Yonyx

Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice

Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.


Afbeeldingen

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5

Twijfels over Yonyx? Vergelijk met een populair alternatief

Yonyx

4,7 (217)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 0,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

38
55

Integraties

8
8

Gebruiksgemak

4,7 (217)
4,4 (95)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (217)
4,4 (95)

Klantenservice

4,8 (217)
4,5 (95)

Alternatieven

Zingtree

4,4
#1 alternatief voor Yonyx
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten...

Google Docs

4,7
#2 alternatief voor Yonyx
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt...

Microsoft SharePoint

4,3
#3 alternatief voor Yonyx
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Bitrix24

4,2
#4 alternatief voor Yonyx
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(217)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 217 reviews worden weergegeven
Christine
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Development of a decision tree embedded in a stand alone website

Beoordeeld op 17/12/2015

After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any...

After some searching for an appropriate software that allows one to build decision trees of any size I was very glad when I found Yonyx. Yonyx enabled me to keep an overview of the decision tree I had put together. To have such an overview is difficult to achieve as I had learned previously before coming across Yonyx. It took me a little bit of time to find my way around the software but I had the good fortune to have the brilliant support of Yonyx. At this moment we are still overcoming some technical problems before the actual launch of the website but I am sure that with Yonyx excellent support I am confident this will be done somethly and quickly.

Pluspunten

The technical support is second to none. Sanjay Bajaj, who is my contact in the support team, is only an email away and any difficulties are solved by arranging a mutually agreeable date and time and by then talking to one another via GoToMeeting. This personal touch and the positive approach to solving any problems encountered is for me the most important feature of this product.

Minpunten

I am not sure if this would be possible but I think it would help if there was only one type of box in the overview view rather than a blue and a grey one.
I believe short videos on how to do and/or find certain "things" would help, especially on the functionalities "hidden" in the wheel.

Eryn
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Easy to use with some glitches

Beoordeeld op 4/2/2023

Pluspunten

I use Yonyx for my consumer service job. It is Easy to use however has a few glitches here and there that could be work on that have to due with script population.

Minpunten

Sometimes the software glitches and the script does not show.

Rebecca
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Yonyx Review

Beoordeeld op 6/4/2023

Pluspunten

everything is easy to navigate although sometimes it can take some time to load properly

Minpunten

Script doesn't always populate the correct one. been having to restart 2x a day lately to clear out everything.

Bibek
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review about the yonyx

Beoordeeld op 13/1/2023

I have been using this software for around 3 months and I am really satisfied with it. I have used...

I have been using this software for around 3 months and I am really satisfied with it. I have used many types of software previously but it's really reasonable and handy for me. I always found all the things in one place in yonyx and the best thing is in the software is disposition. I always found all the final disposition in the software. The total base of this software is really good.

Pluspunten

The knowledge base in the software I liked.

Minpunten

It's really easy to handle and very handy for every users.

Sharook
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Yonyx review

Beoordeeld op 3/1/2023

New to this software initially I won’t want use this but then after starting using this it was Good...

New to this software initially I won’t want use this but then after starting using this it was Good learning experience and easy understanding of some concern which needs to be solved

Pluspunten

Easy understanding Precise and simplified Used to learn difficult diagnosis in simple steps Helps in problem solving instead depending on other documents Personal skill and knowledge development

Minpunten

Detailed information can be added in content for detailed learning Further improvements can be done in the presentation Accessibility of the software should be improved

5 van 217 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk Suite

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.