Over ActiveCollab

ActiveCollab is projectbeheersoftware bedoeld voor het automatiseren van routinewerkzaamheden, waardoor je je kunt richten op het echte werk.

Met ActiveCollab kun je je werk organiseren in taken en subtaken, prioriteiten stellen en in realtime samenwerken met je team en je klanten. Er zijn tal van functies die de ruis verminderen en je in staat stellen om het echte werk te doen: tijdregistratie, budgettering en facturering, rapportage, taakafhankelijkheden met automatische herschikking. Er zijn ook integraties met derden beschikbaar, dus niets staat je in de weg om van ActiveCollab je gecentraliseerde werkruimte te maken!

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Kroatië, Hongarije, India, Italië, Japan, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Portugal, Roemenië, Singapore, Slovenië, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 7,50/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

ActiveCollab Software - 1
ActiveCollab Software - 2
ActiveCollab Software - 3
ActiveCollab Software - 4
ActiveCollab Software - 5
View 8 more
ActiveCollab-video
ActiveCollab-video
ActiveCollab-video
ActiveCollab Software - 1
ActiveCollab Software - 2
ActiveCollab Software - 3
ActiveCollab Software - 4
ActiveCollab Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van ActiveCollab: 113

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agile-methodiek
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingkalender
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie software
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Planningtools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Basecamp

4,3
#1 alternatief voor ActiveCollab
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Trello

4,5
#2 alternatief voor ActiveCollab
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Asana

4,5
#3 alternatief voor ActiveCollab
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#4 alternatief voor ActiveCollab
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(382)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je ActiveCollab al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 382 reviews worden weergegeven
Khothatso
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

ActiveCollab is a very Comprehensive Tool.

Beoordeeld op 11/8/2022

Pluspunten

ActiveCollab ensures that I meet my deadlines and deliver quality work always. I can manage my work and collaborate with my team effectively and hassle-free. Its interface and design offers simplicity and helps me manage everything on one platform from tracking tasks, file sharing to planning on my calendar. I am really impressed with it and it is really helpful in terms of communication. I can recommend it to anyone.

Minpunten

I found it difficult to integrate it my calendar when I first started using but so far I'm pleased with it.

Aleksandar
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect Project management tool.

Beoordeeld op 4/3/2020

ActiveCollab is one of the best, if not the best project management tool that I have ever used and...

ActiveCollab is one of the best, if not the best project management tool that I have ever used and I have jumped from one to another tool for different projects and project types.

If offers so many features, perfect dashboard, milestone preview, calendar, planner, contact details, time tracking and much more.

While it is perfect for managing many different types of projects, this is still not the perfect tool for managing software development projects. The only reason for that would be, there is no (or that was not back then) an integration with Git or other version of control system. It was simply a missing feature back then.
I truly hope that nowadays the ActiveCollab team managed to improve and integrate such feature, but talking 6-7 years ago, that was the only downside that I can say about it. If for some reason that is still not available and you are into software development business, look for something else like Asana or Bitbucket.

Pluspunten

Great dashboard, different types of reports, milestone preview, calendars, time tracking tool are just a few of the features that make this software irreplaceable tool when it comes to project management.

Minpunten

Lack of integration with Git or another version of control system.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Helpful tool for organizing

Beoordeeld op 1/7/2022

I use this tool daily to assign tasks to the team. It is a good helper and in general I am...

I use this tool daily to assign tasks to the team. It is a good helper and in general I am satisfied with how the application works.

Pluspunten

Creating tasks is easy. I can create subtasks, assign executors and deadlines.

Minpunten

I would like it if the subtasks also had a deadline.

Mari-Nella
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

It is a beautiful app but not that useful

Beoordeeld op 7/9/2021

It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use...

It was nice in the beginning but I just soon realised I needed something with easier to use features and no hidden costs. Onces a app like this becomes too complicated to navigate or customise - you will not use it as you need to daily because of that hassle.

Pluspunten

It is beautifully designed so initially it seemed easier to use and navigate.
It had a client portal and I could track my jobs and invoice/do estimates all from one place.

Minpunten

It has hidden fees. Everywhere it advertises itself as only 7.50 a month. - But using the MAIN FEATURES OF WHY I WANTED THIS APP is extra, like invoicing, time tracking and using the client portal. This was not made clear initially. The client service is terrible. I would ask questions but there response was really terrible english language - not what I would expect from an international app that everyone should be able to understand. Especially a client service person called Darla. Terrible and rude manners and unhelpful.!

Overwogen alternatieven

Pluto LMS, monday.com en ClickUp

Redenen om voor ActiveCollab te kiezen

I wanted a app that I could use to track my projects, my daily tasks, and has a timer. Plus I can send out cost estimates and invoices from and my clients can log into to track and make note of project progress and timeline.

Overgestapt van

Todoist en Asana

Redenen om over te stappen op ActiveCollab

Activecollab seems to be the cheapest option where I could managment my projects, finances and clients from one place.

Antwoord van Active Collab

We appreciate your honest feedback, and we are sorry to hear you had this experience with ActiveCollab.
As for the pricing, additional features such as Invoicing, Time Estimates, Workload, Availability, etc., are listed in the GePaid bundle section, which is charged additionally and is not a part of the basic paid plan. You can check out our pricing on the official site here: https://activecollab.com/pricing

Jolie
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Active Collab makes working together simple

Beoordeeld op 28/8/2019

My team is spread across the country and Active Collab allows us to work together on projects...

My team is spread across the country and Active Collab allows us to work together on projects seamlessly. Our outside partners are also able to work with us easily.

Pluspunten

Great tool for managing complex projects with multiple stakeholders
Pretty robust feature set
Simple to access and easy to invite collaborators in & out of my company

Minpunten

Upgrades have been a bit buggy and while the team are responsive, they don't always believe that they've broken something

Overwogen alternatieven

Trello en Slack

Redenen om voor ActiveCollab te kiezen

Better features competitive pricing All around, Active Collab is a more flexible tool that is easier to use

Overgestapt van

Basecamp

Redenen om over te stappen op ActiveCollab

Pricing and features
5 van 382 worden weergegeven Lees alle reviews

ActiveCollab - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ActiveCollab.

ActiveCollab kent de volgende prijsmodellen:

ActiveCollab heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ActiveCollab ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

ActiveCollab ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ActiveCollab kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Authorize.Net, Basecamp, Braintree, Dropbox Business, Google Drive, Hubstaff, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Slack, Stripe, Test Lodge, TimeCamp, Trello, Wrike, Xero, Zapier

ActiveCollab biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ActiveCollab.