Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Yonyx

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Yonyx

Afbeeldingen

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5
View 9 more
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Yonyx: 39

  • API
  • Analyse van klantenservices
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Interne chatintegratie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepscripts
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Veelgestelde vragen
  • Verzoeken escaleren
  • Virtuele assistent
  • WYSIWYG-editor
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zingtree

4,4
#1 alternatief voor Yonyx
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten...

Bitrix24

4,1
#2 alternatief voor Yonyx
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Zendesk

4,4
#3 alternatief voor Yonyx
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

User.com

4,7
#4 alternatief voor Yonyx
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(133)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 133 reviews worden weergegeven
Wes
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Providing Self-Service to our Dealer Network

Beoordeeld op 13/9/2016

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. ...

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Pluspunten

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Minpunten

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Shubhashish
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

Beoordeeld op 14/3/2022

The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Pluspunten

- Easy to setup and customize
- User friendly authoring and change options
- Standard reports are quickly available

Minpunten

- Advanced reporting needed some customization work

Overwogen alternatieven

Zingtree

Redenen om over te stappen op Yonyx

- Flexibility and customization features of the product - Reliable support from the support team
Jamie
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Yonyx review

Beoordeeld op 27/7/2020

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Pluspunten

For the most part, this software is an invaluable tool. There are consistent errors but familiarization with the product helps to make those errors less of a problem. I use Yonyx daily for up to 150 calls a day and its the best system I've used.

Minpunten

I would like to be able to submit requests about specific scripting and be able to make slight edit requests as simply as touching a button and submitting the change for a request.

Antwoord van Yonyx

Dear Jamie

Thank you for your review below. An option to provide feedback to Authors does appear below every step in every path of the script. Perhaps you may not have noticed it?

Once again, we thank you for your valuable feedback & appreciate you taking the time to share it with us!

vanessa
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Yonyx is the way to go!

Beoordeeld op 21/4/2022

Since yonyx has been around its very useful and helps all the time.

Since yonyx has been around its very useful and helps all the time.

Pluspunten

I love how you can populate a script, if the scripting is gone.

Minpunten

Nothing, i enjoy it. I wouldn't change a thing!

Ken
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Unbeatable Employee Guidance

Beoordeeld op 8/5/2020

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our...

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our help desk agents and field technicians as they work to restore connectivity and service to our customers. Their product and team are the best.

Pluspunten

I love Yonyx overall. Their team is what I like the most. They are very helpful and receptive. Very capable people and knowledgeable.

Minpunten

The new navigation was a bit of a challenge for me, however getting used to the new interface it is no longer a problem. I feel it will be a benefit to everyone.

Antwoord van Yonyx

Dear Ken

Thank you for your feedback! We appreciate your support.

5 van 133 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.