
NABD System
Over NABD System
NABD® is klantenservice software voor snelle en flexibele service.
Lever uitzonderlijke service en stroomlijn casebeheer.
Begin met het vastleggen van de stem van je klant via alle kanalen om bruikbare inzichten te verkrijgen.
Identificeer probleemgebieden en verbeter de bedrijfsprestaties vanuit klantgericht inzicht om je bedrijf te differentiëren en de omzet te verhogen.
Toon bewijs van beslissingen en ondernomen acties om problemen van klanten op te lossen.
Leg alle vormen van klantenfeedback vast en analyseer ze om het bedrijfssucces te verbeteren.
Bied 24/7 een helpdesk- en klantenondersteuningsplatform en ondersteun klanten overal waar ze zijn.
Voldoe aan de normen en wetgeving voor casemanagement in de sector. Definieer service level agreements en controleer de serviceprestaties.
Over NABD
NABD® is een workflowgebaseerde oplossing voor klantenservicebeheer die de cross-channel zichtbaarheid van een klant met een bedrijf, product, merk of dienst beheert door het verstrekken van een end-to-end overzicht van klantcases, problemen, zorgen en vragen.
NABD® is ontwikkeld volgens ISO 10002:2004-specificaties door een klantgerichte omgeving te creëren met behulp van een open/effectief casemanagementproces om het vermogen van de organisatie om de productondersteuning, klantenservice en klanttevredenheid te verbeteren.
Afbeeldingen



Twijfels over NABD System?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
LiveAgent

Bitrix24

Zendesk Suite

Zoho Desk

Reviews
Heb je NABD System al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Nabd is a perfect website
Beoordeeld op 22/6/2016
After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and...
After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side
Pluspunten
Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps
- Sector: Import en export
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster
Beoordeeld op 18/11/2015
We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to...
We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.
Pluspunten
The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster.
Minpunten
The dynamic report generator
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Our experience with the system
Beoordeeld op 27/2/2019
Pluspunten
online access ...
customer portal....
Minpunten
very complex...
very slow...
not flexible...
Antwoord van NABD
Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.
- Sector: Kansspelen en casino's
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
We have a great experience both with NABD tool and the staff.
Beoordeeld op 15/6/2017
Pluspunten
Overall, the tool is very good, but especially I like Ticketing and knowledge base. Ticketing makes it very easy and effective to escalate customer issues and track them. As for knowledge base, it's very simple to use and manage. It's a good source of information for the front line to find the necessary info fast and serve the customer effectively.
Minpunten
Whenever facing a feature not so comfortable, we collaborated with the vendor and both the account manager and technical staff are very open and flexible to cooperate, to change, customize to make the tool suitable for specific business.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
NABD is great tool for managing support via multiple channels
Beoordeeld op 7/10/2015
We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat,...
We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.
Pluspunten
1- Easy to use and configure
2- Strong knowledge base and SLA capabilities
3- Pricing is very low compared to competitors
Minpunten
Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket
NABD System - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NABD System.V. Welke prijsmodellen heeft NABD System te bieden?
NABD System kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van NABD System?
NABD System heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door NABD System ondersteund?
NABD System ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Oekraïens, Russisch
V. Biedt NABD System ondersteuning voor mobiele apparaten?
NABD System ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan NABD System worden geïntegreerd?
NABD System kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Drive, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Twitter/X
V. Welke mate van ondersteuning heeft NABD System te bieden?
NABD System biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NABD System.