Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , India, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins , Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Yonyx: 41

  • API
  • Analyse van klantenservices
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Interne chatintegratie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepscripts
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Veelgestelde vragen
  • Verzoeken escaleren
  • Virtuele assistent
  • WYSIWYG-editor
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Google Docs

4,7
#0 alternatief voor Yonyx
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt...

Microsoft SharePoint

4,3
#1 alternatief voor Yonyx
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Zingtree

4,4
#2 alternatief voor Yonyx
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten...

Bitrix24

4,1
#3 alternatief voor Yonyx
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(198)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 198 reviews worden weergegeven
Christine
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Development of a decision tree embedded in a stand alone website

Beoordeeld op 17/12/2015

After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any...

After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any size I was very glad when I found Yonyx. Yonyx enabled me to keep an overview of the decision tree I had put together. To have such an overview is difficult to achieve as I had learned previously before coming across Yonyx. It took me a little bit of time to find my way around the software but I had the good fortune to have the brilliant support of Yonyx. At this moment we are still overcoming some technical problems before the actual launch of the website but I am sure that with Yonyx excellent support I am confident this will be done somethly and quickly.

Pluspunten

The technical support is second to none. Sanjay Bajaj, who is my contact in the support team, is only an email away and any difficulties are solved by arranging a mutually agreeable date and time and by then talking to one another via GoToMeeting. This personal touch and the positive approach to solving any problems encountered is for me the most important feature of this product.

Minpunten

I am not sure if this would be possible but I think it would help if there was only one type of box in the overview view rather than a blue and a grey one.
I believe short videos on how to do and/or find certain "things" would help, especially on the functionalities "hidden" in the wheel.

Shubhashish
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

Beoordeeld op 14/3/2022

The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Pluspunten

- Easy to setup and customize
- User friendly authoring and change options
- Standard reports are quickly available

Minpunten

- Advanced reporting needed some customization work

Overwogen alternatieven

Zingtree

Redenen om over te stappen op Yonyx

- Flexibility and customization features of the product - Reliable support from the support team
Roopa K R
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

yonyx ris the best guide to resolve the vehicle concern.

Beoordeeld op 2/11/2022

Its very usefull to understand the problem and to resolve the issue step by step process.

Its very usefull to understand the problem and to resolve the issue step by step process.

Pluspunten

Its very usefull to understand the problem and to resolve the issue step by step process.

Minpunten

Its not perfect for some issues. lack of issue summary.

Cassandra
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A script that is simplified!

Beoordeeld op 1/11/2022

I have been using Yonyx for 5 years. I appreciate a script available at my fingertips. I also...

I have been using Yonyx for 5 years. I appreciate a script available at my fingertips. I also appreciate how there are very little technical issues. Usually I just refresh and the script updates. I also love how we can provide instant feedback.

Pluspunten

I like that when I log in every single day there is an automatic link that logs you into Yonyx. I appreciate that there is no time lost and the script is readily available. My job is made easier because of it being such a simple system.

Minpunten

There are times; with every software used that the script doesn't work. Usually IT is on it right away and it has always been a quick fix.

Ritul
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Yonyx

Beoordeeld op 5/1/2023

Have helped the team to have a solution to most issues faced without having to ask help from others

Have helped the team to have a solution to most issues faced without having to ask help from others

Pluspunten

The ease of use of the software is great , can have properly flows for understanding the issue.

Minpunten

The integration took time but now that everyone are accustomed to it then it is easy to use

5 van 198 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk Suite

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.