Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.


Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7

Twijfels over mHelpDesk? Vergelijk met een populair alternatief

mHelpDesk

4,3 (818)
VS.

Beginprijs

US$ 169,00
maand
US$ 79,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

159
124

Integraties

12
19

Gebruiksgemak

4,3 (818)
4,5 (441)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (818)
4,6 (441)

Klantenservice

4,4 (818)
4,5 (441)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

SysAid

4,5
#1 alternatief voor mHelpDesk
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele...

SolarWinds Service Desk

4,6
#2 alternatief voor mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en...

Service Fusion

4,3
#3 alternatief voor mHelpDesk
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

Spiceworks Cloud Help Desk

4,4
#4 alternatief voor mHelpDesk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(818)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 818 reviews worden weergegeven
Denise
Denise
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent and efficient business management tool

Beoordeeld op 8/3/2018

Pluspunten

I would highly recommend this to those in my network outside of my organization. There are plenty of custom features and the customer service team has been excellent thus far. I love that I am able to track every part of a transaction and interaction with guests and clients.

Minpunten

The overall user interface is easy to use but could be a bit updated in look and features within the software.

Stacey
Stacey
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great value and very customizable

Beoordeeld op 27/6/2018

Pluspunten

For the pricepoint, it is hard to go wrong here. And while we encountered a few things we couldn't make the system do, neither could Salesforce (and SF wanted 10X the price). We are very happy with out decision for this.

Minpunten

You have to REALLY think through how you want your workflow, templates, and in particular how you want to name your products and services. It is a headache to go back and change things. Additionally, the search function is painfully slow and counter productive once you get over ~1000 skus. Their database simply can't handle it.

Antwoord van mHelpDesk

Thanks Stacey--we really appreciate the feedback and your business!

Leslie
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Worst CRM Of All Time

Beoordeeld op 13/8/2019

My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not...

My experience with MHD has been a headache since day one. Many of the features promised do not work. They try to "trouble shoot" each issue when they arise, but can honestly say they have never actually fixed anything we've had an issue with in the last 10 months we've been using the product.
I have not used anything slower since dial up internet. No one at the company can give us a straight answer as to when fixed will be implemented and everyone gives the run around to save themselves.
My company speaks with them at least 3 days/wk.

Pluspunten

MHelpDesk has made invoicing easier than what my company used in the past. It also allows all client information to be in one place.

Minpunten

This is the worst CRM. They have false advertising on their website claiming to be the "fastest, easiest, most powerful field service software." This could not be farther from the truth. Not only is this the SLOWEST software I have ever come into contact with, they also have the worst customer support. No one who works there knows in the ins and outs of the program and they never can give consistent answers. Our company had lost thousands of dollars by implementing this application. It simple DOES NOT WORK in the field. Our company members who use it on devices other than a computer spend HOURS uploading information because the program is so slow. It is an embarrassment to our company when using it in the field and has only been a headache from day one. Do yourself a favor and DO NOT BUY THIS SOFTWARE!

Overwogen alternatieven

Jobber

Redenen om voor mHelpDesk te kiezen

We out grew our old system.

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

Their "integrations" with Google Calendar and Quick Books which never actually worked and the ability to track inventory.

Antwoord van mHelpDesk

Leslie, thank you for taking the time to leave this review. We're very sorry to hear of the challenges you had using mHelpDesk, and we'll be taking this feedback directly to our product and customer support team so we can work on doing better in the future. This isn't the experience we want our customers to have with our product. Thank you again for taking the time to let us know.

Brandon
Brandon
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

This is a game changer for a small business. The efficiency and professionalism will impress.

Beoordeeld op 1/4/2018

Pluspunten

The price is great in this will take a small business from looking like a mom-and-pop to start up to a franchise level business operation.

Minpunten

It's never fun setting up software it wasn't difficult but it was a little bit time consuming. Once everything is set up it pretty much runs itself though.

David
David
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

mHelpdesk is great for HVAC Companies!

Beoordeeld op 15/10/2014

I've used mHelpdesk for about 6 months now and have been very pleased. I have a mid-sized HVAC...

I've used mHelpdesk for about 6 months now and have been very pleased. I have a mid-sized HVAC repair & installation company and I highly recommend mHelp for others in similar lines of work. They've done a nice job of making the system intuitive and speedie(no long lag times). Some systems out there have functionality but don't have the same performance nor extra features. Reporting, Field Invoice processing, customized field creation etc. It has also been very affordable.

Pluspunten

1. Speedie invoicing and collection (24 hr with stripe integration for CCs)
2. Fast reports: I've used other systems where it was very laborious to pull reports. NOT here.
3. Drama FREE: Reliable. Used it for several months with no big data issues

Minpunten

No big cons just wishes. Definitely would like the capability to do the following.
- Flag Bad clients (ie people who didn't pay and should not go back to)
- Manage Various levels of service contracts and pay plans - It would certainly help me

Antwoord van mHelpDesk

thanks for the feedback! we're listening to your requests closely and building new features as fast as possible. Thanks!

5 van 818 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.