mHelpDesk

4,3 (830)
Schrijf een review!
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.

Over mHelpDesk

mHelpDesk is ontworpen om supersnel en gemakkelijk te leren te zijn. Dit platform heeft gratis dagelijkse training en een welkomstteam om te zorgen dat je getraind bent en met de software aan de slag kunt.

De uitstekend beoordeelde buitendienstsoftware is zeer krachtig en ondersteunt een breed scala aan geplande en ongeplande workflows, met zowel eenmalige als terugkerende afspraken. Zorg ervoor dat je team volledig is toegewezen met de planningskalender van mHelpDesk en dat ze efficiënt worden doorgestuurd met de kaartweergave.

Het factureringssysteem van mHelpDesk is volledig geïntegreerd met het gebruiksvriendelijke planningsplatform en biedt met één muisklik facturatie met opdrachtvolging en -rapportage, zodat je altijd snel betaald kunt worden. De klanten van mHelpDesk elimineren graag de dubbele invoer van gegevens door te werken met boekhoudsystemen van derden, zoals Quickbooks, en dat kun jij ook doen.

Hou al je klantinteracties bij in mHelpDesk zodat jij en je team de informatie hebben die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Aangepaste velden maken het gemakkelijk om de specifieke stukjes informatie te volgen die uniek zijn voor je bedrijf, en natuurlijk kunnen jij en je team alles in realtime bekijken op je mobiele apparaten in het veld, of waar je maar bent.

Als het hoogst gewaardeerde cloudgebaseerde bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven is mHelpDesk een uitstekende partner voor succes, nu en in de toekomst. Het platform maakt bijna dagelijks toevoegingen en verbeteringen en creëert lange, tevreden relaties met klanten voor het leven. Het bedrijf kijkt ernaar uit om ook jou van dienst te zijn.


Afbeeldingen

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7
Nog 9 andere bekijken
mHelpDesk-video
mHelpDesk-video
mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5
mHelpDesk Software - 6
mHelpDesk Software - 7

Twijfels over mHelpDesk? Vergelijk met een populair alternatief

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 39,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

155
94

Integraties

14
20

Gebruiksgemak

4,3 (830)
4,6 (575)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (830)
4,5 (575)

Klantenservice

4,4 (830)
4,6 (575)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

SolarWinds Service Desk

4,6
#1 alternatief voor mHelpDesk
SolarWinds Service Desk is een volledig geïntegreerde oplossing voor servicedesk- en middelenbeheer waarmee IT en...

Service Fusion

4,3
#2 alternatief voor mHelpDesk
Service Fusion is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die kantoormedewerkers, technici en klanten helpt te...

Spiceworks Cloud Help Desk

4,4
#3 alternatief voor mHelpDesk
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert...

Verizon Connect

3,2
#4 alternatief voor mHelpDesk
Dankzij Verizon Connect kun je de prestaties van je wagenpark nauwkeurig meten en zowel verborgen kosten als kansen...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(830)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je mHelpDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 830 reviews worden weergegeven
Mas Idayu
Mas Idayu
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great helpdesk application

Beoordeeld op 27/7/2022

Pluspunten

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Minpunten

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Casey
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Property Management user for 5 years

Beoordeeld op 11/5/2020

Moved to mHelpdesk from paper work orders. Still using it 5 years later. We don't schedule or...

Moved to mHelpdesk from paper work orders. Still using it 5 years later. We don't schedule or invoice jobs, just use the work order function.

Pluspunten

Least clunky work order software we demoed. Easy for service techs to pick up. Good technical support - I think they wrote an update after one of our guys phones stopped displaying the app properly. That was pretty cool.

Minpunten

Rollout of December '19 update wasn't that smooth. Honestly, most of my complaints are issues that come from being a long-term user and having wrong codes and items from my staff cluttering up the software. Reporting is a little weak.

Overwogen alternatieven

BlueFolder en eMaint CMMS

Redenen om over te stappen op mHelpDesk

Mhelpdesk was least complex. Limble was 2nd choice
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good tool for scheduling and managing external activities

Beoordeeld op 4/4/2024

Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service...

Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

Pluspunten

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

Minpunten

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Benjamin
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Quick Response

Beoordeeld op 23/7/2019

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

Pluspunten

How quickly their team responded and how when going to the screen to correct the problem I did not lose contact with the agent helping me and/or our conversation.

Minpunten

I haven't experienced anything yet to not like about this software. Like any program there's the "getting to know the program stage," and the experience is different for everyone. This is why the customer service department plays an important role. ; But once you get it, the things you can do with Your time that is freed up because of this software.

Antwoord van mHelpDesk

Benjamin, we're thrilled to hear that our Customer Support team was able to quickly answer your questions. We work hard to make sure we resolve customer questions and concerns quickly. Please let us know if there is anything else we can do to help in the future, and thank you for being an mHelpDesk customer.

Ellen
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ease of switching

Beoordeeld op 8/8/2019

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know...

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know their software and ways to make it fit your needs.

Pluspunten

This software was easy to set up, customization was a snap and it has saved so much time in the organization of each call performed and invoicing. It integrates with Quick Books immediately. No more delay in getting the information at your fingertips.

Minpunten

I wish there were more reports that could be run and easier to print if necessary

5 van 830 worden weergegeven Lees alle reviews

mHelpDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over mHelpDesk.

mHelpDesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Beschikbaar

mHelpDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

mHelpDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

mHelpDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

mHelpDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Square Appointments, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

mHelpDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor mHelpDesk.