Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.


Afbeeldingen

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5

Twijfels over Yonyx? Vergelijk met een populair alternatief

Yonyx

4,7 (234)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
€ 9,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

34
180

Integraties

8
138

Gebruiksgemak

4,7 (234)
4,6 (1.578)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (234)
4,7 (1.578)

Klantenservice

4,8 (234)
4,7 (1.578)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Yonyx
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zingtree

4,4
#2 alternatief voor Yonyx
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten...

Google Docs

4,7
#3 alternatief voor Yonyx
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt...

UJET

4,5
#4 alternatief voor Yonyx
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteun...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(234)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 234 reviews worden weergegeven
Sachin
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very useful Tool

Beoordeeld op 20/9/2018

Pluspunten

Yonyx is the one of the best tool for enterprise admin to setup self-help portal.
Using this end users can resolve their queries by own and its reduces load from IT HelpDesk.

Minpunten

There is should features which send alearts for less or non used Yonices, which helps us to update Yonyx with latest information.

Alyssa
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Pros and Cons

Beoordeeld op 18/10/2023

Pluspunten

It is very easy to use for us CSR's. You can set it up all in one screen with the new update instead of clicking into different tabs.

Minpunten

Sometimes there will bugs in the system from updates, it get resolved in a fast manner to allow us ( CSR ) to keep pushing forward.

Emily
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Scripting for Call Center

Beoordeeld op 18/10/2023

Pluspunten

easy to modify and visually appealing. My favorite feature is the name and industry autofill to the customer

Minpunten

it needs to be more fool proof. I tend to get lost in the scripting. Also wish it was integrated with our dialing system/crm

Harshad Vijay
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Leading cloud based platform for customer interaction graphs

Beoordeeld op 18/10/2023

Perfect for internal use , technical support, call scripts, analytics and Yonyx Data Connector

Perfect for internal use , technical support, call scripts, analytics and Yonyx Data Connector

Pluspunten

Technical support, Customer service and IT helpdesks

Minpunten

Customer experience sometime slows down due to downtime and unable to operate

Kari
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Yonyx changed the game

Beoordeeld op 19/9/2018

Pluspunten

My company uses Yonyx for quick navigation through a script that has many moving parts. It made our conversations with clients much more fluid and efficient. It is easy to use and made our whole company more successful. It is also easy to change- the administrator can edit at any time quickly which is great for a growing and changing company.

Minpunten

It can take some time for the initial set up, but once it is up and going it is super fast and easy to navigate .

5 van 234 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk Suite

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.