Over Geckoboard

Geckoboard is snel en eenvoudig te installeren dashboardsoftware voor grote schermen. Het is ontworpen om teams voor klantenondersteuning, verkoop, marketing, producten en e-commerce in online bedrijven een realtime overzicht te bieden van belangrijke statistieken en voortgang van de doelstellingen, zodat ze hun werk kunnen optimaliseren om hun doelen te bereiken en sneller op problemen kunnen reageren. Het is een onmiskenbare verklaring van intentie en doel.

Geckoboard kan binnen enkele minuten worden ingesteld, omdat het rechtstreeks verbinding maakt met de hulpmiddelen die je elke dag gebruikt: je kiest simpelweg je statistieken en hoe je ze wilt visualiseren, en je hebt er geen ontwikkelaar voor nodig. Het kan verbinding maken met gegevensbronnen zoals Salesforce, Zendesk, Spreadsheets, Google Analytics, Hubspot, Intercom, Mailchimp en Mixpanel.

De functionaliteit voor schermbeheer zorgt er ook voor dat je dashboards snel en gemakkelijk naar een tv met groot scherm kunt verzenden en kunt bewerken welke dashboards op afstand worden weergegeven. Dashboards zijn ontworpen om de helderheid vanaf een afstand te maximaliseren, zodat je in één oogopslag de voortgang ten opzichte van belangrijke statistieken en doelen kunt zien.

Prijzen vanaf:

US$ 35,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Geckoboard

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 35 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 35,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Geckoboard

Afbeeldingen

Geckoboard Software - 1
Geckoboard Software - 2
Geckoboard Software - 3
Geckoboard Software - 4
Geckoboard Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Geckoboard-video
Geckoboard Software - 1
Geckoboard Software - 2
Geckoboard Software - 3
Geckoboard Software - 4
Geckoboard Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Geckoboard: 40

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Benchmarking
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Eenmalige aanmelding
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Grafieken maken
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Maatwerk
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Mobiele dashboards
  • Openbare dashboards
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Privédashboards
  • Publiceren/delen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Relationele weergave
  • Scorekaarten
  • Slepen en neerzetten
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Visuele analyse
  • Visuele detectie
  • Widgets
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Grow

4,5
#1 alternatief voor Geckoboard
Grow is software waarmee bedrijven eenvoudig hun gegevens kunnen verbinden en inzichten aan de oppervlakte kunnen...

Google Data Studio

4,5
#2 alternatief voor Geckoboard
Google Data Studio is een cloudgebaseerde oplossing voor rapportage en gegevensvisualisatie waarmee gebruikers kunnen...

Databox

4,7
#3 alternatief voor Geckoboard
Databox is een mobielgerichte oplossing voor bedrijfsanalyse waarmee je aangepaste analysedashboards met gegevens uit...

Octoboard for Business

0
#4 alternatief voor Geckoboard
Octoboard voor bedrijven is een cloudgebaseerde zakelijke dashboardoplossing die visuele analyses en rapporten...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(91)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Geckoboard al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 91 reviews worden weergegeven
David G.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Excellent Marketing Dashboard for Small Business

Beoordeeld op 9/2/2016

Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing,...

Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing, simple format is not an easy (or inexpensive) thing to do. Geckoboard makes this possible at a much more affordable price than its competitors, and provides a user experience that is nothing short of fantastic. We pull in a variety of data from sources like Google Analytics, MailChimp, social channels, and ecommerce platforms to easily track our progress on the metrics that matter most to our business.

Pluspunten

Lots of integrations from the services that matter most to us, fantastic drag and drop UI, easy onboarding experience, relatively low cost, nice "at-a-glance" reporting for KPIs, enthusiastic and friendly support staff

Minpunten

Doesn't directly integrate to Amazon Seller Central (for 3rd party sellers who sell on Amazon), may take some time to set up (especially for less technical users), but this is true for any dashboard with multiple integrations (and Geckoboard makes this as easy as possible).

Nikolay
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The fun dashboard!

Beoordeeld op 17/6/2022

Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast,...

Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast, always kind, and amazing.

