Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China, India, Duitsland

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 15 andere, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Afbeeldingen

SimpleSolutionTree
Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees
YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow
Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices
Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide.
Nog 6 andere bekijken
Schermopname van Yonyx: SimpleSolutionTree Schermopname van Yonyx: Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees Schermopname van Yonyx: YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow Schermopname van Yonyx: Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices Schermopname van Yonyx: Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide.

Functies

Totaal aantal functies van Yonyx: 10

  • API
  • CRM-integratie
  • Callcenterbeheer
  • HR-beheer
  • Helpdeskbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Trainingsbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Yonyx
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,2
#2 alternatief voor Yonyx
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten.

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Yonyx
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van...

Zendesk

4,3
#4 alternatief voor Yonyx
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(104)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 104 worden weergegeven
Wes B.
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Providing Self-Service to our Dealer Network

Beoordeeld op 13/9/2016

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. ...

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Pluspunten

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Minpunten

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Eric M.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

As a software developer

Beoordeeld op 19/8/2019

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these...

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these APIs and the platform in general. The user interface for designing decisions trees is extremely easy to use and teach to others. The API documentation is very good too, I have worked with many companies that charge even more for their software integrations, but have terrible documentation or support when it comes to implementation. So far with Yonyx, everything has worked as we expected it to, and the resources provided to integrate from start to finish are very complete and easy to work through. I would definitely recommend to others looking for some sort of decision tree solution, with support for completely custom integrations.

Pluspunten

Great API Documentation
Very Easy To Use
Very Easy To Train on
Great Functionality

Minpunten

The online dashboard
Some of the training videos could use some refinement

Jamie T.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Yonyx review

Beoordeeld op 27/7/2020

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Pluspunten

For the most part, this software is an invaluable tool. There are consistent errors but familiarization with the product helps to make those errors less of a problem. I use Yonyx daily for up to 150 calls a day and its the best system I've used.

Minpunten

I would like to be able to submit requests about specific scripting and be able to make slight edit requests as simply as touching a button and submitting the change for a request.

Antwoord van Yonyx

Dear Jamie

Thank you for your review below. An option to provide feedback to Authors does appear below every step in every path of the script. Perhaps you may not have noticed it?

Once again, we thank you for your valuable feedback & appreciate you taking the time to share it with us!

Ken V.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Unbeatable Employee Guidance

Beoordeeld op 8/5/2020

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our...

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our help desk agents and field technicians as they work to restore connectivity and service to our customers. Their product and team are the best.

Pluspunten

I love Yonyx overall. Their team is what I like the most. They are very helpful and receptive. Very capable people and knowledgeable.

Minpunten

The new navigation was a bit of a challenge for me, however getting used to the new interface it is no longer a problem. I feel it will be a benefit to everyone.

Antwoord van Yonyx

Dear Ken

Thank you for your feedback! We appreciate your support.

Brooklyn O.
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Multipurpose Tool

Beoordeeld op 8/5/2020

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.

Pluspunten

The versatility of this software is one of the most appealing features, as well as it's ease of use.

Minpunten

Once in a blue moon we might experience connection issues within Yonyx where you can get a frozen screen. This is usually fixed by closing and reopening.

Antwoord van Yonyx

Dear Brooklyn

Thank you for your feedback. We really appreciate your support!

5 van 104 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Yonyx

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

We hebben geen informatie over apparaten die door Yonyx worden ondersteund

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk, Zendesk

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.