
Over Cyfe
Cyfe is een alles-in-één dashboard-app die gebruikers helpt bij het vanaf één enkele locatie in realtime controleren en analyseren van gegevens die zijn verspreid over al je online diensten zoals Google Analytics, Salesforce, AdSense, MailChimp, Facebook, WordPress en meer.
Volg al je marketingkanalen zoals e-mailmarketing, SEO, SEM, sociale media, webanalyse en meer met deze alles-in-één zakelijke dashboard-app.
Prijzen vanaf:
US$ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Cyfe
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 19,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Cyfe
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van Cyfe: 50
Alternatieven
Databox

Grow

Semrush

Klipfolio

Reviews
Heb je Cyfe al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great way to make custom roll up reports and statistics for clients
Beoordeeld op 19/3/2019
It was great, we used this tool to set up dashboards for a large property management company. This...
It was great, we used this tool to set up dashboards for a large property management company. This allowed us to share dashboards with regional managers in an organized and professional manner.
Pluspunten
Love the customization options for this software, there is so much that you can set up. You have the ability to customize it for each client with the use of dashboards to show the KPI's and statistics that matter to them most. It makes setting up dashboards fun and rewarding due to ease of set up.
Minpunten
There were instances that I needed a developer to help in the set up process. This was most likely due to needing a developer to set up tag manager, google analytics and goals/conversions in the first place. Always make sure you have that taken care of first and foremost.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best way to keep an eye on your business
Beoordeeld op 27/6/2019
I love it. I bought a 55" 4k tv for my office with the sole purpose of displaying my Cyfe...
I love it. I bought a 55" 4k tv for my office with the sole purpose of displaying my Cyfe dashboards on a rotating cycle. After MUCH research, I learned the best way to have a live business display dashboard is to buy an Amazon FireStick ($40) and use the designated Cyfe app for it. All my colleagues are very impressed when they walk into my office and see the live metrics I have displayed.
Pluspunten
Best price and great layout to manage a wide variety of factors about your business.
Minpunten
They could work on some of the design, since it's rather time consuming to set up multiple dashboards, and frustrating if something ever gets disconnected.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Beoordeeld op 15/9/2015
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A great all-in-one dashboard tool
Beoordeeld op 5/1/2020
Pluspunten
I'm always in search of an all-in-one dashboard tool for all my statistics and social insights. Cyfe is a great tool and I was able to set up a great report for myself and my clients in less than 10 minutes.
Minpunten
Sometimes the connected apps disconnect and reports show up as empty.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Worth every penny!
Beoordeeld op 23/4/2019
Fantastic customer service, easy to use, super helpful tool for analytics.
Fantastic customer service, easy to use, super helpful tool for analytics.
Pluspunten
Saves me hours of searching for analytics on different platforms. Plus, Cyfe makes it easy to keep historical data and create pdf reports.
Minpunten
It's constrained by the limitations of the API... for example, Pinterest analytics are super thorough on the Pinterest plaform, but Cyfe can only pull in basic data. After bringing it up to customer service, they explained this is due to the limitations of the API.
Cyfe - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Cyfe.V. Welke prijsmodellen heeft Cyfe te bieden?
Cyfe kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Cyfe?
Cyfe heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Cyfe ondersteund?
Cyfe ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Cyfe ondersteuning voor mobiele apparaten?
Cyfe ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Cyfe worden geïntegreerd?
Cyfe kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ASAP Systems, AWeber, Act!, ActiveCampaign, ActiveCollab, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Agile CRM, Agilezen, Aha!, Airbrake, Alchemer, Ambassador, Asana, Basecamp, Batchbook, Beanstalk, Benchmark Email, BigCommerce, Bitbucket, Box, Braintree, Buffer, CA Flowdock, Call Loop, CallFire, CallRail, Campaign Monitor, Capsule, ChargeOver, Chargebee, Chargify, Chartbeat, CheddarGetter, Citrix Podio, Clevertim, ClickDesk, ClinchPad, Clio, Close, Compete, Constant Contact, Contactually, Contentful, Convo, Copper, Datadog, Deputy, Desk.com, Device Magic, Drip, Dropbox Business, Dropbox Sign, Dyspatch, Emma, Epos Now, Eventbrite, Evernote Teams, Files.com, Findmyshift, FluidSurveys, FogBugz, Formstack Forms, Freckle, FreeAgent, FreshBooks, Freshdesk, Freshservice, FullContact, Genoo, GetResponse, GitHub, Glip, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Ads, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Gravity Forms, Groove, HappyFox Help Desk, Harvest, Help Scout, Highrise, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, IDoneThis, INinbox, Insightly, Instagram, Interakt, Intercom, Jira, Jotform, Jumplead, Kanban Tool, Kanbanery, Kantata, Keap, KickoffLabs, Kissflow Digital Workplace, Knack, Leadersend, LessAccounting, LinkedIn for Business, LiquidPlanner, LiveChat, MYOB Business, Mad Mimi, MailUp, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Mailgun, Mailigen, Mailjet, Megaventory, Mention, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft OneNote, Microsoft Visual Studio, Mixpanel, Mojo Helpdesk, Monitis, MoonClerk, Moz Pro, New Relic, Nimble, Nutshell, Octopush, Olark, OneDrive, OnePageCRM, OpsGenie, PagerDuty, PayPal, Pingdom, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, Planview AgilePlace, Planview ProjectPlace, ProWorkflow, ProdPad, Producteev, Quantcast, Quickbase, Quickbooks Online, Quip, Quote Roller, Rainforest, Re:amaze, Realvolve, Recurly, Redbooth, Redmine, RescueTime, Rezdy, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Semantria, SendGrid, SendHub, Sendloop, Setmore, Shopify, Site24x7, Skilljar Customer Education, Slack, SlideShare, Smartsheet, SocialPilot, SolarWinds Service Desk, Solve CRM, Sprintly, Streak, Stride, Stripe, SugarCRM, SugarSync, SuperSaaS, SupportBee, SurveyMonkey, TalentLMS, Targetprocess, Teamwork, Tender Support, Ticketbud, Todoist, Toggl Track, Toodledo, Totango, TrackVia, Trello, Trigger, Twilio, Twitter, Typeform, Unbounce, UserVoice, VerticalResponse, Vision6, Visual Lease, WHMCS, Wisepops, Wistia, WooCommerce, WordPress, Workable, Wrike, Wufoo, Xero, Yammer, YouCanBook.me, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho Creator, Zoho Invoice, eStreamDesk, iContact, mailparser.io, signNow, xMatters
V. Welke mate van ondersteuning heeft Cyfe te bieden?
Cyfe biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Cyfe.