NABD System

Over NABD System

NABD® is klantenservice software voor snelle en flexibele service.
Lever uitzonderlijke service en stroomlijn casebeheer.
Begin met het vastleggen van de stem van je klant via alle kanalen om bruikbare inzichten te verkrijgen.
Identificeer probleemgebieden en verbeter de bedrijfsprestaties vanuit klantgericht inzicht om je bedrijf te differentiëren en de omzet te verhogen.
Toon bewijs van beslissingen en ondernomen acties om problemen van klanten op te lossen.
Leg alle vormen van klantenfeedback vast en analyseer ze om het bedrijfssucces te verbeteren.
Bied 24/7 een helpdesk- en klantenondersteuningsplatform en ondersteun klanten overal waar ze zijn.
Voldoe aan de normen en wetgeving voor casemanagement in de sector. Definieer service level agreements en controleer de serviceprestaties.

Over NABD
NABD® is een workflowgebaseerde oplossing voor klantenservicebeheer die de cross-channel zichtbaarheid van een klant met een bedrijf, product, merk of dienst beheert door het verstrekken van een end-to-end overzicht van klantcases, problemen, zorgen en vragen.
NABD® is ontwikkeld volgens ISO 10002:2004-specificaties door een klantgerichte omgeving te creëren met behulp van een open/effectief casemanagementproces om het vermogen van de organisatie om de productondersteuning, klantenservice en klanttevredenheid te verbeteren.


Afbeeldingen

NABD System Software - 1
NABD System Software - 2
NABD System Software - 3
NABD System Software - 4
NABD System Software - 5
NABD System Software - 6
NABD System Software - 7
NABD System Software - 8
NABD System Software - 9
NABD System Software - 10
NABD System Software - 11
NABD System Software - 12
NABD System Software - 13
NABD System Software - 14
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
NABD System-video
NABD System-video
NABD System-video
NABD System Software - 1
NABD System Software - 2
NABD System Software - 3
NABD System Software - 4
NABD System Software - 5
NABD System Software - 6
NABD System Software - 7
NABD System Software - 8
NABD System Software - 9
NABD System Software - 10
NABD System Software - 11
NABD System Software - 12
NABD System Software - 13
NABD System Software - 14

Twijfels over NABD System? Vergelijk met een populair alternatief

NABD System

4,6 (38)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 30,00
€ 9,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

66
180

Integraties

7
138

Gebruiksgemak

4,5 (38)
4,6 (1.565)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (38)
4,7 (1.565)

Klantenservice

4,9 (38)
4,7 (1.565)

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor NABD System
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Bitrix24

4,2
#2 alternatief voor NABD System
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor NABD System
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#4 alternatief voor NABD System
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(38)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je NABD System al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 38 reviews worden weergegeven
Bella
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Nabd is a perfect website

Beoordeeld op 22/6/2016

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and...

After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side

Pluspunten

Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Import en export
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster

Beoordeeld op 18/11/2015

We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to...

We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.

Pluspunten

The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster.

Minpunten

The dynamic report generator

Mohamed
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Our experience with the system

Beoordeeld op 27/2/2019

Pluspunten

online access ...
customer portal....

Minpunten

very complex...
very slow...
not flexible...

Antwoord van NABD

Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Kansspelen en casino's
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We have a great experience both with NABD tool and the staff.

Beoordeeld op 15/6/2017

Pluspunten

Overall, the tool is very good, but especially I like Ticketing and knowledge base. Ticketing makes it very easy and effective to escalate customer issues and track them. As for knowledge base, it's very simple to use and manage. It's a good source of information for the front line to find the necessary info fast and serve the customer effectively.

Minpunten

Whenever facing a feature not so comfortable, we collaborated with the vendor and both the account manager and technical staff are very open and flexible to cooperate, to change, customize to make the tool suitable for specific business.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

NABD is great tool for managing support via multiple channels

Beoordeeld op 7/10/2015

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat,...

We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.

Pluspunten

1- Easy to use and configure
2- Strong knowledge base and SLA capabilities
3- Pricing is very low compared to competitors

Minpunten

Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket

5 van 38 worden weergegeven Lees alle reviews

NABD System - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NABD System.

NABD System kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

NABD System heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

NABD System ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Oekraïens, Russisch

NABD System ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

NABD System kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Google Drive, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter/X

NABD System biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NABD System.