
NABD System
Over NABD System
NABD® is klantenservice software voor snelle en flexibele service.
Lever uitzonderlijke service en stroomlijn casebeheer.
Begin met het vastleggen van de stem van je klant via alle kanalen om bruikbare inzichten te verkrijgen.
Identificeer probleemgebieden en verbeter de bedrijfsprestaties vanuit klantgericht inzicht om je bedrijf te differentiëren en de omzet te verhogen.
Toon bewijs van beslissingen en ondernomen acties om problemen van klanten op te lossen.
Leg alle vormen van klantenfeedback vast en analyseer ze om het bedrijfssucces te verbeteren.
Bied 24/7 een helpdesk- en klantenondersteuningsplatform en ondersteun klanten overal waar ze zijn.
Voldoe aan de normen en wetgeving voor casemanagement in de sector. Definieer service level agreements en controleer de serviceprestaties.
Over NABD
NABD® is een workflowgebaseerde oplossing voor klantenservicebeheer die de cross-channel zichtbaarheid van een klant met een bedrijf, product, merk of dienst beheert door het verstrekken van een end-to-end overzicht van klantcases, problemen, zorgen en vragen.
NABD® is ontwikkeld volgens ISO 10002:2004-specificaties door een klantgerichte omgeving te creëren met behulp van een open/effectief casemanagementproces om het vermogen van de organisatie om de productondersteuning, klantenservice en klanttevredenheid te verbeteren.
Prijzen vanaf:
US$ 30,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor NABD System
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Egypte, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten en nog 6 andere
Ondersteunde talen
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlands , Oekraïens, Russisch en nog 2 andere
Prijzen vanaf:
US$ 30,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor NABD System
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van NABD System: 69
Alternatieven
Zendesk Suite

Zoho Desk

Salesforce Service Cloud

LiveAgent

Reviews
Heb je NABD System al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Nabd is a perfect website
Beoordeeld op 22/6/2016
After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and...
After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side
Pluspunten
Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
NABD is great tool for managing support via multiple channels
Beoordeeld op 7/10/2015
We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat,...
We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.
Pluspunten
1- Easy to use and configure
2- Strong knowledge base and SLA capabilities
3- Pricing is very low compared to competitors
Minpunten
Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Our experience with the system
Beoordeeld op 27/2/2019
Pluspunten
online access ...
customer portal....
Minpunten
very complex...
very slow...
not flexible...
Antwoord van NABD
Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.
- Sector: Directiekantoor
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Excellent experience implementing and using NABD system Your review: Very good customer...
Beoordeeld op 26/10/2015
Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support...
Excellent experience implementing and using NABD system
Your review: Very good customer support software. We can easily manage all our customers inquiries and support issues from a consolidated platform and also respond to them. Deployment and training were very fast.
Pros: Customer support is very prompt. The good thing also is the ability to adapt our customization requirements in few days. The price also is very reasonable compared to similar products.
Cons: lack of strong and dynamic report generator but we have been told that this is in the roadmap.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Wow amazing CRM
Beoordeeld op 20/6/2016
while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a...
while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.and you can customize every thing
Pluspunten
while the simplistic and flat design makes it still beautiful to look at. it is work based on a dynamic workflow based on your business process.
NABD System - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NABD System.V. Welke prijsmodellen heeft NABD System te bieden?
NABD System kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van NABD System?
NABD System heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door NABD System ondersteund?
NABD System ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Oekraïens, Russisch
V. Biedt NABD System ondersteuning voor mobiele apparaten?
NABD System ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan NABD System worden geïntegreerd?
NABD System kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Drive, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter
V. Welke mate van ondersteuning heeft NABD System te bieden?
NABD System biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NABD System.