
Yonyx
Over Yonyx
PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.
Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.
Is er een betere manier?
OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.
Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.
Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.
Ga voor meer informatie naar de website.
Afbeeldingen





Twijfels over Yonyx?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zingtree

Google Docs

Microsoft SharePoint

Bitrix24

Reviews
Heb je Yonyx al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Professionele training en coaching
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Development of a decision tree embedded in a stand alone website
Beoordeeld op 17/12/2015
After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any...
After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any size I was very glad when I found Yonyx. Yonyx enabled me to keep an overview of the decision tree I had put together. To have such an overview is difficult to achieve as I had learned previously before coming across Yonyx. It took me a little bit of time to find my way around the software but I had the good fortune to have the brilliant support of Yonyx. At this moment we are still overcoming some technical problems before the actual launch of the website but I am sure that with Yonyx excellent support I am confident this will be done somethly and quickly.
Pluspunten
The technical support is second to none. Sanjay Bajaj, who is my contact in the support team, is only an email away and any difficulties are solved by arranging a mutually agreeable date and time and by then talking to one another via GoToMeeting. This personal touch and the positive approach to solving any problems encountered is for me the most important feature of this product.
Minpunten
I am not sure if this would be possible but I think it would help if there was only one type of box in the overview view rather than a blue and a grey one.
I believe short videos on how to do and/or find certain "things" would help, especially on the functionalities "hidden" in the wheel.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Easy to use with some glitches
Beoordeeld op 4/2/2023
Pluspunten
I use Yonyx for my consumer service job. It is Easy to use however has a few glitches here and there that could be work on that have to due with script population.
Minpunten
Sometimes the software glitches and the script does not show.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Yonyx Review
Beoordeeld op 6/4/2023
Pluspunten
everything is easy to navigate although sometimes it can take some time to load properly
Minpunten
Script doesn't always populate the correct one. been having to restart 2x a day lately to clear out everything.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review about the yonyx
Beoordeeld op 13/1/2023
I have been using this software for around 3 months and I am really satisfied with it. I have used...
I have been using this software for around 3 months and I am really satisfied with it. I have used many types of software previously but it's really reasonable and handy for me. I always found all the things in one place in yonyx and the best thing is in the software is disposition. I always found all the final disposition in the software. The total base of this software is really good.
Pluspunten
The knowledge base in the software I liked.
Minpunten
It's really easy to handle and very handy for every users.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Yonyx review
Beoordeeld op 3/1/2023
New to this software initially I won’t want use this but then after starting using this it was Good...
New to this software initially I won’t want use this but then after starting using this it was Good learning experience and easy understanding of some concern which needs to be solved
Pluspunten
Easy understanding Precise and simplified Used to learn difficult diagnosis in simple steps Helps in problem solving instead depending on other documents Personal skill and knowledge development
Minpunten
Detailed information can be added in content for detailed learning Further improvements can be done in the presentation Accessibility of the software should be improved
Yonyx - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.V. Welke prijsmodellen heeft Yonyx te bieden?
Yonyx kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf:
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Yonyx?
Yonyx heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Yonyx ondersteund?
Yonyx ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds
V. Biedt Yonyx ondersteuning voor mobiele apparaten?
Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Yonyx worden geïntegreerd?
Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Desk.com, Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Yonyx te bieden?
Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:
Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.
- Klantenservice software
- Field service software
- Kennismanagement software
- Call center software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- ITSM-software (IT-service management)
- Customer support software
- Customer experience software
- Online CRM-systemen
- Beslissingsondersteunende systemen
- Knowledge Base Software