Yonyx

4,7 (250)
Schrijf een review!
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen voor de klantenservice

Over Yonyx

PROBLEEM:
Je klantenondersteuning van niveau 1 bestaat grotendeels uit zich herhalende problemen, maar ondanks constante training en investering in het ontwikkelen van duizenden kennisbankartikelen, vind je het moeilijk om een consistente service te leveren met een hoge beoordeling voor CSAT binnen je budget.

Je hebt allerlei informatie uit je portal gepubliceerd voor zelfbediening door klanten, maar het gebruik is erg laag. Klanten klagen dat ze moeite hebben met het vinden van het juiste artikel en als ze de juiste vinden, is het heel lastig om alles door te nemen en delen over te slaan die voor hen niet relevant zijn.

Is er een betere manier?

OPLOSSING:
Yonyx biedt een oplossing voor dit probleem door organisaties in staat te stellen interactieve handleidingen te maken in de vorm van multimedia stroomdiagrammen. In tegenstelling tot traditionele belscripts die in callcenters worden gebruikt, bieden interactieve handleidingen van Yonyx daadwerkelijk een navigatiehulpmiddel voor medewerkers, omdat ze klanten helpen bekende paden voor oplossingen te volgen.

Wanneer het wordt toegepast voor intern gebruik door de organisatie, zien medewerkers een verbetering van 15% in hun productiviteit - omdat ze niet langer tussen duizenden artikelen hoeven te zoeken om klanten te helpen, of lineaire artikelen moeten converteren in een gesprek met klanten. Aan het einde van elk incident kunnen ze met één klik op een knop een transcriptie van hun klantinteractie genereren, waarmee ze bij elk gesprek kostbare minuten aan documentatie besparen.

Klanten waarderen de interactieve handleidingen van Yonyx omdat informatie stapsgewijs aan hen wordt gepresenteerd. Vanwege het interactieve karakter van deze handleidingen en de rijke multimediacontent die elke stap kan bevatten, is de informatie altijd relevant voor klanten en gemakkelijk te volgen. Organisaties zien een substantiële toename van zelfbediening door klanten als ze interactieve handleidingen van Yonyx inzetten.

Ga voor meer informatie naar de website.


Afbeeldingen

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5
Nog 9 andere bekijken
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx-video
Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
Yonyx Software - 3
Yonyx Software - 4
Yonyx Software - 5

Twijfels over Yonyx? Vergelijk met een populair alternatief

Yonyx

4,7 (250)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 25,00
maand
€ 19,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

56
189

Integraties

34
132

Gebruiksgemak

4,7 (250)
4,6 (1.665)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8 (250)
4,7 (1.665)

Klantenservice

4,8 (250)
4,7 (1.665)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor Yonyx
Geweldige klantenservice begint met betere klantenservice software.

Zingtree

4,4
#2 alternatief voor Yonyx
Met Zingtree kun je zonder codering interactieve beslissingsbomen bouwen waarmee je agentscripts kunt maken, klanten...

Google Docs

4,7
#3 alternatief voor Yonyx
Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt...

UJET

4,6
#4 alternatief voor Yonyx
UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteun...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(250)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Yonyx al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 250 reviews worden weergegeven
Wes
Wes
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Providing Self-Service to our Dealer Network

Beoordeeld op 13/9/2016

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. ...

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Pluspunten

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Minpunten

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Hussein
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Truly trustworthy and Secure tool. You should try Yonyx.

Beoordeeld op 27/11/2023

Fantastic tool. Commendable experience. I look forward to applying it more and more on my work....

Fantastic tool. Commendable experience. I look forward to applying it more and more on my work. Good work.

Pluspunten

Yonyx has helped me grow my organization. It has been a partner in so many ways. It is user-friendly and easy to use. I have improved on my telemarketing tactics and overall quality of services is commendable. I have confidence on whatever decisions I make as a CEO. Yonyx has purely good intentions on inspiring and growing businesses. Try it.

Minpunten

None in my experience. I have not experienced the bad side of Yonyx if any. I like it.

Victoria
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

review

Beoordeeld op 14/9/2022

Pluspunten

That it works most of the time on a daily basis

Minpunten

That it isn't consistently working well.

Antwoord van Yonyx

Dear Victoria

We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Narasimha Rao
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Yonyx for contact center

Beoordeeld op 11/3/2024

Pluspunten

Guided call flow is a great help for my agents when taking calls. While Yonyx helping in proper flow, it is also helping in many places decision taking is critical. It has reduced tremendous amount of effort in daily activities.

Minpunten

I faced a bit challenge when I am trying to format text in reference guides. It took lot of time for me to select each word or sentence and select required formatting. I think it may be helpful in making it little easier.

Also, it would be great help if Yonyx can integrate with microsoft power apps.

Meagan
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Happy to share my amazing experience with Yonyx

Beoordeeld op 25/10/2023

Industrious, simple and easy to use.

Industrious, simple and easy to use.

Pluspunten

Yonyx is a friend in deed. I have has enough time with it performing my duties. Very flexible and intuitive. The amazing features are focused on giving quality and consistent outcomes. I have all the love for Yonyx.

Minpunten

True to their words, Yonyx has delivered flawless assistance. I have not experienced any downside.

5 van 250 worden weergegeven Lees alle reviews

Yonyx - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Yonyx.

Yonyx kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Yonyx heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yonyx ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Zweeds

Yonyx ondersteunt de volgende apparaten:

Yonyx kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Freshdesk, Google Chrome, Google Sheets, Microsoft Dynamics 365 Business Central tegossuite, Microsoft Dynamics 365 Customer Voice, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle CRM On Demand, Oracle Sales, Oracle Service, Postman, Postman SMTP, Salesforce Einstein, Salesforce Field Service, Salesforce Manufacturing Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Reports Power BI Connector, Salesforce Revenue Cloud, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Salesforce Starter, Salesforce and Jira Connector, Salesforce for Automotive, Salesforce for Retail, Salesforce for Transportation & Logistics, Salesforce for Travel & Hospitality, Salesforce.org Education Cloud, Salesforce.org Nonprofit Cloud, ServiceNow, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho CRM Plus

Yonyx biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Yonyx.