miniOrange, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Freshservice te bieden?
Freshservice biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshservice.