Over UKG Ready

Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM-oplossing biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, afwezigheidsbeheer, planning en meer.

Kronos Workforce Ready kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en in elke sector. Uitgebreide dashboards, gemakkelijk toegankelijke rapporten en uitgebreide analytische tools bieden diepgaand overzicht en inzicht in het personeelsbestand. Intuïtieve navigatiefunctionaliteiten vereenvoudigen de toegang tot kritieke informatie. Gemakkelijke toegang tot urenstaten, planningen, loonlijsten, werknemersdossiers en meer helpen om betere bedrijfsresultaten te stimuleren.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland , China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Mexico, Nederland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands , Spaans

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

UKG Ready Software - 1
UKG Ready Software - 2
UKG Ready Software - 3
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
UKG Ready-video
UKG Ready Software - 1
UKG Ready Software - 2
UKG Ready Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van UKG Ready: 175

  • ACA-rapportage
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Afdrukken van cheques
  • Afspraakplanning
  • Analyse van marktgegevens
  • Antecedentenonderzoek
  • Arbeidsmanagement
  • Audittrail
  • Automatische planner
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van sollicitatiegesprekken
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van verzuimbeleid
  • Beheer van voordelen
  • Benchmarking
  • Beoordelingen door collega's
  • Beoordelingsbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • COBRA-administratie
  • CRM
  • CV's zoeken
  • Certificering bijhouden
  • Communicatiebeheer
  • Competentiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dienstrooster-communicatie
  • Directe storting
  • Documentbeheer
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doorlopend bijhouden van prestaties
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evaluatiecyclus tracken
  • FMLA-administratie
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Functievereiste
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevensvisualisatie
  • HR-beheer
  • HSA/FSA-administratie (alleen voor de VS)
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Individuele ontwikkelingsplannen
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Integratie van sociale media
  • Interne HR
  • Interne chatintegratie
  • Kalenderbeheer
  • Loonadministratierapportage
  • Loonbeslag
  • Loonkosten rapporteren
  • Loopbaanontwikkeling
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere staten (alleen VS)
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Online implementatie
  • Online planning
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie software
  • Opslag hervatten
  • Opvolgingsbeheer
  • Opvolgingsplanning
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Parseren hervatten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelshandboek
  • Personeelsplanning
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Profielen van sollicitanten
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referentiecontrole
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schadevergoedingsplannen modelleren
  • Sollicitantenbeheer
  • Sollicitatiebeheer
  • Sollicitatiegesprekken plannen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacaturebank
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visuele analyse
  • Volgen van sollicitanten
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor accountants
  • Voordelen-dashboard
  • Vragenbibliotheek
  • W-2-voorbereiding
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werven van talenten
  • Wervingsbeheer
  • Wervingsbureaus
  • Wisseldiensten beheren
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Zelfplanning
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

ADP Workforce Now

4,4
#0 alternatief voor UKG Ready
ADP Workforce Now is cloudgebaseerde software voor het beheer van menselijk kapitaal, talenten en secundaire arbeidsvoor...

Planday

4,3
#1 alternatief voor UKG Ready
Planday is een goede manier voor op ploegendienst gebaseerde bedrijven om de personeelsplanning, communicatie,...

Paycom

4,4
#2 alternatief voor UKG Ready
Paycom geeft bedrijven tijdige en nauwkeurige toegang tot hun personeelsgegevens. Het systeem geeft werknemers...

Paycor

4,4
#3 alternatief voor UKG Ready
Paycor is een alles-in-een, cloudgebaseerde HR-oplossing voor het beheren van werving, onboarding, administratie van...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(811)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je UKG Ready al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 811 reviews worden weergegeven
Garrett
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Time stops for no man, but we can keep track of it!

Beoordeeld op 30/5/2019

Pluspunten

Kronos is easy to use and the customer service is great to work with. With Kronos, you can keep track of payroll, absence, accrued time off, and everything "time" related all within a single program. This has been a major time saver when compared to our old system.

Minpunten

I have had issues with Kronos going down here and there; but that is to be expected. Major downside to this is playing catch-up.

Elena
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One Word: EASY

Beoordeeld op 16/2/2021

Made my life as a manager easy. My admin and I were spending less time on their time cards, which...

Made my life as a manager easy. My admin and I were spending less time on their time cards, which improved office efficiency overall.

Pluspunten

My favorite thing about this software is how easy it is to use. The admin team assigned to me used it for tracking their hours. It was very easy for me to see if they missed a punch, and it was also very easy to correct timecards. They had no issues with the software either.

Minpunten

My only "con" (if you can even really call it that) was that I thought that the reports could be a bit more user-friendly. They weren't even bad reports though, to be honest. Overall, I don't really have any negative things to say about this software.

Devan
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Worked great until we reached the Labor Level limit

Beoordeeld op 2/10/2018

Pluspunten

The system provides an easy to use punch in/punch out process using bio-metric fingerprint scan, there are customize-able dashboards and reporting functions, and if you have a straightforward business model without the need to segregate costs into multiple Job Orders this is a great system.

Minpunten

The Workforce Ready terminals do not support barcode readers, you have to select everything from a list. They also don't display in the same way you have your Job Orders or Cost Centers setup, they only display as a list view, with some qualifiers for searching. If you need detailed job costing, there are a lot of additional steps required to set up and manage all the data, and there is no inherent connectivity to ERP systems. Middleware is provided to help move data in and out of other systems, but it all has to be custom programmed, which you as the customer are required to provide. If you are using a standard job prefix, there is a limit of 750 records in any one folder, and once you surpass that limit, the functionality of the "Tree View" (which is how everyone is accustomed to viewing a file structure) reverts to a "List View" which is absolutely useless for a large collection of data due to the way it is formatted. Once the limit is reached, the previous functionality can not be restored, which causes a lot of heartache for people that have been accustomed to visually finding the Job number and then have to learn how to search using "Like" or "Between". Knowing this up front would have prevented the purchase of the product, but it took literally weeks of dialog with support to just discover what the issue was when it occurred, and the software engineering team had no interest in fixing the code that caused it.

Ravi
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

UKG review.

Beoordeeld op 20/11/2022

My overall experience is great with UKG. All the amazing features are there in UKG. It is easy to...

My overall experience is great with UKG. All the amazing features are there in UKG. It is easy to user and user friendly. And it is one the best tool for payroll management, leave management and HR management. We can write details goals and managers can review on it. We can clock the time in UKG and maintain the employee personal data.

Pluspunten

This software is easy to use and user friendly. And almost all the features are available for payroll management, leave management and HR management. The best part is that we can use this software for appraisal as well wherein employee performance assessment, goal setting and ratings can declare into this.

Minpunten

Some features are missing wrt. time management and need some improvement on this. Rest all are good.

Angie
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Kronos could be better

Beoordeeld op 20/1/2020

Neutral

Neutral

Pluspunten

User friendly if it is set up properly and the use for our team members.

Minpunten

Customer Service from our contact [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and Everything benefits was and is disappointing when it came to our open enrollment.

5 van 811 worden weergegeven Lees alle reviews

UKG Ready - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UKG Ready.

UKG Ready kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

UKG Ready heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UKG Ready ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans

UKG Ready ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UKG Ready kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

HireRight, LinkedIn for Business, Microsoft Dynamic 365 - CRM - JourneyTEAM (Reseller), Orange Tree, PayActiv, Sterling, SurePayroll, WayUp, Workday HCM, eQuest

UKG Ready biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UKG Ready.