Pluspunten

Geckoboard is very easy to use, with an overwhelming number of sources to choose from. We use it daily in our team, not only for work-related purposes but also for fun, sharing pictures and gifs. We have a tradition of "decorating" the dashboard with a tree and lights during Christmas. The majority of our widgets are Zendesk related - from solved tickets per person to a total number of solved tickets, etc. We also manage our holidays, check the latest company Tweets and news.

Minpunten

To be completely transparent - we're not really into the new, updated design. It's clean and modern but we prefer to stick with the old version for now.

Antwoord van Geckoboard

Hi Nikolay,
Thanks so much for your review. We LOVE that you decorate your dashboard for the holidays - how fun!
We understand that the new layout isn't for everyone. If there's anything we can do to improve it, please let us know: [email protected]geckoboard.com
Thanks again :)

Douglas
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Fantastic Selection of Integrations But Not Responsive and Lacks Customization

Beoordeeld op 8/11/2015

We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing...

We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing each month. It's a great dashboard that we have on display in our office and have set as a desktop for our executives.

Pluspunten

Incredible selection of integrations.

Minpunten

Lacks responsiveness. It's a fixed layout for width and height so difficult to resize for different viewports.
Lacks any color scheme customization. We'd love to build our own color palette but there's no option.

Agnieszka
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ideal for runing a Contact Centre if you use Zendesk

Beoordeeld op 6/7/2022

Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.

Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.

Pluspunten

The ease of use, quick configuration possible

Minpunten

Constantly running out of space and keep deleting widgets to gain some space. I don't like that the deleted elements aren't stored anymore. I'd like to come back to widgets I created in the past. We could also do with quicker screen refreshing - a 30-second window in a busy contact centre is way too long. The Dashboard loops are loading way too long so we had to resign from using it. Gecko should invest in its own server space for images, videos, and GIFs updates.

Antwoord van Geckoboard

Hi Agnieszka,
Thanks so much for your review. There's some really great feedback in here which we've shared with our Product team for their consideration. We've heard similar requests for storing deleted widgets. It's on our radar!

Fernanda
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Peace of mind for Customer Support leads!

Beoordeeld op 15/6/2022

Pluspunten

As a Customer Support lead, Geckoboard has helped me keep an eye on our metrics and quickly recognize when things are going well or not great. Their integration with Slack is life-changing! It helps us make sure were are on track with our OKRs. Our Geckoboard dashboards are a huge part of our daily life. I can't recommend it enough!!

Also, their support team is STELLAR! ⭐️

Minpunten

I feel like there are some small quality of live features that are missing, but nothing that's a deal breaker.

Antwoord van Geckoboard

Thanks so much for this review Fernanda. We're so glad you find the Slack integration so helpful, it's been a game changer lots of customers. Feel free to get in touch about the more specific live features you'd like to see and we'd be happy to share these with our Product team for review. Thanks again!

5 van 91 worden weergegeven Lees alle reviews

Geckoboard - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Geckoboard.

Geckoboard kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 35,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Geckoboard heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Geckoboard ondersteunt de volgende talen:

Engels

Geckoboard ondersteunt de volgende apparaten:

Geckoboard kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Airbrake, Aircall, Amazon CloudWatch, Amazon EC2, Amazon Redshift, Amplitude, AppFigures, Baremetrics, Basecamp, Buffer, Campaign Monitor, Chargify, ChartMogul, Chartbeat, Delighted, Dixa, Flurry, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, GoSquared, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Sheets, Gorgias, Help Scout, Heroku, Highrise, HubSpot CRM, Instagram, Intercom, Jira, Klaus, Klaviyo, LinkedIn for Business, Mailchimp, MariaDB, Mention, Meta for Business, Microsoft Excel, Mixpanel, MySQL, New Relic, PagerDuty, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Pivotal Tracker, PostgreSQL, ProfitWell, QuickBooks, Recurly, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, SendGrid, Shopify, Stripe, Trello, Twilio, Wistia, YouTube, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite, Zendesk Suite, Zendesk Talk, data.ai Intelligence, monday.com

Geckoboard biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Geckoboard.