Over UKG Ready

Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM-oplossing biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, afwezigheidsbeheer, planning en meer.

Kronos Workforce Ready kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en in elke sector. Uitgebreide dashboards, gemakkelijk toegankelijke rapporten en uitgebreide analytische tools bieden diepgaand overzicht en inzicht in het personeelsbestand. Intuïtieve navigatiefunctionaliteiten vereenvoudigen de toegang tot kritieke informatie. Gemakkelijke toegang tot urenstaten, planningen, loonlijsten, werknemersdossiers en meer helpen om betere bedrijfsresultaten te stimuleren.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

Afbeeldingen

Talent Acquisition
Timekeeping
Payroll
Nog 4 andere bekijken
Schermopname van UKG Ready: Talent Acquisition Schermopname van UKG Ready: Timekeeping Schermopname van UKG Ready: Payroll

Functies

Totaal aantal functies van UKG Ready: 184

  • ACA-rapportage
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratieve rapportage
  • Afdrukken van cheques
  • Afspraakplanning
  • Antecedentenonderzoek
  • Arbeidsmanagement
  • Audittrail
  • Automatische planner
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van sollicitatiegesprekken
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van verzuimbeleid
  • Beheer van voordelen
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordelingen door collega's
  • Beoordelingsbeheer
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • COBRA-administratie
  • CRM
  • CV's zoeken
  • Certificering bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Competentiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dienstrooster-communicatie
  • Directe storting
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopend bijhouden van prestaties
  • Dossierbeheer
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Erkenning van medewerkers
  • Evaluatiecyclus tracken
  • FMLA-administratie
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Functievereiste
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevensvisualisatie
  • Geolocatie
  • HR-beheer
  • HSA/FSA-administratie (alleen voor de VS)
  • Heatmaps
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Inschrijving/werving
  • Integratie van sociale media
  • Interne HR
  • Interne chatintegratie
  • Kalenderbeheer
  • Loonadministratierapportage
  • Loonbeslag
  • Loonkosten rapporteren
  • Loopbaanontwikkeling
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere staten (alleen VS)
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Opslag hervatten
  • Opvolgingsplanning
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Parseren hervatten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelshandboek
  • Personeelsplanning
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Ponskaart
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Procesbeheersing
  • Profielen van sollicitanten
  • Promotiebeheer
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referentiecontrole
  • Resources plannen
  • Retentiebeheer
  • Roosterbeheer
  • Salarisgeschiedenis
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schadevergoedingsverklaringen
  • Sjabloonbeheer
  • Sollicitantenbeheer
  • Sollicitatiebeheer
  • Sollicitatiegesprekken plannen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Trendanalyse
  • Uitzonderingenbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacaturebank
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visuele analyse
  • Volgen van sollicitanten
  • Volgen van sollicitanten
  • Voordelen-dashboard
  • Vorderingenbeheer
  • Vragenbibliotheek
  • W-2-voorbereiding
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werven van talenten
  • Wervingsbeheer
  • Wervingsbureaus
  • Wisseldiensten beheren
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Zelfplanning
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Workzoom

4,7
#1 alternatief voor UKG Ready
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

SutiHR

4,3
#2 alternatief voor UKG Ready
Een intuïtieve gebruikersinterface met mobiele ondersteuning die meegroeit met je organisatie. SutiHR biedt...

CakeHR

4,4
#3 alternatief voor UKG Ready
Sage HR (voorheen CakeHR) is een cloudgebaseerde oplossing voor HR- en personeelsbeheer die je HR-processen stroomlijnt...

Rippling

4,9
#4 alternatief voor UKG Ready
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(766)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je UKG Ready al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 766 worden weergegeven
Jeff K.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Kronos for Workplace Scheduling

Beoordeeld op 6/3/2020

My regular work for the last year or so has recorded my hours and wages via clocking in with my...

My regular work for the last year or so has recorded my hours and wages via clocking in with my badge on the Kronos system. I have learned to utilize it for all I can. I see my previous work info before payroll is done and can view future schedules and current numbers and earnings. I work for a terrific and large company and Kronos has been a decent timecard tool.

Pluspunten

I have had a regular job that uses this system to clock in and clock out employees.But the device has so much more that allows us to see specifics-specifics related to current pay periods, previous and future. I can see my schedule on the little box and it's really a simplified tool.

Minpunten

I am on the fence on dislikes. My biggest is likely just what happens but I have had times that I did clock in and it did strange things.An example was an evening that meal break button led to clocking out for the shift.Random but troublesome because our version is not designed to allow management to alter or adjust our needs or problems directly through the system. Qe have to use a paper log for HR or Payroll. So smooth yet missing an easy touch.

Jana Y.
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Kronos

Beoordeeld op 21/1/2020

Overall I have had a great experience with Kronos. I love the learning feature. I have only had...

Overall I have had a great experience with Kronos. I love the learning feature. I have only had issues with the new interface.

Pluspunten

I love the ease of clocking in and out. The phone app is great especially with being able to clock in or out even when you are off line. Love the tracking feature also for the phone app. I also like the reporting module. It is very versatile and I can make reports for individuals exact likes, wants and needs.

Minpunten

I do not like the new interface at all. It takes longer to get to everything. I feel like I have at least 2 to 3 more clicks of the mouse to get anywhere I need to go. Also the time card seems more messy and harder for the employees to read.

Amy B.
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Everything you need to manage the most valuable part of your business - Employees

Beoordeeld op 8/3/2021

Pluspunten

Feature heavy. Seems improbable you would not find the features you need. Customize screens to have the info most frequently accessed at your fingertips. Extensive reporting.

Minpunten

Changes in design can be bumpy when you have finally mastered the system.

Majeeda P.
Totaalscore
  • Sector: Recreatieve faciliteiten en diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

A good software but not unfortunately designed for Park Districts.

Beoordeeld op 23/8/2019

I liked the support staff that helped me with issues that arose. In particularly, I want to say...

I liked the support staff that helped me with issues that arose. In particularly, I want to say that they were great, even though, they could not always help me. They made an honest effort and tried to even make logical solutions to help remedy my issues. Rep was by far my favorite support persons. Please let them know that I appreciated their time and energies. They did a tremendous job helping me with the software and always followed up and followed through. I will miss our lengthy support sessions!

Pluspunten

There was some level of customizing available.

Minpunten

It was not a software designed for an organization like mine, a park district. In our organization, most employees work in more than one role at all times. Kronos could only keep general record of one job with one pay rate to each employee (we did not have the Payroll portion of Kronos). Some notifications that we needed were not available. Creating forms from scratch was difficult. Webinars were very long (3 Hours). Kronos was not as customizable for us as we had hoped. many things that we wanted to do with the system were not possible. Applicants had a hard time applying through the software. I had constant issues with log-ins.

Elena W.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One Word: EASY

Beoordeeld op 16/2/2021

Made my life as a manager easy. My admin and I were spending less time on their time cards, which...

Made my life as a manager easy. My admin and I were spending less time on their time cards, which improved office efficiency overall.

Pluspunten

My favorite thing about this software is how easy it is to use. The admin team assigned to me used it for tracking their hours. It was very easy for me to see if they missed a punch, and it was also very easy to correct timecards. They had no issues with the software either.

Minpunten

My only "con" (if you can even really call it that) was that I thought that the reports could be a bit more user-friendly. They weren't even bad reports though, to be honest. Overall, I don't really have any negative things to say about this software.

5 van 766 worden weergegeven Lees alle reviews

UKG Ready - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UKG Ready.

We hebben geen informatie over functies van UKG Ready

UKG Ready heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001+

UKG Ready ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

UKG Ready ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UKG Ready kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

LinkedIn for Business, SurePayroll, Workday HCM

UKG Ready biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UKG Ready.