Five9

Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters

4,2 /5 (376 review) Schrijf een review!

Five9 - Overzicht

Wat is Five9?

Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD) en meer.

Five9 is een cloudgebaseerde oplossing voor contactcenters, die de kracht van praktische AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) naar duizenden callcenters wereldwijd brengt. Sinds 2001 helpt Five9 klanten bij het creëren van positieve omnichannel klantervaringen. Verdrievoudig de spreektijd van medewerkers met slimme kiesfuncties die automatisch niet-reagerende en bezetsignalen overslaan om te zorgen dat de volgende prospect beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Gebruik intelligente routering om oproepen naar de juiste medewerkers te sturen en leid gegevens over klantintenties af om de beste volgende stappen voor medewerkers te voorspellen. Bied intuïtieve selfservice-opties met Five9's IVR.

Five9 brengt praktische AI naar contactcentra om de effectiviteit en efficiëntie van medewerkers te vergroten, en creëert elke keer positieve klantervaringen via elk kanaal, telefoon, chat, mobiel, e-mail, social media en meer. Gebruik intelligente routering om ervoor te zorgen dat de oproep naar de juiste medewerker gaat en gebruik gegevens over klantintenties om medewerkers nog voordat ze de telefoon opnemen de beste volgende stappen te bieden. Bied klanten intuïtieve self-serviceopties voor veelvoorkomende vragen met een eenvoudig in te stellen IVR zodat medewerkers zich kunnen concentreren op interacties die veel waarde opleveren.

Verbeter de spreektijd van medewerkers met vier verschillende kiesmodi die automatisch niet-reagerende en bezetsignalen overslaan, zodat medewerkers meer tijd kunnen besteden aan het spreken met live prospects. Visueel dynamische dashboards bieden realtime en historische rapportage en analyse, zodat gebruikers altijd op de hoogte zijn van de prestaties van hun contactcenter.

Five9 - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 100,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Five9 - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels, Frans, Duits, Pools, Spaans

Media

Supervisor view for monitoring agents
Agent dashboard with performance metrics
Supervisor dashboard with reports on KPIs
Email customer service
Outbound call management
Live chat support
Five9-video Schermopname van Five9: Supervisor view for monitoring agents Schermopname van Five9: Agent dashboard with performance metrics Schermopname van Five9: Supervisor dashboard with reports on KPIs Schermopname van Five9: Email customer service Schermopname van Five9: Outbound call management Schermopname van Five9: Live chat support

Five9 reviews

Five9 reviews

Totaalscore
4,2
/
5
Uitstekend
170

Zeer goed
139

Gemiddeld
48

Slecht
12

Erg slecht
7

Prijs-kwaliteitverhouding
4
Functies
4,1
Gebruiksgemak
4,2
Klantenondersteuning
4,3
82% heeft deze app aanbevolen
Wendee C.

My job my life

I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.


Vertalen met Google
Kimber C.

If you want the best...

The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.


Vertalen met Google
Christopher M.

Hard to implement, but robust

It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.


Vertalen met Google
Lin V.

Amazing Change Management Tool

We've using Five9 for change management and some of our workforce engagement, and it has been a great experience so far when paired with our learning management system for learning and improvement assignment. The UI is fairly intuitive, so out managers and directors have been quick to pick it up and apply to our growing initiatives.


Vertalen met Google
Pam A.

Highly Recommend Five9, after failed implementation of 3 other apps

Quick deployment, reliable product and allowed us to significantly reduce headcount and improve operational efficiency


Vertalen met Google
Wendee C.
Sector: Automotive
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

My job my life

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 6/11/2018
Bron van de reviewer: Capterra

I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.

Pluspunten

This is the software I use to do my job daily. I've used it for over 3 years now and it is exceptional. It hasn't lead me wrong at all and even at times I have a slight issue, the tech support is superb and very helpful, patient and kind. I wouldn't be able to do my job and keep my job if this wasn't such a great software program.

Minpunten

Only thing i can say I dislike about it would be not being able to enlarge font during chat usage, but it's such a minor thing that I don't even notice and someday it will probably be changed as well.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Five9

Hello Wendee,
Thank you for sharing your amazing feedback with us. We're happy to hear that you love our software and our customer support. Please let us know if we can ever be of service.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Kimber C.
Sector: Consumentendiensten
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

If you want the best...

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 1/10/2019
Bron van de reviewer: Capterra

The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Pluspunten

After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Minpunten

The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Five9

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Christopher M.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Hard to implement, but robust

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 6/8/2019
Bron van de reviewer: Capterra

It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Pluspunten

Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Minpunten

It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Lin V.
Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Amazing Change Management Tool

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 8/7/2020
Bron van de reviewer: Capterra

We've using Five9 for change management and some of our workforce engagement, and it has been a great experience so far when paired with our learning management system for learning and improvement assignment. The UI is fairly intuitive, so out managers and directors have been quick to pick it up and apply to our growing initiatives.

Pluspunten

Five9 support is fantastic, and the UI intuitive enough for the majority of our managers and directors to pick up relatively quickly. We use NICE Engage as well, and this platform is far superior.

Minpunten

Five9 has not been as widely adopted within our managers as WalkMe had been amongst our general users. The UI is easy to use, but could use some updating.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Five9

Hi Lin,

Thank you for taking the time to share your experience with Five9.

Best regards,
Five9

Scoreverdeling

Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Pam A.
Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
Bedrijfsgrootte: 10.001+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Highly Recommend Five9, after failed implementation of 3 other apps

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 29/10/2019
Bron van de reviewer: Capterra

Quick deployment, reliable product and allowed us to significantly reduce headcount and improve operational efficiency

Pluspunten

After implementing several other call center software programs that did not meet our requirements, Five9 offers such a rich feature/function set and meets all our needs. The sales, implementation and support experience has been superior compared to their competitors.

Minpunten

From and IT perspective, the help desk/customer support team's knowledge is lacking. Most of our inquiries are not able to be addressed by 1st level

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Five9

Hi Pam thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
7,9/10
Gebaseerd op 376 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Five9

Prijzen van Five9

Vanaf
US$ 100,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Gebaseerd op 376 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Five9 - Functies

Five9 - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beller-ID
CRM-integratie
Chatten
Communicatiebeheer
Contactenbeheer
Controle van oproepen
Instant Messaging
Integratie van derden
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Rapportage en statistieken
Realtime rapportage
Vergaderen
Videovergaderen
Voicemail
Functies
4,1/5
Gebaseerd op 376 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Five9 - Veelgestelde vragen

Five9 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Five9.

V. Welke prijsmodellen heeft Five9 te bieden?

Five9 kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 100,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Niet beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Five9?

We hebben geen informatie over functies van Five9

V. Wat zijn de typische gebruikers van Five9?

Five9 heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Five9 ondersteund?

Five9 ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Duits, Pools, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft Five9 te bieden?

Five9 kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Five9 ondersteuning voor mobiele apparaten?

Five9 ondersteunt de volgende apparaten:

iPad

V. Met welke andere apps kan Five9 worden geïntegreerd?

Five9 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bitium, EducationFolder, Freshdesk, Grow, Invoca, Logicbox, NetSuite, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, injixo

V. Welke mate van ondersteuning heeft Five9 te bieden?

Five9 biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning