
Geckoboard
Over Geckoboard
Geckoboard is snel en eenvoudig te installeren dashboardsoftware voor grote schermen. Het is ontworpen om teams voor klantenondersteuning, verkoop, marketing, producten en e-commerce in online bedrijven een realtime overzicht te bieden van belangrijke statistieken en voortgang van de doelstellingen, zodat ze hun werk kunnen optimaliseren om hun doelen te bereiken en sneller op problemen kunnen reageren. Het is een onmiskenbare verklaring van intentie en doel.
Geckoboard kan binnen enkele minuten worden ingesteld, omdat het rechtstreeks verbinding maakt met de hulpmiddelen die je elke dag gebruikt: je kiest simpelweg je statistieken en hoe je ze wilt visualiseren, en je hebt er geen ontwikkelaar voor nodig. Het kan verbinding maken met gegevensbronnen zoals Salesforce, Zendesk, Spreadsheets, Google Analytics, Hubspot, Intercom, Mailchimp en Mixpanel.
De functionaliteit voor schermbeheer zorgt er ook voor dat je dashboards snel en gemakkelijk naar een tv met groot scherm kunt verzenden en kunt bewerken welke dashboards op afstand worden weergegeven. Dashboards zijn ontworpen om de helderheid vanaf een afstand te maximaliseren, zodat je in één oogopslag de voortgang ten opzichte van belangrijke statistieken en doelen kunt zien.
Prijzen vanaf:
US$ 35,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Geckoboard
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 35,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Geckoboard
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van Geckoboard: 40
Alternatieven
Grow

Google Data Studio

Databox

Octoboard for Business

Reviews
Heb je Geckoboard al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Excellent Marketing Dashboard for Small Business
Beoordeeld op 9/2/2016
Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing,...
Tracking marketing KPIs from multiple data sources and displaying them in a visually appealing, simple format is not an easy (or inexpensive) thing to do. Geckoboard makes this possible at a much more affordable price than its competitors, and provides a user experience that is nothing short of fantastic. We pull in a variety of data from sources like Google Analytics, MailChimp, social channels, and ecommerce platforms to easily track our progress on the metrics that matter most to our business.
Pluspunten
Lots of integrations from the services that matter most to us, fantastic drag and drop UI, easy onboarding experience, relatively low cost, nice "at-a-glance" reporting for KPIs, enthusiastic and friendly support staff
Minpunten
Doesn't directly integrate to Amazon Seller Central (for 3rd party sellers who sell on Amazon), may take some time to set up (especially for less technical users), but this is true for any dashboard with multiple integrations (and Geckoboard makes this as easy as possible).
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The fun dashboard!
Beoordeeld op 17/6/2022
Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast,...
Very easy to use, you can add information from so many sources, and the support is extremely fast, always kind, and amazing.
Pluspunten
Geckoboard is very easy to use, with an overwhelming number of sources to choose from. We use it daily in our team, not only for work-related purposes but also for fun, sharing pictures and gifs. We have a tradition of "decorating" the dashboard with a tree and lights during Christmas. The majority of our widgets are Zendesk related - from solved tickets per person to a total number of solved tickets, etc. We also manage our holidays, check the latest company Tweets and news.
Minpunten
To be completely transparent - we're not really into the new, updated design. It's clean and modern but we prefer to stick with the old version for now.
Antwoord van Geckoboard
Hi Nikolay,
Thanks so much for your review. We LOVE that you decorate your dashboard for the holidays - how fun!
We understand that the new layout isn't for everyone. If there's anything we can do to improve it, please let us know: [email protected]geckoboard.com
Thanks again :)
- Sector: Marketing en reclame
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Fantastic Selection of Integrations But Not Responsive and Lacks Customization
Beoordeeld op 8/11/2015
We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing...
We've got all of our clients set up on our board so that we can monitor how well they're performing each month. It's a great dashboard that we have on display in our office and have set as a desktop for our executives.
Pluspunten
Incredible selection of integrations.
Minpunten
Lacks responsiveness. It's a fixed layout for width and height so difficult to resize for different viewports.
Lacks any color scheme customization. We'd love to build our own color palette but there's no option.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Ideal for runing a Contact Centre if you use Zendesk
Beoordeeld op 6/7/2022
Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.
Ideal for the Call Centers if you are familiar with Zendesk.
Pluspunten
The ease of use, quick configuration possible
Minpunten
Constantly running out of space and keep deleting widgets to gain some space. I don't like that the deleted elements aren't stored anymore. I'd like to come back to widgets I created in the past. We could also do with quicker screen refreshing - a 30-second window in a busy contact centre is way too long. The Dashboard loops are loading way too long so we had to resign from using it. Gecko should invest in its own server space for images, videos, and GIFs updates.
Antwoord van Geckoboard
Hi Agnieszka,
Thanks so much for your review. There's some really great feedback in here which we've shared with our Product team for their consideration. We've heard similar requests for storing deleted widgets. It's on our radar!
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Peace of mind for Customer Support leads!
Beoordeeld op 15/6/2022
Pluspunten
As a Customer Support lead, Geckoboard has helped me keep an eye on our metrics and quickly recognize when things are going well or not great. Their integration with Slack is life-changing! It helps us make sure were are on track with our OKRs. Our Geckoboard dashboards are a huge part of our daily life. I can't recommend it enough!!
Also, their support team is STELLAR! ⭐️
Minpunten
I feel like there are some small quality of live features that are missing, but nothing that's a deal breaker.
Antwoord van Geckoboard
Thanks so much for this review Fernanda. We're so glad you find the Slack integration so helpful, it's been a game changer lots of customers. Feel free to get in touch about the more specific live features you'd like to see and we'd be happy to share these with our Product team for review. Thanks again!
Geckoboard - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Geckoboard.V. Welke prijsmodellen heeft Geckoboard te bieden?
Geckoboard kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 35,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Geckoboard?
Geckoboard heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Geckoboard ondersteund?
Geckoboard ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Geckoboard ondersteuning voor mobiele apparaten?
Geckoboard ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Geckoboard worden geïntegreerd?
Geckoboard kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Airbrake, Aircall, Amazon CloudWatch, Amazon EC2, Amazon Redshift, Amplitude, AppFigures, Baremetrics, Basecamp, Buffer, Campaign Monitor, Chargify, ChartMogul, Chartbeat, Delighted, Dixa, Flurry, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, GitHub, GoSquared, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Sheets, Gorgias, Help Scout, Heroku, Highrise, HubSpot CRM, Instagram, Intercom, Jira, Klaus, Klaviyo, LinkedIn for Business, Mailchimp, MariaDB, Mention, Meta for Business, Microsoft Excel, Mixpanel, MySQL, New Relic, PagerDuty, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Pivotal Tracker, PostgreSQL, ProfitWell, QuickBooks, Recurly, Salesforce Sales Cloud, SatisMeter, SendGrid, Shopify, Stripe, Trello, Twilio, Wistia, YouTube, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Suite, Zendesk Suite, Zendesk Talk, data.ai Intelligence, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Geckoboard te bieden?
Geckoboard biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Geckoboard.